از زمان ورود Peugeot 407 به بازار ایران ، در بین مردم بسیار پرطرفدار بوده است ، اما تنها مشکلی که در این سریال بوجود آمده ، نیاز به یک ماشین خانوادگی است. سدان Peugeot 407یا 207 برای تأمین نیاز کلیه مشتریان خود به خط تولید رفت. البته این اتومبیل تفاوت هایی با هاچ بک پژو 407 دارد که بعدا در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.
"لنت 407"
لنت 407 همان لوازم یدکی است که برای کم کردن سرعت خودرو و در نهایت ایست خودرو استفاده میشود.
نمای داخلی
مقایسه بین 407 معمولی (هاچ بک) معمولی و یک پژو 407 با یک صندوق عقب برای طراحی داخلی کاملاً بی فایده است زیرا همه آنها به یکدیگر شبیه هستند. سدان پژو 407 نیز مانند هاچ بک خود ، از طراحی ساده اما شیک برخوردار است. البته با بوکس در بین رقبا ، پژو 407 نمی تواند برنده اعلام شود و هنوز هم به اصطلاح فرصتی برای پیشرفت در طراحی داخلی دارد ، اما در کل
"لنت ترمز 407"
لنت ترمز 407 برای کم کردن سرعت خودرو استفاده میشود و بسته به جنس آن قیمت و کیفت آن فرق دارد.
نمره قابل قبولی برای ارزیابی پژو 407 با جعبه داخلی دریافت کرد. می¬کند از ویژگی های داخلی می توان به صفحه لمسی 7 اینچی اشاره کرد. فرمان همچنین دارای دکمه هایی برای کنترل سیستم صوتی است که زیبایی زیبایی را به فضای داخلی می بخشد.
"لنت جلو 407"
لنت جلو 407 مثل بقیه لنت های خودرو بسته به جنس آن قسمت و کیفیت آن فرق داراد.
ماشین دور از چشم است
بر خلاف طراحی داخلی سدان پژو 407 ، نمای بیرونی این خودرو در بین رقبا پیچیده تر و زیبا تر به نظر می رسد. به جلوی اتومبیل نگاه کنید؛ چراغهای مخصوص و بسیار دلپذیر که جذابیت خاصی را به سدان پژو 407 می بخشد. شیشه جلوی ویژه را نمی توان از طریق آن عبور داد ، اما به پایان نرسید. حتی سپر جلو پژو 407 از طراحی زیبا و مدرن بهره می برد. سمت سدان پژو 407 هیچ تفاوتی با سدان پژو 206 ندارد و از طراحی قابل قبولی و جوانی برخوردار است. به عقب می آییم ، بخشی بسیار متفاوت از هاچ بک پژو 407 ، و به همین دلیل نسخه 407 هاچ بک را می توان بسیار دلپذیر تر توضیح داد و هیچ طراحی انتهایی دلپذیر وجود ندارد. البته در مورد چراغهای در حال رانندگی روزانه سدان پژو 407 که زیبایی این خودرو را دوچندان کرده است ، نمی توان گفت ، به عبارت دیگر سدان پژو 407 با نورپردازی چشم نواز خود. آنها ماشین را می شناسند.
نمای کلی رانندگی
پژو 407 سدان بدون سر و صدا شروع و کار می کند ، اما صدای اطراف موتورهای بلند به داخل کابین منتقل می شود که در مقایسه با رقابت کمی ضعیف تر است. البته ما به قسمت مثبت و در عین حال منفی نسخه پژو 407 با صندوق عقب وارد شدیم ، یعنی تعلیق این خودرو خیلی چسبنده نیست. اگر حتی تجربه رانندگی پژو 407 را با یک صندوق عقب داشته باشید ، صندلی های استاندارد و استفاده کامل از این ماشین جدید به شما امکان می دهد نفس بازار را حس کنید و باعث تعلیق چشم شما می شود. متاسف. ویژگی بارز سدان پژو 407 با سایر رقبا این است که مشکلی در گیربکس دستی وجود ندارد و می توان گفت اولین خودروی ایرانی است که گیربکس بهتری نسبت به رقبای خارجی دارد. البته همه چیز عالی و رضایت بخش نیست و اگر چندین ماه پژو 407 را با یک صندوق عقب رانندگی کنید ، کیفیت پایین قطعات فنی را می دانید که مهمترین نقطه ضعف این خودرو است. و از این نظر رتبه خوبی برای بررسی صندوق پول پژو 407 در این بخش بدست نمی آورد زیرا گفته شد.
نمای کلی موتور
دوباره Tu5. اسمی که همه با کمترین اطلاعات در مورد ماشین می دانند. پژو 407 با صندوق عقب از نظر موتور تفاوت چندانی با پژو 206 تیپ 5 ندارد. تنها بروزرسانی سدان پژو 407 در مقایسه با پژو 206 تیپ 5 ، ECU جدید است که سدان پژو 407 را از هم متمایز می کند. ... مشاهده کنید و 16 دریچه. این موتور قدیمی می تواند 105 اسب بخار قدرت تولید کند. و گشتاور 142 نیوتن متر پژو 407 با یک سدان به طور متوسط 7 لیتر در 100 کیلومتر مصرف می کند.
نمای کلی ایمنی خودرو
سدان پژو 407 دارای دو کیسه هوا برای دو سرنشین جلو است. طبیعتاً فرمان هیدرولیکی این خودرو از مدل معمولی پژو 407 بهتر است. سیستم ترمز بکار رفته در پژو 407 سیستم ترمز ضد قفل ABS است و سیستم های کمکی EBD و EBA نیز نسبتاً خوبی برای این خودرو دارند.
قیمت خرید را مشاهده کنید
اولین موردی که خریدار را نگران کرده است ، کیفیت پایین ساخت آن است که به دلیل قیمت بالای سدان پژو 407 ، تا حدی مقرون به صرفه نیست ، اما از طرف دیگر ، پژو 407 از نظر ظاهری مطبوع و مصرف بسیار کمی سوخت سدان چنین موردی را دارد ، که این می تواند دلیل خرید وی باشد. به طور کلی ، این اتومبیل برای سفرهای خانوادگی کوتاه در دسترس است ، اما در کلانشهرهایی مانند تهران ، این ماشین هزینه های زیادی دارد که این امر باعث نارضایتی مشتری می شود.