به عنوان مثال ، در مکانی به اندازه کلرادو ، این درایو نمی تواند به حداکثر توان برسد ، و شما نیاز دارید که بیش از گیربکس چرخانید. به نظر می رسد پژو 407 باید در نظر داشته باشد که یک توربوشارژر 2 لیتری یا یک توربوشارژر 1.2 لیتری پژو 407 نصب کند.
در حالت اسپرت ، پدال شتاب دهنده نه تنها عملکرد انتقال را بهبود می بخشد ، بلکه حساسیت بیشتری نیز دارد و فرمان کمی سخت تر است. سیستم درایو همچنین قدرت را با کارآمدتر توزیع می کند. در حالت های اکو و هوشمند ، سیستم تمام چرخ محرک قدرت بیشتری را به محور جلو منتقل می کند. در حالت راحت و برفی حداکثر 5٪ از قدرت درایو به چرخ های جلو منتقل می شود.
در حالت اسپرت 5 درصد نیرو به چرخ های جلو و 4 درصد به چرخ های عقب منتقل می شود. همچنین دارای یک قفل دیفرانسیل مرکزی برای عبور از یک خط سخت است که نیرو را بین 1/2 بین محورهای جلو و عقب تقسیم می کند ، اما تنها از آن تا 3 کیلومتر در ساعت قابل استفاده است و سرعت قفل دیفرانسیل را افزایش می دهد. خاموش بصورت خودکار
هنگام آزمایش وب سایت موتور در مسیرهای مختلف با خودرو ، عملکرد سیستم تمام چرخ محرک با وجود لاستیک های چهار فصل میشلن خوب بود. پژو 407 نسبت به نسخه دوگانه با یک گزینه اقتصادی تر است.
مدل پژو 407 با یک دیفرانسیل دارای مصرفی در سطح شهر 2.5 لیتر در هر 2 کیلومتر ، مصرف 2 لیتر برای هر 2 کیلومتر و مصرف متوسط 4.2 لیتر در هر 2 کیلومتر است. این میزان در هر کیلومتر 4.1 لیتر و متوسط مصرف آن 1.8 لیتر در هر کیلومتر است. هر دو مدل پژو 407 پژو 407 می توانند تا 2.5 تن وزن داشته باشند. پژو 407 برای مدلهای EX و SX یک بسته دو دلاری از جمله تعلیق و قلاب قابل تنظیم ویژه ارائه می دهد.
جای تعجب است که پژو 407 فاقد برخی ویژگی ها مانند سیستم پارکینگ اتومبیل و یک سیستم صوتی و تصویری در عقب است ، در حالی که بیشتر رقبای خود این کار را انجام می دهند. پژو 407 بسته پیشنهادی 2 دلاری پرستیژ را نیز برای SX از جمله گرمایش صندلی های عقب و کولرها ، پریز برق 4 ولت ، برف پاک کن خودکار ، سیستم HUD و سقف چرمی ارائه می دهد.