لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

یک میلیارد بار آهنگ برای خودم بوده است. او عزت داشت. چشمانش را باز کرد و دهان خود را بست. در آن زمان کارهای زیادی وجود داشت که می توانست با یک میلیارد دلار انجام شود. یک خانه بزرگ بخرید ، حداقل شش یا هفت اتومبیل کره ای ، یا چهار یا پنج اتومبیل ژاپنی یا دو یا سه خودرو آلمانی خریداری کنید. حالا تماشا نکنید که ما با یک میلیارد از هفتاد تا هشتاد متر گیر کرده ایم. حالا بالاخره می توانید با این پول یک کیا سورنتو بخرید. چه مدلی است؟ 2017. با این پول دست خود را روی سانتافه و تویوتا راوفور گذاشتید. آیا شما اعتقاد دارید که Toyota C-HR اکنون تقریباً یک میلیارد و اندازه بزرگ دارد؟ دیرینه نیسان X-تریل و DS6 نیز در این باشگاه حضور دارند. این باشگاه که اکنون به لطف چشمک زدن نرخ ارز ، بحران بازار و البته سایه سیاه تحریم ها ، اعضای زیادی دارد ، اعم از بزرگ و کوچک. این باشگاهی است که در اوایل دهه 90 تاسیس شد. باشگاهی که در آن زمان فقط یک عضو داشت.   Maserati Quattroporte. این باشگاه میلیارد ها وسیله نقلیه در بازار ایران نامگذاری کرده است.
مازراتی یک اتفاق در ایران بود. پدیده چیزی خاص اگر تا آن موقع معیارها چشم و چشم مرسدس بنز و پورشه بود ، مازراتی وارد شد و معیارها را تغییر داد. مازراتی به سمبل منحصر به فرد بودن ، نمادی از تجملات ، اشرافی بودن ، نمادی از ورزش و جنون قدرت و سرعت تبدیل شده است. اما صادقانه بگویم ، فقط کارشناسان خودرو می دانند که Maserati Quattroporte استاد کاردستی و بزرگنمایی است. این ماشین به هیچ وجه آنچه نشان می دهد نیست.
مازراتی کوآتروپورته از کجا می آید؟
نوشته شده است کواتروپورته ، اما برخی آنرا کواتروپورته می نامند و برخی آنرا کواتروپورته (با لهجه قوی ایتالیایی) می نامند. اگر به ما اجازه دهید ، ما آن را کواتروپورته ، و به طور خلاصه کواترو در بعضی از مکان ها می نامیم. از این گذشته ، مازراتی یا به قول برخی ، مازراتی (با لهجه آمریکایی) نسل اول کواتروپورته (یعنی چهار درب) را در سال 1963 معرفی کرد. یعنی در زمان اوج ، این ماده سمی نپتون (خدای آب و دریا و نماد مازراتی) بود.
مازراتی کواتروپورته برخلاف هر خودروی دیگر در ایتالیا یا حتی اروپا بود. خودرویی با عملکرد ورزشی سنگین و عملکرد تشریفاتی ملموس که به طرز عجیبی و با طراحی چهار درب و صندوق عقب بزرگ خود ، یک سدان خانوادگی محسوب می شد.
ما وقت نداریم که با تاریخچه این مازراتی بازی کنیم ، فقط می خواهیم بگوییم کی منتشر شد. این را هم بدانید که مهم نیست که کار نسل ششم کواترو از آن زمان تاکنون روی خط تولید بوده است.
برگردیم به ایران؛ اوایل دهه 90 ما. وقتی سونامی برند بزرگ به ایران رسید. برندهایی که البته هرگز مجاز نبودند از طریق نمایندگان خود در امارات و ترکیه در ایران به طور غیرمستقیم عمل کنند. آئودی ، پورشه و همان مازراتی جنجالی. ایتالیایی با نام وارد کننده ای به نام Arta Tak Motor. شرکتی که به طور خودجوش صدمین سالگرد مازراتی را در ایران جشن می گیرد. در واقع کواتروپورته یکی از سه مدلی بود که برای اولین بار در بازار ایران مشاهده شد.
مازراتی هنوز در ایران بسیار خاص است. در حالی که در آن طرف آب تره فرنگی برای آن خرد نشده است. این شرکت یک شرکت تابعه فیات ایتالیا است که خود با کرایسلر ایالات متحده (FCA) اتحاد دارد. اکنون که آمار فروش کم برای این مارک ، FCA را مجبور کرده است که از یک طریق یا دیگری از شر این شرکت خلاص شود. به عنوان مثال ، لوانته ، شاسی بلند جدید و با کیفیت بالا ، در ایالات متحده در سال اول خود به دلیل داشتن درخشش فنی ، دو بار در ایالات متحده ذکر شده است. الان چه خبره؟ دوربین دید عقب. اما سرنوشت مازراتی در ایران شبیه به مارادونا در قطر است. از کشورها و محبوب در کشورهای دیگر متنفر است. جانبازان و نزدیکان ماسراتی چنان در این امر غوطه ور هستند که گاهی اوقات ایتالیا را بهترین جهان در جهان یا کهکشان می دانند.

مازراتی کواتروپورته

طراحی مازراتی کواتروپورته
بیایید چیزی را با هم تمام کنیم. شاید مازراتی کواتروپورته یک ماشین رویایی در بازار ایران باشد ، شاید خیلی ها بمیرند و برای آن زندگی کنند ، شاید این اسم مترادف با اصالت و اصالت باشد ، به طور خلاصه ، شاید این ماشین همه را مجذوب خود کند ، اما جادوی آن هیچ تاثیری در ما نخواهد گذاشت. بنابراین به یاد داشته باشید که تحت تأثیر نام او قرار نخواهیم گرفت و او را در ناامیدی تحقیر نخواهیم کرد.
ما پروژه را از اینجا شروع می کنیم؛ طراحی بخش جایی که تازه متوجه می شویم مازراتی کواتروپورته ناراحت به نظر می رسد. چهره اش غم انگیز و غم انگیز است. او حالتی دارد که گویی تازه از خواب بیدار شده است. چراغهای جلو آن هرگز به اندازه یک خودروی اسپرت لوکس جنجالی نبوده است. ایتالیایی ها آمده اند تا خاطره افسانه ای MC12 را زنده کنند ، اما متأسفانه اوضاع آشفته است. زبان طراحی دارای جسارت و وحشی بودن ایتالیایی ها است. او نه می گوید این مسابقه است و نه ادعا می کند تشریفات است. یک چیز بی طرف و بی ادب است.
این خودرو حتی در زمان عرضه سال 2011 نیز مدرن نبود. یعنی اگر چراغ در حال اجرا در هنگام چراغ در روز وجود نداشت ، نمی توان درک کرد که این ماشین در دهه 1990 ساخته نشده است. امضای اصلی مازراتی در طرفین به وضوح قابل مشاهده است. یعنی همان 3 هوادار. در پشت ، اوضاع کمی بهتر شده است و شخصیت مستقلی را از مازراتی کواتروپورته می بینیم. الگوی چراغهای روشنایی به همراه دم بندهایی که به نظر می رسد بدن را جدا می کند ، جلوه ای بی نظیر ایجاد می کند.
شما احتمالاً جزو آن دسته از افرادی هستید که با دیدن فضای داخلی این خودرو احساس بدی می کنید. باید در نظر بگیرید که چقدر خالی و خالی است. اکنون ما مخالف شما هستیم. در اینجا یک فلسفه در حال گذر را مشاهده می کنید. ایدئولوژی بی نظیری که فراری هم برای محصولات خود و هم برای شرکای تجاری خود مانند آلفا رومئو ، فیات و البته مازراتی استفاده کرده است. این فلسفه می گوید که یک ماشین اسپرت زیمبابوه نیست. هیچ یک از دکمه های رنگی و نوارهای سبک نیست. شماره های دیجیتالی و حروف بزرگ نیست. متخصصان واقعی خود را در این بخش نشان می دهند. خودرویی که ادعا می شود یک خودروی اسپرت است باید در مسیر جاده باشد نه کنسول گرا. مازراتی همچنین دارای یک فلسفه است. حضور این ساعت آنالوگ شیک به طور طبیعی نشانگر رویکرد متفاوت مدیران ایتالیایی است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی