لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

۲۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پژو  407 اتومبیلی بود که بین سالهای 1995 و 2004 تولید شد و پس از آن جایگزین پژو 407 شد. پژو 406 خود جایگزین پژو 405 شد و به یکی از پرفروش ترین اتومبیل های تاریخ پژو تبدیل شد. پژو مدیون حضور خود در سری تاکسی ها است که محبوبیت آن را بیشتر کرده است. 406 در ایران ساخته نشده بود و ایران خودرو تصمیم گرفت پژو پارس را در کشور ما تولید کند که هیچ تفاوتی با مدل فرانسوی نداشت.
من به عنوان جایگزینی برای پژو 407 وارد بازار شدم ، اما او هرگز نتوانست موفقیت برادر بزرگتر خود را تکرار کند. البته در دهه 1940 حدود 850،000 نسخه در بازار وجود داشت ، اما این تعداد از 406 بسیار دور بود.
peugeot 407 در سال 2008 توسط ایران خودرو وارد بازار ایران شد و به دلایل مختلف شرایط نامطلوب را تجربه کرد. 407 در بازارهای جهانی در نسخه های سدان ، کوپه و واگن موجود بود اما در ایران فقط در مدل های سدان موجود بود. 407 نسبت به مدل 406 از طراحی کاملاً جدیدی برخوردار بوده و به خصوص در پس زمینه ، شباهت زیادی با سایر محصولات پژو ندارد.
در نمای جلوی ما یک شیشه جلوی بزرگ با چراغهای مه دیده می شود. چراغهای جلو بزرگ در کنار هود قابل مشاهده است و یک آرم بزرگ پژو در مرکز هود قابل مشاهده است.
طراحی داخلی     peugeot 407 کاملاً ساده است و مهندسان پژو وقت زیادی را برای آن صرف نکردند. داشبورد و فرمان فرمان کاملاً صاف و محکم هستند و فقط کنسول وسط دارای چندین دکمه کنترلی است. صندلی های پژو 407 در وضعیت خوبی قرار دارند و کیفیت سواری خوبی را تجربه خواهید کرد.

"کمک فنر عقب 407"

کمک فنر عقب 407 ممکن است به تنهایی یا در داخل فنر و کمک فنر نصب شود .
پژو 407 دارای 6 کیسه هوا ، ABS-EBA-EFB-REF-ESP-ASR ، سیستم ترمز و پایداری ، سرکوبگر ، سیستم صوتی با 10 بلندگو ، صندلی برقی ، سانروف ، کنترل کروز و سنسور باران است. ساکنین ارسال کردند.
پژو 407 با طیف گسترده ای از موتورها در بازار جهانی عرضه شد ، اما ایران خودرو تنها یک مدل را در بازار کشورمان معرفی کرد. مجهز به موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری است که توانایی تولید 141 اسب بخار را دارد. و گشتاور 200 نیوتن متر این نیرو از طریق گیربکس پنج سرعته دستی یا چهار سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود.
پژو 407 در حال حاضر فقط در مدل های قدیمی موجود است. پژو 407 را باید یک خودروی خوب و باکیفیت در نظر گرفت که در صورت مدیریت صحیح ، می تواند به محصول موفقی در بازار کشور ما تبدیل شود. اما در حال حاضر بازار در خرید و فروش چندان مناسب نیست و خدمات پس از فروش خوبی نیز وجود ندارد. برای خرید خودرو در این بازه قیمتی ، مدلهای مزدا 3 ، رنو مگان ، نیسان ماکسیما و سراتو سایپای را در نظر بگیرید.

"موتور فن 407"

موتورفن 407 مثل بسیاری از قطعات دیگر خودرو دارای فیوز است.
وی به دلیل سبک و سیاق زیبا ، شیک و اسپرت ، به ویژه برای کارآیی و انعطاف پذیری وی در جاده ، و همچنین برای تاریخ طولانی و موفقیت آمیز سری پژو 407 که با مدل 401 در سال 1934 آغاز شد ، مورد ستایش قرار گرفت.

پژو 407

این ماشین یک فولاد ویژه را که بر اساس تنظیم ، حجم و کارایی طراحی شده است ، معرفی کرده است. پژو طرح 407 را براساس ارزیابی خودرو از مهمترین مشتریها بنا نهاد: ترکیبی از فناوری با سادگی و رانندگی نفس گیر.
یکی از اصلی ترین جاذبه های 407 ظاهر گربه ای آن است ، با شیشه جلو اتومبیل تهاجمی ، کج ، کج ، لاستیک های عقب و گسترده ای سخت که به آن شخصیت منحصر به فردی می بخشد. طراحی منحصر به فرد جلوی اتومبیل با ورودی هوا که کاملاً با مشخصات فنی و طراحی منحصر به فرد در هم آمیخته است ، تصویری پویا از 407 به شما می دهد.

"سپر 407"

سپر 407 قسمت اصلی و تشکیل دهنده و کامل کننده زیبایی خودرو است.
ویژگی های دینامیکی ، از جمله انعطاف پذیری در جاده ، نتیجه پیشرفت های فنی است که هم برای رانندگی و هم برای فرمان مفید است.
همچنین مدل 407 کاپ آخرین مدل 407 است که به بازار عرضه شده است.
این خودروی جدید با ظاهری براق و چشم نواز ، به دلیل انعطاف پذیری فوق العاده در جاده ، الگویی برای گرند تورر مدرن است.
در ایران مقرر شد سالن 407 با موتور بنزینی 2 لیتری در گیربکس های مختلف اتوماتیک و گیربکس راه اندازی شود.
از نظر برتر بودن در استفاده ، این ماشین به طور معمول از ایمنی بالا ، رانندگی فعال و راحتی بسیار بالا برخوردار است. مطابق با الزامات مشتریان ، پژو با افزایش موقعیت خود ، تعداد درخواستها را افزایش داده است.
تجهیزات جدید مانند سنسور چرخ جلو باعث شده تا در سهولت رانندگی و استفاده پویا از آن در دنیای خودرو مشهور شود.
در سراسر جهان ، این اتومبیل با موتورهای چهار و شش سیلندر جدیدترین فناوری موجود را نشان می دهد. به خصوص مدل های دیزلی HDi ، محبوب ترین موتور در سری 407 است.

تقویت سبک بدن
در جلو دو مدل وجود دارد ، سالن 407 و ایستگاه (SW) ، با ورودی های مختلف هوا. این عملکرد بسیار شیک و مهم نه تنها در زیبایی بلکه در فن آوری نیز بهبود یافته است و کارآمدتر شده است.
پنل های جانبی مشکی طرحی جدید را ارائه می دهند که با خطوط باریک در هم می آمیزد. شیشه جلو اتومبیل خمیده کمی ، ورودی هوا به همان روش معرفی شده است. شیشه جلو از سه نوار افقی کرومی و صلیب نوارهای عمودی ساخته شده است. به دلیل سطح مقطع و شیب ، نور جذب می شود و پنجره جلوه خاصی به خود می گیرد ، به طوری که قطعات مکانیکی بدون اثر جانبی خنک کننده کمتر به چشم می آیند.
برای محافظت از خودرو در مقابل ضربه و ایجاد راحتی بیشتر برای 407 صاحب ، یک حسگر درایو جلویی به اتومبیل در کنار سنسور برد عقب اضافه شده است ، بنابراین سپر جلو به چهار سنسور نازک مجهز است که اطلاعات را برای سیستم جمع می کند.
یکی از مهمترین و زیباترین قسمت های درب ، روکش محافظ (تخلیه) است که همان رنگ بدنه است و با یک لایه کروم تزئین شده است.
قسمت پشتی 407 جدید از سبک کوپه ای اسپرت سرچشمه گرفته است که دارای ویژگی های منحصر به فردی است. پنل پشتی دارای طراحی کاملاً جدید است ، دارای یک پوشش محافظ است و با مهره های کرومی تزئین شده است. قسمت پایین به صورت تخصصی از لرزش خودرو پشتیبانی می شود ، در حالی که قسمت بالایی این پنل جدید پایه و اساس پدال درب آزمایش شده را تشکیل می دهد. شکل جدید پنل عقب بر ظاهر خیره کننده قسمت عقب 407 و همچنین چهار سنسور در سپر تأکید دارد که با ظرافت و یکدست ظاهر آنها را قطع می کند.
چراغ های عقب ، که به طور کامل طراحی مجدد شده اند ، این ابتکار را هم در روز و هم در شب نشان می دهد. یک ویژگی متمایز که باعث می شود در طول روز کاملاً متفاوت به نظر برسد ، روشن یاقوت سفید یاقوت قرمز و کریستال و راهنماهای آنهاست. در شب ، کار بازتاب نور از نور به چراغ های افقی در دو طرف صفحه پلاک منتقل می شود.
حجم جدید نور ، بازتاب قرمز روشن که توسط کروم احاطه شده و افزایش لامپ باعث افزایش ظاهر می شود ، که با تولید با کیفیت بالا همراه است.

  • peugeot 407
  • ۰
  • ۰

نام تجاری        ایتالیایی فراری در بین شرکت هایی که سوپراسپرت هایی تولید می کنند بسیار محبوب است. در این مقاله ، ما در مورد پورتوفینو ، آخرین مدل تولید شرکت صحبت خواهیم کرد.
مهندسان افسانه ای و کارآفرینان اصلی خودرو مانند اتور بوگاتی ، فردیناند پورشه ، هنری رویس و آندره سیتروئن ماشینهایی را خلق کردند که دنیا را تغییر داد. فراری همچنین یکی از پیشگامان تولید سوپراسپرت ها است. اما با این تفاوت که وی همچنان به ساختارشکنی و تولید فناوری ادامه می دهد.
فراری نام مدل جدید خود را بر اساس یکی از زیباترین شهرهای ایتالیا انتخاب کرد که به دلیل طبیعت زیبا ، بندر رویایی و فضایی دلپذیر و آرامش شناخته شده است. حتی در هنگام انتخاب رنگ بدنه ، توجه زیادی به مهندسین فراری صورت گرفت و به افتخار این شهر از او به نام روس پورتوفینو یاد می شود.
یک نفس عمیق بکش. پورتوفینو فراری چند میلیون دلاری نیست. البته قیمت بالایی دارد؛ اما نسبت به سایر مدلهای محبوب فراری ارزان تر است و حدود 200000 دلار قیمت دارد. جدیدترین ترکیب GT مارانلو شامل دو مدل 488GTB ، بهترین اتومبیل سال 2017 و افسانه ای   812 Superfast است. روی کاغذ ، پورتوفینو آماده رقابت با 275GTB و Enzo است.
پوروفینو مدل ورزشی فراری دیگری را ارائه می دهد که به راحتی هر بیننده ای را به خود جذب می کند. این خودرو در حال حاضر ارزانترین مدل تولید فراری خواهد بود.
این فراری برای افرادی که می خواهند یک محصول زیبا ، سریع و لوکس قرن بیست و یکم برگزار شود ، 24 ساعته در روز ، هفت روز در هفته برگزار می شود.
پورتوفینو جایگزین فراری کالیفرنیا است که بالاترین آمار فروش در تاریخ این شرکت را دارد و به عنوان سمبل اتومبیل های اسپرت ایتالیایی برای مصرف کنندگان شناخته شده است.

فراری
نیکولا بوری ، مدیر بازاریابی فراری ، می گوید:
نزدیک به 70 درصد از اتومبیل های فراری کالیفرنیا متعلق به افرادی است که هرگز صاحب یک فراری نبودند. در این پروژه یکی از اهداف نادر بازاریابی ، یعنی تولید مبتنی بر بازخورد مشتری ، در صنعت خودرو محقق شد.
85٪ از دارندگان فراری در کالیفرنیا روزانه از اتومبیل های خود استفاده می کنند که 150٪ بیشتر از سایر مدل های ورزشی فراری است. صندلی عقب نیز در زمان استفاده 30٪ توسط مسافر اشغال می شود.
دو مدل ، کالیفرنیا و پورتوفینو ، ساختار و اجزای مشترک دارند. اما ساختار و فضای داخلی این خودرو دچار اختلافات جدی شده است که فراری قصد دارد در مدلهای دیگر از آنها استفاده کند. پورتوفینو پویایی این خودرو را با دقت مورد بررسی قرار داد و از فناوری های جدید برای بهبود بیشتر مشکل استفاده شد.

این آسان تر ، سریعتر و سریعتر از کالیفرنیا خواهد بود. مهندسین فراری نتیجه گرفتند که برای اکثر مشتریان مهم نیست که تغییرات از صفر به 100 کیلومتر در ساعت چقدر اندک است. افزایش دامنه حرکت در بزرگراه به 740 کیلومتر ، افزایش فضای ساق پا 5 سانتی متر در صندلی عقب و همچنین نصب و باز شدن سقف متحرک خودرو با سرعت 40 کیلومتر در ساعت از گزینه های بهتر و کاربردی تر است.
طول محور پورتوفینو ، مانند فراری کالیفرنیا ، 267 سانتی متر است. اما بدنه خودرو به طول 1.5 اینچ ، 3 اینچ عرض و 0.25 اینچ طول طراحی مجدد شده است.
آدریان گریفیتس (طراح فراری) در این کار نقش دارد. او طراح افسانه ای کوپه دیتونا با یک سقف شیب دار بسیار نرم است که به سمت صندوق عقب کشیده می شود و در انتهای اتومبیل یک خط صاف و طراحی براق مشاهده می کنید. پروژه پورتوفینو با همکاری نزدیک با مهندسان بخش آیرودینامیک خودرو به طور کامل در مرکز طراحی فراری تکمیل شد تا در نهایت اطمینان حاصل شود که حداکثر بهره وری و کاهش مصرف سوخت در پورتوفینو است.
سقف متحرک و فلزی پورتوفینو از دو بخش تشکیل شده است و فراری مجدداً طراحی مجدد کرده است. باز و بسته شدن با سرعت کم 14 ثانیه طول می کشد ، و خطوط طراحی و قسمت های بدنه باعث می شود عضلانی تر شود.
طراحی داخلی پورتوفینو که از GTC4 lusso گرفته شده است ، دارای یک رابط سرگرمی 10.3 اینچی در مرکز کنسول و یک صفحه نمایش کوچک است که اطلاعات مسافران را در مورد مشخصات فنی خودرو ، وضعیت سیستم ناوبری و اطلاعات سرگرمی نشان می دهد. ،
ترکیب چرم ، الیاف کربن و اثاثه یا لوازم داخلی آلومینیوم ظاهری مجلل و مجلل به این خودرو می بخشد و آن را دلپذیر می کند.
برخلاف ادعای فراری مبنی بر افزایش حجم عقب ، این خودرو فقط برای کودکان و برای سفرهای کوتاه مناسب است و به هیچ وجه برای بزرگسالان مناسب نیست. پیشرفت های پورتوفینو بیش از کالیفرنیا و کالیفرنیا شامل بسیاری از تلاش ها برای کاهش وزن وسیله نقلیه و افزایش قدرت بدن است.
وزن کل مدل 10 درصد نسبت به کالیفرنیا 10 درصد کاهش یافته و استحکام چرخشی 35 درصد افزایش یافته است و با افزایش پایداری 50 درصد ، مهندسان می توانند پورتوفینو را به یک سیستم کنترل دقیق تعلیق دقیق تر مجهز کنند. آنها 19 درصد سخت تر هستند و این باعث می شود بدن بهتر حرکت کند و غلتک ماشین را کاهش دهد.
پورتوفینو از نسل سوم کنترل دیفرانسیل الکتریکی و کنترل الکتریکی E-دیف (EPS) بهره می برد. با تشکر از این سیستم ، مهندسان شرکت توانستند بدون تأثیر بر پایداری کلی خودرو ، ضریب فرمان را هفت درصد کاهش دهند و حساسیت و دقت را افزایش دهند. روش دیگر ، تجهیز اصلاحات مغناطیسی و سیستم های SCM-E به فناوری دو فنر است که باعث کاهش چرخش بدن و جذب بهتر نقایص سطح می شود.
در زیر کاپوت این مدل یک موتور 3.9 لیتری هشت سیلندر توئین توربو دوقلوی توربین کالیفرنیا با قدرت 591 اسب بخار در 7500 و 760 نیوتن متر گشتاور قرار دارد. افزایش قدرت 38 اسب بخار و گشتاور 4 نیوتن متر فراری همچنین ادعا می کند که این مدل 5 درصد سریعتر از کالیفرنیا است و پاسخ بهتری دارد.

قطعات جدید این موتور 8 سیلندر مدیون اصلاح آنها به پیستون ها ، دریچه ها و سیستم ورودی جدید است. طراحی سیستم اگزوز نیز به طور کامل طراحی مجدد شده است. بخاری تک اگزوز جدید از اتلاف انرژی کمتری برخوردار است و در حساسیت شتاب دهنده و توربوشارژر نقش مهمی ایفا می کند. همراه با سیستم کنترل سوپر شارژر متغیر تقویت شده و گشتاور مناسب برای هر دنده را فراهم می کند ، پورتوفینو دارای بیشترین شتاب و کمترین میزان مصرف سوخت در هر دنده است.
قدرت بیشتر و وزن کم به معنای عملکرد بهتر. پورتوفینو به راحتی به حداکثر سرعت 320 کیلومتر در ساعت می رسد و در کمتر از 3.5 ثانیه از صفر تا 100 کیلومتر در ساعت شتاب می یابد. سال گذشته کالیفرنیا فراری با ظرفیت 454 اسب بخار. در 100 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت رسید. بنابراین شتاب پورتوفینو بیشتر از این است.
شتاب زیاد باعث می شود فراری پورتوفینو سریع تر از مرسدس AMG SL65 ، هشت سیلندر استون مارتین DB11وولانته ، نسل چهارم بنتلی قاره ای GT قابل تبدیل باشد که بیش از 200000 دلار قیمت دارد.

  • peugeot 407
  • ۰
  • ۰

موتور این خودرو که به موتور TU5 معروف است ، در حال حاضر زیر کاپوت یک خودروی داخلی قرار دارد که مشهورترین آن پژو 206 تیپ 6 است که می تواند 105 اسب بخار قدرت را در 5800 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور تولید کند. این 142 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه است و قدرت موتور 1587 متر مکعب است.
تعداد زیادی اتومبیل با موتورهای TU5 در کشور وجود دارد که نیازی به صحبت درباره جزئیات نیست ، زیرا بسیاری از افراد این موتور را دوست دارند و برخی نیز از آن راضی نیستند ، اما مسلم است که این موتور موتور بسیار خوبی در این بازه قیمتی است. از آنجا که اتومبیل هایی با چنین پیشرانه همیشه سریع و مقرون به صرفه بوده اند ، ناگفته نماند که برخی تصور می کنند داخلی سازی این موتور باعث کاهش کیفیت آن شده است و موتور فرانسوی TU5 هرگز با موتور ایران مقایسه نخواهد شد. در مورد رقبای     پژو 207 ، رنو ساندرو که دارای موتور تندر 90 در زیر کاپوت است ، از این لحاظ از peugeot 207 فرومایه نخواهد بود ، زیرا تندر 90 به دلیل داشتن موتور ضعیف به دلیل همین موتور خوب از لحاظ طراحی ضعیف محبوب است. او ایرانی شد.
peugeot 207 مصرف سوخت بسیار خوبی دارد ، مصرف سوخت شهری ، جاده ای و ترکیبی پژو 207 به ترتیب 8/8 ، 5/4 و 6/6 در 100 کیلومتر است که البته این یک شاخص بسیار خوب در بین رقبا است. آینده.
شتاب صفر تا 100 برابر 11.6 ثانیه است و حداکثر سرعت آن 190 کیلومتر در ساعت است.
پژو 207i با پژو 207 قبلی متفاوت است ، ما این تفاوت ها را در زیر توضیح خواهیم داد
در این بازه قیمتی ، هیچ وقت نمی توانید خودرویی با چنین کابین جذاب و جوان پیدا کنید و فضای داخلی و خارجی پژو 207i قطعاً این خودرو را در مقابل رقبای خود قرار داده است.
تفاوت بین پژو 207 و پژو 206 پلاس به طور کلی
در مورد پژو 207 ، ما در مورد اتومبیل جدید صحبت نمی کنیم بلکه در مورد صورت برقی صحبت می کنیم. در کل ، پژو 206 در اروپا و در کشورهایی که شرکای تجاری پژو فرانسه هستند ، بسیار محبوب بود. این امر همچنین منجر به فروش بالای این خودرو شد ، اما به دلیل تکرار این ماشین ، ما یک بار شاهد کاهش فروش پژو 206 بودیم که مسئولان و مهندسان پژو را وادار کردند که برای جلوگیری از این کاهش فروش ، در مورد تغییر فکر کنند و در نهایت تصمیم گرفتند که پژو 206 را به این ترتیب تغییر دهند. و پژو 207 ، پژو 206 پلاس و پژو 207 عموماً مشابه هستند و فقط برای پوشاندن تمام طعم ها با یک تغییر جزئی و با دو نام متفاوت وارد شده ، تنها تغییر مشترک بین این دو خودرو طراحی عقب آنهاست و در جاهای دیگر این دو خودروها مشابه هستند (البته تفاوت های جزئی دیگری نیز وجود دارد ، اما چندان مهم و رایج نیستند.)
جالب است بدانید که در برخی از کشورهای همکار پژو مانند ایران ، پژو 206 پلاس تولید می شود و اینکه سازنده آنها این خودروی پژو 207 را به نام ایران خودرو نامگذاری کرده است.

پژو 207

شرایط بازار و رقبا
اکنون که دو نسل پس از پژو 206 ، پژو 208 وارد بازار جهانی شد و احتمالاً در آینده نزدیک در ایران ظاهر می شود ، ایران خودرو چراغهای جلو و داشبورد نسخه به روز شده پژو 206 را به یک مدل جدید در بازار تغییر داده است ، کشور را ارائه می دهد و افرادی که از اتومبیل های قدیمی خسته شده اند ، آن را نیز بخرید .... قیمت اعلام شده ایران خودرو در حال حاضر 41920،000 تومان برای این خودرو است که اولین نمونه های آن در بازار به 45.5 میلیون تومان فروخته می شود. ... با نگاهی به پیشینه و سن این سال 207 ، مجموعه قیمت ها بسیار گزاف به نظر می رسد اما مشاهده وضعیت نامناسب بازار. ما کشور را رها می کنیم و 207 رقبای ایران را مورد مطالعه قرار می دهیم ، همچنین تفاوت قیمت از حدود 5 میلیون تومان تا نوع 5 206 را نشان می دهیم و نتیجه می گیریم که ایران خودرو می تواند با 207 جدید ، با بهبود وضعیت عرضه و کمی کاهش قیمت ، به موفقیت قابل توجهی در بازار دست یابد. . ...
در این بازه قیمتی ، اصلی ترین رقبای 207 جدید جعبه دنده دستی رنو ساندرو ، MVM 315 جدید و مکانیزم برلیانس H320 هستند که به ترتیب برای تام ، 43 ، 44 و 46 میلیون ...
پژو 207i با یک نگاه
طراحی زیبا و اسپرت 207i از جدیدترین فناوری استفاده شده است. مدل 207i به دلیل مانور پذیری و توانایی پویای بالا ، مصرف سوخت پایین ، قیمت مناسب ، قدرت بالای موتور و رعایت استانداردهای مدرن اروپایی ، به ویژه در بین جوانان و خانواده ها در سراسر جهان رواج یافته است. پژو 207i با ظاهر دلپذیر ، استایل زیبا و فضای داخلی زیبا ، احساس راحتی و عزت خاصی به مسافران می بخشد. آخرین دستاوردهای فنی و فنی دنیا در توسعه و تولید پژو 207i مورد استفاده قرار گرفت. در ایران کاملاً مجهز و همچنین با گیربکس دستی و اتوماتیک فروخته می شود. 207 i علاوه بر ایران خودرو ، به شرکای تجاری پژو مانند برزیل ، آرژانتین ، مالزی و چین نیز تولید و ارسال می شود.
207 من با نوع جاده های کشور ، نوع سوخت موجود در کشور و اقلیم مناطق مختلف ایران سازگار است و کاملاً با این موارد سازگار است. مصرف سوخت پایین موتور TU5 در کنار قدرت بالای موتور یکی از مزایای 207i است. علاوه بر این ، پژو 207 i اتوماتیک جدید در سال 1996 چهار ستاره با کیفیت دریافت کرده و یکی از با کیفیت ترین خودروها در کشور است.
شبکه گسترده ای از خدمات فروش و خدمات پس از فروش در ایران خودرو کیفیت 207 را تضمین می کند. ماندگاری و ماندگاری قطعات خودرو می تواند در کاهش هزینه های نگهداری تا 207 i بسیار مؤثر باشد.

  • peugeot 407
  • ۰
  • ۰

BMW سری 7 یک سدان لوکس آلمانی است که با پرچمداران مرسدس بنز ، پورشه ، آئودی و کادیلاک ، در ترکیب رانندگی ایمن ، راحتی بالا ، تجهیزات مدرن و مصرف کم سوخت در رقابت است.
در سال 1977 ، با معرفی سری 7 به عنوان برند پرچمدار لوکس ، بیامو از اتمام سری 6 جدید با کد E3 شامل 2500 ، 2800 و 3 لیتری خبر داد. مدلهای S ، CS ، Si ، Li و L. که فقط به عنوان یک سدان موجود است ، سری 7 اولین محصول نامحدود است که مجهز به تجهیزات ایمنی و لوازم جانبی پیشرفته است. در این مقاله به جدیدترین نسل    BMW 7 Series ، یعنی 740e ایکس درایو آی پی اینفورمنت خواهیم پرداخت.
بیا 7 قسمت؛ پرچمدار لوکس ، امضا نشده M
امروز شش نسل از اتومبیل های لوکس بیامو ارائه شده است که هر کدام مجهز به مدرن ترین تجهیزات زمان خود هستند. اولین نسل از سری 7 از سال 1977 تا 1986 با نام E23 کدگذاری شد. E23 در چندین نسخه با موتور درون سیلندر شش سیلندر و سپس با یک توربوشارژر موجود بود که در بعضی موارد ، به عنوان مثال با ترمزهای ABS ، کیسه های هوا راننده و سیستم تعلیق جلوی دو کلاچ ، اولین محصولی بود که ظاهر شد. نسل دوم با کد E32 در سال 1986 معرفی شد و گزینه های مختلف ، مجهز به موتورهای شش سیلندر درون خط و موتورهای 12 و 8 سیلندر V ، تا سال 1994 ادامه یافت. E32 اولین محصولی در تاریخ برند بود. از چراغهای زنون ، کنترل کشش و تهویه مطبوع استفاده شده است. از سال 1994 تا 2001 ، E38 سومین نسل از       سری BMW 7 بود که برای اولین بار در تاریخ خودروی اروپا از ناوبری ماهواره ای استفاده کرد.
نسل چهارم این محصول از سال 2002 تا 2008 کدهای مختلفی را برای هر مدل و زبان طراحی مدرن آغاز کرد. به عنوان مثال ، نسل چهارم در کدهای E65 تا E68 ذکر شده است. یکی از نکات برجسته این نسل از سری 7 استفاده از اولین موتور 12 سیلندر V شکل در جهان است که مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت است. نسل پنجم با نام های F01 ، F02 و F03 با کدگذاری شده ، اولین BMW بود که از سال 2008 تا 2015 دارای سیستم هیبریدی ، گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و یک موتور 12 سیلندر V شکل توربو بود. سرانجام ، در سال 2015 ، ششمین نسل از BMW سری 7 در نمایشگاه بین المللی اتومبیل آلمان رونمایی شد. دو نوع استاندارد G11 با افزایش چرخ پایه G12 براساس کلار بیامو است. یک سال پس از معرفی نسل جدید سری 7 ، مدل های هایبراید آی پی انفورمنت با افزونه ها نیز به خط تولید برند آلمانی اضافه شد.
در زیر نمای کلی از 740e ایکس درایو آی پی اینفورنت تولید شده توسط وب سایت موتور 1 است.

بی ام و سری 7
ظاهر و طراحی بدنه؛ قابل پیش بینی و بدون سلسله مراتب
بدون شک اگر کسی با سری 7 بیامو آشنا نباشد و به ظاهر این مدل نگاه کند ، به طور کلی نمی تواند قیمت بالایی را درک کند. ساختار بدنه انواع نسل جدید 7 ساده و غیر تهاجمی است. به خصوص اگر یک رنگ بدنه بژ (طلای فلزی) به آن بیفزاییم ، نوع ترکیبی سری 7 در فاصله کمی از مدل استاندارد بنزین قرار گرفته است ، فقط با استفاده از تریم های مخفی و علامت های معمول i و آبی رنگ در کنار دلخواه. رینگ های 20 اینچی. البته همه اینها به معنای این نیست که 740e خسته کننده به نظر می رسد ، بلکه نه تنها رقبا آن را می بینند. برای درک بهتر این موضوع ، طراحی مدل هایی مانند مرسدس بنز S کلاس ، پورشه پانامرا و آئودی A8 را با BMW 7 سری مقایسه کنید.

طراحی داخلی و داخلی؛ دوباره جادار ، راحت و قابل پیش بینی است
با داشتن یک کاناپه 740th ، مبل جادار ، ساکت و بسیار راحت است ، گویی که روی یک مبل راحتی بزرگ نشسته اید. به طور کلی ، طراحی داخلی برای 100000 دلار شاخص خوبی از مدل 7000 است ، اما قابل پیش بینی بودن زبان طراحی بیامو کاملاً شگفت انگیز است. فضای پرچمدار سالن بیامامو پر از محصولات چرمی و چوبی است ، اما عدم وجود رنگهای روشن قابل توجه لزوماً آن را از ماشینهای ارزان قیمت موجود در بازار جدا نمی کند. همه مکان ها بسیار بزرگ ، راحت و با کیفیت هستند. به خصوص ردیف پشتی که باعث افزایش راحتی مسافر می شود.
موتور ، مشخصات فنی و تست رانندگی؛ یک سدان تند لوکس غیرنظامی
به خاطر داشته باشید که نسخه ترکیبی سری 7 بیو هرگز با جادوی برند M ترکیب نشده است. هدف از این سری تهیه یک سدان بزرگ ، راحت و مجلل است نه یک سدان قدرتمند که هر گوشه جاده را بلعیده است. 740e با شش حالت رانندگی متفاوت ، از اکو پرو گرفته تا اسپرت پلاس ، تجربه رانندگی نسبتاً متفاوتی دارد. در حالی که 740e از یک سیستم ترکیبی استفاده می کند ، با انتخاب حالت اکو پرو ، مصرف سوخت این سدان بزرگ به حداقل می رسد ، که پاسخ گاز دریچه را کند می کند و فرمان را نرم می کند.
روبروی حالت اسپرت پلاس قرار دارد که با تسریع در پاسخ دریچه گاز و تیز کردن فرمان ، 740e را به یک سدان ورزشی وحشتناک تبدیل می کند. آزمایش شده 740e از یک موتور 4 لیتری 4 سیلندر توربو استفاده می کند که احتمالاً چندان جالب نیست. اما اگر یک موتور الکتریکی 111 اسب بخار و 9.2 کیلووات ساعت باتری لیتیوم-یون را به کیت اضافه کنید ، این سدان لوکس آلمانی حرفی برای گفتن دارد. 740e در مجموع 322 اسب بخار قدرت تولید می کند. و گشتاور 500 نیوتن متر ، که در کنار خصوصیات خوب یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک ، به شما امکان می دهد در 5.1 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت برسید.
طبیعتاً مدل های بنزینی سری 7 با موتورهای قدرتمند 8- و 12 سیلندر V نیز برای خریداران این کلاس از اتومبیل ها در دسترس هستند.
تجهیزات امنیتی ، وسایل و ابزارهای امنیتی؛ کارت برنده سری 7
امنیت و ابزارهای بهبود یافته همیشه نقطه قوت سری 7 بوده اند. به عنوان مثال ، بسته ایمنی کمک راننده 1700 دلاری ، دسترسی به کنترل کروز هوشمند با توقف و حرکت اتوماتیک ، سیستم ضد رانش با ردیابی نوار جانبی و سیستم کمک به ترافیک. سیستم های راهنمایی راننده موجود در 740e آنقدر مؤثر هستند که به نظر می رسد گاهی اوقات این مدل از سیستم های خود رانندگی استفاده می کند. مانند سری 7 استاندارد ، 740e به امکاناتی مانند 4G LTE Wi-Fi ، اپل کار پلی ، شارژ تلفن همراه بی سیم و کنترل پنل کاملاً دیجیتال مجهز شده است. وسایل دیگر مانند دستورات صوتی و سیستم های سرگرمی دستی نیز با مدل 740e محبوب هستند.
مصرف و قیمت سوخت؛ مصرف کم و لیست طولانی از گزینه ها
740e با ترک موتور 6 سیلندر و انتخاب نوع 4 سیلندر ، مصرف سوخت بهینه را انتخاب کرد. 740e با موتور 2 لیتری و سیستم ترکیبی ، در هر 100 کیلومتر رانندگی شهری ، بزرگراهی و ترکیبی 9.4 ، 8.1 و 8.7 لیتر سوخت مصرف می کند. این در حدود 0.7 لیتر در 100 کیلومتر کمتر از 740i با موتور شش سیلندر است. در حالت اکو پرو و عمر باتری ، 740e می تواند تا 23 کیلومتر حرکت کند. با این حال ، باید توجه داشت که 740e کمترین مصرفی در حالت کاملاً برقی ندارد. سایر رقبای سدان های لوکس بیامو ، مانند پورشه پانامرا و کادیلاک CT6 ، در حالت کاملاً برقی برد تا 50 کیلومتر را دارند.
قیمت پایه مدلهای بنزینی سری 7 از 83000 دلار تا 156000 دلار متغیر است. 740e 90،700 دلار قیمت دارد که با توجه به کیفیت سواری ، ساخت و ساز ، ایمنی و راحتی این کلاس قابل قبول است. مانند همه اتومبیل های اروپایی و احتمالاً همه اتومبیل های لوکس ، این لیست طولانی گزینه هایی است که نقش اساسی را ایفا می کند. مدل به تصویر کشیده شده در این مقاله با گزینه های مختلف با قیمت 8،150 دلار ارائه می شود قیمت نهایی حتی حدود 10 درصد بالاتر از مدل پایه است.

  • peugeot 407
  • ۰
  • ۰

توسعه برای هر کشور یک دستاورد بزرگ و ارزشمند است. به خصوص اگر این اتفاق در مدت زمان کوتاهی رخ دهد. چین قبلاً کشوری بود که کمتر کسی از آن استقبال می کرد.
اکنون این کشور به یک غول اقتصادی جهانی تبدیل شده است و هر روز در حال رشد است. صنعت خودروسازی چین که به همان روش صنعت خودروسازی ایران تا 10 سال پیش ساخته شده بود ، اکنون به مرحله توسعه سکوی خود که مشخصه تولید خودروهای کاملاً برقی در جهان است ، و آزمایش اتومبیلهای خودرانگیز رسیده است. پرداخت! آنها طراحان و مهندسان برجسته دنیا را برای طراحی و ساخت محصولات جدید خود با کمترین ریسک و بالاترین کیفیت استخدام می کنند. اکنون دنیا به طور متفاوتی به صنعت خودرو چین نگاه می کند. آنها سال به سال با یکدیگر دست و پنجه نرم می کنند و با حرکت ، مطمئناً در آینده نزدیک به پادشاه بلامنازع صنعت تبدیل می شوند.
اما آیا اکنون می توان ادعا کرد که کیفیت خودروهای چینی در نگاه مردم معادل محصولات سایر کشورهای آسیایی و اروپایی است؟ اگر واقع بین باشیم ، هنوز نه! با وجود فروش بالای اتومبیل های چینی در خیابان ، هنوز هم بیش از نیمی از مردم نسبت به چهار چرخ چینی شکاک هستند. در حقیقت ، ممکن است چینی ها در بخش های تحقیق و توسعه خود گام های بلندی برداشته باشند ، اما در عمل اتومبیل هایی را در بازار می بینند که نسبت به نسل قبلی خود بهتر و بهتر هستند. بنابراین ، تا زمانی که کاملاً در صنعت پذیرفته شوند ، بسیاری از مشتریان همچنان از مارک های محترم تر استفاده می کنند. اگر کسی در بازار خودروهای پرماجرا در ایران قصد دارد با بودجه 100 تا 200 میلیون نفری ماشین ایرانی خود را به یک خودروی قدرتمندتر ارتقا دهد ، پس چند گزینه غیر چینی در انتظار او است؟ در این سری از مقالات ، ما تصمیم گرفتیم که به طور متوسط ​​بازار غیر چینی را مورد بررسی قرار دهیم.
هیوندای ورنا
ورنا یا همان اکسنت یک سدان هیوندای فشرده است که از سال 1994 به سبد محصولات این شرکت اضافه شده است. نسل دوم verna در سال 2000 متولد شد و موفقیت جهانی است. هیوندای ورنا در ایران در واقع از یک سری جبهه های برقی همان نسل است. فیس لیفت که در سال 2003 معرفی شد ، تا سال 2006 ادامه داشت. سپس لهجه نسل سوم آمد. خودرویی که هرگز به ایران نرسیده است ، اما ردپای آن را می توان در مناطق آزاد تجاری کشور مشاهده کرد. اما لهجه نسل چهارم بار دیگر رنگ خیابان های ایران را دید. در ابتدا وارداتی بود و در پایان عمر آن ، وارد خط مونتاژ کرمان موتور شد تا مسیری را که ورنا دنبال کرد ، ادامه دهد. تحریم ها این احتمال را رد کردند. از سال 2017 ، لهجه نسل پنجم به بازار جهانی معرفی شده است ، اما سهم ما در این خودرو همچنان خرید مدل های دست دوم دست دوم با قیمت هایی است که از 100 میلیون منات شروع می شود! شرکت کرمان موتور در سال 2004 ورنا را به خط تولید خود معرفی کرد. ورنا با موتورهای 1500 و 1600 سی سی همراه است. مشاهده و دو انتقال خودکار دستی پنج و چهار سرعته. با توجه به گرایش بیشتر مشتریان برای خرید بیش از 100 میلیون تومان برای اتومبیل های اتوماتیک ، در این مقاله نسخه اتوماتیک 1600 مس را انتخاب کردیم.

ورنا یکی از اولین محصولات قرن بیست و یکم هیوندای است. این منطقی است که مقایسه طراحی با هیوندای فعلی مضحک به نظر برسد. ورنا نمادی از سدان اقتصادی مظلوم و بدون درد در بازار ایران است. طراحی ماشین براق و پیله ممکن است به اندازه رقبای جوان چینی خود جذاب نباشد ، اما آنچه ورنا در طولانی مدت برای شما ارائه می دهد بسیار به مراتب با ارزش تر از آنچه به نظر می رسد است. در نمای جلوی لامپ ها مستطیل شکل با گوشه های گرد است. لامپ ها نمودارهای بلوری ساده ای دارند. شیشه جلو اتومبیل ورنا یک مش ذوزنقه سیاه است که توسط یک نوار کروم احاطه شده است. محافظ نسبتاً کوتاه و باریک است و در قسمت پایین علاوه بر شبکه ورودی هوا ، دو لامپ گرد نیز برای پروژکتور وجود دارد. به طور کلی وارنا چهره ای آرام و دوستانه نشان می دهد. در نمای جانبی ، چارچوب کلی یک سدان سنتی را می بینیم. دستگیره های درها ، ناودانها و آینه های جانبی از یک شکل ظاهری برخوردار هستند ، اما از آنجا که به همان اندازه بدنه هستند ، قدیمی به نظر نمی رسند. ورنا هم در مدل های دنده ای و هم در اتوماتیک دارای چرخ های فولادی با پوشش 14.0 اینچی است.

هیوندا ورنا
چراغ ها در نمای عقب. این سبک طراحی در اکثر سدان های زمان مانند هیوندای آوانته ، مزدا 323 و تویوتا کرولا دیده می شود. گرافیک چراغ ها به خودی خود زیبا هستند. درب عقب دارای بازوی بسیار بزرگی است که اثربخشی آن را هنگام بارگیری نشان می دهد. سپر عقب مانند جلو ، نازک و استخوانی است. یک نکته ناخوشایند در مورد طراحی عقب ورنا این است که چراغ های مه شکن از کجا آمده اند! چراغ مه شکن عقب به شکل مستطیل ناهموار در سمت چپ سپر است و تقارن طراحی این نمای خودرو را از بین می برد! طراحی داخلی ورنا همان سبک و زمینه طراحی خارجی را احساس می کند ، یک فضای ساده و کسل کننده. با توجه به شباهت های موجود بین سکو و ریو ، بین کابین ورنا و ریل های نصب شده سایپا بسیار مشترک است. کنسول میانی ، پنل دکمه تهویه هوا و شیرهای تهویه مطبوع به سادگی طراحی شده اند. مکانیسم دنده دستی و فرمان کمی بی ادب به نظر می رسد. مسافت پیموده شده کاملاً با ریو به اشتراک گذاشته شده است. روکش مخملی احساس خوشایندی ایجاد می کند و تکیه گاه و دسته دسته آرنج ارگونومی خوبی دارد.
مشخصات فنی و مشخصات
ورنا اتوماتیک 1600 cc Cm یک موتور 4 سیلندر جوی است که 104 اسب بخار قدرت تولید می کند. در 5500 دور در دقیقه و گشتاور 143 نیوتن متر در 3000 دور در دقیقه. ورنا از ترمزهای دیسکی در محور جلو و سطل عقب برای متوقف کردن آن استفاده می کند. وزن خالص ورنا بدون مسافر و بار اضافی 1040 کیلوگرم است. با ورنا شتاب شما به 189 کیلومتر در ساعت می رسد شتاب رسمی صفر تا صدها در مدل های اتوماتیک 11.5 ثانیه است. با این حال ، همین شتاب برای نسخه دستی به 10.9 ثانیه افزایش می یابد. اگرچه مبلغ دقیقی برای مصرف سوخت ورنا مشخص نشده است ، اما در مدل های اتوماتیک که کمی بیشتر از مدل های دنده مصرف می شوند ، می توان 7.5 لیتر در هر 100 کیلومتر را برای شهر میانه و چرخه جاده به دست آورد. پیداش کرد در همین حال ، مخزن سوخت ورنا قادر به نگه داشتن 45 لیتر است.
ورنا یک ماشین قدیمی است که انتظار نمی رود در طول روز یک انتخاب باشد. بدیهی است که در یک اتومبیل ایرانی یا چینی صفر کیلومتر در ورنه پیدا خواهید کرد. البته این چندان بد نیست و می تواند نیازهای اساسی شما را با حداقل امکانات رفاه کند. دو کیسه هوا ، ترمز ضد قفل ، CD-MP3-رادیو با چهار بلندگو ، شیشه برقی ، آینه های قابل تنظیم برقی ، تهویه مطبوع و گرمایش با تنظیم دستی ، چراغ های مه شکن جلو و عقب ، عملکرد تاشو برای صندلی عقب ، سیستم قفل مرکزی و سیستم ضد سرقت - اینها همه دارایی های ورنا است. علاوه بر این ، باید بدانید که از لحاظ راحتی و ایمنی تجهیزات بین گیربکس و مدل اتوماتیک ورنا تفاوت معناداری وجود ندارد. در بهترین حالت ، ورنیو را می توان نسخه کامل در نظر گرفت!

  • peugeot 407
  • ۰
  • ۰

peugeot 207ماشینی است که ایران‌خودرو در اوایل تحریم در داخل کشور جمع‌آوری را آغاز کرد ، اما با افزایش فشار ، پیشنهاد پژو 207 در ایران با مشکل روبرو شد. پس از پایان تحریم ها ، صنعت خودرو تصمیم به بازسازی جدید پژو 207 در ایران گرفت. در حقیقت ، هر دو 207i قدیمی و جدید 207 به نظر می رسند و فضای داخلی آن همان 206 است!        peugeot  207از طراحی اسپرت ، امکانات و تجهیزات خوبی برخوردار است. 207i به دلیل مانور پذیری و تحرک خوب ، مصرف کم سوخت ، انتقال قدرتمند و رعایت استانداردهای ملی محبوب است. در حقیقت ، 206 پلاس (در بازار جهانی) ، پژو 207i با تجهیزات استاندارد ، گیربکس و اتوماتیک در ایران فروخته می شود.       پژو 207 با جاده های کشور ، کیفیت سوخت و اقلیم داخلی سازگار است. پژو 207i اتوماتیک جدید از سال 1396 نیز چهار ستاره با کیفیت دریافت کرده و در رده بندی کیفیت خودروهای داخلی قرار دارد.
ظاهر
در ابتدای توضیح باید بپذیریم که برای اولین بار نتایج حاصل از تعویض منزل بر روی یک ماشین غیر خانگی برای ما نسبتاً مثبت بوده است ....! و احتمالاً مهمترین بخش از این دید مثبت که هنگام مشاهده 207 جدید در ذهن ایجاد شده است ، آن تغییرات اندک و محدود که در خارج از 207 پنهان بوده اند ... تغییرات کوتاه ، اما نسبتاً مفید بودند ... ،
در نمای جلوی آن می توانید همان سپر 206+ را مشاهده کنید ، شکل و ساختار بالها ، شیشه جلو و هود تغییر نکرده است و تنها قسمت های مختلف آن چراغ ها هستند که تصاویر آنها مورد بازنگری قرار گرفته و تعدادی چراغ LED در نقش روشنایی است. نور روز به ردیف بالا اضافه شد ...
چراغ های در حال اجرا در روز باعث ایجاد کیفیت و نور کافی می شوند و نقش مهمی در مدرن تر شدن خودرو دارند.
نمای جانبی تغییر قابل توجهی نداشته و حتی چرخهای آلومینیومی خودرو نیز مانند گذشته نیستند ، تنها قسمت دیگر 207 جدید با مدل قدیمی در نمای جانبی آینه های جدید جانبی ... آینه هایی است که باید به دلیل شکل قالب بندی شده آنها باشد جعبه (برخلاف آینه های 206 و 206+) یکی از نقاط ضعف در طراحی جدید از نظر 207 است و در واقع به شکل بیضی ماشین نیست ...
چراغهای راهنمایی نیز از بالها به صورت نوار LED به آینه های جدید منتقل شدند…. آن روز در طول روز با نورپردازی ضعیف از این راهنماها روبرو شدم که دقیقاً در ایران دریافت کردیم. فقط دو لامپ SMD در اتومبیل استفاده می شود که من می خواهم با سخاوت بیشتری از آنها استفاده کنم ، به طوری که آنها از لامپ های بیشتری استفاده می کنند تا در طول روز از روشنایی کافی برخوردار باشند ...
در نمای عقب نیز مانند قسمت جلوی آن ، شاهد تغییر خاصی نیستیم و فقط قسمتهای مختلف ، چراغ و یک دوربین عقب در بالای پلاک نصب شده است. شکل کلی چراغهای نگهدارنده حفظ می شود و فقط تصاویر داخلی آنها تغییر می کند و نورهای طیفی طیفی می شوند. این باعث دو برابر زیبایی ماشین شد. هنگام بررسی نمای بیرونی خودرو ، شاید تنها ایراد در آینه های جانبی باشد که باید با دقت بیشتری انتخاب می شدند ... و همچنین کمی با احتیاط هنگام نصب سپر عقب ، که امیدواریم در تولید آینده بهبود یابد. بیایید به خودروی کامل ایرانی در پشت خودرو نگاه کنیم ...
نمای گیربکس AL4
گیربکس اتوماتیک سیاره ای (AL4) رایج ترین نوع گیربکس اتوماتیک در اتومبیل ها است. در این گیربکس ها نیرو از طریق مجموعه ای از چرخ های خورشیدی سیاره ای منتقل می شود. سیستم کلاچ اتوماتیک هیدرولیک است و همچنین دارای سیستم کنترل الکترونیکی است. قبلاً از گیربکس های 207 ، 206 ، 206 SD و پارس استفاده می شده است. از نظر کارایی ، این جعبه به دو گروه خودکار و تاج تقسیم می شود (تعویض دستی امکان پذیر است).

پژو 207

با ارائه توصیه های فرمانده 207 ، همان خودروی پژو 206 را به شما ارائه می دهد. موتور بدون سر و صدا شروع می شود و این لیست با استفاده از گیربکس 5 سرعته از سارقان یحیی برای اتومبیل های منتقل شده انتخاب می شود. فرمانده خودرو خوب است ، اما صادقانه بگویم ، فرمانده فرماندهی شهر از این دستور برای افزایش شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت به 11.6 در استرالیا و حداکثر سرعت 190 کیلومتر در ساعت استفاده می کند. پژو 207 مجهز به موازی رنو ساندرو است که طراحی شده است مجهز به انواع درایوهای دو چرخ و طیف گسترده ای از صندل ساندرو. ABS ، EBD و EBA با استفاده از ABS ، EBD و EBA می توان گفت که سازنده برای استفاده بیشتر از کیفیت قطعات مورد استفاده در این اتومبیل نیاز به توجه بیشتری دارد به طوری که یکی از دوستانش پژو 207 خود را داشت و آن را صفر کیلومتر از کارخانه خریداری کرد ، اما در 1600 کیلومتر حداکثر سرعت خودرو شکست خورد. فضای داخلی را می توان از نظر اندازه اندازه گیری کرد و قبل از فکر کردن در مورد آن می توان گفت که رنو ساندرو در آشیکا به 207.245 لیتر فضای چمدان رسیده است که این عدد برای هاچ بک است.
معایب پژو 207i
گیربکس
وی در سخنان خود به دولت گفت که این نقص ،     پژو 207 ، ممکن است در این بخش اجتماعی پاکو 207 در اختیار شما باشد.
نصب ضعیف
شاید این قسمت مخصوص پژو 207 ساخته شده در ایران توسط خودرو باشد و پژو 206 پلاس ساخته شده از پژو 207 هرگز این مشکل را نخواهد داشت ، اما معمولاً پژو 207 از تناسب خوبی برخوردار نیست ، فرقی نمی کند کیفیت ساخت خوب باشد. ، و بعداً ، پس از یک بررسی مفید ، جیر جیر نشست.
فضای داخلی
خوب ، به این خطای زیر رسیدیم که پژو 207 برای خانواده های 3 تا 4 4 نفر مناسب است ، زیرا شما هرگز نمی توانید در پشت احساس راحتی کنید ، این مشکل همچنین افراد طولانی را در مسافت های طولانی آزار می دهد ، شاید شما هم بتوانید این کار را انجام دهید بگویند رنو ساندرو از این نظر بر پژو 207 پیشی گرفت.
قیمت بالا
اگر می توانید پژو 206 را از قبل برچسب گذاری کنید ، یک ذکر محترم و افتخار بزرگ برای جایگزینی آن وجود دارد. اگر قصد خرید یک پژو 207 را دارید ، باید به شما بگویم که در 207 این قسمت قیمت بالایی دارد ، گرچه مهندسان سعی کردند با اصلاح این خودرو ، این مشکل را حل کنند ، همانطور که در ابتدای مقاله توضیح دادم. دامنه قیمت این بخش مشکلی را ایجاد می کند.

  • peugeot 407
  • ۰
  • ۰

نسخه 2013 هیوندای ورنا

اکنون دری در هیئت مدیره است و به همراه تعداد زیادی از هیوندای که وارد ایران می شوند ، نسخه       2013 Hyundai Vernaنیز در این برنامه گنجانده شده است. ورنا نام دیگری برای ورنا بود ، یادت است؟ پیش بینی دقیق از قیمت این خودرو غیرممکن است. اما این کرهای نه چندان قد بلند ، برای سایر آسیایی های نه چندان کم نیز رقابت می کنند.
ورنا 19 سال پیش متولد شد ، در آن زمان ، هیوندای و سایر تولید کنندگان اتومبیل کره ای برای تبدیل شدن به جهان بسیار تلاش کردند. این سدان کوچک در بازار استرالیا اکسل نامیده می شود. تاکنون وارنا به عنوان وارث هیوندای در اکسل به قدرت رسیده است. از این گذشته ، این خودرو با نام ورنا در بازار کره جنوبی عرضه می شود. همین خودرو با همین نام هیوندای پکن در چین ، تاگاز در روسیه و تاگانروگ در مکزیک ساخته شده است. سپس شرکت آمریکایی کرایسلر آن را با نام تجاری خود اتو تاب و تحت نام تجاری داج بریسا راه اندازی کرد. این منهای خطوط تولیدی است که میتسوبیشی یا ژاپن در اسپانیا و ونزوئلا ایجاد کرده اند. در پورتوریکو به آن هیوندای سولاریس و بریو گفته می شود. چرا ورنا به دلیل کیفیت خوب ، قدرت خوب و قیمت 100 درصد مقرون به صرفه بسیار محبوب (و البته قابل قبول) است. سه ضلع مثلثی که موفقیت را تا چهار نسل تضمین می کند. بیایید خیلی کوتاه باشیم نسخه ای که چندین سال در ایران دیدیم ، دیگر برای نسل دوم صدق نمی کند ، که بین سال های 2000 تا 2005 در خط تولید بود.
در سال 2010 ، طبق معمول ، هیوندای نتوانست تکرار کند و خیلی زود به دنبال مدل و در واقع نسل جدیدی رفت. ظاهر نمایانگر فرایند طراحی مدرن این شرکت بود. در اندازه می توان گفت که سر و گردن بزرگتر شده است. اما بدون شک موتور 1.6 لیتری بزرگترین موفقیت بود. به نظر می رسد موتور قدیمی ، این بار به لطف فناوری GDI توانست 138 اسب بخار قدرت را توسعه دهد. این معادل 1.8 لیتر در بازار است. این خودرو همچنین یک مدل 1.4 لیتری با قدرت 107 اسب بخار تولید می کند که خوشبختانه راهی ایران نیست. نسخه پنج درب و به عبارت دیگر ، هاچ بک بسیار شبیه به i30 است. شاید به همین دلیل است که در بعضی از بازارها به آن i25 گفته می شود. در زمینه امنیت ، نسل جدید ورنا متعهد است از زندگی مشتریان خود با رتبه های خوب در IIHS و 5 ستاره در NHTSA محافظت کند.
با وجود تعلیق کامل ABS (سیستم ترمز ضد قفل) و EBD (توقف توزیع برق) ، سیستم های امنیتی خودرو کاملاً عالی به نظر می رسند و من دوست دارم BA (ترمزهای کمکی) برای پیکربندی روی آن نصب شود. اما ، با چنین وزن و کشش ، سیستم کنترل کشش TCS چندان ضروری به نظر نمی رسد و حضور آن بدون مانع برای مانورهای دلپذیر جوانی نیست. سیستم صوتی همچنین شامل DVD و VCD است. بنابراین اگر یک صفحه LCD نصب می کنید ، می توانید برای مسافران فیلم نیز پخش کنید. کنترل خودکار آب و هوا یا همانطور که افراد خارجی می گویند ، کنترل آب و هوا شما را به یاد سوناتا می اندازد. فقط با قدرت کمتر و شعور ضعیف. کنترل صوتی روی فرمان یکی از گزینه هایی است که مشتری حداقل در طی چند ماه اول دوست دارد. مکانیزم کنترل کروز برای حفظ سرعت خودرو بدون نگه داشتن پدال گاز چیز خوبی است. یک سیستم دسترسی بدون کلید می تواند جالب و مدرن باشد ، اما نه خاص است و نه انحصاری. ورنا چهار کیسه هوا دارد. راننده ، مسافر و دو اتاق برای هر طرف. صندلی های درایور و دانشجویی دارای درایو الکتریکی و حافظه هستند. اتصالات USB ، AUX و iPod را می توان در کنسول مرکزی مشاهده کرد. امروزه اگر اتومبیل شما USB نداشته باشد بی فایده است. البته به یاد داشته باشید که ورنا یکی از ارزان ترین محصولات هیوندای است. بنابراین گزینه های لوکس زیادی انتظار نداشته باشید. سرانجام ، به یاد داشته باشید که سازنده تضمین می کند که ورنا تا مدت 5 سال 60 هزار کیلومتر از آب فاصله داشته باشد.

هیوندا ورنا
بیایید پس از مشاهده به جوانب مثبت و منفی این خودرو از سایتها و مجلات مشهور بپردازیم. سونی لذت رانندگی ورنا را جدید را بسیار عالی توصیف می کند. او فن آوری داخلی را غیر منتظره ارزیابی می کند و سیستم های راحتی خود را به عنوان سدان طبقه برتر ارزیابی می کند. از طرف دیگر ، مشکل اصلی ضعف سیستم های الکتریکی و مهمتر از همه خرابی نرم افزار کارت خوان ماهواره ای است. سایت اتو ترادراز نظر میزان مصرف سوخت ، طراحی ، کیفیت مواد و فضای صندلی های عقب ، ورنا را کنترل می کند ، اما همان ماشین را برای فرمان ها و ترمزهای غیر تلسکوپی و ترمزهایی که در همه مدل ها نصب نشده است ، مقصر می داند.
ادموندس معتقد است که مزایای ورنا در کشش با کارایی بالا ، ویژگی های استاندارد و فضای داخلی بیشتر از حد انتظار است. وی سپس نقص های خود را ارائه می دهد ، که شامل نمای عقب محدود و گزینه های کمتری نسبت به رقبا است. پس از بررسی ورنا 2013 ، بخش خودروسازی یاهو نیز به این نتیجه رسید که مزایای آن مربوط به طراحی ، صرفه جویی در سوخت و راحتی رانندگی است. این معایب با حجم پیشران در سرعت های بالا و کاهش کشش در ارتفاعات همراه است. سایت دیگر اتو 123 است که ابتدا چهره ورنا را توصیف می کند. سپس او معتقد است که یک ماشین ارزش پول دارد. از این گذشته ، این ماشین در کلاس خود بهترین است. سایت همچنین در مورد همان مسیر رانندگی بحث می کند. کم بودن قدرت سیستم صوتی نیز می تواند باعث دلخوری مشتریان جوان شود. پس از آزمایش تست های میدانی ، ورنا  درایو به مصرف سوخت پایین ، فضای داخلی مناسب ، فضای مناسب و ایمنی بالا اشاره کرد. نقص هایی نیز وجود داشت و سیستم تعلیق غیرمعمول به عنوان برجستگی توصیف می شد. سایت دیگر کارز گید بود که به طور خلاصه ، ورنا را محصول کمی خوب می داند. او ویژگی ها و ایمنی خود را ستایش می کند و تضمین شگفت انگیز خود را تحسین می کند. اما همچنین نشان می دهد که هیوندای می تواند بیشتر روی گزینه های کنترل خود روی سیستم کنترل و مانور خود تمرکز کند.
گزارش شده است که امروز این خودرو با قیمت 84 میلیون تومانی در بازار آزاد به فروش می رسد. قیمت بی نظیر برای رقابت با کسانی که به آنها توجه نمی کنید. برای پول می توانید به هاچ بک تویوتا یاریس لمس کنید که بیش از 85 اسب بخار قدرت ندارد. با موتور 1.3 لیتری دلیل قیمت بالا فقط به این دلیل است که آنها ژاپنی هستند و همین مسئله است. ورنا حتی به اندازه تویوتا کرولا قدرت دارد و دارای موتور 200 سی سی است. کوچکتر را ببینید. تمساح برای 120 میلیون نفر فروخته شد. مشتری ورنا می تواند هر چیزی را بگیرد و به هاچ بک کیا پیکانتو که 67 میلیون یورو هزینه دارد ، برود. تمام کاری که او باید انجام دهد پر کردن اتاق با صندلی های صورتی و یک دسته عروسک سلام کیتی است. به عنوان یک توصیه نهایی ، اگر یک بار شنیده اید که مزدا 3 به جای ورنا 2013 به شما پیشنهاد شده است ، به یاد داشته باشید که مزدا موتور 1.6 لیتری دارد و قیمت آن 82 میلیون تومان است.
ما می گوییم ورنا ، ورنا یا هر آنچه به آن گفته می شود ، این خرید بسیار خوبی است. در مقایسه با رقبا ، از ویژگی های بیشتری ، ظاهر بهتر ، امنیت بهتر و فناوری های جدید برخوردار است. حتی می تواند یکی از پیشرفته ترین محصولات موجود در بازار محسوب شود. اما ما معتقدیم که این افراد نباید هیوندا ورنا را بخرند: افرادی که ورنا را سوناتا کوچک می دانند. افرادی که فکر می کنند بی خطر است ، بنابراین هامر. افرادی که فکر می کنند کوچک هستند ، ضعیف هستند. افرادی که فکر می کنند این یک هیوندای است ، بنابراین این یک کیفیت عالی است. افرادی که فکر می کنند از آنجا که 5 سال ضمانت دارد ، خراب نمی شود و در نهایت افرادی که تعریفی از یک ماشین خارق العاده ندارند. از طرف دیگر ، ما می گوییم که ورنا برای این افراد است: کسانی که هیوندای را می خواهند ، اما پول آنها فقط به این مدل می رود.

  • peugeot 407
  • ۰
  • ۰

طراحان هاوال سعی کردند تا قیمت H2 اتومبیل ارزان قیمت را با کمترین قیمت کنار بگذارند. برای این کار نوارهای نازک از فلز کروم روی دسته درب چمدان و ورودی جعبه اعمال می شود. بیشتر سپر عقب کاملاً از فلز ساخته شده است و رنگ بدنه آن یکسان است ، هرچند زیر پلاستیک مشکی وجود دارد. اگزوزهای کرومی براق دو حالته و چراغ های هشدار دهنده باریک در قسمت زیرین سپر از دیگر مزایای طراحی عقب هاوال H2 است ، در حالی که استفاده از بال عقب (اسپویلر) و آنتن کوسه نیز جلوه بهتری به خودرو می بخشد. پنجره عقب   Haval H2 بسیار کوچک است و به سختی می تواند منظره خوبی از بیرون ارائه دهد. این قسمت با قاب سیاه بسیار گسترده ای آزار دهنده و آزار دهنده به نظر می رسد.
به طور کلی ، با توجه به اینکه    هاوال H2 یک گذار کوچک از اقتصاد چین است ، در طراحی بیرونی آن جذابیت خاصی دارد. در مقایسه با رقبای داخلی خود مانند اسپرت X33 S اسپرت و به خصوص جک S3 ، هاوال H2 امتیاز بیشتری کسب می کند ، اما به یاد داشته باشید که هایما S5 امروزه نیز برای عموم مردم بسیار جذاب است.
ورود به کابین هاوال H2 ، طرفداران اتومبیل های چینی و کراس اوور را با کمتر از 100 میلیون نفر در بازار ایران خوشحال می کند. البته ما فضایی مجلل و پر از تجهیزات مدرن نداریم ، اما طراحی و چیدمان مجهز به داشبورد این امکان را به مسافر       هاوال H2 می دهد که در نگاه اول احساس خوبی داشته باشد.
ماده اصلی موجود در داشبورد از پلاستیک فشرده شده است که در قسمت بالا و پایین نسبتاً جامد و ارزان به نظر می رسد اما در وسط به دلیل داشتن قطعات پلاستیکی براق باعث ایجاد حالت فلزی می شود. کلیدهای اصلی کنترل تهویه مطبوع ، هم پلاستیک هستند و هم مشکی ، اما پیانو و براق هستند. طراحان هاوال به طرز ماهرانه ای از قاب فلزی در چندین زمینه مانند دستگیره های چرخشی ، یک قاب مرکزی و یک قاب شیر جریان هوا استفاده کرده اند تا زیبایی لوکس بودن کابین را با کمترین هزینه تقویت کنند.
در مورد مواد به کار رفته در صندلی و تریم درب ، می توانید از هاوال H2 بسیار خوشحال شوید. پوست مصنوعی نه تنها روی صندلی ها بلکه در بیشتر تکیه گاه های آرنج و نیم تنه دیده می شود. زندانیان دارای کرومی فلزی و براق هستند و دستگاه های نقره ای رنگ مانند قسمت میانی داشبورد هستند.
در قسمت عقب فرمان یک ترکیب نسبتاً ساده از اهرمهای سرعت سنج و کنترل از راه دور وجود دارد که با یک صفحه نمایش رنگی جذاب در مرکز قابل خریداری است. بسیاری از کارکردهای رایانه در داخل ، مانند حالت رانندگی ، مصرف متوسط ​​سوخت ، فشار تایر و غیره از طریق این صفحه نمایش 4 اینچی به راننده منتقل می شود. فرمان       Haval H2 از طراحی استخوانی برخوردار بوده و به لطف مواد چرمی فاکس ، به راننده حس خوبی می بخشد. محل قرارگیری کلیدهای کروز کنترل ، تلفن و سیستم صوتی و همچنین دستگاه های نقره ای در پایین دارای ترکیبی جذاب هستند که از کراس اوور چینی در سال های گذشته پیشی می گیرد.

هاوال H2
فضای داخلی     هاوال H2 در ابتدا برای چهار نفر طراحی شده بود ، اما مطمئناً می توانید یک نفر پنجم را نیز در وسط صندلی عقب قرار دهید. نکته جالب در این خودرو راحتی قابل قبول صندلی های ردیف دوم است به گونه ای که فردی با قد 190 سانتی متر ، برای زانو و بالای سر خود ، مکان مناسبی داشته باشد و از گالوانیک (صندلی بازویی) بین صندلی ها استفاده کند ، راحتی بیشتری نسبت به مسافران جلو دارد. از طرف دیگر ، ارگونومی صندلی ها و راحتی آنها را نمی توان با محصولات مشهور مانند میتسوبیشی ASX مقایسه کرد و به نظر می رسد کمی سخت باشد. این یک نکته منفی برای افراد قد بلند در صندلی های جلو و در سفرهای طولانی است و البته با توجه به قیمت خودرو ، بهانه پذیر است.
درایو و مشخصات
نه تنها در ایران بلکه در چین و سایر کشورهای میزبان هاوال H2 ، این خودرو تنها با یک توربوشارژر 1.5 لیتری قابل خریداری است. مدل های مختلفی از این خودرو مانند یک جلو یا دو دیفرانسیل در بازار جهانی به بازار عرضه می شود که دارای جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک یا دستی است که دارای ویژگی های سریعتر و البته کمی کارآمدتر از کراس اوور چینی مجهز به گیربکس CVT است. هاوال H2 فقط باید در ایران با سیستم اتوماتیک انتقال و درایو دیفرانسیل ارائه شود.

کروزر H2 141 اسب بخار قدرت تولید می کند و گشتاور 202 نیوتن متر ، در حدود 11.5-12 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت و حداکثر سرعت 180 کیلومتر در ساعت می رسد کوچکترین محصول هاوال حدود 15 ثانیه طول می کشد تا به حداکثر سرعت 120 کیلومتر در ساعت و بیش از 31 ثانیه برسد. 160 کیلومتر در ساعت متوسط ​​مصرف سوخت این خودرو در بروشورهای چینی 7.5 لیتر در 100 کیلومتر است ، اما طبق آزمایشات واقعی در کشورهای مختلف ، مصرف سوخت 9 لیتر در 100 کیلومتر خواهد بود.
موتور توربو     هاوال H2 در انگلیس ساخته شده است ، اما ECU از تجهیزات برند آلمانی بوش ، سیستم ترمز و برخی دیگر استفاده می کند. حداکثر توان در 5600 دور در دقیقه تولید می شود و حداکثر گشتاور از 2200 تا 4500 دور در دقیقه است که شتاب بسیار خوبی در ابتدای چرخه و عدم وجود دایره های اولیه ایجاد می کند.
گزینه ها و فرصت ها
طبق معمول ، صحبت در مورد احتمال ورود یک خودروی خارجی به ایران خیلی دقیق نیست. نوسانات ارزی و رقابت با سایر خودروها در بازار ، واردکننده را وادار به تغییر سطح گزینه های خودروها می کند و البته خریدار ایرانی از حق انتخاب محروم است. با این حساب تجهیزات اساسی مدل و کلیه عملکردهای اضافی هاوال H2 موجود در نسخه کامل (حق بیمه) ارائه می شود و خودروی ذکر شده با گزینه های کامل در ایران به فروش می رسد.
چرخ های آلومینیومی 18 اینچی 10 اینچی و لاستیک های 235 میلی متر عرض به تمامی مدل های هاوال H2 متصل شده اند. کوره های فلزی ، چراغ های جلو و عقب ، نوار LED برای روشنایی روز و عقب ، آنتن کوسه ، پنجره های برق ، گرمایش عقب ، کنترل کروز ، صفحه لمسی 8 اینچی ، رایانه رومیزی با مانیتور رنگی 3.5 اینچی ، استارت دکمه ، ورودی بدون کلیدها و قفلهای اتوماتیک با یک دسته لمسی ، فرمان و صندلی چرمی ، سیستم سرگرمی سازگار با بلوتوث با AUX ، USB و پخش کننده CD ، گزینه های ثابت هاوال H2 نسخه استاندارد است.

  • peugeot 407
  • ۰
  • ۰

تجربه رانندگی
سرانجام ، با شروع موتور ، ما برای آزمایش عملی آماده هستیم. در چرخ ، نمای کلی ویندوز از نظر دید سایر خودروها و پیاده ها (نقاط کور) خوب است ، اما کشیدگی و فرم آیرودینامیکی بینی ، تخمین اندازه جلوی خودرو را دشوار می کند. علاوه بر این فاصله زیاد بین دماغه و محل قرارگیری چرخ های جلو و ارتفاع نسبتاً کم خودرو باعث برخورد آن با یک میز یا زمین در هنگام پارکینگ یا عبور از شیب های شیب قسمت پایینی شده است. بخشی از سپر.

فرمان peugeot 407 به کمک یک  سیستم دستیاری برقی هموار می چرخد ​​و از حس دقت و کنترل خوبی به راننده می دهد. سیستم تعلیق به راحتی انتخاب می شود و لرزش معمول در کابین کاملاً خشک و آزار دهنده نیست. علاوه بر این ، تعلیق صحیح     پژو 407 علاوه بر کیفیت مطلوب سواری ، رفتار رانندگی قابل قبولی را نیز فراهم می کند و این مورد به همراه سیستم های هوشمند کنترل پایداری ، رانندگی را ساده تر کرده است. فقط حیف است که هنگام شتاب ، شتاب دهنده نیرویی را که انتظار داریم احساس نکند ، در غیر این صورت می توانیم از یک سواری هیجان انگیز اما راحت لذت ببریم.

"کمک 407"

سر آن به قطعه متحرک از سیستم تعلیق ، مانند پوسته اکسل یا طبق متصل می شود.در این وظعیت حرکت فنر سبب افزایش و کاهش ظول عمر         کمک 407 می شود.

در حقیقت مدل موتور 4 سیلندر 407 موجود در بازار ما برای مصارف معمولی و خانوادگی مفیدتر است و برای استفاده از گزینه های تحرک باید با رقبای این خودرو تماس بگیرید. به طور خاص ، نمونه تست اتوماتیک است و شتاب ضعیف تری نسبت به مدل گیربکس دارد. بنابراین اگر به دنبال یک سواری اسپرت و هیجان انگیز هستید ، گزینه های قدرتمندتری در این محدوده قیمت وجود دارد که می تواند لذت بیشتری را برای شما به ارمغان آورد. اما همین پژو 407 دو لیتری مشکلی در رانندگی معمولی و سبقت در جاده ایجاد نمی کند. در مورد گیربکس ، تنها مشکل کم بودن تعداد دنده ها است و به خصوص هنگام بالا آمدن ، عدم وجود حداقل یک دنده بین گزینه های موجود را احساس خواهید کرد.

در مورد ترمز ، شرایط خوب است ، در طول آزمایش هیچ عیب خاصی وجود ندارد. علاوه بر این ، عایق بندی داخلی خوب دیگر جنبه مثبت پژو 407 است و حداقل با سرعت عادی ، سر و صدای آزار دهنده به داخل کشور نفوذ نمی کند.

پژو 407
پژو 407 یکی از آن اتومبیل های ناموفق است که می تواند در بازار ما موفق باشد. اگر به دلیل مونتاژ مدل های قدیمی ایرانی در کشور ما ، برند پژو بی اعتبار نبود و ایران خودرو آن را با قیمت مناسب تری عرضه می کرد ، مطمئناً اوضاع شکل دیگری می گرفت. علاوه بر این ، واردات یک مدل 6 سیلندر ممکن است مفید باشد. با این وجود به همین دلیل ، این محصول نتوانست در همان دوره با رقبای خود رقابت کند و به جای قرار گرفتن در خط تولید ایران خودرو ، به سرعت از چرخه رقابتی کنار رفت. اما اکنون در کشور ما تعداد کمی از 407 مورد وجود دارد که به دلیل شباهت های فنی با سایر محصولات PSA ، بدون قطعات نمی روند و چرخش نمی کنند بلکه با مشکل کمبود برخی از قسمت ها (خصوصاً قطعات تزئینی و بدنه) و تعمیرکاران واجد شرایط روبرو هستند. دست دوم ماشین را در حالت اغما قرار داد.

"کمک فنر 407"

هدف از بکارگیری     کمک فنر  407 هیدرولیکی میزان کردن نواسانات فنر است.این کمک فنر در زیر بار وزن خودرو نیست و بر ارتفاء خودرو هم اثر نمی گذارد.بعضی از کمک فنر ها می توانند این کارکرد ها را داشته باشد.

بنابراین ، به طور کلی ، پژو 407 بسیار مناسب است ، گزینه های خوبی دارد و از نظر ایمنی ، کیفیت سواری و هندلینگ می تواند انتخاب خوبی باشد. اگرچه شتاب ضعیف تر از بسیاری از همکارانش است ، اما به راحتی نیازهای عادی را برآورده می کند. بنابراین اگر قدرت موتور جزو اولویت های اصلی شما نیست و دیگر نیازی به نگرانی در مورد از دست دادن سریع پول ندارید و از همه مهمتر در مورد پیدا کردن قطعات نادر و کارهای تعمیر تخصصی ، پژو 407 فعلی ممکن است گزینه ای جذاب برای شما باشد ، در غیر این صورت بهتر است به سراغ گزینه های بازار قوی تر و دلخواه تر بروید و این اتومبیل را در اختیار طرفداران خود قرار دهید.
پژو 407 در سال 2005 در ایران معرفی شد. این ماشین نسبت به رقبای خود در هنگام پرتاب از لحاظ راحتی و امنیت بسیار خوبی دارد. با این وجود علی رغم همه این امکانات ، استقبال خوبی از آن در کشور نشد و این خودرو در ایران یک پروژه ناموفق محسوب می شود. اما با گذشت سالها ، پژو 407 از نظر راحتی ، ایمنی و حتی کیفیت ساخت هنوز عقب تر از همسالان خود است. بنابراین می توان یکی از گزینه های خرید خودروی مورد استفاده را در نظر گرفت.

قطعات    peugeot 407
در مورد خرید یک ماشین استفاده شده صحبت کنید! اولین موردی که باید به آن توجه کنید میزان استهلاک و سپس خرید لوازم یدکی پژو 407 است.در حالی که 407 استهلاک زیادی در مقایسه با همسالان ندارد ، در برخی قسمت ها ضعف جدی در قطعات مشاهده می کنیم که در دو بخش آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
اهرم موتور 407 یکی از قسمت هایی است که ضعف خود را در این خودرو نشان می دهد. این قسمت یکی از متداول ترین قطعات برای این خودرو است. میل لنگ موتور شاتونی 407 به همراه میل لنگ موتور فنجان قند 407 دو نوع میل لنگ موتور است که موتور را در جای خود نگه می دارد.
همچنین این خودرو در اتوبوس جلو ضعف قابل توجهی دارد. اثاثه یا لوازم داخلی این خودرو حاوی تعداد زیادی اتوبوس است که بوش از آنها بیشترین استفاده را دارد. آستین مطابق پیدایش 407 علاوه بر بوش مطابق با پژو 407 ، بر اساس این وسیله نقلیه دو نوع بوش وجود دارد.

"کمک فنر جلو 407"

 کمک  فنر  جلو  407 اساس استوانه ای یا لوله ای پر از روغن است که پیستونی در آن بالا و پایین می رود در نتیجه این حرکت روغن یا سیال هیدرولیکیموجود در استوانه،از طریق مجرا ها یا روزنه های موجود در پیستون،جریان پیدا میکند.

به طور کلی استهلاک این خودرو در مقایسه با همکلاسی های آن اندک است. قطعات یدکی باید با همه خودروها تعویض شود و پژو 407 نیز از این قاعده مستثنا نیست. استهلاک 407 در مورد مواد مصرفی مانند لنت ترمز ، جرقه جرقه و غیره قابل قبول است ، اما نکته پایانی این است که به دلیل کیفیت ساخت بسیار بالای این خودرو ، با نگهداری مناسب ، با صحیح نگهداری ، در معرض آسیب آن بسیار کم خواهد بود قطعات غیر مصرفی ، عدم وجود تجهیزات غیرقابل مصرف در این ماشین ها فقط به دلیل عدم نگهداری صحیح وسیله نقلیه یا به پایان رسیدن عمر سرویس آنها رخ می دهد. همچنین لازم به ذکر است که هیچ خودرو نقصی ندارد و خودروها نقص های خود را در قسمت های مختلف و در شرایط مختلف نشان می دهند. مهم است که هنگام خرید و دستیابی به یک اتومبیل با دانش کامل کاملاً از این آسیب پذیری ها آگاه باشید.

  • peugeot 407
  • ۰
  • ۰

خصوصیات یک سدان خانوادگی چیست؟ قیمت مناسب ، قدرت مناسب ، کابین جادار و راحت ، مصرف سوخت پایین و تجهیزات ایمنی مدرن؟ این ویژگی ها را می توان در مدل هوندا آکورد هیبرید 2018 مشاهده کرد.
آکورد محصولی با لهجه ژاپنی است که توسط سازنده اتومبیل ژاپنی هوندا ساخته شده است و از سال 1976 در 10 نسل و در مدلهای مختلف سدان ، کوپه ، واگن ایستگاه ، هاچ بک و کراس اوور تولید می شود. اولین مدل ترکیبی آکورد در سال 2005 در نسل 7 با یک موتور 6 سیلندر V- موتور معرفی شد و به مدت سه سال تولید شد. شش سال بعد ، هیبرید آکورد علاوه بر مدل هیبریدی ، با موتور 4 لیتری دوباره طراحی شد. سرانجام ، در نسل دهم ، هوندا آکورد یک مدل ترکیبی اتخاذ کرده است تا علاوه بر مدل های بنزینی ، خریداران بیشتری را نیز به خود جلب کند. در زیر در مورد توافق هیبریدی هوندا 2018 صحبت خواهیم کرد.
از 1976 تا 1989 ، آکورد در کلاس اتومبیل جمع و جور بود. دو نسل اول مدل های سدان آکورد و هاچ بک تولید شد ، اما از نسل سوم ژاپنی ها نیز کوپه ها و حتی مدل های تیراندازی را با آکورد آزمایش کردند. از زمان رونمایی از نسل چهارم در سال 1990 ، آکورد سدان های سایز متوسط ​​، کوپه و واگن ایستگاه را معرفی کرد و هاچ بک سه درب برای اولین بار قطع شد. با تصمیم مقامات هوندا ، آکورد برای اولین بار در کشورهای مختلف در دو نسخه با ظاهری متفاوت به فروش رسید. روند الگوهای مختلف به نسل ششم آکورد ادامه یافت. در حقیقت ، بازارهای ژاپن ، آمریکا و اروپا از سال 1998 تا 2002 توافق نامه های خود را داشتند. سرانجام ، آکورد نسل نهم در قالب یک مدل جهانی عرضه شد که در آخرین مدل ، نسل دهم نیز تکرار شد. بر خلاف طراحی جدید سیویس تایپ R ، ژاپنی ها در نسل 10 آکورد خیلی پیشرفته نیستند؛ میانگین سدان چهار درب در بازار جهانی.
جدیدترین مدل هوندا آکورد در دو نسخه بنزینی و هیبریدی با طراحی به روز ارائه شده است که در مدل هیبریدی بعدی این سدان ژاپنی در سال 2018 در نظر گرفته خواهد شد.

هوندا آکورد
طراحی بدنه و نمای بیرونی؛ اصالت بیشتر از نوآوری
اولین چیزی که قبل از صحبت در مورد طراحی جدید هوندا آکورد باید به آن توجه کنید ، تحسین ژاپنی ها برای ترکیبی از اصالت و طراحی جسورانه است. این می تواند بسیاری از خریداران ارشد در کلاس سدان متوسط ​​را گیج کند ، اما بدون شک نامزدهای جدیدی نیز جذب خواهد کرد. بیشتر منتقدین ، ​​جلوی وتر جدید را یادآور می شدند. برخی از کارشناسان حتی از وجود یک خط عمودی کاملاً عمودی از سپر ، از اسپویلر جلو گرفته تا هود انتقاد می کنند. در بالاترین نقطه روی پاپیون ، نوار کرومی طولی که دور آرم هوندا قرار دارد کمی کج شده است. به طور کلی ، طراحی بدنه توافق نامه جدید همانطور که بیشتر مردم می دانند ساخته شده است. آکورد مانند اکثر اتومبیل های این کلاس ، احساس غرور و بی ادبی را برانگیخته و نه یک ماشین سریع و جمع و جور.

طراحی داخلی و داخلی؛ هوندا بی عیب و نقص
طراحی داخلی آکورد ترکیب کاملی از راحتی و راحتی است. تمام دکمه های فیزیکی و دکمه های لمسی ، از دکمه های سیستم سرگرمی گرفته تا لیفتراک های بزرگ و جادار ، بهترین مکان برای تجربه راحتی و راحتی یک محصول هوندا برای رانندگان و مسافران است. مصالح به کار رفته در فضای داخلی آکورد ، از چرم تا پلاستیک ، از کیفیت بالایی برخوردار است و حتی یک طراحی چوبی عجیب و غریب ، چوب طبیعی را حس می کند. صندلی های چرمی بزرگ و راحت هستند ، اما نباید انتظار داشته باشید وقتی از گوشه و کنار می روید به صندلی ها غرق شوند ، زیرا آکورد ما به هر حال ترکیبی است.
وقتی صحبت از ماشین هیبریدی هوندا می شود ، باید انتظار داشته باشید که ممکن است سر و صدای کمتری داشته باشد. آکورد نیز از این قاعده مستثنا نیست و موتور 2 لیتری که تقریبا 50 درصد از زمان سفر را خاموش می کند ، کار خود را بدون کهیر انجام می دهد. سر و صدا و لرزش در داخل کابین به حدی است که مسافران به سختی می دانند موتور گاز هنگام رانندگی خاموش یا خاموش است. شاید بهترین توصیف کابین جدید هوندا آکورد این باشد: بسیار با ارزش تر ، لوکس تر و راحت تر از قیمت پرداخت شده است.
قدرت ، تجهیزات و کیفیت سواری؛ ترکیبی از VTEC و موتور الکتریکی
لازم به یادآوری است که ما با یک خودروی هیبریدی سر و کار داریم و نباید انتظار داشت از شاخص های قابل توجه شتاب و شتاب یا سیستم تعلیق و فرمان انقلابی برخوردار باشد. برای تجربه کامل این موضوع ، باید یک نوع بنزین اسپرت اکورد را با یک توربوشارژر 2 لیتری انتخاب کنید. وتر هیبریدی برای کارایی حداکثر و مصرف کم سوخت طراحی شده است ، بنابراین خودرو انتظار دارد بدون عبور از بزرگراه و رانندگی تهاجمی ، به آرامی متوقف شود و در جاده با سرعت متوسط ​​60 تا 100 کیلومتر در ساعت حرکت کند. با وجود همه این تفاسیر ، آکورد هنوز هم یک محصول هوندا است ، بنابراین اگر راننده از آن بخواهد ، بهترین جواب را خواهد داد.
موتور الکتریکی 181 اسب بخار همراه با موتور 2 لیتری 4 سیلندر VTEC (سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ هوندا) قدرت کلی 212 اسب بخار را توسعه می دهد (6200 دور در دقیقه). این موتور گشتاور 175 نیوتن متر در کنار 315 نیوتن متر گشتاور از موتور الکتریکی قرار دارد. به لطف انتقال الکترونیکی تک سرعته CVT به محور جلو ، این سدان ژاپنی دارای حداکثر سرعت 185 کیلومتر در ساعت و حداکثر سرعت 100 کیلومتر در ساعت در 7.1 ثانیه و 160 کیلومتر در ساعت در 21 ثانیه است. این قدرت و گشتاور برای یک سدان هیبریدی هیبریدی ایده آل است ، اما هنوز هم می توانید یک حالت رانندگی اسپرت را انتخاب کنید و از تمام امکانات توافق استفاده کنید. در حالت اسپرت ، سیستم ترکیبی برای انجام مانورهای نسبتاً سریع در محیط های شهری یا سبقت گرفتن ، هر کاری ممکن را انجام می دهد. همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، وتر هیبریدی برای رانندگی تهاجمی در نظر گرفته نشده است و احتمالاً صدای حرکت سنگین در حالت اسپرت احتمالاً مانع اصلی استفاده است. پیوسته باشید. از نظر هندلینگ ، این خودروی هیبریدی مانند قرارداد بنزین رفتار می کند. این بدان معناست که تقریباً در همه شرایط رانندگی روزانه ، یکی از راحت ترین سدان های جهان در دسترس راننده است. اگرچه مدل ترکیبی به دلیل باتری لیتیوم یونی خود 1.3 کیلووات ساعت بیشتر از مدل بنزین وزن دارد ، اما به دلیل عدم وجود چرخش بدنه ، هنگام رانندگی نامشخص است.
وسایل ، تجهیزات ایمنی و راحتی؛ سیستم های امنیتی استاندارد در همه نوع کلیه نسخه های جدید و       انواع آکورد در بسته استاندارد ایمنی هوندا گنجانده شده است ، که شامل پیشرفته ترین سیستم های ایمنی و کمک است که در محصولات مارک های دیگر گزینه های گران قیمت هستند. سیستم هشدار چهره ، ترمز اضطراری اتوماتیک ، جلوگیری از تغییر خط و هشدار تغییر مکان خودرو ، کنترل هوشمند کروز و سیستم شناسایی چهارچرخ محرک استاندارد و بدون پرداخت هزینه‌ای بیش از حد استاندارد در دسترس کلیه مشتریان است. سیستم های هشدار کور و سنسورهای ضربه ای عقب گزینه های استاندارد در مدل های پایه و انواع استاندارد گران تر هستند. فقط دو تولید کننده اتومبیل در جهان وجود دارند که تجهیزات ایمنی و پشتیبانی را بصورت استاندارد ارائه می دهند. هوندا و تویوتا. اما هوندا هنوز از هموطن خود برتر است. در حقیقت ، رقیب اصلی توافق هیبریدی ، تویوتا کمری هیبرید است. تجهیزات ایمنی استاندارد برای این دو مدل مشابه است ، اما تفاوت بزرگ در قیمت قابل توجهی پایین تر محصول تویوتا هوندا است.

  • peugeot 407