لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

ایمنی یکی از ویژگی های مهم یک اتومبیل است که تا پایان دهه 1980 حق مشخصی نداشت. به لطف مجموعه ای از قوانین ایمنی ، فرایند تولید خودرو کاملاً تغییر کرده است. پیش از این تولید کنندگان خودرو محدودیت خاصی نداشتند ، اما قوانین ایمنی همچنین نوع مواد استفاده شده ، روش ساخت آنها و حتی طراحی خودرو را تغییر می داد. این قوانین ایمنی آمریکا است که نوارهای پلاستیکی را وارد دنیای اتومبیل ها کرده است. اما به دلیل هزینه های ساخت وسایل نقلیه پلاستیکی ، از آنها در کشورهای دیگر نیز استفاده شده است. ظاهر جانبی و قطعات خودرو تأثیر زیادی در ایمنی و برخورد دارد. به عنوان مثال ، طراحی وانت و تیز بینی تسلا کارشناسان ایمنی خودرو را شگفت زده کرد.
ایمنی خودرو

وسایل نقلیه ترکیبی ، که به عنوان ترمزهای ملت و تفنگ نیز شناخته می شوند ، برای مدل های استاندارد سدان یا هاچ بک که برای استفاده در فضا اصلاح شده اند. در مورد چگونگی استفاده بیشتر از مدل فورد تی خود ، از مشاوره تخصصی بهره بگیرید. این یک تراش 9s است. اتومبیل محبوبیت خود را در اروپا و همچنین یک مدل متقاطع متقاطع با طراحی استاندارد اتومبیل ترکیب می کند.

در ساده ترین حالت ، اتومبیل های هاچ بک مدل هستند ؛ این ممکن است به اندازه کافی نباشد تا بتوانید سریعتر از آنکه بتوانید سریعتر انباشته شوید. اولین هاچ بک در تاریخ رنو 5 مدل برای مدل 2 بود. هاچ بک ماشین ها دو مسابقه مهم در اروپا برگزار کردند.

آیرودینامیک دهه 1980 و نقش ایمنی در طراحی

پس از مهمترین رویداد آیرودینامیکی در صنعت خودرو در دهه 1980 ، این ویژگی سالهاست که اتفاق می افتد. اما در دهه 1980 و مصرف جهانی اولیه سوخت مصرفی ، بنزین برای بسیاری از اولویت ها بود. تولید کنندگان خودرو در رابطه با محصولات خود برنامه های مختلف سازمانی برای مصرف سوخت داشتند. یکی از آنها با آیرودینامیک موافقت کرد. با شروع از دهه 1980 و با پایان دادن به آیرودینامیک ، هر ماشین همیشه یکی از ویژگی های آن را داشته است ، و مقاومت در برابر هوای کم غیر استاتیک است. طی 5 سال گذشته ، رویکرد خودروسازان بسیار تغییر کرده است. خودروهای مدرن بر کاهش مصرف سوخت ، استفاده و قفل سوخت متمرکز شده اند.

مینی بوس ، شاسی و سوئیچ به دنبال افزایش راحتی هستند


 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی