لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

۱۴ مطلب در بهمن ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هوندا نمونه ای از یک ماشین معمولی باز است. سقف پژو 407 نیمه اتوماتیک است ، به این معنی که راننده برای باز و بسته شدن آن باید گیره های شیشه جلو را باز و ببندد و سپس با فشار دادن دکمه پارچه روی پشت بام آن را به آرامی باز کنید. اگر شیشه زیاد باشد ، شیشه به طور خودکار قبل از باز شدن سقف سقوط می کند ، پس از آن روند باز شدن سقف شروع می شود. پارچه با استفاده از مکانیسم قابل جمع شدن جمع شده و در قسمت پشتی قرار می گیرد.
در هوندا S2000 دو موتور الکتریکی در دو طرف سقف وظیفه جدا کردن جمع کننده را دارند. موتورها با استفاده از یک جفت چرخ دنده و شافت میانی به ساختار سقف متصل می شوند. جهت حرکت و محل قرارگیری سازه در هر زمان معین دقیقاً توسط ساختار سقف مشخص می شود. یک جفت قیچی ساخته شده از پین های فلزی با یک بند مو ، سقف پارچه را باز یا بسته می کند ، خود را باز و بسته می کند. به محض باز شدن گیره سقفی روی شیشه جلو ، کل ساختار ثابت می شود. شیشه جلو در اتومبیل های مختلف پژو 407 متفاوت است ، برای مثال در هوندا S2000 پنجره عقب از پلاستیک شفاف ساخته شده است و برای کاهش حجم در هنگام باز شدن از بین می رود. در اتومبیل های مدرن مدرن ، پنجره عقب دیگر پلاستیک نیست و البته نمی توان آن را تاشو کرد.

پژو407

لکسوس SC430 یک پژو 407 با سقف فلزی است. کابین معمولاً بی صدا است و ساخت محکم خودرو کاملاً احساس می شود. به محض فشار دکمه روی سقف اتومبیل ، مسافران سطح دیگری از لذت را به دست می آورند. سقف خودرو هنگام باز شدن به دو قسمت تقسیم می شود و سرانجام در قسمت عقب خودرو در محفظه ای با صندلی عقب قرار می گیرد. دقیقاً مانند هوندا S2000 در این اتومبیل ، ابتدا شیشه سقوط می کند و روند باز شدن سقف آغاز می شود. بعد از پایین آمدن شیشه در کابینت عقب ، از پایین (نزدیک ستون های انتهایی) بالا می رود و سپس آن را به دو نیمه تقسیم می کنیم. با قرار دادن سقف در محفظه ای که برای این کار در کابینت عقب فراهم شده است ، بسته می شود. آنچه در این اتومبیل قابل توجه است این است که با وجود فضای محدود ، می توان بعد از پشت بام در صندلی عقب استفاده کرد.
از آنجا که مکانیزم سقف پژو 407 کاملاً اتوماتیک است ، از پیچیدگی فنی بیشتری نسبت به هوندا S2000 و خودروهای قدیمی برخوردار است. به عنوان مثال ، از آنجا که گیره های مختلف باید به طور خودکار باز و بسته شوند ، درایوها و موتورهای مختلف هیدرولیک و برقی در داخل ماشین قرار می گیرند ، اما در نهایت مکانیزم اصلی برای باز و بسته شدن سقف شبیه به هوندا S2000 است.


 

  • peugeot 407
  • ۰
  • ۰

وزش باد در میان موها و احساس اینکه هوا در اطراف است ، لذت جاده و چشم انداز را دو چندان می کند. این احساس دلپذیر فقط یکی از مزیت های جالب نشستن در پژو 407 است. پژو 407 ظاهری جذاب و اغلب جوان دارد که به همراه یک سقف قابل جابجایی می توانند تجربه هیجان انگیز تری نسبت به اتومبیل های معمولی ارائه دهند. در این مقاله نگاهی دقیق تر به مکانیزم عملکرد سقف های پژو 407 با ویژگی های طراحی و مشخصات فنی آنها خواهیم داشت.
طراحی ماشین باز به راحتی بریدن سقف و نصب پارچه تاشو آسان نیست. واقعیت این است که سقف یک ماشین معمولی برای ایمن سازی و تقویت ساختار شاسی بسیار مهم است. در حالت استاندارد ، سقف مانع از چرخش و خم شدن وسیله نقلیه می شود و طراحی ماشین بی خانمان شبیه به یک سیستم تعلیق بدون استفاده از کابل است. یک خودروی ضد لغزش که از لحاظ ساختاری به اندازه کافی سخت نیست ، در پیچ پیچیده می شود و به همین دلیل فرمان ضعیفی دارد. به عنوان مثال ، هنگامی که شما پدال شتاب دهنده را فشار می دهید (به خصوص در مورد تقاطع های مورب و مورب) ، بدنه خودرو کاملاً اشتباه می شود.

پژو407
برای حل این مشکل باید طراحی پژو 407 را بطور قابل توجهی تقویت کرد و بدنه خودرو را باید با سازه های سنگین تقویت کرد و این باعث می شود بیشتر پژو 407 از نسخه های استاندارد سنگین تر باشد.
خودروهای پژو 407 معمولاً از لحاظ آیرودینامیکی بدتر از نسخه های استاندارد هستند. وجود سقف کشیده باعث ایجاد کندی هوا در اطراف خودرو می شود و ضریب مقاومت را کاهش می دهد. با این وجود ، با نگاهی به جزئیات فنی ، می توانید یک ماشین با سقف باز بسازید که به صورت آیرودینامیکی در حالت بی خانمان نصب خواهد شد.

یکی از چنین جزئیات استفاده از شیشه های کوچک در قسمت عقب صندلی ها است. احتمالاً پژو 407 را به طور اتفاقی دیده اید ، موهای انسان به جلو (خلاف جهت عقربه های ساعت و در باد). این در شرایطی است که هوا به سرعت از شیشه جلو اتومبیل عبور می کند و در صورت کند بودن جریان هوا در کابین بخشی از سرعت خود را از دست می دهد. با از دست دادن سرعت ، جریان قطع می شود و طوفان افقی کوچکی رخ می دهد ، که در محفظه مسافر حرکت می کند و صحنه ای عجیب ایجاد می کند. نصب یک لیوان کوچک در قسمت عقب مانع از ورود هوای آشفتگی به داخل کابین می شود و باعث می شود کابین ساکت تر و راحت تر برای مسافران باشد. علاوه بر این ، ماشین بهتر از لحاظ آیرودینامیکی کار خواهد کرد. به عنوان مثال ، لکسوس SC430 تقریباً در حالت سقف بسته و باز دارای ویژگی های آیرودینامیکی یکسان است.

  • peugeot 407
  • ۰
  • ۰

اکثر کارشناسان و رانندگان معتقدند پژو 407 باید تلاش کند تا سدان های آن جذاب تر شود. به عنوان مثال ، متخصصان داج را می توان با  407 و تلیسمان زوج کرد تا یک تلیسمان مشابه را به کیت بدنه تلیسمان اضافه کنید. همانطور که در این تصویر می بینیم چرخ های بزرگ و لاستیک ، کاپوت و کیت بدنه لودر گسترده می توانند پژو 407 را جذاب تر کنند. چراغهای جلو C شکل زبان طراحی پژو 407 جدید کاملاً با بدنه گسترده تر این تلسکوپ مخلوط شده و حتی 1.4 لیتری  V8 را می توان به یک موتور چهار سیلندر مجهز کرد. تلیمان باید جادویی باشد؛ این نگاه به پژو 407 مافوق صوت است.
 همکاری مشترک پژو 407 و نیسان است. پژو 407 توسط تیم مهندسی نیسان و توسط کولئوس  طراحی و ساخته شده است. نسل دوم کولئوس که در سال 3 آغاز به کار کرد ، به زبان طراحی جدید پژو 407 و چراغهای جلو C شکل می بخشد.

پژو407

فرض کنید ما این طراحی را با یک موتور 2.5 لیتری  فوق العاده شارژ کردیم ، هر چقدر هم که ماشین جذاب باشد. با این لینک ، قطعاً پژو 407 و کولئوس به سطح جدیدی از کلاس کلاسیک متقاطع کلاسیک می رسند و می توانند با استون مارتین DBS و آئودی RS5 (از نظر مشخصات فنی) به رقابت بپردازند. البته یک موتور 7 اسب بخار برای جذاب تر شدن پژو 407 کافی نیست؛ باید بالها را برچسب زد ، هوای سپر جلو بزرگتر است و از دیسک های جیپ 2 اینچی و سیاه استفاده می شود. برجسته این ایده ها ترکیبی جذاب از طراحی امیدوارکننده چراغهای جلو پژو 407 و C شکل با بالهای قابل توجه و بدنه گسترده تر است.
نمایشگر جذاب دیگر پژو407 با کیت بدنه زیبا  است.  یک اتومبیل شهری کوچک است که بندرت شخصی سازی می شود. همانطور که در عکس مشاهده می کنیم ، تغییرات در سپر جلو ، گلگیر ، پدال ، هود و رینگ و همچنین در پوشش پژو 407 بسیار دلپذیر است. حتی می توان 4 سیلندر پژو 407 را دور ریخت و در مدل های بزرگتری مانند  استفاده کرد که احتمالاً با توجه به کوچک بودن توینگو ، امکان پذیر نیست.

  • peugeot 407
  • ۰
  • ۰

پیش بینی می کنیم هاچبک ها ، سدان ها ، کوپه ها و سوپراسپرت های زیادی را در این لیست مشاهده کنیم ، اما فناوری عالی پژو 407 باعث شده تا  بتواند وارد این مجموعه شود. نسل دوم پژو 407 از سال چهارم تا به امروز در دسترس است و تأثیر فنی بر مدل بنزینی دارد. با استفاده از این مدل ، یک توربوشارژر دو لیتری چهار سیلندر (2 سی سی) می تواند 2 اسب بخار را به یک شاسی دو تایی پژو 407 تحویل دهد. پژو 407 به عنوان یکی از لوکس ترین ، باکیفیت ترین و ایمن ترین شاسی در بازارهای جهانی با تنظیم سفارشی به بازار عرضه می شود. و تنظیم بسته قدرت تا 6 اسب بخار تنظیم شده است. با یک تنظیم تنظیم؛ با وجود نصب اجباری این کارخانه ، نسبت قدرت به نیروی محرکه در واقع 2 اسب بخار است.

پژو407
پورشه 959 با هدف آزمایش همه چرخ ها و رقابت در بالاترین سطح موتور سواری تولید شده است. 959 که در زمان تولیدش (سال 1 تا 2) پیشرفته ترین و پیشرفته ترین ماشین جاده ای جهان بود ، در نهایت به سرعت 2 کیلومتر می رسید. یک تبلت 5 سیلندر (چهار دریچه در هر سیلندر) 1.5 لیتر (2 سی سی) و دو توربوشارژر به پورشه 959 حدود 6 اسب بخار می داد. در 5 دقیقه پورشه از طراحی Sequence در سیستم توربو استفاده کرده است ، بنابراین رانندگی چرخ ها با سرعت کم و زیاد باعث شد تا پورشه 959 به یک سوپراسپرت راحت تبدیل شود.
وقتی ما یک نوع R نوع را در کنار محصولات هوندا قرار می دهیم ، چیزی جز مشخصات دیگر انتظار نداریم.  نسخه ای بی نظیر از هاچ بک محبوب ژاپنی است که برای چندین نسل وجود داشته است ، بسیار فراتر از پیش بینی های رانندگان. تا سال سوم ، همه مدل های R هوندا  از نسل های مختلف از موتورهای قدرتمند چهار سیلندر با تنفس طبیعی استفاده می کردند ، اما این با FK2 تغییر کرده است. نسل چهارم  که بر اساس استاندارد  نسل نهم از 2 تا 3 سال ساخته شده است ، برای اولین بار از یک درایو توربو استفاده کرد. هوندا در نسل پنجم خود و  فعلی همچنین یک موتور چهار سیلندر (2 CC) چهار سیلندر را برای توربوشارژر قرار داده تا بتواند قدرت این هاچ بک بحث برانگیز را با یک طرح بحث برانگیز 6 اسب بخار تحویل دهد. نوع ؛ وی علاوه بر سابقه آهنگی خود ، توسط چندین مجله مشهور به عنوان جذاب ترین هاچ بک سال انتخاب شده است.

  • peugeot 407
  • ۰
  • ۰

پژو 407 همیشه یکی از بهترین خودروهای موجود بوده است. با راه اندازی در نسل 7 از 5 ، دارای یکی از بهترین پیچ های جهان با حجمی کمتر از یک لیتر است. پژو 407 به یک پیشرانه آکوستیک مجهز است که در واقع بر اساس موتور سری  L با همکاری یک شرکت آلمانی ساخته شده است. پیشرانه های صوتی پژو 407 سیستم های توربوشارژر با تزریق مستقیم هستند که برای تولید انرژی بیشتر از ماسک های گاز طبیعی و همچنین کاهش مصرف سوخت و تولید گازهای گلخانه ای تولید شده اند. بنزین آکوستیک پژو 407 با وزن کمتر از 5 کیلوگرم و وزن کمتر از 5 کیلوگرم به عنوان یکی از بهترین موتورهای جهان با حجم کمتر از یک لیتر در سال شناخته شد. دارای یک سیلندر سه لیتری سه سیلندر پژو 407 است و با استفاده از گرانترین نسخه توربوشارژر ، 6 اسب بخار قدرت تولید می کند. موتورهای آکوستیک پژو 407 در مدلهای مختلفی استفاده می شوند که از یک لیتر تا 2.5 لیتر در مدلهای دارای سیلندرهای 1 ، 2 و 4 استفاده می شود.
سوبارو ویمپرزا و WRX همیشه یکی از قدرتمندترین و مقرون به صرفه ترین سدان های موجود در بازار جهانی بوده اند. نسخه ویژه الماس محصولی از بخش فنی سوبارو آفریقای جنوبی است. شرکت سوبارو در تولید روتورهای دم چهار سیلندر قدرتمند و کارآمد  تخصص دارد که در نهایت نشان دهنده پیشرفت شرکت ژاپنی است. قدرتمندترین راه انداز نسخه استاندارد جاده  است. یک بوکسور و موتور 1.2 لیتری (2 سی سی) تقریباً 6 اسب بخار قدرت دارند. در 3 دقیقه با یک توربین پر سرعت. سوبارو به طور انحصاری برای هفت دستگاه منحصراً برای آفریقای جنوبی ساخته شده است.

پژو407
 ، زمانی سریعترین خودروی جهان ، در لیست خودروهای کارآمد با موتورهای چهار سیلندر قرار دارد. تمام مدلهای مختلف  از یک موتور هشت لیتری (4 سی سی) فولکس واگن با چهار توربوشارژر استفاده می کنند ، اما   قدرتمندترین هستند. وایرون سوپر اسپرت 6 اسب بخار همیشه در صدر لیست با ارزش ترین سوپراسپرت ها قرار دارد اما به دلیل وزن بیش از 5 کیلوگرم در رده پایین قرار دارد. از این میان ، بوگاتی که رکورد سرعت 1.2 کیلومتر در ساعت را تعیین کرده بود ، تنها 5 دستگاه را منتشر کرد.
نسل سوم  در سال 3 منتشر شد که در نهایت امکانات این مدل را نشان می دهد. پژو 407 از یک موتور توربو با یک توربوشارژر با حجم 3.5 لیتر (2 سی سی) استفاده می کند ، که در پژو 407 نیز استفاده می شود و ظرفیت آن 6 دور در دقیقه است. نسخه ویژه RS که فقط برای انگلیس عرضه شده بود ، دارای 6 اسب بخار بود. شرکت تیونینگ همچنین تنظیم ویژه پژو 407 را ارائه می دهد که در بهترین حالت قدرت رانندگی را به 6 اسب بخار افزایش می دهد.

  • peugeot 407
  • ۰
  • ۰

پژو 407 برای تولید نسخه جدید نسخه کلاسیک ، موتور کاملاً جدیدی تولید کرده است. پیشران  407 از دو سیلندر با ترتیب خطی و حجم 2 متر مکعب استفاده می کند. نسخه را با یک توربوشارژر و حجم 2 متر مکعب مشاهده کنید. در یک فن طبیعی ببینید. یکی از بارزترین ویژگی های این درایو بسیار کوچک و کارآمد ، استفاده از سیستم هیدرولیک پژو 407 با زمان متغیر و همچنین کمبود مصرف سوخت و تولید گازهای گلخانه ای است. مدل تنفس طبیعی این موتور قدرت 4 سوپاپ به موتور 2 سیلندر 2 اسب بخار می رسد. در کارآمدترین نسخه با حداکثر توان 6 اسب بخار به دلیل ویژگی های فنی ،  407 در سال ششم با کسب مقام اول در کلاس بهترین موتورهای جدید ، بهترین تمیز کننده کم انتشار و بهترین موتور با حجم کمتر از یک لیتر در سال و همچنین بی نظیر پژو 407 مقام اول دنیا را بدست آورد.

پژو407
خاطره انگیز هوندا قرن هفتم مجهز به یکی از شلوغ ترین اتومبیل های ژاپن بود. موتور دو لیتری هوندا به طور طبیعی نفس می کشید و حداکثر 5 دقیقه با آن کار می کرد. قدرتمندترین نسخه این درایو به فناوری زمان بندی دریچه متغیر  مجهز شده بود که به دلیل عدم وجود توربوشارژر و تعمیرات اساسی ، حداکثر لذت رانندگی را فراهم می کند. برای اولین بار در مدت زمان طولانی ، یک پیشرانه 5 اسب بخاری 7 اسب بخاری 5 سی سی در بازار ژاپن ظاهر شد. ببینید ، و اولین سریال تولید از 1 تا 5 سال کار می کند. مدل هوندا از یک تا 2 سال به موتور 2.5 لیتری مجهز بود که در نهایت 2 اسب بخار قدرت داشت و تا 6 دور در دقیقه کار می کرد. موتور هوندا در کلاس 2.5-6 لیتری از 1 تا 2 سال بهترین موتور جهان بود.
 یک سازنده اتومبیل ایتالیایی بود که منحصراً برای لذت رانندگی ساخته شده است. قیمت بالا و اندازه بزرگ بدنه آن را بر روی سطح خودروهای معینی با تعداد کمی مشتری قرار داده است ، اما موتور آلفارومئو کوچک می تواند چیزهای زیادی را بیان کند. آلفارومئو از این مدل در یک موتور 4 سیلندر 4 سیلندر 6 اسب بخار استفاده کرد. این درایو تمام آلومینیومی که حداکثر توان خود را در مدت پنج دقیقه نشان می داد ، مانند تمام اجزای سازنده ساخته شد تا به حداکثر وزن ممکن برسد. از همان پیشرانه استفاده می کند ، اما از نظر وزن کل آن متمایز است. آلفارومئو حدود 5 کیلوگرم وزن دارد ، بنابراین در 2.5 ثانیه با سرعت حدود 1 کیلومتر می رسد. اما با همان درایو مدل Joliet ، به دلیل وزن بیشتر ، 5 ثانیه طول می کشد تا 1 کیلومتر در ساعت برسد.

  • peugeot 407
  • ۰
  • ۰

ایمنی یکی از ویژگی های مهم یک اتومبیل است که تا پایان دهه 1980 حق مشخصی نداشت. به لطف مجموعه ای از قوانین ایمنی ، فرایند تولید خودرو کاملاً تغییر کرده است. پیش از این تولید کنندگان خودرو محدودیت خاصی نداشتند ، اما قوانین ایمنی همچنین نوع مواد استفاده شده ، روش ساخت آنها و حتی طراحی خودرو را تغییر می داد. این قوانین ایمنی آمریکا است که نوارهای پلاستیکی را وارد دنیای اتومبیل ها کرده است. اما به دلیل هزینه های ساخت وسایل نقلیه پلاستیکی ، از آنها در کشورهای دیگر نیز استفاده شده است. ظاهر جانبی و قطعات خودرو تأثیر زیادی در ایمنی و برخورد دارد. به عنوان مثال ، طراحی وانت و تیز بینی تسلا کارشناسان ایمنی خودرو را شگفت زده کرد.
ایمنی خودرو

وسایل نقلیه ترکیبی ، که به عنوان ترمزهای ملت و تفنگ نیز شناخته می شوند ، برای مدل های استاندارد سدان یا هاچ بک که برای استفاده در فضا اصلاح شده اند. در مورد چگونگی استفاده بیشتر از مدل فورد تی خود ، از مشاوره تخصصی بهره بگیرید. این یک تراش 9s است. اتومبیل محبوبیت خود را در اروپا و همچنین یک مدل متقاطع متقاطع با طراحی استاندارد اتومبیل ترکیب می کند.

در ساده ترین حالت ، اتومبیل های هاچ بک مدل هستند ؛ این ممکن است به اندازه کافی نباشد تا بتوانید سریعتر از آنکه بتوانید سریعتر انباشته شوید. اولین هاچ بک در تاریخ رنو 5 مدل برای مدل 2 بود. هاچ بک ماشین ها دو مسابقه مهم در اروپا برگزار کردند.

آیرودینامیک دهه 1980 و نقش ایمنی در طراحی

پس از مهمترین رویداد آیرودینامیکی در صنعت خودرو در دهه 1980 ، این ویژگی سالهاست که اتفاق می افتد. اما در دهه 1980 و مصرف جهانی اولیه سوخت مصرفی ، بنزین برای بسیاری از اولویت ها بود. تولید کنندگان خودرو در رابطه با محصولات خود برنامه های مختلف سازمانی برای مصرف سوخت داشتند. یکی از آنها با آیرودینامیک موافقت کرد. با شروع از دهه 1980 و با پایان دادن به آیرودینامیک ، هر ماشین همیشه یکی از ویژگی های آن را داشته است ، و مقاومت در برابر هوای کم غیر استاتیک است. طی 5 سال گذشته ، رویکرد خودروسازان بسیار تغییر کرده است. خودروهای مدرن بر کاهش مصرف سوخت ، استفاده و قفل سوخت متمرکز شده اند.

مینی بوس ، شاسی و سوئیچ به دنبال افزایش راحتی هستند


 

  • peugeot 407
  • ۰
  • ۰

پژو از اولین ها در خودرو

همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، در سالهای اولیه صنعت خودرو نصب و راه اندازی کشش در جلوی بدنه به سنگ بنای سنگی تبدیل شد ، اما این اندکی قبل از وقوع جنگ جهانی دوم تغییر کرد. ایده نصب موتور با حمایت آلمانی ها و اولین محصول فولکس واگن با نام "پژو 407" در سراسر جهان محبوبیت زیادی کسب کرد. نصب پروانه (و البته گیربکس) در پشت محور عقب باعث شده است با وجود کوچک بودن و تبدیل شدن به اولین خودروی چرخ دنده در جهان در کابین جمع و جور باشد. پژو  با شعار "بهترین خودرو ها" سال ، را در خط تولید معرفی کرد و بدون بیشترین تفاوت در میلیون ها مشتری ، به مشتری رسید. پژو 407 پس از کسب عنوان یکی از بهترین خودرو های جهان ، سرانجام در سال سوم تولید را متوقف کرد.
پژو 407

پژو 407 با پیشینه ای قدیمی

پژو نیز راه را برای سایر شرکت ها هموار کردند. پژو مدل 202 یا 2004 را منتشر کرد و یک خودروی آلمانی را شبیه سازی کرده و در محور عقب ، کشش را نصب می کند. تب موتور عقب در سن 1 تا 2 سال زیاد بود ، پس از آنکه پژو 407 یکی از شناخته شده ترین خودروهای آن سالها بودند. حتی آمریکایی ها سعی کردند موتور را بر روی محور عقب با سوار کنند که به دلیل مشکلات جدی در سیستم تعلیق از کار افتاد. امروز در آستانه سال هستیم و طراحی موتور عقب تقریباً متروک است ، فقط پورشه و آلمان که از سال 407 نصب دیسک های چرخ عقب و حتی توسعه آن (به ویژه در اتومبیل های خانوادگی) را فراموش نکردند. ) من هم اصرار دارم

تولید انبوه ارزان ، اتومبیل های محرک جلو

در تاریخ خودروهای آمریکایی ، حضور مدلهای دیفرانسیل جلو (FWD) به ندرت تأکید می شد. پیش از شروع جنگ جهانی اول ، چندین راننده آمریکایی با خودروهای چرخ جلوی اتومبیل سوار شدند. یکی از جالبترین خودروهای آمریکایی با چرخ جلو بود. یکی دیگر از خودروهای جالب در ایالات متحده بود که از یک موتور 4 لیتری V8 استفاده می کند.

اولین وسایل نقلیه چرخدار جلو در اروپا شامل بیشتر محصولات پژو سیتروئن بود. اما به لطف پژو فرانسه ظاهر این خودروها را در سال پنجم تغییر داد. از بدنه کوچکی برخوردار بود ، اما برای بهبود فضای داخلی ، علاوه بر دیفرانسیل جلو ، پروانه را به صورت جانبی در بالای جعبه نصب می کرد. در اتومبیل های مدرن با دیفرانسیل جلو موتور در کنار گیربکس نصب می شود اما اساس همه مدل ها مینی کلاسیک است.

بدن ، ایستگاه و هاچ بک تغییر می کند

  • peugeot 407
  • ۰
  • ۰

"پژو 407"

کرایسلر ایرفلو از دیگر طراحی های خارجی یکی از بزرگترین تغییرات در طراحی خودرو را ایجاد کرده است. برای اولین بار در یک ماشین تولیدی ، چراغهای جلو در بدنه غوطه ور بودند و هیچ کاسه بزرگی در مقابل دستگاه وجود ندارد. طراحی لامپ به صورت ارگانیک در ایده اصلی یک ایده جدید که بتدریج توسط سایر شرکت ها نیز معرفی شد ، ادغام شد. به عنوان مثال ، پژو یکی از این شرکتها بود که از ایده اصلی فراتر رفت و چراغهای جلو را بر روی مدل های پژو 407 و پژو 207 قرار داد. همانطور که انتظار می رفت ، طرح فرانسه تأثیر منفی بر فروش خودرو نداشته و بیش از 1000 پژو 407 در سریع ترین زمان ممکن تولید شده است. پژو 407 یکی از بهترین تولیدات این شرکت به شمار میرود.
پژو 407

زیبایی در مقابل عملکرد؛ شاسی مستقل و یکپارچه پژو 407

سیتروئن کشش پژو 407

تا سالها روند تولید خودرو برای همه مشخص بود. ابتدا باید شاسی را درست کنید ، و سپس یک مورد زیبا را قرار دهید. اما این سنت برای اولین بار مورد سؤال قرار گرفت و باعث شد تا تولید کنندگان خودرو فکر کنند. سیتروئن اولین تولید کننده اتومبیل بود که شاسی و بدنه را با کمک شرکت آمریکایی شلیک کرد. سیتروئن سعی کرد با شاسی اتومبیل بسازد اما ورشکست شد تا این مدل انقلابی را توسعه دهد. مدل اصلی پژو 407 از 3 تا 5 سال تولید می شد و علاوه بر شاسی یکپارچه ، نقش مهمی در تولید سریال انتقال و تعلیق مستقل چهار چرخ در صنعت خودرو ایفا می کرد. دقیقاً در زمانی که سیتروئن در صنعت خودروسازی دچار انقلابی انقلابی بود پژو در کنارش بود، کالاهای بدنه سفارشی یا به اصطلاح صنعت فریم در حال پیشرفت بود. بدنسازان انواع مختلفی از اتومبیل های مارک های مختلف را به صورت سفارشی تولید می کردند و به لطف جداسازی شاسی خودرو ، هرگونه ساختار بدنه امکان پذیر بود. در آن زمان خودروسازان فقط شاسی ها را به مشتریان خود می فروختند و بدنه برای انتخاب فردی کارگاه های هنری و مربیگری اقتباس می شد. به لطف طراحی اتوبوس ها ، این خودروها زیبا بودند اما با ظهور شاسی یکپارچه ، عصر صنعت به پایان رسید. البته در سالهای اخیر چندین شرکت این هنر را دوباره زنده کرده اند ، اما مثل گذشته محبوب نیست.

  • peugeot 407
  • ۰
  • ۰

آپشن های پژو 407
خودروهای پژو در اصل از نظر طراحی ساده هستند و پژو 407 قوانین مشابهی دارند. بدنه خودرو از شکلی دراز برخوردار است که طول آن را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. همچنین می توانیم یک پنجره جلوی بزرگ با چراغهای جلو را در مقابل خودرو مشاهده کنیم که امضای رسمی پژو در آن سالها است. کابین پژو 407 از پلاستیک با کیفیت متوسط ​​ساخته شده است و مانند بدون و بدون خاک ساده است.
پژو 407 در بازارهای مختلف در سراسر جهان موجود بود ، اما مشخصات فنی در ایران مجهز به موتور 2 لیتری بود ، معروف به EW10 A. این موتور 4 سیلندر قادر به توسعه 140 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و گشتاور 200 نیوتن متر است. با سرعت 4000 دور در دقیقه و این نیرو را با استفاده از اتوماتیک 5 سرعته دستی یا 4 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می کند. "گیربکس پژو 407" می تواند در حدود 9.5 ثانیه از 0 به 100 کیلومتر در ساعت و یک نمونه اولیه اتوماتیک - تا 10.5 ثانیه برسد. کل مصرف سوخت برای گیربکس اتوماتیک و اتوماتیک پژو 407 به ترتیب 8.1 و 8.6 لیتر در هر 100 کیلومتر است که معنی چندانی ندارد.
آپشن های 407
با امکاناتی از قبیل چراغهای جلو اتوماتیک ، "سنسور باران پژو 407"، آینه راننده الکتروکرومیک ، کنسول صندلی عقب با نگهدارنده فنجان ، "سنسور دنده عقب پژو 407"، "کروز کنترل 407" ، تهویه مطبوع اتوماتیک در عقب ، آینه جانبی هوشمند و یک آینه جمع شونده ، پرده پنجره عقب و موارد دیگر. در کل می توان وضعیت گزینه ها و امکانات پژو 407 را به درستی قدردانی کرد. با این وجود ، باید توجه داشت که سطح مشخصات دستی و اتوماتیک متفاوت است و مدل اتوماتیک در واقع یک مدل با مجموعه کامل گزینه ها است.
پژو 407 یکی از پروژه های ناموفق پژو در بازار ایران است ، اما قیمت غیر منطقی ایران خودرو نیز بدون شکست آن نبود. در ابتدا قرار بود جایگزین پژو 407 شود ، اما بعد از گذشت این همه سال در خط تولید ویژه هنوز می توانید مسافت پیموده شده صفر 405 را ببینید و این پژو 407 فراموش شده است. این سدان بزرگ فرانسوی دارای مزایایی مانند راحتی ، راحتی ، فضای کابین بزرگ و گزینه های قابل قبول است اما نمی توان نقص قابل توجهی از جمله بازار نامناسب دست دوم ، قیمت غیر واقعی و دسترسی دشوار به قطعات یدکی را نادیده گرفت.

  • peugeot 407