لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

"پژو 407"

کرایسلر ایرفلو از دیگر طراحی های خارجی یکی از بزرگترین تغییرات در طراحی خودرو را ایجاد کرده است. برای اولین بار در یک ماشین تولیدی ، چراغهای جلو در بدنه غوطه ور بودند و هیچ کاسه بزرگی در مقابل دستگاه وجود ندارد. طراحی لامپ به صورت ارگانیک در ایده اصلی یک ایده جدید که بتدریج توسط سایر شرکت ها نیز معرفی شد ، ادغام شد. به عنوان مثال ، پژو یکی از این شرکتها بود که از ایده اصلی فراتر رفت و چراغهای جلو را بر روی مدل های پژو 407 و پژو 207 قرار داد. همانطور که انتظار می رفت ، طرح فرانسه تأثیر منفی بر فروش خودرو نداشته و بیش از 1000 پژو 407 در سریع ترین زمان ممکن تولید شده است. پژو 407 یکی از بهترین تولیدات این شرکت به شمار میرود.
پژو 407

زیبایی در مقابل عملکرد؛ شاسی مستقل و یکپارچه پژو 407

سیتروئن کشش پژو 407

تا سالها روند تولید خودرو برای همه مشخص بود. ابتدا باید شاسی را درست کنید ، و سپس یک مورد زیبا را قرار دهید. اما این سنت برای اولین بار مورد سؤال قرار گرفت و باعث شد تا تولید کنندگان خودرو فکر کنند. سیتروئن اولین تولید کننده اتومبیل بود که شاسی و بدنه را با کمک شرکت آمریکایی شلیک کرد. سیتروئن سعی کرد با شاسی اتومبیل بسازد اما ورشکست شد تا این مدل انقلابی را توسعه دهد. مدل اصلی پژو 407 از 3 تا 5 سال تولید می شد و علاوه بر شاسی یکپارچه ، نقش مهمی در تولید سریال انتقال و تعلیق مستقل چهار چرخ در صنعت خودرو ایفا می کرد. دقیقاً در زمانی که سیتروئن در صنعت خودروسازی دچار انقلابی انقلابی بود پژو در کنارش بود، کالاهای بدنه سفارشی یا به اصطلاح صنعت فریم در حال پیشرفت بود. بدنسازان انواع مختلفی از اتومبیل های مارک های مختلف را به صورت سفارشی تولید می کردند و به لطف جداسازی شاسی خودرو ، هرگونه ساختار بدنه امکان پذیر بود. در آن زمان خودروسازان فقط شاسی ها را به مشتریان خود می فروختند و بدنه برای انتخاب فردی کارگاه های هنری و مربیگری اقتباس می شد. به لطف طراحی اتوبوس ها ، این خودروها زیبا بودند اما با ظهور شاسی یکپارچه ، عصر صنعت به پایان رسید. البته در سالهای اخیر چندین شرکت این هنر را دوباره زنده کرده اند ، اما مثل گذشته محبوب نیست.

  • ۹۸/۱۱/۱۳
  • peugeot 407

407

سیتروئن

طراحی 407

پژو 407

نظرات (۲)

  • حامد جرجانی
  • خوشحال میشیم به کانال و وبلاگ  آزمونی ها بپیوندید

    ادرس کانال @azmooniha1

     ادرس وبلاگ

    azmooniha.blog.ir

  • بهداد فروزش
  • شما فوق العاده هستید 🌹

    -

    مارا به رنگ نسوز، رنگ اپوکسی و اسپری رنگ نسوز می شناسید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی