لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

هوندا نمونه ای از یک ماشین معمولی باز است. سقف پژو 407 نیمه اتوماتیک است ، به این معنی که راننده برای باز و بسته شدن آن باید گیره های شیشه جلو را باز و ببندد و سپس با فشار دادن دکمه پارچه روی پشت بام آن را به آرامی باز کنید. اگر شیشه زیاد باشد ، شیشه به طور خودکار قبل از باز شدن سقف سقوط می کند ، پس از آن روند باز شدن سقف شروع می شود. پارچه با استفاده از مکانیسم قابل جمع شدن جمع شده و در قسمت پشتی قرار می گیرد.
در هوندا S2000 دو موتور الکتریکی در دو طرف سقف وظیفه جدا کردن جمع کننده را دارند. موتورها با استفاده از یک جفت چرخ دنده و شافت میانی به ساختار سقف متصل می شوند. جهت حرکت و محل قرارگیری سازه در هر زمان معین دقیقاً توسط ساختار سقف مشخص می شود. یک جفت قیچی ساخته شده از پین های فلزی با یک بند مو ، سقف پارچه را باز یا بسته می کند ، خود را باز و بسته می کند. به محض باز شدن گیره سقفی روی شیشه جلو ، کل ساختار ثابت می شود. شیشه جلو در اتومبیل های مختلف پژو 407 متفاوت است ، برای مثال در هوندا S2000 پنجره عقب از پلاستیک شفاف ساخته شده است و برای کاهش حجم در هنگام باز شدن از بین می رود. در اتومبیل های مدرن مدرن ، پنجره عقب دیگر پلاستیک نیست و البته نمی توان آن را تاشو کرد.

پژو407

لکسوس SC430 یک پژو 407 با سقف فلزی است. کابین معمولاً بی صدا است و ساخت محکم خودرو کاملاً احساس می شود. به محض فشار دکمه روی سقف اتومبیل ، مسافران سطح دیگری از لذت را به دست می آورند. سقف خودرو هنگام باز شدن به دو قسمت تقسیم می شود و سرانجام در قسمت عقب خودرو در محفظه ای با صندلی عقب قرار می گیرد. دقیقاً مانند هوندا S2000 در این اتومبیل ، ابتدا شیشه سقوط می کند و روند باز شدن سقف آغاز می شود. بعد از پایین آمدن شیشه در کابینت عقب ، از پایین (نزدیک ستون های انتهایی) بالا می رود و سپس آن را به دو نیمه تقسیم می کنیم. با قرار دادن سقف در محفظه ای که برای این کار در کابینت عقب فراهم شده است ، بسته می شود. آنچه در این اتومبیل قابل توجه است این است که با وجود فضای محدود ، می توان بعد از پشت بام در صندلی عقب استفاده کرد.
از آنجا که مکانیزم سقف پژو 407 کاملاً اتوماتیک است ، از پیچیدگی فنی بیشتری نسبت به هوندا S2000 و خودروهای قدیمی برخوردار است. به عنوان مثال ، از آنجا که گیره های مختلف باید به طور خودکار باز و بسته شوند ، درایوها و موتورهای مختلف هیدرولیک و برقی در داخل ماشین قرار می گیرند ، اما در نهایت مکانیزم اصلی برای باز و بسته شدن سقف شبیه به هوندا S2000 است.


 

  • ۹۸/۱۱/۳۰
  • peugeot 407

لکسوس

مکانیزم

هوندا

پژو 407

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی