لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

۲۷ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نیسان نسل چهارم کراس اوور محبوب و پرفروش     X-Trail را معرفی کرد. این نسل بر اساس همان فرمول موفق و اثبات شده سه نسل قبلی ساخته شده است و طبق گفته نیسان ، ایمنی ، کارایی و سهولت استفاده بهتر از همیشه خواهد بود. X-Trail که در ایالات متحده با نام راگ  شناخته می شود ، چنان محبوب است که طبق آمار و ارقام فشرده ، سال گذشته سومین خودروی پرفروش در کلاس خود بود.
با تغییر نیسان در نمای بیرونی و داخلی ایکس تریل 2021 ، این کراس اوور بزرگتر به نظر می رسد و کابین تازه تر ، راحت تر و مدرن تر از گذشته است.
به نظر می رسد مانند برخی از رقبای خود ، نیسان به یک شیشه جلوی بزرگ و حجیم علاقه مند است ، زیرا شیشه جلوی اتومبیل V-موتورز خود این شرکت در سال 2021 ایکس تریل به اندازه افزایش یافته و به شدت از نمای جلوی آن تأثیر می گذارد. هست یک. ساختار دو بخشی از منابع اصلی نور نکته دیگری است که در این ارائه توجه را به خود جلب می کند. در ایکس تریل 2021 آینه های جانبی به سمت درب منتقل شدند.
دامنه تغییرات در نمای عقب نیز گسترده است و شباهت زیادی بین نسل جدید و نسل قبلی وجود ندارد. ترکیبی از خطوط تیز با شکاف ها و گاهی اوقات اغراق آمیز این نمای عضلانی را از آب بیرون می کشد و به بیننده حس قدرت می بخشد.
در حالی که اخیراً اکثر خودروسازان تصمیم به تولید نسل جدیدی از محصولات بزرگتر گرفته اند ، نیسان نیز از این قاعده پیروی نمی کند و ایکس تریل 2021 دارای یک چرخ دنده 2.54 و ارتفاع سقف 53.3 است. میلی متر و طول 43.2 میلی متر. مورد اول کوتاهتر است. نیسان ایکس تریل 2021 مبتنی بر پلتفرم CMF-C / D است.
علیرغم کاهش پایه چرخ ، صندلی عقب در ایکس تریل  2021 با 15.24 و ارتفاع 17.78 میلی متر افزایش یافته است. در عوض ، صندلی های ردیف سوم حذف شده اند و نمی توانند بیش از 5 مسافر را حمل کنند ، در حالی که ظرفیت بار از 1212 لیتر (39.3 فوت مکعب) به 1.033 لیتر (36.5 فوت مکعب) کاهش یافته است.
البته اگر صندلی عقب تاشو باشد ، این رقم 2،098 لیتر است که بیشتر از سال 1982 نسل قبل است. با این شماره ها ، ایکس تریل 2021 بعد از هوندا CR-V و تویوتا RAV4 بیشترین میزان پرداخت را در کلاس خود دارد.
نیسان متعهد شده است با تعمیرات اساسی شاسی و تعلیق چند لینک در محور عقب ، ایکس تریل یا راگ 2021 ، لذت رانندگی خوبی را تجربه کند.
فضای داخلی نیسان ایکس تریل 2021 نیز دستخوش تغییرات داخلی بسیاری شده است و اکنون شاهد استفاده از نیم صفحه 8 اینچی در مرکز داشبورد هستیم. این نمایشگر استاندارد با اپل کار پلی و اندروید اتو سازگار است. برای کسانی که به دنبال صفحه نمایش بزرگتر هستند ، نیسان مدل 9 اینچی را با وضوح بالاتر ارائه می دهد. این نمایشگر همچنین دارای سیستم روتر داخلی است و می توان برای بسته های SL پرمیوم و پلاتینیوم انتخاب کرد.

ایکس تریل 2021
تریم ایکس تریل 2021 به پایین ، اکنون به جای صفحه 5 اینچی قبلی ، از صفحه نمایش 7 اینچی در پشت چرخ برخوردار است. نیسان همچنین صفحه نمایش 12.3 اینچی تمام دیجیتال را برای مدل های پلاتین منتشر کرد. این مدل ها همچنین دارای یک صفحه نمایش 10.8 اینچی هستند.

کنسول میانی نسل جدید ایکس تریل  اکنون روانتر شده و دارای یک اهرم دنده کوتاه تر با دو یاطاقان ، ترمز پارکینگ الکترونیکی و دسته چرخشی است. در تقاطع کنسول میانی و داشبورد دکمه هوم ، یک پنل شارژ بی سیم و خروجی های USB-C و USB-A وجود دارد که برای اتصال یا شارژ دستگاه های دیجیتال طراحی شده اند.
مانند سایر محصولات نیسان ، نسخه پلاتین پرچمدار خانواده ایکس تریل  است. این اثاثه یا لوازم داخلی دارای اثاثه یا لوازم داخلی چرمی برنز با الماس ، سیستم درایو نیمه اتوماتیک پرو پیلوت با نیو -لینک ، سیستم درایو اتوماتیک ، شارژ بی سیم اپل کار پلی ، شارژ بی سیم ، روشنایی زیبا و سیستم صوتی 10 بلندگو است.
اکنون که مجهز به رادار دوربرد و دوربین عریض تر است ، سیستم پروانه نیسان بهتر است هنگام حرکت اتومبیل در خط ، عابر پیاده را تشخیص دهد.
پیشگام در ایکس تریل  ، سیستم کنترل ترافیک وسایل نقلیه به طور مستقل هر چرخ را در رابطه با سیستم AWD کنترل می کند. به گفته مدیر تحقیقات و توسعه نیسان در ایالات متحده ، این سیستم مرتباً بر جهت حرکت ، شتاب و ترمز نظارت می کند ، همچنین کنترل نرم و صاف تری و کنترل بهتر برای 2021 اضافی / فرش را فراهم می کند و حرکت های بعدی راننده را پیش بینی می کند.
مأموریت نیسان تجهیز نسل چهارم ایکس تریل به موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری جدید است. این موتور با کد PR25DD کدگذاری شده و به لطف جعبه دنده جدید CVT که در آل تایم 2019 معرفی شده است ، چرخ ها حرکت می کنند. قدرت این موتور 181 اسب بخار است. و گشتاور 245 نیوتن متر
این خودروساز ژاپنی حداکثر مصرف سوخت دیفرانسیل جلو ایکس تریل  را در شهر ، در بزرگراه و در حالت ترکیبی به ترتیب 9 ، 6.9 و 8.1 لیتر تخمین زده است ، در حالی که ارقام مربوط به دو نسخه دیفرانسیل در 4.4 7.3 و 8 تخمین زده شده است. ، 4 لیتر در 100 کیلومتر. طبق گفته مجله موتور  ترند ، این کراس اوور می تواند تنها 612 کیلوگرم وزن داشته باشد ، بدترین حالت در کلاس خود است.
تنوع رنگ ها و امکان سفارش رنگ های بیرونی و سقف با تلاش های نیسان در جذب مشتری بیشتر به ایکس تریل جدید متفاوت است. لازم به ذکر است که اگر همگی طبق برنامه پیش بروند ، ایکس تریل / راگ 2021 فروش این پاییز را آغاز می کند.

  • peugeot 407
  • ۰
  • ۰

runna  دومین محصول ملی ایران خودرو است که بر اساس سکو با بدنه 206 تولید می شود و همچنین از موتور معروف TU5 نیز استفاده می کند. این خودرو در سال 1991 وارد کشور شد و ایران خودرو قصد دارد نسخه پلاس را در بازار کشور عرضه کند. برای مشاهده اخبار پیرامون runna پلاس با ما در این مقاله همراه شوید:
چندین ماه از شایعات در مورد تحویل رانا با یک منیفولتر با تجهیزات بیشتر و قیمت به نام     رانا پلاس (رانا +) می گذرد و در همین رابطه اخیراً ایران خودرو
تغییرات اصلی ماشین رانا + در مقایسه با خودرو رانا:
• کیت داشبورد (به روز رسانی سبز)
• کنسول میانی بین دو صندلی و مجموعه ای از درب های شیشه ای برای درب های جدید و آینه های برقی نصب شده است
• جمع آوری صورت (طراحی پارچه جدید)
• چراغهای جلو و چراغهای جدید
• طراحی شیشه جلو جدید
• مجموعه ای از صندلی ها با اثاثه یا لوازم داخلی جدید (آنالوگ پژو 207)
• ایزوفیکس
• دسته ها و زهکشی های جانبی به همان رنگ بدنه (بسته قفل)
• آرم فرمان با پوشش دکمه های کروم با دکمه های کنترل (MFC)
• آینه های جدید با درایو برقی
• طراحی دستگیره و برف پاک کن 206
در شرایطی که ایران خودرو مدت زیادی است که برنامه فروش رانا را اعلام نکرده است ، معاون تحقیق ، طراحی و توسعه محصول ایران خودرو روز گذشته اعلام کرد طرحی برای تهیه خودرو در سه نوع ارائه می دهد.
کیانوش پورماجیب معاون تحقیقات ، طراحی و توسعه محصولات رئیس جمهور ایران در مورد نسخه جدید رانا به خبرنگاران گفت: "با هماهنگی سازمان فروش ایران خودرو ، رانا پلاس بهار 1399 به طور گسترده ای به فروش می رسد. ارایه شده."
به گفته معاون تحقیق و توسعه محصولات ایران خودرو ، رانا پلاس از گذشته از لحاظ فنی تغییر کرده و سیستم خنک کننده بهبود یافته است. همچنین بر اساس استانداردهای جدید مانند چراغهای در حال اجرا در روز ، صندلی های جدید و غیره ، ویژگی هایی نیز اضافه شده است.
پورماجیب افزود: "رانا پلاس در مجموع 26 تغییر قابل مشاهده دارد. از نظر مصالح داخلی ، پیشرفت هایی را شاهد هستیم و برخی از مکانیسم های برقی خودرو تغییر یافته است. ساختار جدید کیسه هوا ، پیشرفت در داشبورد و مواد جلویی ، گیربکس و برخی از پیشرفت های بارز و تغییرات بزرگ در رانا پلاس: "همچنین ممکن است که نوع جدید رانا بر اساس نسخه های پلاس و فیس لیفت ارائه شود."
معاون تحقیق ، طراحی و توسعه ایران ، خودرو گفت: "در آینده نزدیک ، رانا پلاس به صورت خودکار ارائه می شود." مدل اتوماتیک این اتومبیل مجهز به گیربکس AL4 است ، گزینه ای از نوع الکترونیکی و همچنین حالت های اسپرت و برفی وجود دارد. ویژگی هایی از قبیل فرمان برقی (EPS) و کنترل کروز برخی از ویژگی های اتوماتیک رانا پلاس است. "همچنین صحبت از اضافه کردن دوربین عقب ، صفحه لمسی و پیمایش ماهواره ای به خانواده رانا وجود دارد که به زودی به خانواده رانا پلاس می رسد."

رانا

در مراسم رونمایی از این خودرو ، بسیاری از روزنامه نگاران متخصص خودرو با انتقاد از مدیران طراحی محصول ایران خودرو گفتند ، چرا با حضور رانا پلاس مدل قبلی این خودرو از خط تولید خارج نمی شود ، اما در واقع این یک نوع جبهه سازی است و یک نسخه آسان نیست. بالابرها همزمان تولید می شوند ؟!
در پاسخ به این سؤال ، روسای پژوهش ، طراحی و توسعه محصول در خودرو در ایران اظهار داشتند که سیاست این وسیله نقلیه در حال حاضر مبتنی بر عرضه محصولات در بازه های مختلف قیمت با ویژگی های مختلف است. بنابراین علاوه بر معرفی نسخه فعلی رانا پلاس ، یک نسخه اتوماتیک و معمولی نیز ارائه می شود تا مشتریان بسته به بودجه خود ، گزینه مربوطه را خریداری کنند.
به گفته مدیران این بخش از ایران خودرو ، خانواده رانا در سال 1399 در سه نوع به بازار خودروی کشور باز خواهند گشت. در مرحله اول ، سازمان فروش ایران خودرو از بهار سال 1399 تحویل انبوه رانا پلاس را آغاز می کند.
رانا پلاس در مثال ارائه شده دارای ویژگی های زیر است:
• موتور 1.6 لیتری TU5
• 105 h.p.
• 142 نیوتن متر
• خودروی محورجلو
• گیربکس 5 سرعته دستی (4 سرعته اتوماتیک AL4)
• فرمان هیدرولیک (فرمان برقی در اجرای خودکار)
• تهویه دستی
• چراغ های روز
• تریم داخلی و صندلی های جدید
• بلوتوث روی فرمان
• کنترل کروز (اتوماتیک)
• سنسور پارکینگ عقب
ترمز ABS-EBD و BA
• ارتفاع روشنایی را تنظیم کنید
• کامپیوتر سفر
• راهنمای تغییر خط
• صفحه لمسی - پیمایش ماهواره ای - دوربین دید عقب (در نسخه اتوماتیک)
زخم بزودی آزاد می شود. در مقایسه با مدل های قبلی ، این خودرو مجهز به استاندارد جدید یورو 5 به همراه تغییرات ظاهری و برخی تغییرات فنی نسبت به گذشته است.
این ماشین به همراه 3 محصول جدید دیگر به نام های دنا پلاس اتوماتیک ، سمند پلاس و سورن سال منتشر شد.
به تازگی دو عکس از رانا سال یا رانا پلاس ، همان مدل رولای صورت که قبلاً ایران خودرو اعلام کرده بود ، در صفحه اینستاگرام فضای مجازی منتشر شد. البته در گذشته منابع خبری می گفتند که رانا فیس لیفت با نام رانا سال تولید و فروخته می شود ، اما عکس های پشت خودرو نام رانا پلاس را نشان می دهد. بنابراین باید به زودی شاهد تولید انبوه رانا پلاس و راه اندازی بازار باشیم.
با این حال معلوم شد که این خودرو رانا سال / رانا پلاس نامیده شده است.
پروفایل رانا سال / رانا پلاس
طبق معمول معمول ایرانی ، خودرو؛ استفاده از نورپردازی ورزشی با پس زمینه سیاه و همچنین استفاده از نور روز و چراغ های نئونی در دستور کار قرار دارد اما برای جلوگیری از هزینه های احتمالی دیگر تغییرات بدنه فراموش می شود و فقط دستگیره درها و درین های جانبی با رنگ بدنه رنگی قابل استفاده هستند.
در داخل ، صندلی های عقب با نسخه های بلوتوث فعلی ، کروز کنترل ، آینه های جانبی شبیه به پژو 207i ، روشنایی گرافیکی جدید ، تریم داخلی جدید با کیفیت بهتری متفاوت هستند. از نظر فنی ، تجهیز رانا سال به فرمان برقی می تواند قابل توجه باشد ، اگرچه هنوز این موضوع به طور رسمی اعلام نشده است.

  • peugeot 407
  • ۰
  • ۰

از زمان ورود Peugeot 407 به بازار ایران ، در بین مردم بسیار پرطرفدار بوده است ، اما تنها مشکلی که در این سریال بوجود آمده ، نیاز به یک ماشین خانوادگی است. سدان Peugeot 407یا 207 برای تأمین نیاز کلیه مشتریان خود به خط تولید رفت. البته این اتومبیل تفاوت هایی با هاچ بک پژو 407 دارد که بعدا در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

"لنت 407"

لنت 407 همان لوازم یدکی است که برای کم کردن سرعت خودرو و در نهایت ایست خودرو استفاده میشود.
نمای داخلی
مقایسه بین 407 معمولی (هاچ بک) معمولی و یک پژو 407 با یک صندوق عقب برای طراحی داخلی کاملاً بی فایده است زیرا همه آنها به یکدیگر شبیه هستند. سدان پژو 407 نیز مانند هاچ بک خود ، از طراحی ساده اما شیک برخوردار است. البته با بوکس در بین رقبا ، پژو 407 نمی تواند برنده اعلام شود و هنوز هم به اصطلاح فرصتی برای پیشرفت در طراحی داخلی دارد ، اما در کل

"لنت ترمز 407"

لنت ترمز 407 برای کم کردن سرعت خودرو استفاده میشود و بسته به جنس آن قیمت و کیفت آن فرق دارد.

نمره قابل قبولی برای ارزیابی پژو 407 با جعبه داخلی دریافت کرد. می¬کند از ویژگی های داخلی می توان به صفحه لمسی 7 اینچی اشاره کرد. فرمان همچنین دارای دکمه هایی برای کنترل سیستم صوتی است که زیبایی زیبایی را به فضای داخلی می بخشد.

"لنت جلو 407"

لنت جلو 407 مثل بقیه لنت های خودرو بسته به جنس آن قسمت و کیفیت آن فرق داراد.
ماشین دور از چشم است
بر خلاف طراحی داخلی سدان پژو 407 ، نمای بیرونی این خودرو در بین رقبا پیچیده تر و زیبا تر به نظر می رسد. به جلوی اتومبیل نگاه کنید؛ چراغهای مخصوص و بسیار دلپذیر که جذابیت خاصی را به سدان پژو 407 می بخشد. شیشه جلوی ویژه را نمی توان از طریق آن عبور داد ، اما به پایان نرسید. حتی سپر جلو پژو 407 از طراحی زیبا و مدرن بهره می برد. سمت سدان پژو 407 هیچ تفاوتی با سدان پژو 206 ندارد و از طراحی قابل قبولی و جوانی برخوردار است. به عقب می آییم ، بخشی بسیار متفاوت از هاچ بک پژو 407 ، و به همین دلیل نسخه 407 هاچ بک را می توان بسیار دلپذیر تر توضیح داد و هیچ طراحی انتهایی دلپذیر وجود ندارد. البته در مورد چراغهای در حال رانندگی روزانه سدان پژو 407 که زیبایی این خودرو را دوچندان کرده است ، نمی توان گفت ، به عبارت دیگر سدان پژو 407 با نورپردازی چشم نواز خود. آنها ماشین را می شناسند.

پژو 407
نمای کلی رانندگی
پژو 407 سدان بدون سر و صدا شروع و کار می کند ، اما صدای اطراف موتورهای بلند به داخل کابین منتقل می شود که در مقایسه با رقابت کمی ضعیف تر است. البته ما به قسمت مثبت و در عین حال منفی نسخه پژو 407 با صندوق عقب وارد شدیم ، یعنی تعلیق این خودرو خیلی چسبنده نیست. اگر حتی تجربه رانندگی پژو 407 را با یک صندوق عقب داشته باشید ، صندلی های استاندارد و استفاده کامل از این ماشین جدید به شما امکان می دهد نفس بازار را حس کنید و باعث تعلیق چشم شما می شود. متاسف. ویژگی بارز سدان پژو 407 با سایر رقبا این است که مشکلی در گیربکس دستی وجود ندارد و می توان گفت اولین خودروی ایرانی است که گیربکس بهتری نسبت به رقبای خارجی دارد. البته همه چیز عالی و رضایت بخش نیست و اگر چندین ماه پژو 407 را با یک صندوق عقب رانندگی کنید ، کیفیت پایین قطعات فنی را می دانید که مهمترین نقطه ضعف این خودرو است. و از این نظر رتبه خوبی برای بررسی صندوق پول پژو 407 در این بخش بدست نمی آورد زیرا گفته شد.

نمای کلی موتور
دوباره Tu5. اسمی که همه با کمترین اطلاعات در مورد ماشین می دانند. پژو 407 با صندوق عقب از نظر موتور تفاوت چندانی با پژو 206 تیپ 5 ندارد. تنها بروزرسانی سدان پژو 407 در مقایسه با پژو 206 تیپ 5 ، ECU جدید است که سدان پژو 407 را از هم متمایز می کند. ... مشاهده کنید و 16 دریچه. این موتور قدیمی می تواند 105 اسب بخار قدرت تولید کند. و گشتاور 142 نیوتن متر پژو 407 با یک سدان به طور متوسط ​​7 لیتر در 100 کیلومتر مصرف می کند.
نمای کلی ایمنی خودرو
سدان پژو 407 دارای دو کیسه هوا برای دو سرنشین جلو است. طبیعتاً فرمان هیدرولیکی این خودرو از مدل معمولی پژو 407 بهتر است. سیستم ترمز بکار رفته در پژو 407 سیستم ترمز ضد قفل ABS است و سیستم های کمکی EBD و EBA نیز نسبتاً خوبی برای این خودرو دارند.
قیمت خرید را مشاهده کنید
اولین موردی که خریدار را نگران کرده است ، کیفیت پایین ساخت آن است که به دلیل قیمت بالای سدان پژو 407 ، تا حدی مقرون به صرفه نیست ، اما از طرف دیگر ، پژو 407 از نظر ظاهری مطبوع و مصرف بسیار کمی سوخت سدان چنین موردی را دارد ، که این می تواند دلیل خرید وی باشد. به طور کلی ، این اتومبیل برای سفرهای خانوادگی کوتاه در دسترس است ، اما در کلانشهرهایی مانند تهران ، این ماشین هزینه های زیادی دارد که این امر باعث نارضایتی مشتری می شود.

  • peugeot 407
  • ۰
  • ۰

Renault Capture - یک کراس اوور فرانسوی جمع و جور ، که برای اولین بار در سال 2011 به عنوان یک طرح مفهومی معرفی شد ، سپس در سال 2013 به طور رسمی در ژنو معرفی شد و در همان سال در اروپا منتشر شد.
با توجه به محبوبیت عمومی خودروهای پرقدرت ، وجود یک کراس اوور زیبا و کاربردی اروپایی که در ابتدا در محدوده قیمت حدود 100 میلیون تومان قرار می گرفت ، برای ایران ضروری به نظر می رسید ، به همین دلیل ایران تصمیم گرفت که خودروی رنو را بدست آورد. ،
ظاهر جذاب این خودرو و از همه مهمتر ، برند معتبر     رنو کپچر کیفیت عالی آن را تضمین می کند و این باعث می شود تا مشتریان ایرانی به سمت این محصول روی آورند.
در زمان عرضه این خودرو و زمانی که دامنه قیمت زیر 100 میلیون تومانوف در کشور ما پر بود از کراس اوورهای چند رنگ و لعاب چینی ، حضور رنو کپچر با ظاهر عالی و کیفیت نسبتاً بالاتر هدیه ای ارزشمند برای طرفداران اتومبیل های اروپایی بود. تصور شد
طراحی بیرونی
Renault Capture تحت هدایت لارنس ون دن آکر ، مدیر طراحی رنو توسعه داده شد و به عنوان یک کراس اوور کامپکت با کاربرد آسان و دارای ویژگی های غیر تهاجمی که در طراحی آن استفاده می شود ، توصیف شد.
نمای جلویی دارای یک نشان رنگ بزرگ رنو در مرکز بینی است که در پس زمینه شیشه جلوی شیشه قرار دارد. چراغهای جلو از طراحی ساده اما زیبایی برخوردار هستند و به نظر می رسد اندازه آنها برای اندازه گرفتن صورت تقریبا مناسب است.
فاصله بین چراغهای اصلی تا مناطق ذوزنقه ای که قسمت های آن از نوارهای کرومی ساخته شده است و چراغ مه شکن با نور روز LED پوشانده شده است ، حاوی عناصر خاصی نیست و بخشی از سپر جلوی آن همان رنگ بدنه این مناطق است. در اتاق.
در قسمت سوم قسمت ضخیم دریچه بزرگ تهویه مطبوع وجود دارد که در هر دو طرف توسط چراغهای مه شکن احاطه شده است. درب هود برای افزایش هیجان و احساس شجاعت تا حدی بزرگ شده بود.
در نمای جانبی کپچر ، اولین چیزی که باید به آن توجه کنید رنگ برجسته سقف است که به نوبه خود در زیباتر شدن این قسمت از خودرو تأثیر مثبتی داشته است. آینه های جانبی نیز با رنگ سقف تطبیق می یابد و چراغ راهنمایی به خوبی در قاب آینه جانبی جا می گیرد.
طراحان سعی کردند برآمدگی های مختلفی ایجاد کنند - افسردگی در این قسمت ، به ویژه برآمدگی های روی بالها ، و تأکید می کنند که این بخش ، در حالی که این خودرو بزرگتر به نظر می رسد ، احساس شجاعت در این خودروی کراس اوور خانوادگی را افزایش داده و بیننده را افزایش می دهد. اتومبیل ها با اتو و بی مزه هستند و به زیبایی اسپرت منجر می شوند.
چرخ های استاندارد 17 اینچی این خودرو ظاهری بسیار زیبا دارند و در دو رنگ (مشکی و نقره ای) موجود است.

پژو 207

فرش مشکی در قسمت زیرین نمای جانبی که سپر جلو را از سپر جلویی و اطراف بالها می پوشاند و با نوارها و کروم روی پدال های درها تزئین شده است ، با ظاهر چرخ های آلومینیومی هماهنگی دلپذیری ایجاد کرده است.
نمای عقب تصویر ساده تر است و در بیشتر قسمت های این بخش هیچ عنصر خاصی دیده نمی شود. چراغهای روشنایی از دو قسمت تشکیل شده است که برخی از آنها روی درب صندوق عقب قرار دارند و اندازه آنها در مقایسه با ابعاد عقب خودرو کوچک به نظر می رسد.
قسمت پایینی سپر عقب از پلاستیک سیاه ساخته شده است که از این قسمت عبور می کند. نوار کروم گسترده در بالای صفحه پلاک پلاک حکاکی شده با نام کپچر و اسپویلر باریک در بالای پنجره عقب از دیگر عناصر قابل مشاهده در پنل پشتی رنو کپچر است.
همچنین ابعاد بدنه رنو کپچر به شرح زیر است:
طول: 4122 میلی متر ، عرض: 1778 میلی متر ، ارتفاع: 1566 میلی متر
به طور کلی ، طراحی کپچر به گونه ای است که می تواند نظر چندین لایه را شکل دهد و از این نظر یکی از زیباترین خودروهای موجود در بازار نامیده می شود.
طراحی داخلی و داخلی
هنگامی که وارد فضای کابین خلبان رنو گپچر می شوید ، اولین چیزی که می تواند چشم شما را به خودروی کپچر بزند مخالف است ، طراحی زشت مرکز داشبورد است. در جایی که سیستم سرگرمی صفحه نمایش 7 اینچی لمسی وجود دارد و دهانه های تهویه سیستم تهویه اطراف آن وجود دارد.
البته محل قرارگیری دکمه های مختلف در سیستم تهویه در قسمت پایین صفحه در نوع خود جالب و بی نظیر است. بر خلاف قسمت مرکزی داشبورد ، کوره فرمان و پنل کیلومتر شمار در پشت آن از طراحی زیبایی برخوردار است و این زیبایی در سایر تجهیزات کابین نسبتاً مداوم بود.
سطح کیفیت مصالح به کار رفته در لوازم جانبی مختلف کابین زیاد نیست و از اثرات پلاستیک خشک می توان در قسمت های مختلف داخلی کپچر دیدن کرد.
با وجود اندازه بدنه نسبتاً کوچک این خودرو ، ارتفاع رنو مربوطه ضبط ارتفاع کافی را برای مسافران در هر دو ردیف صندلی های جلو و عقب فراهم می کند.
تقریباً فضای کافی برای عقب وجود دارد ، مگر اینکه مجبور باشید کمی فضای صندلی عقب را به جلو فشار دهید تا فضای بارگیری بیشتر شود ، از 377 تا 455 لیتر.
برخی از کارشناسان همچنین معتقدند که تعداد صندلی های کپچر نسبتاً کم است و این امر باعث می شود احساس رانندگی کراس اوور برای مسافران کاهش یابد. نمای عقب نیز به دلیل کوچک بودن آن ، ناکافی به نظر می رسد.

  • peugeot 407
  • ۰
  • ۰

سرانجام ، پس از مدتها انتظار و تبلیغات گسترده تبلیغات ، دیشب فورد نسل جدید شاسی بلندهای Bronco را در این مراسم معرفی کرد. یکی از محبوب ترین شاسی های آمریکایی قرن گذشته ، این خودرو در سال 1966 متولد شد و تا سال 1996 در پنج نسل مختلف فروخته شد. وی پس از گذشت 4 دهه از تولید ، او فورد برانکو را با یک مدل اکسپدیتیشن جایگزین کرد تا این ماشین محبوب را به زندگی بکشد.
بعد از گذشت تقریباً 25 سال ، با توجه به محبوبیت اتومبیل های شاسی بلند ، فورد تصمیم گرفت مجدداً برانکو را دوباره بسازد. نسل جدید این خودرو در نسخه های دو درب ، چهار در و سر به پایین (با گسترش اسپرت) در دسترس است. به گفته این خودروساز آمریکایی ، طراحی برونکو 2021 بیشتر بر روی عملکرد و قابلیت ها تمرکز دارد تا مد.
فورد می گوید سالها مخفیانه انجمن ها را بررسی می کرد تا انتظارات مشتریان از برانکو جدید را محاسبه کند. فورد همچنین از پولاریس RZR به عنوان مرجع برای ارائه عملکرد عالی در خارج از جاده استفاده کرد.
برانکو 2021 با ارتفاع 294 میلی متر از سطح زمین و قابلیت حمل آب تا عمق 851 میلی متر در کلاس خود از این نظر بسیار عالی است و مطابق با زاویه های ورود و خروج 29 و 37.2 درجه مشکلی ایجاد نمی کند. با بینی یا پایان دادن به زمین داشته باشید.
Bronco اولین مدل در کلاس خود است که دارای لاستیک های عظیم 35 اینچی است.
برونکو 2021 جدید به گیربکس دستی هفت سرعته جدید برای کاربردهای سنگین (استاندارد در تمام مدلهای چهار سیلندر) و گیربکس اتوماتیک ده سرعته مجهز شده است. این گیربکس ها را می توان با دو سیستم 4 4 انتخاب کرد. سیستم پایه مجهز به گیربکس کمکی دو سرعته و یک کارکرد تغییر فوری الکترونیکی است. یک سیستم پیشرفته تر شامل یک گیربکس کمکی الکترومکانیکی دو سرعته و امکان درگیری خودکار 4H در مواقع اضطراری است.
با استفاده از برانکو 2021 ، فورد تعدادی از فن آوری های جدید را در بسته ای با عنوان تریل تول باکس معرفی کرد. این بسته برای رانندگی خارج از جاده ساخته شده است و سیستم های زیر را شامل می شود:
تریل کانترول ، که می توان آن را به عنوان کنترل کروز با سرعت کم توصیف کرد
سیستم تریل ترون آسیست که شعاع چرخش وسیله نقلیه را با استفاده از فناوری بردار گشتاور کاهش می دهد
سیستم وان -پدال درایو تریل ، که به راننده کمک می کند هنگام عبور از مسیرهای سنگی ، دقت و اطمینان بیشتری داشته باشد
برانکو 2021 اولین اتومبیل در کلاس خود است که از درهای بدون قاب بهره می برد و باعث می شود در بازتر از یک رقیب مستقیم مانند جیپ  ورانگلر راحت تر عمل کنید. در نسخه چهار درب ، فورد فضاها و محفظه های خاصی را طراحی کرد تا راننده بتواند درب های رایگان را حمل کند.
دسته آینه جانبی برانکو 2021 در قسمت جلوی ستون جلوی آن قرار دارد ، بنابراین خارج کردن درب ها مشکلی ندارد.
مشتریان نسل ششم برانکو شخصی سازی بالایی را تجربه می کنند زیرا می توانند از بین درب های مختلف ، ضربه گیر فولادی مدولار با وینچ یکپارچه ، شیشه جلو مختلف ، قفسه های سقف ، نوارهای LED و حتی لبه های بال متفاوت استفاده کنند.
سقف نسخه های دوم و چهارم برانکو 2021 دارای ساختاری چند جزء است و با درها قابل جابجایی است.
مانند ظاهر ، طراحی برانکو 2021 ریشه در نسل اول دارد. تمام نشانگرها و دکمه های کنترل کاملاً در جلوی درایور بوده و قابل استفاده نیست. داشبورد و کنسول مرکزی نیز برای حفظ تعادل مسافران هنگام عبور از جاده های ناهموار ، دستگیره های خاصی دارند.
طبق گفته فورد ، دکمه ها و تر و تمیز کردن کابین برانکو ضد آب است. علاوه بر این ، دهانه های مخصوصی در کف وجود دارد که در صورت ورود آب به داخل کابین ، می توانید با باز کردن آنها آب را از بین ببرید.

برانکو

برانکو 2021 مجهز به جدیدترین نسخه سیستم ثبت اختراع ثبت شده فورد (SYNC4) است. در حالت استاندارد ، این سیستم با استفاده از یک نمایشگر 8 اینچی کنترل می شود ، اما می تواند با درخواست مشتری از یک مدل بزرگتر 12 اینچی جایگزین شود.
SYNC4 نه تنها قابلیت به روزرسانی از راه دور را دارد بلکه یک روتر ویژه خارج از جاده نیز دارد
یک دوربین 360 درجه یکی از ویژگی های جالب برانکو 2021 است که به لطف این سیستم ، راننده خودرو را در جاده های دشوار یا باریک بهتر می بیند و می تواند با دقت بیشتری ماشین را کنترل کند.
شاسی نمادین فورد دارای هفت حالت مختلف رانندگی است. این حالت ها شامل حالت عادی ، اکو (اقتصادی) ، اسپرت ، صاف ، شنی و پایین ، گل و رودخانه ، و سنگ های خزنده است.
داشبورد خودرو به گونه ای طراحی شده است که دستگاه های مختلفی از جمله تلفن های همراه و دوربین های اسپرت را به راحتی نصب می کند.
برخلاف اکثر شاسی های مدرن ، نسخه های دو در و چهار در از برانکو 2021 از شاسی جداگانه ای استفاده می کنند. این ساختار حداکثر دامنه حرکت در کلاس را به طرفداران برانکو می دهد. از این نظر ، برانکو 17 درصد بهتر از نزدیکترین رقیب خود است.
برای کنترل و راحتی بیشتر ، سیستم تعلیق محور جلو برانکو کاملاً مستقل است و با یک دیفرانسیل دانا ادوان TEK یکپارچه در محور عقب و در ترکیب با دیفرانسیل دانا 44 ادوان TEK انتخاب می شود. این محور همچنین به فنرهای لوله ای و پنج میله اتصال برای افزایش درگ و کنترل بهتر در هنگام نزول مجهز شده است.
فورد ادعا می کند که نسل جدید برانکو برای بهبود همه جنبه های خارج از جاده و ماجراجویی طراحی شده است ، بنابراین شاسی و فناوری این خودرو در کلاس شاسی 4x4 بی نظیر است. جیم فارلی ، مدیرعامل فورد ، گفت:
بر اساس سخت گیری وانت های سری F و ویژگی های الهام گرفته از موستانگ ، خانواده برانکو در یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین طرح ها قرار گرفته اند.
برانکو اسپرت ، نسخه ای برای جیپ چروک و قطب نما
کابین برانکو اسپرت با دو نسخه دیگر تفاوت دارد
و فقط قیمت؛ ارزان ترین نسخه از خانواده برانکو 2021 را می توان با قیمت 28500 دلار (به استثنای حمل و نقل) خریداری کرد ، در مقایسه با 59305 دلار برای نسخه اول.
طبق گفته فورد ، تولید برانکو از اوایل سال آینده آغاز می شود. این خودرو همچنین در بهار به فروشنده می رود. علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سایت فورد و پرداخت 100 دلار از قبل ، سفارش خود را سفارش دهند.

  • peugeot 407
  • ۰
  • ۰

با وجود همه این مشکلات ، پس از جابجایی آسانسور بر روی این خودرو در سال 1995 ، باید دانست که     peugeot 407 جایگاه خود را در بین مشتریان خود پیدا کرد. در حال حاضر گزارش شده که ایران خودرو قصد دارد peugeot 407 را راه‌اندازی کند؛ این 407 ماست اما با تجهیزات زیادی!
ایران پس از ارائه دو گزینه جدید ، فرمان برقی و پانورامیک پشت بام ، قصد دارد چندین گزینه دیگر را به خانواده 407 اضافه کند.این را می توانید در صفحه جدید پژو 407 کیلومتری جدید مشاهده کنید.

"سپر عقب 407"

سپر عقب 407 خوش ساخت است و به خودرو شکل می دهد.
با توجه به عکس فوق ، که در رسانه های مختلف منتشر شده است ، چهار کارکرد جدید به صفحه نمایش جدید     پژو 407 اضافه شده است ، یعنی:
• سنسور باران یا برف پاک کن اتوماتیک
• سنسور فشار تایر
• سنسور نور یا اتولیت
• سیستم کنترل پایداری یا ESP
علاوه بر چهار گزینه فوق ، علاوه بر اثاثه یا لوازم داخلی چرمی ، سیستم چندرسانه ای جدید و کیسه های هوا جانبی نیز از جمله تغییراتی است که از سال آینده در خانواده پژو 407 خواهیم دید.

"سپر جلو 407"

سپر جلو 407 زیبایی خودرو را از رو به رو کامل میکند.
بعید است که "اتومبیلهای" ایرانی بخواهند مشخصات فنی این خودرو را تغییر دهند. این بدان معنی است که ما هنوز یک موتور 1.6 لیتری 105 اسب بخار را با 142 نیوتن متر گشتاور در قلب این هاچ بک می بینیم.
فرمان برق پژو 407
از ابتدای سال 1999 ، ایران خودرو گزینه جدیدی از "فرمان برقی" را به مشتریان هاچ بک پژو 407 ارائه می دهد که این گزینه در ابتدا برای گیربکس اتوماتیک 407 در نظر گرفته شده بود ، اما اکنون می توان با 407 دنده سفارش برای مشتریانی سفارش داد.

"پمپ بنزین 407"

پمپ بنزین 407 قسمتی است که بنزین را در خودرو نگه می دارد.
پژو 407 با سقف پانوراما
ایران خودرو تولید یک هاچ بک پژو 407 را با یک سقف پانوراما در سال 1999 آغاز کرد. طبق اطلاعاتی که اخیراً در وب سایت ایران خودرو منتشر شده است ، یک سقف شیشه ای باید برای هر گیربکس اتوماتیک و 407 سرعته ارائه شود.
البته ممکن است این سقف به زودی به یک ویژگی استاندارد از هاچ بک پژو 407 و حتی سدان پژو 407 تبدیل شود.این سقف شیشه ای دارای سقف جمع شونده نیست و پرده ها می توانند به صورت دستی باز و بسته شوند.
با توجه به استقبال خریداران در پژو 407i ، در پاسخ به تقاضای بازار و افزایش رضایت مشتری ، ایران خودرو قصد دارد یک هاچ بک سقف شیشه ای 407 را راه اندازی کند.

پژو 407
این سقف شیشه ای بزرگتر از یک سقف کشویی است که باعث می شود استفاده از نمای بیرونی خودرو خوشایند باشد و همچنین به ظاهر جذاب این خودرو کمک می کند. سقف شیشه ای این محصول بهم وصل شده است و یک پوشش کشویی از ورود نور خورشید در کابین در صورت لزوم جلوگیری می کند.
 پژو 407 با نوع جاده های کشور ، نوع سوخت موجود در کشور و اقلیم مناطق مختلف ایران سازگار است و با این موارد کاملاً سازگار است. مصرف سوخت پایین توسط موتور TU5 و قدرت بالای موتور از جمله مزایای 407 است. علاوه بر این ، گیربکس اتوماتیک جدید پژو 407 دارای 4 ستاره با کیفیت بوده و دارای بالاترین کیفیت رتبه بندی خودروهای داخلی است.
صرف نظر از اینکه یک سدان پژو 407 را خریداری می کنید یا خیر ، موضوع این مقاله مجموعه ای از مقالات است که به نمایندگی از یک ماشین با مکانیک است. در این مقاله می خواهیم شما را با سدان پژو 407 و همچنین مزایا و مضرات این خودرو آشنا کنیم. نگاه دیگر
پژو 407 سدان یکی از جدیدترین محصولات ایران خودرو است که برای اولین بار در ژانویه 2016 معرفی شد. پس از موفقیت چشمگیر سدان پژو 206 در بازار داخلی ، این بار قرعه کشی به نام پژو 407 و مهندسین مجرب خوانده شد. از ایران ، خودرو تصمیم گرفت آن را به یک سدان شهری کم حجم تبدیل کند و تغییراتی در نسخه هاچ بک ایجاد کند.

حدود یک سال پس از ارائه اولین سدان پژو 407 ، پیش فروش این سدان تازه وارد در مارس 2017 آغاز شد که با استقبال خوبی روبرو شد. براساس اطلاعات ، سدان پژو 407 از نظر فنی هیچ تفاوتی با پژو 206 تیپ 6 یا پژو 407 با گیربکس اتوماتیک ندارد و در حقیقت این خودرو همچنین از موتور 4 سیلندر با ظرفیت 1587 سی سی استفاده می کند. ببینید ، که می تواند قدرت 105 اسب بخار را توسعه دهد. و 142 نیوتن متر گشتاور. آن را داشته باش
ایران خودرو از یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک استفاده کرده است که دارای قدرت از نوع تاج و تخت برای انتقال قدرت تولید شده توسط موتور این خودرو به چرخ های جلو است. از نظر راحتی ، سدان پژو 407 علاوه بر تمام گزینه های استفاده شده در هاچ بک 407 ، یک فرمان برقی و یک آینه تاشو برقی نیز وجود دارد. در این مقاله ، ما می خواهیم در مورد همه مزایا ، معایب و هزینه خرید یک سدان پژو 407 به منظور بحث و تبادل نظر بپردازیم تا بتوانیم تمام جزئیات این شاهکار ایرانی خودرو را به شما عزیزان اطلاع دهیم.

  • peugeot 407
  • ۰
  • ۰

این خودرو مجهز به موتور TU5 با قدرت 105 اسب بخار است. و گشتاور 142 نیوتن متر گیربکس این خودرو از جعبه دنده دستی 5 سرعته است. با این حال ، ذکر نشده است که آیا نوع فرانسوی مورد استفاده در مدل جدید 207 i یا به عنوان گیربکس رانا از نوع ایرانی است.
برخی شایعات حاکی از آن است که پژو 207i جدید دارای قیمتی در محدوده 40 میلیون تومان است. هاشم یکه زارع ، مدیرعامل گروه خودروسازی ایران خودرو ، سال گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت که مالکیت پژو 207i به ایران خودرو منتقل شده و جزئی از محصولات داخلی این شرکت است و هیچ ارتباطی با قراردادهای جدید پژو ایران خودرو و ایکاپ ندارد. ،
آنچه در این اتومبیل جالب است این است که با وجود اینکه زمان تحویل این خودرو بیش از چند روز بیشتر نیست ، این ماشین هنوز در مرحله تولید قرار نگرفته است و قیمت دقیق آن توسط ایران خودرو مشخص نشده است.
بررسی پژو 207i نیو فیس
پژو 207i محصولی به روز شده از شرکت فرانسوی پژو است که از سال 2009 در پرتفوی محصولات این شرکت گنجانده شده است. نمونه اولیه این خودرو که ما آن را پژو 207 نیو فیس می شناسیم ، در واقع نسخه به روز شده پژو 206 و پژو 207 ایرانی است! این خودرو ابتدا در سال 1389 در بازار داخلی ظاهر شد ، اما در سال 1391 به دلیل افزایش تحریم ها ، تولید آن متوقف شد. بعد از اینکه تولید پژو 207 در سال 2012 متوقف شد ، این هاچ بک زیبا در سال 2016 به خط تولید ایران خودرو بازگشت ، اما این بار ویژگی های بیشتری داشت و ظاهر جذاب تری داشت ، بنابراین ایران خودرو آن را       Peugeot 207i نامید. پژو 207i در حال حاضر توسط ایران خودرو در دو نوع گیربکس اتوماتیک و دستی ارائه می شود.
بررسی کارشناس پژو 207i نیویورک
پژو از همان پلتفرم PF1 برای ایجاد پژو +206 یا Peugeot 207i ما استفاده کرد ، که قبلاً در اتومبیل هایی مانند سیتروئن C3 و پژو 206 استفاده می شد. طراحی این خودرو نسبت به مدل پایه (206) خصوصاً در نمای جلوی ، دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است. بنابراین به طور کلی می توان گفت که پژو 207i از طراحی قبلی جذاب تر و مدرن تر است. فضای کلی داخلی 207i به لطف طراحی جدید فرمان و وجود مانیتور 7 اینچی در بالای داشبورد به عنوان بخشی از این تغییرات ، به طور چشمگیری نسبت به گذشته تغییر کرده است. ناگفته نماند که بیشتر مصالح به کار رفته در فضای داخلی این خودرو متأسفانه از پلاستیک خشک ساخته شده و از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند. پژو 207i ، مانند دونگ فنگ H30 ، پژو 206 تیپ 5 ، رانا ، پژو SLX ، و غیره ، مجهز به موتور TU5؛ همانطور که می دانید TU5 یک موتور چهار سوپاپ و 16 سوپاپ است که توانایی تولید 105 اسب بخار را دارد. و 142 نیوتن متر گشتاور. یک دستی 5 سرعته دستی یا چهار سرعته اتوماتیک قدرت حاصل از حرکت این خودرو را به چرخ های جلو منتقل می کند. براساس وب سایت رسمی ایران خودرو ، پژو 207i می تواند در دنده های مکانیکی حداکثر سرعت 100 کیلومتر در ساعت در 11.6 ثانیه و مدل های اتوماتیک در 12.6 ثانیه بدست آورد که به نظر می رسد یک شاخص نسبتاً مناسب برای یک خودروی شهری جمع و جور است. یکی از بزرگترین مشکلات مدل های اتوماتیک 207i ، گیربکس ناکارآمد این خودروها است.

پژو 207

این گیربکس علاوه بر تعویض بسیار تأخیر (مخصوصاً در حالت تیپروونیک) ، از ویژگی های صافی برخوردار نیست که با گذشت زمان افزایش می یابد. کل مصرف سوخت این خودرو در مدلهای دارای گیربکس دستی حدود 7 لیتر و در مدلهای دارای گیربکس اتوماتیک حدود 8 لیتر در 100 کیلومتر است.

قیمت خرید پژو 207i نیو فیس
در حال حاضر قیمت پژو 207i در بازار با قیمت کارخانه بسیار متفاوت است و همین مشکل باعث شده تا این خودرو به یکی از حاشیه ترین خودروهای موجود در بازار تبدیل شود. به عنوان یک اتومبیل شهری ، 207i طیف گسترده ای از ویژگی ها و تجهیزات قابل قبول را دارد و تمام این ویژگی ها در کنار طراحی جذاب و جوان ، آن را بسیار محبوب کرده اند. اگر کیفیت ساخت و تناسب بالا از اولویت های اصلی بخش هاچ بک شهری است ، می توانید با قیمتی نسبتاً بالاتر به رنو ساندرو ارتقا دهید.
رقبا پژو 207i نیو فیس
در محدوده قیمتی که پژو 207i در آن قرار دارد ، هاچ بک های خوبی مانند برلیانس H320 و رنو ساندرو نیز وجود دارند که مطمئناً در مورد اتومبیل های H320 یا 207i نیز اعمال می شود ، اگر می خواهید از گزینه هایی مانند دوربین دید عقب ، یک سانروف یا GPS اگر رنو ساندرو بهترین انتخاب برای اتومبیل است ، حتی اگر کیفیت ساخت و کوسن پایین قطعات از معیارهای اصلی انتخاب خودرو باشد.
خریداران پانورامای پژو 207 بدون تردید به یاد خواهند آورد که در اواخر ژوئیه 1998 دقیقاً در همان روزهایی بود که ایران خودرو برای اولین بار پیش فروش پژو 207 را با یک سقف پانوراما آغاز کرد. در آن زمان ، مشتریان ایرانی خودرو برای پرداخت 207 پانوراما با گیربکس دستی و 60 میلیون تومان برای 207 پانوراما با گیربکس اتوماتیک ، مجبور بودند 47.5 میلیون تومان پیش پرداخت بپردازند. براساس بخشنامه ایران خودرو ، اولین تاریخ تحویل 207 پانوراما باید از ژوئیه سال 1999 آغاز می شود و تا اکتبر 99 همه مشتریان این پروژه باید در اتومبیل خود وارد می شدند.
اما اکنون که در آخرین روزهای ژوئیه 1999 هستیم ، 207 ثبت نام کننده اطلاعاتی درباره آخرین وضعیت خودروی خود ندارند و تاکنون دعوت نامه ای برای آنها ارسال نشده است. آنچه بیش از هر زمان دیگری خریداران پانوراما 207 را آزار می دهد سکوت ایران توسط خودرو است. اگر زمان تحویل پانوراما 207 مشخص نباشد یا این خودرو با تاخیر تحویل مشتریان شود ، ایران خودرو می تواند با اطلاع رسانی ساده وظیفه خریداران آسیب دیده این خودرو را تعیین کند. اما متأسفانه هودرو ایرانی هنوز پاسخی نداده است!
نوع جدید پژو 207
ایران خودرو حدود 10 سال پیش یک هاچ بک جدید به سبد محصولات خود اضافه کرد. خودرویی که می خواست تجربه اختلاف سمند و سورن را تکرار کند. با انتشار پژو 207 ، بلوزهای ویژه جاده می خواستند نسخه لوکس تر و اسپرت تری از پرفروش ترین 206 خود را ارائه دهند که البته سود خوبی هم داشت. برخی معتقد بودند این واقعیت که ایران خودرو را به عنوان 207 فروخت ، در واقع یک پژو 206+ بود.

  • peugeot 407
  • ۰
  • ۰

چندین سال است که بخش سدان های شهری کوچک در کشور ما به منطقه ای نسبتاً شلوغ تبدیل شده است. چندین اتومبیل در این راستا در حال حرکت هستند که معروف ترین و محبوب ترین آنها محصولاتی مانند بد B30 ، MG 360 ، راین V5 ، BYD F3 و مشتقات مختلف سمند ،پژو و برلیانس است.
بازار ایران برای دریافت یک میهمان جدید مدت زمان زیادی طول می کشد که همانطور که انتظار می رفت راهی سرزمین ایرانیان از خاور دور و کشور پهناور چین شد. این محصول جدید     جک G4 نام دارد.
نام اصلی این خودرو در بازارهای جهانی ، به ویژه در چین هیو A30 است ، اما بعداً این نام به جک J4 یا      JAC G4 تغییر یافت. جک J4 یک تجارت خانوادگی در سودان است که توسط جیانهای ، طراح و طراح شخصی نسل دوم سکوی ماشین جمع و جور JAC ساخته شده است.
بعد از گذشت چندین سال از حضور مارک ژاک در کشور ما ، تقریبا با نام شرکت GEC تقریباً آشنا هستید. این شرکت با نام جک در ایران شناخته می شود و محصولات محبوب مانند جک S5 و جک J5 را در ایران ارائه می دهد. جک S3 یکی دیگر از محصولات جک است که در ایران معرفی شده است.
جک j5 - یک سدان که به عنوان اولین محصول مسافری جک وارد کشور شده و پس از مدتی می تواند تا حدودی ادراک نامطلوب عمومی خودروهای چینی را تغییر دهد.
حضور تقریباً موفق سدان جک G5 در ایران باعث شد تا حضور نام تجاری چینی GEC در بخش خودروهای سواری ادامه یابد. این موفقیت با عرضه مدل های S5 ادامه یافت و از این نظر ، شرکت کرمان موتور به عنوان نماینده رسمی GEC در ایران تصمیم به حضور قوی تر در حوزه سدان های شهری گرفت.
در همین راستا ، کرمان موتور با توجه به داستان خوبی که نام جک در بین مشتریان ایرانی ایجاد کرده است ، یک سدان کوچک از جک سدان را به سبد محصولات خود اضافه کرده و تجربه موفقیت آمیز با G4 را نیز شامل می شود.
ظاهر و طراحی بدنه جک G4
در نگاه اول ظاهر جک جی 4 به اندازه برادر بزرگتر خود G5 جذاب و هماهنگ و زیبا به نظر نمی رسد. مانند نویسنده ، شما ممکن است در همان لحظه اول که جک G4 را ملاقات کردید ، مخصوصاً در نمای جانبی ، هیوندای لهجه را به خاطر آورده اید.
با این حال ، در حال حاضر هیچ مدرکی مبنی بر مدل سازی توسط طراحان اکسنت وجود ندارد. در نمای جلوی این خودرو از چراغ هایی با ابعاد جذاب و طراحی نسبتاً ساده استفاده شده است. تصاویر داخلی لامپ ها نیز هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند و به گونه ای طراحی شده اند که بسیار اقتصادی هستند.
فضای بین دو چراغ اصلی پر از پنجره های ذوزنقه ای است که با نماد جک استار و سه نوار کروم تزئین شده است. همچنین جای خالی نور روز (نور روز) در مواجهه با جک G4 کاملاً احساس می شود.
محدوده نیم خالی سیاه سپر جلو شامل یک مجرای ورودی هوا با پس زمینه مش است که با لبه های کرومی نسبت به لامپ های مه شفاف مشخص شده است. چراغ های گرد مه به خوبی در دو گوشه پایین سپر قرار گرفته اند.

جک جی 4

در نمای جلویی خطوط حجم زیادی وجود ندارد. چند تا از این خطوط در ستون A روی درب هود در دو طرف شیشه جلو ادامه دارند. یک جفت دیگر چین بزرگ نیز از زیر چراغها به شکل قوس به دو طرف مجرای در ناحیه سیاه سپر بیرون کشیده شده است.
به طور کلی نمای جلوی جک j4 بسیار ساده است و می توان گفت که این ماشین آینه کاملی از یک خودروی کوچک اقتصادی است.
به نظر می رسد که جک G4 نباید انتظار طراحی جالبی را داشته باشد. نمای جانبی جک G4 نیز از این قاعده مستثنی نیست. قاب های پنجره به آسانی امکان پذیر هستند و قسمت پایین آن دارای کروم اندود شده است تا جذابیت بصری را بهبود بخشد.
همچنین وجود خم در انتهای پنجره جانبی از دیگر ویژگی های قابل توجه نمای جانبی جک G4 است. به منظور کاهش سادگی نمای نمای جک G4 و افزایش حس شجاعت در این بخش ، خط شانه شانه از عقب چراغ دم و در جهت دسته دسته درب به بال جلو ادامه یافته است.
یک حجم منفی نیز در پایین درب ها مشاهده می شود که به طور معمول نمای جانبی جک G4 را تا حدودی ساده می کند. اندازه رینگ و چرخ تقریبا با ابعاد کلی بدنه این سدان کوچک متناسب است. آینه های جانبی همچنین به چراغ راهنمایی مجهز شده اند و می توانند برقی بکشند.
قسمت پشتی j4 در مقایسه با چهره این خودرو عنصر طراحی ساده تری دارد و حرفی برای گفتن ندارد. چراغهای جلو بیضی هستند و توسط نوار کرومی روی درب تنه به هم وصل می شوند.
اندازه باز شدن درب آن کمی کوچک به نظر می رسد و هنگام قرار دادن وسایل بزرگ می تواند ناراحت کننده باشد. همچنین در قسمت پایین سپر عقب دو چراغ مه شکن وجود دارد.
به طور کلی ، طراحی جک G4 همانطور که انتظار می رود از یک سدان اقتصادی کوچک باشد ، مطمئناً چندان هیجان انگیز و جذاب نیست ، اما حداقل می تواند نیازهای زیبایی شناختی مشتریان و خانواده های ایرانی را برآورده کند.
طراحی داخلی و کابینت جک G4
هنگامی که وارد جک G4 می شویم ، یک محیط نسبتاً قانع کننده می بینیم. طراحی کلی داشبورد و همچنین ظاهر آن چندان قابل توجه نیست اما از نظر بصری جذاب است.
عدم وجود صفحه لمسی ، که امروزه تقریباً به محصول اصلی اکثر خودروهای چینی موجود در بازار تبدیل شده است ، می تواند اشکال اصلی کابین G4 محسوب شود. البته در برخی از کشورهای دیگر ، G4 دارای صفحه لمسی است که متاسفانه در اختیار مشتریان ایرانی قرار نگرفت.
صفحه لمسی تعدادی از دکمه های مختلف مربوط به کنترل های صوتی ، فلاش ها و غیره و همچنین یک صفحه نمایش کوچک TFT در پایین دریچه های هوای مرکزی را گرفته است.

  • peugeot 407
  • ۰
  • ۰

اولین تصاویر     Hyundai Verna 2020 منتشر شد. پکن-هیوندای به تازگی در نمایشگاه اتومبیل چنگدو 2019 از یک اتومبیل رونمایی کرد.در زیر ما درمورد تغییرات این خودرو در مقایسه با نمونه قبلی مطلع خواهیم شد.
پکن-هیوندای مدل Hyundai Verna را برای بازار چین مورد بررسی قرار داد که از نظر طراحی قبلی تفاوت چشمگیری داشته است. اکنون هیوندا ورنا با یک شیشه جلوی بزرگ جدید ، راه راههای ضخیم تر و چراغهای جلو بلندتر طراحی شده است. طراحان هیوندای ، سپر جلوی سدان را مجدداً طراحی مجدد کرده اند و هم اکنون این خودرو دارای یک قاب مثلثی و تریم کرومی است.
ویژگی های طراحی هیوندای ورنا 2020
طراحان هیچ تغییری در نمای جانبی این خودرو ایجاد نکردند و تغییرات جزئی در این زمینه شامل یک طراحی مدرن برای چرخ های آلیاژی است. در قسمت عقب هیوندای ورنا به روز شده ، چراغهای جلوه ای ظریف تری را مشاهده می کنیم که به وسیله یک نوار قرمز متصل شده اند. البته این سبک طراحی شبیه به جدیدترین محصولات کلاس هیوندا D مانند سانتافه برای چین و سوناتا است. طراحان هیوندای با استفاده از این مدل ، پلاک را کمی پایین تر نصب کرده اند و نورپردازی نیز به صورت عمودی در لبه های جانبی سپر عقب نصب شده است. سپر عقب دارای دریچه های مصنوعی و تزئینات نقره ای برای ایجاد یک ظاهر اسپرت است.
هیوندای در فضای داخلی این محصول مثلاً بدنه آن تغییری ایجاد نکرده است و طراحی داشبورد و فرمان مانند قبل است. پکن-هیوندای یک پنل جدید تجهیزات دیجیتال جدید و سیستم سرگرمی مبتنی بر صفحه نمایش لکسی برزگی ارائه می دهد. جزئیات دقیق مشخصات فنی و سایر جزئیات منتشر نشده است ، اما برخی رسانه های چینی اعلام کرده اند که این مدل به جای یک اتوماتیک شش سرعته ، یک جعبه دنده CVT را ارائه می دهد.
هیوندای ورنا 2020 به طور رسمی در بازار هند معرفی شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبر خودرو ، پیش بینی می شود این خودرو مشابه هیوندای سولاریس 2020 در بازار روسیه باشد. این خودرو را می توان بصورت آنلاین یا رزرو انجام داد. تاریخ انتشار این خودرو 26 مارس اعلام شده است.
هیوندای ورنا مدل 2020 از طراحی اسپرت برخوردار است و از مدل قبلی خود جذاب تر است. بیشترین تغییراتی در قسمت جلوی خودرو ایجاد شده است که شامل سپر تهاجمی تر با پایه های مصنوعی ، چراغهای جلوی LED قابل مشاهده تر با چراغهای در حال اجرا در روز C به شکل C ، قاب جدید و شیشه جلو و چراغهای جلو ، کج تر و پهن تر است. سحابی مثلثی است.
هیوندا ورنا 2020 دارای چرخ های آلیاژی 16 اینچی 16 اینچی است. در قسمت عقب خودرو ، سپر جدید با دیفیوزر مصنوعی ، رنگهای جدید شب و لهجه های کرومی ، چراغهای روشنایی LED در یک صندوق اصلاح شده و بدون اصلاح کروم به روز شده و نصب شده اند. فضای داخلی این خودرو هنوز ارائه نشده است ، اما پیشرفت های جزئی در کنسول میانه انتظار می رود.
در همین زمان ، تأیید شد که این خودرو بیش از 45 کارکرد ارتباطی از جمله راه اندازی موتور از راه دور ، کنترل دما از راه دور و قفل درب را ارائه می دهد. یک سیستم سرگرمی با صفحه لمسی بزرگ 8 اینچی نیز برای این مدل جدید پیش بینی شده است.
هیوندای ورنا 2020 با موتور بنزینی 1.5 لیتری بنزینی طبیعی که دارای قدرت 115 اسب بخار است و 144 نیوتن متر گشتاور در ترکیب با جعبه دنده دستی 6 سرعته یا متغیر ، موتور بنزینی 1.4 لیتری توربوشارژ با 140 اسب بخار گشتاور و 242 نیوتن متر گشتاور و هفت سرعته DCT با سرعت 1.5 لیتری و یک توربوژل 1.5 لیتری با قدرت 115 اسب بخار و 250 نیوتن متر گشتاور دارد و به یک گیربکس دستی شش سرعته دستی و گیربکس اتوماتیک متصل می شود.موجود در شبح سیاه ، قرمز ، سفید قطبی ، نقره ای ، خاکستری و فضا.

هیوندا ورنا

این مدل آسانسور ممکن است با مدلی که سال آینده در بازار هند عرضه خواهد شد متفاوت باشد ، اگرچه برای مدل فعلی یکسان است.
همانطور که از تصاویر منتشر شده مشاهده می شود ، هیوندای ورنا دستخوش بازسازی قابل توجهی شد که به برخی از افراد این امکان را داد که آن را به عنوان یک مدل کاملاً جدید ببینند. بدنه این خودرو طرحی شبیه به هیوندای لافستا دارد و ممکن است طراحی تا حدودی اغراق آمیز به نظر برسد.
قسمت جلوی هیوندای ورنا 2020 کاملاً چراغهای جلو طراحی شده که تقریباً تا مرکز هود گسترش یافته است. چراغهای جلو این خودرو دارای چراغهایی با ظاهری جدید و واضح تر و تمایل به روشنایی در طول روز در پایین است. علاوه بر این ، ورنا جدید دارای شیشه ای شش ضلعی با ظاهری زیبا ، جزئیات بزرگ کروم و آرم برند است. از دیگر تغییرات این خودرو می توان به سپر واضح تر ، شیشه جلو پایین جدید و برداشتن لامپ مه شکن اشاره کرد. به طور کلی ، قسمت جلوی این خودرو نسبت به مدل آن از قبل از جابجایی ، طراحی واضح تری دارد.
مشخصات هیوندای ورنا 2020 مجهز به چرخ های جدید آلیاژی با لبه های الماس است ، مشابه نسخه هیوندای ix25 2020. قسمت عقب این خودرو مجهز به چراغهای روشن شبیه به نسخه مورد استفاده در هیوندای لافستا است. یا سوناتا براساس تصاویر به بیرون درز شده از کابین ، ورنا دارای سیستم سرگرمی جدید با نمایشگر بزرگ است. در حالی که موتورهای بنزینی 1.4 و 1.6 لیتری D-CVVT در چین عرضه می شوند ، موتورهای جدید 1.5 لیتری بنزینی و دیزلی BS-VI در هند عرضه می شوند. این ماشین به روز شده با گزینه CVT نیز در دسترس خواهد بود.
نسل جدید هیوندای ورنا اخیراً در نمایشگاهی در چنگدو در چین رونمایی شد. هیوندای ورنا ظاهری کاملاً جدید به خود گرفت و خیلی ها انتظار داشتند این تغییر بعد از فیس لیفت 2017 ، در شرایطی که قسمت جلوی خودرو تفاوت چندانی با مدل فعلی ندارد ، اما طراحی کلی ورنا 2020 تا حدودی شبیه سایر هیوندای ها است. سدان ها ، از جمله سوناتا و الانترا جدید. چراغهای جلو این خودرو در شرایطی خشن و تیز قرار دارد که چراغهای روز در زیر آن قرار دارند. در همین حال ، ورنا جدید مجهز به شیشه شیشه ای شش ضلعی با ظاهری جدید ، جزئیات بزرگ کرومی و لوگوی برند است. هنگام بازگشت به ورنا ، چراغهای جدیدی را مشاهده خواهید کرد که به وسیله نوارهای LED وصل شده اند ، درست مثل اینکه چراغ ها روشن شده اند. دارای یک سوناتای هیوندای است. این خودرو در کنار آن مجهز به چرخ های الماس ریخته گری نیز هست که ظاهری بهتری به خودرو می بخشد. طبق اطلاعات موجود در کابین ورنا 2020 ، سیستم جدیدی از سرگرمی با صفحه بزرگ شده در خودرو نصب شده است.

  • peugeot 407
  • ۰
  • ۰

دقایقی پیش ،       فارادی فیوچر از اولین اتومبیل خود با نام FF91 رونمایی کرد که از پتانسیل بسیار خوبی برخوردار است.
Faraday Future روزهای بسیار سختی را پشت سر می گذارد. این استارتاپی که سال گذشته مدل مفهومی FFZERO1 1000 اسب بخار را در نمایشگاه CES 2016 معرفی کرد ، خود را به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار در صنعت خودروسازی تأسیس کرده است.
اما سال گذشته چندین گزارش از مشکلات مالی با                                              Faraday Future منتشر شد. بسیاری از مقامات ارشد این شرکت را ترک کردند و حتی شایعاتی مبنی بر لغو پروژه های این شرکت وجود داشت. تا ماه گذشته ، فارادی فیوچر با انتشار ویدئویی درباره مسابقه در اتومبیل برقی جدید خود با چندین سوپراسپرت از جمله بوگاتی ویرون ، قدرت بالای خودروی خود را قبل از رونمایی از خود نشان داد. همه رویداد CES 2017 و کنفرانس فارادی فیوچر را تماشا کردند.
استارتاپ چینی مستقر در کالیفرنیا فارادی فیوچر به تازگی اولین اتومبیل خود با نام FF91 را به بازار عرضه کرده است. برخلاف FFZERO1 ، تنها مدل مفهومی ، FF91 می تواند در آینده نزدیک به خیابان ها برود. با توجه به فارادی فیوچر ، FF91 نه تنها در نوع خود بی نظیر است ، بلکه توانایی فشار به مرزهای صنعت خودرو را نیز دارد. در این کنفرانس ، فارادی فیوچر خود را با افراد بزرگی چون نیکلاس تسلا (برق) ، کارل بنز (خودکار) و تیم برنرز لی (اینترنت و دنیای ارتباطات) مقایسه کرد.
توسعه
FF91 از نظر طراحی بسیار جذاب و چشمگیر است. یکی از زیباترین قسمت های خودرو که در نگاه اول از آن برجسته است ، طراحی سپر جلو و پنل های جانبی خودرو است. مانند لوگوی فارادی فیوچر ، این طرح ها بسیار زیبا از لحاظ زیبایی در سپر جلو تزئین شده اند که در نهایت ظاهری زیبا و منحصر به فرد به خودرو می بخشد. همچنین از طراحی های موجود در قسمت عقب خودرو و در چراغهای روشنایی استفاده شده است تا بعد از ترمز ، نمای خوبی برای تماشاگر ایجاد شود.
فارادی فیوچر FF91 متعلق به کلاس کراس اوورهای لوکس است. با این حال ، طراحی کوپه و همچنین عقب به همراه طراحی جلوی آیرودینامیکی و تهاجمی ، به خودرویی با گزینه های قدرتمند تحرک اشاره دارند.
درهای این خودرو مانند رولز رویس در عقب باز می شود ، نه جلوی آن. به عنوان مثال ، فارادی فیوچر می خواهد نشان دهد که ما برای یک اتومبیل قدرتمند اما بسیار لوکس ایستاده ایم. چراغهای جلو و چراغهای یک تکه جهانی و همچنین استفاده از دوربین به جای آینه های جانبی ، جلوه خاصی به FF91 می دهد که آن را به عنوان ماشین آینده توصیف می کند.
البته FF91 یکی از دستگاه هایی خواهد بود که می تواند توجه هر مخاطبی را به خود جلب کند.

فارادی فیوچر
نیروهای شناور
مشکل اصلی وسایل نقلیه برقی کارایی اقتصادی آنها و امکان سفر مستقل است. اما فارادی فیوچر نیز به قدرت بالای خودروی خود توجه ویژه ای داشت. این شرکت که پیش از این ویدئویی را در مورد آزمایش بکسل این اتومبیل با بنزین و سوپراسپرت های هیبریدی منتشر کرده بود ، در این کنفرانس و برای عموم مسابقه ای بین FF91 و تسلا مدل S P100D برگزار کرد و در آخر نیز با اختلاف اندک 0 ، 01 ثانیه کسب کرد. با این حال ، مدیر عامل شرکت فارادی فیوچر گفت: لاستیک های تسلا مدل S و سطح مرحله کثیف باعث کاهش درهم و برهمی اتومبیل های خود با مدل S می شوند.
فارادی فیوچر FF91 از قدرت بسیار بالایی برخوردار است. این ماشین برقی می تواند 1050 اسب بخار قدرت با گشتاور باورنکردنی 1800 نیوتن متر تولید کند. برای مقایسه: موتور دیزلی کشنده 11 لیتری مکینتاش گشتاور حداکثر 1627 نیوتن متر را فراهم می کند. فارادی فیوچر هنوز مکان موتورهای الکتریکی خود را شرح نداده است ، اما این احتمال وجود دارد که وی در FF91 از دو موتور الکتریکی استفاده کند.

مطابق سیستم پیشرفته کنترل کشش در FF91 ، این ماشین تنها به 2.39 ثانیه زمان نیاز دارد تا بتواند تا سرعت 100 کیلومتر در ساعت نیز برسد.اگر از این آمار غافلگیر نشوید ، باید بدانید که اگر این دستگاه را از ارتفاع رها کنید ، به 2 مورد نیاز خواهید داشت. 75 ثانیه برای رسیدن به 100 کیلومتر در ساعت این نشانگر خوبی از تحرک بسیار زیاد وسایل نقلیه برقی است که فقط با لاستیک آنها و سطح جاده محدود می شود.
یکی از ویژگی های FF91 توانایی آن در تعیین رفتار رانندگی و محیط ، ارائه بهترین سبک رانندگی به مسافران است.
باتری
فارادی فیوچر پیشتر اظهار داشت که در حال تولید باتری های بزرگ و قدرتمند با Al-Aji است. از این نظر FF91 دارای بیشترین باتری در بین تمامی خودروهای جهان است. به لطف باتری 130 کیلووات ساعت ، این خودرو می تواند در هر بار شارژ حداکثر 608 کیلومتر را داشته باشد. این مطابق استاندارد EPA اندازه گیری می شود و اگر FF91 شما به طور مداوم با سرعت 90 کیلومتر در ساعت کار کند ، در نهایت مجبور خواهید بود که باتری ها را پس از 776 کیلومتر شارژ کنید.
شارژ باتری های بزرگ به زمان زیادی نیاز دارد. برای حل این مشکل ، فارادی فیوچر در حال توسعه یک سیستم شارژ سریع است که ادعا می کند تا 200 کیلووات انرژی را به خودرو منتقل می کند. این بسیار قدرتمندتر از دمنده های سریع 150 کیلو وات تسلا است. بنابراین می توانید با استفاده از این شارژرها تنها در یک ساعت شارژ ، انرژی لازم را برای 805 کیلومتر دریافت کنید. سیستم شارژ بی سیم از دیگر ویژگی هایی است که فارادی فیوچر برای اتومبیل های خود در حال توسعه است.
راندن یک خودرو
آینده فارادی برای بهبود قابلیت های FF91 بسیار تلاش کرده است. این شرکت جدیدترین خودروی خود را با 10 دوربین ، 13 رادار و 12 سنسور التراسونیک مجهز کرده است (در اتومبیل های تسلا از 8 دوربین ، 1 رادار و 12 سنسور التراسونیک استفاده شده است).
FF91 همچنین به سنسور خطی 360 درجه مجهز شده است. این سنسور به صورت ماهرانه ای در اتومبیل به شکل دیسک کوچکی که از وسط جلوی جلوی آن بیرون می آمد ، نصب شده بود.
فارادی فیوچر هنوز هیچ گونه اطلاعاتی در مورد قابلیت های FF91 منتشر نکرده است ، و مشخص نیست این ماشین اولین مدل تجاری خواهد بود که رانندگی سطح 4 را ارائه می دهد یا خیر ، براساس برخی گزارش ها ، این خودرو از الگوریتم های یادگیری عمیق برای گسترش قابلیت های خود در طول زمان استفاده می کند.
اما یکی از ویژگی های جالب FF91 در این بخش ، اجرای کاربر در مکان مناسب و سپس جستجوی پارک در نزدیکترین مکان است. پس از پارم ، خودرو پایان کار را به کاربر اطلاع می دهد.

  • peugeot 407