لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

آزمایشی که توسط کارشناسان خودرو در یکی از نسخه های chevrolet Camaro SS 1LE 2017 انجام شد ، نتایج قابل توجهی به همراه داشت.
کلیک خشن ، بی پروا ، اعتیاد آور است. از این ویژگی ها می توان برای توصیف chevrolet Camaro SS 1LE 2017 استفاده کرد. فقط یک نگاه اجمالی از یک خودروی ناهموار و در عین حال چشم نواز آمریکایی می تواند ما را در مورد لحظات تست فکر کند.
شورولت وقتی اولین بار بسته 1LE را در سال 1988 معرفی کرد ، پیشرفت چشمگیری نداشته است. جالب است بدانید که در آن سال تنها چهار     کامارو 1LE ساخته شده است ، در حالی که 111 در سال 1989 ساخته شده است ، اما پس از آن بسته 1LE برای کامارو برای نسل پنجم ارائه شده است ، پس از آن این روند امروز به طور جدی معرفی شده است. همچنین به عنوان گزینه ای برای نسل ششم کامارو SS در دسترس است.
اگر می خواهید بدانید این بسته چیست ، باید بگوییم که این پکیج شاسی خودرو را به روز می کند و عدم کنترل را برطرف می کند. در نسل قبلی ، این بسته فقط برای مدل SS ارائه شده بود ، اما پس از دیدن موفقیت در شورولت 1LE ، مدیران شورولت تصمیم گرفتند آن را برای هر دو مدل ششم SS و RS ارائه دهند.
البته این بسته تفاوت زیادی را برای شورولت ایجاد می کند: برچسب قیمت 6،500 دلاری آن را از ابتدا مشخص می کند ، بدین معنی که SS 1LE با این بسته 45،395 دلار شروع می شود. این قیمت است مگر اینکه شما یک سیستم ضبط داده عملکردی را سفارش دهید ، که 1.300 دلار قیمت دارد.
اگر فکر می کنید قیمت پکیج 1LE بیش از حد بالا است ، پس وقتی تجهیزات مورد نظر خود را به خودرو اضافه می کنید ، متوجه می شوید که شورولت واقعاً هزینه کمی برای این بسته می خواهد.
این بسته شامل مؤلفه هایی از قبیل سیستم تعلیق الکترومغناطیسی ، دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی ، ترمزهای برمبو با کالیپرهای عقب شش پیستونی و چهار پیستون ، سیستم خنک کننده بهبود یافته ، لاستیک های گودیر ایجل F1 سوپرکاپ در دیسک های دو چرخ 20 اینچی و چرخ های 20 اینچی است. به ماشین اضافه می کند
بنابراین چرا شکایت می کنیم که وقتی این اتومبیل اسپرت با این بسته به کامارو مورد علاقه شما تبدیل می شود ، باید بگوییم که این بسته برای قیمت پرداخت شده بسیار با ارزش است.
شورولت تمام قطعات ZL1 را در بسته 1LE برای SS کامارو ارائه می دهد. SS 1LE مانند RS 1LE کاملاً جدید ، از SS معمولی در یک درپوش مشکی ، شکاف سیاه و اسپویلر عقب سیاه متفاوت است. البته SS 1LE قدرت بیشتری نسبت به SS معمولی ندارد و به همین دلیل دارای 455 اسب بخار است. و 615 نیوتن متر گشتاور.
تنها گیربکس موجود برای این مدل ، یک گیربکس شش سرعته معمولی است. کامارو SS 1LE جدید 105 کیلوگرم سبک تر از مدل 1 LE قبلی است و همچنین از ویژگی های طراحی بالاتری برخوردار است و باعث می شود که نسبت به مدل قبلی خود بهتر شود و محبوبیت آن را دو برابر کند.

شورلت کامارو ss 1LE 2017

اگر به دیفرانسیل عقب الکترونیکی کنترل شده نگاه کنیم می توانیم ببینیم که این سیستم برای کار با کامارو (PTM) طراحی شده است که دارای پنج سطح عملیاتی مختلف است. البته در مورد اعتیاد آورترین حالت رانندگی کامارو اینگونه نیست که تمام سیستمهای الکترونیکی خاموش باشند.
سرعت چیزی است که طراحان از این کامارو باحال می خواستند. شورولت می گوید کامارو SS 1LE 2017 می تواند در مدت زمان 4.2 ثانیه از همان 32.6 متر به حداکثر سرعت 62 مایل در ساعت برسد. حداکثر شتاب جانبی 1.02 G را متوقف کرده و حفظ کنید.
نسل پنجم کامارو در مسابقات حرفه ای قدرتمند بود ، با صدای بلند و متقاعد کننده مانند یک ماشین ماهیچه ای سنتی ، اما کامارو نسل ششم یک اتومبیل کاربردی تر است. تا ماشین ماهیچه ای کلاسیک.
وقتی به عملکرد SS 1LE در جاده نگاه می کنیم ، می بینیم که این خودرو بسیار چشمگیر و قدرتمند است. شتاب زیاد نسل ششم شما را در صندلی های ریکاردو سرکوب می کند ، در حالی که ترمزهای قدرتمند آن شما را به جلو سوق می دهند و پدال ترمز را فشار می دهید. 1LE یک وسیله نقلیه قابل پیش بینی است و حرکات آن بسیار دقیق است.
از برخی جهات ، این ماشین را می توان با بامو مقایسه کرد. با این حال ، بامو M4 به وضوح یک خودروی با رده بالاتر است ، در داخل و خارج از کامارو جذابیت بیشتری دارد و همچنین لوگوی بامو را بر پیشانی خود دارد.
ما همچنین در آزمایشات می بینیم که M4 بهتر از کامارو در جاده است ، اما این کار ساده ای نیست ، چرا؟ از آنجا که ما در مورد اتومبیل صحبت می کنیم که حدود 40،000 دلار قیمت دارد ، می تواند قد بلند بایستد و با اتومبیل هایی مانند بامو M4 رقابت کند ، که یک مزیت بزرگ برای کامارو SS 1LE است. این اتومبیل برای کسانی ساخته شده است که می خواهند قطعات کاربردی کامارو ZL1 را بخواهند ، اما قادر به پرداخت آن نیستند. آنها هم اکنون می توانند SS 1LE را با قطعات و تجهیزات مشابه ZL1 اما با قیمت کمتری خریداری کنند.
اگر بخواهیم از نسل ششم شورولت کامارو نتیجه بگیریم ، باید بگوییم که کل شورولت کامارو SS 1LE 2017 یک خودروی عالی است. خودرویی که راحتی استفاده روزمره را با بهترین کارایی در مسیر ترکیب کرده است. با وجود همه پیشرفت ها و تجهیزات الکترونیکی جدید ، کامارو همچنان یک خودروی واقعی آمریکایی است. دستگاه عضلات عصیان و بی پروا با جسارت به جلو حرکت می کند. خودرویی که می تواند با جاده بامو M4 در جاده رقابت کند اما شورولت کامارو SS 1LE هنوز کامارو است.
شورلت کامارو ZL1 1LE مدل 2018 می تواند دایره جهنم سبز را در 7 دقیقه 16.04 ثانیه تکمیل کند ، اما هرگز در جاده های اروپا دیده نشده است. این ممنوعیت را می توان در استانداردهای ایمنی عابر پیاده در اروپا مقصر دانست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی