لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

در سال 1964 ، مزدا را راه اندازی کرد ، که در برخی از کشورها با نام 323 شناخته می شود. این ماشین یکی از قدیمی ترین محصولات مزدا است و از میان فرزندان آن می توان به مزدا 3 اشاره کرد که هنوز در خط تولید است و در ایران نیز می توان یافت. مزدا 323 در حقیقت نسل هشتم مزدا فامیلا است که در سال 1999 توسط دو بهای دستی و اتوماتیک برای بازار داخلی توسط بهمن موتور مونتاژ شد و مونتاژ در سال 2007 قطع شد و جای خود را به مزدا 3 داد. مزدا 323 می توانست: با وجود بالا با کیفیت ، در بازار ایران فروش زیادی وجود ندارد.
مزدا 323 بررسی تخصصی (اتوماتیک و گیربکس)
مزدا 323 این نسل از سال 1998 تا 2003 در خط مونتاژ قرار داشت و با همان نسل وارد بازار ایران شد. طراحی این خودرو برای محصولاتی از دهه 90 قابل قبول است ، حتی ممکن است مانند طراحی. البته ،     مزدا 323 نیز در سال 2003 تحت عمل جراحی صورت قرار گرفت که منجر به تغییر شکل چراغهای جلو و برخی تغییرات جزئی دیگر شد. به طور کلی می توان طراحی این خودرو را موفقیت آمیز و محبوب توصیف کرد. همه چیز داخل کابین برای راننده به راحتی قابل دسترسی است و پلاستیک مورد استفاده در فضای داخلی از کیفیت نسبتاً خوبی برخوردار است. مزدا 323 از موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری بهره می برد که می تواند 106 اسب بخار قدرت و 145 نیوتن متر گشتاور را از طریق دو گیربکس 5 سرعته دستی یا چهار سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل کند. شتاب صفر تا 160 کیلومتر در ساعت برای مزدا 323 با گیربکس اتوماتیک و اتوماتیک به ترتیب 11 و 12.5 ثانیه است که نشانگر خوبی برای چنین خودرویی است. حتی با مصرف ترکیبی 7.5 تا 8.8 لیتر در هر صد کیلومتر ، می توانیم مزدا 323 را به عنوان یک خودروی اقتصادی در نظر بگیریم. وضعیت مزدا 323 از نظر سطح گزینه ها و امکانات بسیار ناگوار است و قطعاً نمی تواند رضایت بخش باشد. اگر به لیست گزینه های این خودرو نگاه کنیم ، فقط به مواردی نظیر آینه های جانبی قابل تنظیم برقی ، امکان تنظیم دستی صندلی مسافر ، چراغ های مه ، سانروف و چند گزینه دیگر می پردازیم. فروش بسیار موفق مزدا 3 در بازار ایران به دلیل 323 بود که توانست نام مزدا را در ذهن ایرانیان بگذارد. با وجود تمام شایستگی های خود ، مزدا 323 موفقیت چندانی در بازار ایران نداشته و شاید این را نداشته باشد که شانس رقابت با خودرویی مانند سیتروئن زانتیا را داشته باشد. در پایان می توان از مزایای مزدا 323 مانند کیفیت ساخت بالا ، کشش مناسب ، مصرف بهینه سوخت و دوام فنی عالی استفاده کرد ، اما دسترسی نسبتاً دشوار به قطعات و قطعات گران قیمت و بازار ضعیف استفاده از خودرو را نیز باید به عنوان امتیاز ذکر کرد. ... ، زاویه ای منفی داشته باشید.
ایمنی  Mazda 323 (اتوماتیک و گیربکس)
Mazda  323 توسط IIHS برای ایمنی آزمایش شده و از موسسه تست ایمنی آمریکا امتیاز قابل قبولی کسب کرده است. مزدا 323 همچنین دارای 2 کیسه هوای سرنشین جلو ، ترمزهای ABD و توزیع نیروی ترمز برقی به عنوان گزینه ایمنی است.

مزدا 323

قیمت خرید مزدا 323 (اتوماتیک و دنده)
مزدا 323 نیز عصر سیتروئن زانتیا در بازار ایران است و این لحظه می تواند دلیل همه خرابی های این سدان ژاپنی در بازار کشور ما باشد. سیتروئن زانتیا خودرویی با کیفیت و خوش فکر بود که دارای گزینه های زیادی و پیشرانه های قدرتمند بود ، بنابراین فقط طبیعی است که این سدان ژاپنی حرف های کمی در مورد این فرانسوی بیزنس نداشته باشد. با این حال ، مزدا 323 در آن زمان مزایای بسیاری داشت ، بنابراین ارزش خرید را داشت ، اما اکنون به دلیل قطع مونتاژ و مشکلات صاحبان یافتن قطعات ، قیمت خرید مزدا 323 باید پایین باشد. در نظر گرفتن. در محدوده قیمتی اتوماتیک مزدا 323 می توانید مدلهای اتومبیل هایی با مسافت صفر مانند پژو 206 تیپ 2 ، پژو 405 یا سمند LX خریداری کنید. در محدوده قیمت دنده مزدا 323 نیز می توانید مدل های استفاده شده از وسایل نقلیه فوق را خریداری کنید که با توجه به در دسترس بودن قطعات و مدل سال بزرگتر ، انتخاب هوشمندانه تری نسبت به مزدا 323 به نظر می رسد. به طور کلی ، ما به شما خوانندگان عزیز توصیه می کنیم اتومبیل هایی با صفر مسافت پیموده شده یا خودروهای کم مصرف را در این بازه قیمتی خریداری کنید تا نیازی به نگرانی در مورد عرضه قطعات یدکی و بازار دست دوم نداشته باشید و هزینه کمتری برای نگهداری آن داشته باشید.
مزدا 323 رقیب (اتوماتیک و گیربکس)
سیتروئن زانتیا ، هیوندای ورنا (گیربکس اتوماتیک و گیربکس) و رنو تندر 90 رقبای اصلی مزدا 323 در بازار ایران هستند. از نظر گزینه ها و قدرت موتور ، سر و گردن زانتیا از همه رقبای خود بلندتر است ، اما هزینه کوسن بالا و حیرت انگیز زانتیا نیز باید در نظر گرفته شود. اگر بتوانید از گزینه های کم و قطعات نسبتاً گران قیمت مزدا 323 در این بازه قیمتی استفاده کنید ، مطمئناً شما را از لحاظ هندلینگ ، کیفیت ساخت ، قوام انتقال به قدرت و صاف بودن سیستم تعلیق نسبت به برجستگی ها راضی می کنند و پشیمان خواهید شد. انتخاب شما شما نخواهید کرد
مزدا 323 یکی از سدان های ژاپنی است که در اوایل دهه 1980 وارد بازار ایران شد. این خودرو مستقیماً با پژو 405 ، سمند و پژو پارس مطابقت داشت. شاید به دلایلی این خودرو به عنوان رقیب فرانسوی خود دیده نشود ، اما قطعاً مزدا 323 یکی از محبوب ترین اتومبیل های مونتاژ شده در ایران است زیرا بسیاری از مردم هنوز هم می خواهند نسخه های قدیمی تر این خودروی ژاپنی را خریداری کنند.
مصرف سوخت
مزدا 323 مجهز به موتور 1600 سی سی است. Cm و قدرت 105 اسب بخار. این موتور علاوه بر توان مصرفی ، مصرف سوخت بسیار کمی دارد و در هر صد کیلومتر حدود 6 لیتر سوخت مصرف می کند که این رقم نسبت به رقبای ایرانی خود کمتر است و یک وسیله نقلیه کاملاً اقتصادی است. بنابراین ، به این نتیجه رسیدیم که اگر می خواهید از یک اتومبیل در شهر استفاده کنید ، مزدا 323 بسیار عالی است و در مقایسه با مصرف 10 یا 12 لیتر پژو فرانسوی کاملاً مقرون به صرفه است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی