لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

در آخرین روزهای سال 1387 ، شرکت سیتکو ، زیرمجموعه ایران خودرو ، روزنامه نگاران را به ارائه جدیدترین محصول پژو در ایران برای رانندگی و آزمایش این خودرو برای روز دعوت کرد. این اقدام که برای اولین بار از این طریق در کشور انجام شده ، باعث شده است که این خودرو در نشریات مشهور شود و علاقه مندان بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد  peugeot 407 به راحتی پیدا کنند. مسیری که برای آزمایش peugeot  407 انتخاب شده است از اصفهان آغاز شده و شامل انواع جاده ها ، از بزرگراه ها تا جاده های ناهموار است. ... کل مسیر در حدود 300 کیلومتر بود و روزنامه نگاران بین انواع اتوماتیک و انتقال از آنها انتخابی داشتند. گزارشی که می خوانید حاصل پژو 407 سال تجربه رانندگی در دو حالت اتوماتیک و اتوماتیک در این مسیرها است.

"دسته موتور 407"

دسته موتور 407 یک قطعه لاستیکی ساده اند که همین قابلیت ارتعاش و ضربه گیری آنها موجب جذب ضربات و تکان های موتور و گیربکس میشود.

ظاهر:
ظاهر خودرو و ظاهر عمومی بدون نقص های جدی ممکن است از نظر جزئیات غیر عادی به نظر برسد ، اما بعد از گذشت چند ثانیه در ذهن بیننده این یک مکان دیدنی نیست ، به یاد داشته باشید که تمام محصولات پژو در ابتدای معرفی غیرمعمول بودند و مورد بررسی قرار گرفتند ، اما خیلی سریع جای خود را در قلب کشف کردند. مردم و در کشور ما طرفداران بسیاری در زمینه زیبایی بدن پیدا کرده اند. چراغهای جلو کشیده به لطف شباهت به سایر محصولات پژو ، به ویژگی خاص و خاص 407 می بخشد و اصالت طراحی را منعکس می کند. این طبیعی است در قسمت عقب خودرو با موضع بسیار کم اما گسترده ای روبرو شدیم که در نمای مسافران عقب یا حتی راننده بی تأثیر بود.

"کمک 407"

کمک 407 قسمتی در خودرو است که مانع از برخورد قطعات داخلی خودرو به بدنه میشود.
ابعاد کلی خودرو: طول 469 سانتی متر ، عرض 181 سانتی متر ، ارتفاع 144 سانتی متر اندازه خودرو از آنچه به نظر می رسد کوچکتر است.
 تنها اشکال این خودرو در قسمت عقب را می توان طراحی بزرگی از قسمت جلویی دانست که در پارکینگ های کوچک کمی مشکل ساز خواهد بود. با توجه به فاصله زیاد بین جلوی خودرو و چرخ های جلویی و موقعیت راننده ، درک موقعیت جلوی خودرو در هنگام رانندگی غیرممکن است. پژو این موضوع را به توسعه انواع ضربه گیر برای شاسی و ایجاد فضای جذب انرژی در قسمت جلویی نسبت داد و این امر را با بهبود آیرودینامیک و ایمنی توجیه کرد. این مدل از ضریب کشیدن 0.29 برخوردار است که یک شاخص بسیار خوب است. از سنسورهای پارکینگ به عنوان یک استاندارد برای کنترل جلوی خودرو استفاده می شود.

"کمک فنر 407"

از آنجایی که روغن درون کمک فنر 407 تحت فشار است برای جلوگیری از خروج آن از درون محفظه ، این محفظه را به صورت کامل آب بندی میکنند.

 موتور و گیربکس:
پایه موتور 407 با زانتیا به اشتراک گذاشته شده است ، اما در بعضی موارد برای کاهش قابل توجه تولید گازهای گلخانه ای و کمی بهبود در نحوه انتقال نیرو ، پیچیده شده است. این موتور چهار سیلندر دارای جابجایی سی سی 1997 است. سانتی متر و در سراسر بدن قرار دارد. حداکثر توان 140 HP در دور موتور 6000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 200 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه به چرخهای جلو می رسد. موتور دارای بلوک آلومینیومی و سرسیلندر آلیاژی 16 سوپاپ است. گیربکس دارای 5 دنده برای مدل دستی و 4 دنده برای مدل اتوماتیک است. متأسفانه موتور تا حدی تحت الشعاع مدلهای وارداتی از ایران قرار گرفته و انتظار می رود تعداد بیشتری از آن ها نیز انجام شود. بیش از موتورهای 40 سیلندر با کمی اختلاف قیمت در 407 دستگاه فروخته شده در اروپا موجود است ، اما به هر حال خریدار ایرانی باید یک مدل 4 سیلندر را تنها با انتخاب بین گیربکس و گیربکس اتوماتیک انتخاب کند.

پژو 407
این موتور در ابتدا ضعیف است و ما در حدود 4000 دور در دقیقه کشش کافی داریم این اتفاق همچنین در هنگام شتاب سخت در دنده 2 اتفاق می افتد ، گویی که شتاب دهنده پاسخگوی فشار پای راست نیست. رسیدن به حداکثر سرعت 100 کیلومتر در ساعت با مدل شتاب و 5/10 ثانیه برای مدل اتوماتیک 9 ثانیه طول می کشد. جالب است بدانید که زانتیا ، مزدا 3 ، نیسان ماکسیما ، هیوندای آزرا ، کیا اپیروس و بیشتر 25 تا 52 میلیون تومان شتاب بهتری دارند.

و با رسیدن دور موتور در حدود 4000 ، ما به اندازه کافی کشش می کنیم. این اتفاق نیز در شرایطی اتفاق می افتد که ناگهان در دنده 2 شتاب بگیرید ، گویی که شتاب دهنده به شدت به فشار پای راست پاسخ نمی دهد. رسیدن به حداکثر سرعت 100 کیلومتر در ساعت با مدل شتاب و 5/10 ثانیه برای مدل اتوماتیک 9 ثانیه طول می کشد. جالب است بدانید که زانتیا ، مزدا 3 ، نیسان ماکسیما ، هیوندای آزرا ، کیا اپیروس و بیشتر 25 تا 52 میلیون تومان شتاب بهتری دارند.
در بزرگراه ها و جاده ها ، شتاب فقط هنگام برگشت ناگهانی امکان پذیر است و مانور راننده محدود به 4000 تا 60000 دور در دقیقه است. خوشبختانه مدلهای اتوماتیک قابلیت تغییر دستی دارند و با استفاده از گیربکس می توانید شیفت های سریع و دقیق را تجربه کنید.
مصرف سوخت پایین 407 که مدیریت ایران خودرو در انتخاب مدل 4 سیلندر آن را توجیه می کند ، از 11 تا 12 لیتر در شهر و از 6 تا 6.5 لیتر در بزرگراه اندازه گیری می شود. در کل ، مصرف سوخت در چرخه ترکیبی 8.3 لیتر می تواند به طور متوسط ​​در نظر گرفته شود.
از این گذشته ، تنها قدرت موتور 407 این است که با استاندارد انتشار یورو 4 مطابقت دارد و در هر 100 کیلومتر 8.3 لیتر مصرف می کند. آنچه مسئولان از آن غافل هستند این است که مصرف سوخت در یک اتومبیل به ارزش بیش از 50 میلیون تومان عاملی تعیین کننده نیست و هرکسی که بتواند 50 میلیون تومان هزینه داشته باشد برای داشتن 40 لیتر بنزین برای هر شخص بسیار مهم است. یک هفته. یا 60 لیتر نیست! به نظر شما مهمتر این است که 51 یا 54 میلیون تومان 407 یورو پرداخت می کنند. در هفته 8 هزار مورد دیگر برای بنزین یا قابلیت های پویا و لذت رانندگی؟ ایران خودرو مطمئناً می تواند مدل 6 سیلندر 407 را با قیمت کمتر از 60 میلیون تومان به بازار عرضه کند و علاوه بر افزایش فروش ، لذت رانندگی بیشتری را نیز برای طرفداران پژو به ارمغان بیاورد.
 فرمان و رانندگی:
در این بخش ما 407 برتری را نسبت به رقبا کره ای و ژاپنی کسب می کنیم. هندلینگ و سواری 407 به دلایل زیادی عالی است. همچنین راننده ماشین را با سرعت بسیار بالایی رانندگی می کند و پس از چند دقیقه رانندگی ، هر راننده تصمیم به انجام مانورهای سخت می گیرد. سیستم ESP برتر نیز به طور منطقی به ماشین اجازه می دهد کارهای خطرناکی انجام دهد ، اما به محض اینکه خطر در طی چند ثانیه جدی شود ، سیستم با کنترل ترمز جداگانه ، اتومبیل را به مسیر باز می گرداند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی