سیستم اگزوز اسپرت ، لنت های ترمز بهبود یافته ، 255 اسب بخار (3 اسب بخار بیشتر از اتومبیل 2 لیتری) و البته انتقال گیربکس همه را با سلیقه راننده خوشحال می کند. اما یک سوال مهم در مورد این مدل وجود دارد. وقتی دوران سدان ها به پایان رسیده است ، چرا هزینه تولید چنین مدلی را با گیربکس دستی پرداخت می کنید تا مشتری کمتر از یک مدل اتوماتیک باشد؟ در حقیقت ، اگر سدان های چهار نفره واقعاً در آستانه انقراض باشند ، بدون شک بیشتر کشورها مدل های دارای گیربکس دستی را در خط مقدم دارند.
پاسخ این سؤال بسیار واضح است؛ اعتماد و اصالت را بدست آورید. تولید چنین مدلی مبتنی بر تقاضای بازار و پیش بینی های بالای فروش نیست ، تنها دلیل آن جلب علاقه شدیدترین و حرفه ای ترین علاقه مندان به یک برند تازه تاسیس مانند جنسیس است. مقامات جنسیس طرفداران واقعی دنیای خودرو را از نظر افرادی که می خواهند ماشین بخرند ، به روز کنند و شخصی سازی کنند ، شناسایی می کنند. با استفاده از این سیاست ، قرار دادن یک موتور چهار سیلندر توربو در کنار سیستم تعلیق استاندارد ، طعمه جادویی برای این افراد است. این مدل مخصوص جنسیس G70 برای این افراد ساخته شده است و آنها واقعاً در تلاش هستند تا شاخص های جانبی را کارآمدتر کنند. اگر این روحیه و سیاست کره ای ها در نمایندگی ها و خدمات پس از فروش وجود داشته باشد ، به زودی برند جنسیس جایگاه مهمی در بین رانندگان خواهد گرفت.
در حالی که بیرمنگام بر عدم گزینه های رنگارنگ تأکید می کند ، امروز حضور برخی از آنها اجتناب ناپذیر است. سیستم تعلیق تطبیقی یک مورد از این دست در مدل های اتوماتیک است ، اما نیازی به سفارش آن نیست. در مدل هایی که از سیستم تعلیق تطبیقی استفاده نمی کنند ، حالت های مختلف رانندگی پارامترهایی مانند حساسیت به گاز ، تنظیمات فرمان و صدای اگزوز را تغییر می دهد. یکی از نکات مهم جنسیس G70 ، قابلیت نادیده گرفتن کاملاً سیستم صوتی اگزوز است. کرهای ها از این فرصت استفاده کردند تا راننده را در یک مسیر سریعتر هدایت کند ، تا به اصالت و البته به قلب طرفداران دنیای خودرو برسد. با تمام این تفاسیر ، جنسیس G70 در بازار جهانی تنها نیست و مطمئنا بهترین خودروی کلاس خود نیست. آئودی A4 و بیامو سری 3 از بهترین های موجود در بازار است و به گفته بسیاری از کارشناسان ، آلفا رومئو جولیا بهترین خودروی کلاس خود در حال حاضر از این رقابت ها جلوتر است. برای رقابت با رقبای مهم اروپایی ، کره پیشنهادات تضمین شده 3 ساله و 5 ساله ای را ارائه داده است که انتظار نمی رود مزایای مطلق را به همراه داشته باشد. مشکلات شناخته شده با جنسیس G70 شامل توان کم در دنده های سنگین ، صندلی های نه چندان راحت و کشش ضعیف در مدل های اتوماتیک است.