لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

در سال 2011 ، مزدا جدیدترین مدل خود را با نام خانوادگی کامپکت 5 نفره     Mazda 2. معرفی کرد این اتومبیل فقط در نسخه هاچ بک موجود است که شبیه به مزدا 3 است ، اما Mazda 2 از ویژگی های بیشتری برخوردار است. مزدا 2 با خودروهایی مانند هیوندا i30 و تویوتا یاریس رقابت می کند. این خودرو در مدل های اسپرت و تورینگ موجود است که هر یک از موتورهای چهار سیلندر 1500 اسب بخار بهره می برند. قدرت 100 اسب بخار و همچنین گیربکس اتوماتیک و دستی . مزدا 2 در شهر حدود 8.5 لیتر بنزین و در بزرگراه حدود 6.9 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف می کند.
نمای داخلی
فضای داخلی این خودرو بسیار زیبا ، اما در عین حال کوچک است. این اتومبیل دارای چندین قفسه نگهدارنده ، پیشخوان مسافت پیموده شده و سی دی پلیر است که کارکرد آن بسیار آسان است و می توانید آی پد خود را از طریق ورودی AUX متصل کنید. امروز مرسوم است که فضای داخلی خودرو بسیار مدرن و پیشرفته انجام شود ، اما مزیت مزدا 2 این است که فضای داخلی با زیبایی طراحی شده است و مواد و پلاستیک های به کار رفته در داشبورد و سایر جزئیات داخلی از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند.
ماشین از دید
مزدا 2 با یک جلوپنجره بزرگ شبیه کودک خندان است. علاوه بر این ، ضربه گیرها شبیه به گلگیرها هستند ، که ظاهر خودروی مزدا 3 را نشان می دهد. در کل ، این ماشین مانند سایر خودروهای مزدا به نظر می رسد. به نظر ما ، مزدا 2 اتومبیل است که همه خریداران ترغیب به امتحان کردن آن می شوند. این وسیله نقلیه بهترین نوع کلاس برای رانندگی است و رانندگی آن سرگرم کننده و اسپرت است. اگر می خواهید یک ماشین راحت و جذاب باشید ، مزدا 2 بهترین گزینه است.
نمره رانندگی
100 ساعت. برای موتور چهار سیلندر 1500 سی سی ببینید امروز حتی برای اتومبیل های با سوخت مناسب استاندارد نیست. اتوماتیک چهار سرعته در این اتومبیل قدیمی است و تمایل دارد از سرعت 3 به 1 با سرعت زیاد تغییر کند. البته این همه نیست و خودروهای دارای گیربکس اتوماتیک نیز در مقایسه با گیربکس غیر اتوماتیک از سوخت سوخت بهتری برخوردار هستند. به طور طبیعی ، مزدا 2 حدود 1043 کیلوگرم وزن دارد که این امر فشار را به موتور کاهش می دهد و باعث می شود احساس اسپرت کنید. این وزن همچنین در نحوه برخورد وسیله نقلیه تأثیر می گذارد و باعث چابک سازی آن می شود. فرمان مزدا 2 نیز نرم و تیز است و دارای کنترل های برقی است.
آنچه امروز پیرامون ما اتفاق می افتد تغییر در مصرف گرایی و تغییر به سمت سلیقه های جدید است. سلیقه ای که می توان با زندگی کم حجم 2 یا 3 نفر در سوئیت های کوچک با پارکینگ محدود و به طور خلاصه اما مدرن خلاصه کرد.
یکی از دلایلی که خودروسازان به خودروهای کوچک و هچبکهای ​​شهری فشار می آورند مطمئناً توجه به این رستاخیز و بودن در آن چرخه زندگی است. مزدا 2 که چند ماه است که میهمان راههای کشور است ، می تواند این سبک زندگی را برای خانواده های ایرانی تکمیل کند.

مزدا 2

مزدا 2 متعلق به کلاس ماشینهای کوچک و هاچ بک برای شهرهای کوچک است که در سال 1996 معرفی شد و در سال 2008 نسل سوم در سکوی فورد DE دوباره طراحی شد.
مزدا 2 در دو نوع موجود است. سبکی ساده با قیمت تقریبی 28 تا 30 میلیون جلد و کلاس کاملی با قیمت تقریبی 31 تا 33 میلیون جلد. (قیمت ها رسمی نیستند)
در یک بازار رقابتی ، قیمت بسیار بالاتر از وعده داده شده است. با این حال ، هنوز هم کمی ارزان تر از رقیب کره ای خود هیوندا i20 و تقریباً با رقیب ژاپنی خود تویوتا یاریس هاچ بک برابر است.
اما مزدا 2 تقریباً 5-10 میلیون تن گرانتر از رقیب فرانسوی / داخلی خود "207i" است که البته برای کیفیت بالای ساخت و ساز ، تجهیزات و کاربری بهتر ، راحتی و ایمنی می تواند تا حدودی این تفاوت بزرگ قیمت را جبران کند.
این مزدا کوچک 1475x1695x3885mm (10 سانتی متر بزرگتر از یاریس) را اندازه گیری می کند. بنابراین ، با توجه به اعداد ، باید یک ماشین جادارتر باشد ، اما بر خلاف هموطن ، فضای داخلی کم حجم تر به نظر می رسد و به نظر می رسد این طول اضافی برای فضای موتور و محموله باشد.
تویوتا یاریس بیشترین فضای را در داخل خود دارد ، بنابراین با صندلی های ردیف عقب حتی می توانید حدود 8 اینچ فضای بار را اضافه کنید.
اما در مزدا 2 صندلی های عقب ثابت هستند و با وجود فضای کافی برای بار ، می تواند به تنهایی بخوابد ، در این حالت فضای حمل بار به مسافران عقب کشیده می شود ، اما متأسفانه پس از تاشو صندلی ها (همانطور که در عکس) وجود دارد ، خواهید دید که کارگو محفظه مسطح نیست.
105 h.p. در دور موتور 6000 دور در دقیقه و 135 نیوتن متر گشتاور در 4000 دور در دقیقه برای یک وسیله نقلیه 1055 کیلوگرم (که 10 کیلوگرم سنگین تر و 18 اسب بخار قدرتمندتر از یاریس است) تنها توسط موتور 4949 سی سی تهیه شده است. سانتی متر.
این نیرو و گشتاور با گیربکس 4 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود. اگرچه این تعداد بسیار جالب و عجیب به نظر نمی رسد ، اما به طرز عجیبی به نظر می رسند ، آنها نشان می دهند که مزدا 2 نسبت به هموطن خود چابک تر است ، شاید به لطف یک گیربکس در حال گسترش که در 0.5 ثانیه تغییر می کند.
این انتقال همچنین خیلی سریع و به موقع چرخش را ایجاد می کند و در گوشه هایی با فشار پدال سبک ، شتاب بلافاصله سخت می شود و کشش را افزایش می دهد.
سیستم ترمز مزدا 2 نیز باید به همان اندازه قدرتمند باشد که فوراً نسبت به ترمز واکنش نشان می دهد و مطمئناً شما را از خطر دور می کند.
هندلینگ مزدا 2 بسیار خوب است و پاسخ فرمان سریع و رضایت بخش است و شاید یاری ها فاقد چیزی در آن منطقه باشند. اگر بخواهیم مقایسه ساده ای از توان فنی مزدا 2 و یاریس انجام دهیم ، احتمالاً باید بگوییم که یاریس به هیچ وجه در مقابل مزدا 2 موتور ندارد!
بدین ترتیب ، مزدا 2 یک خودروی زیرک است و مشکلی در این مورد وجود ندارد و در این قسمت تنها ضعف آن را می توان فقدان گیربکس تیپروتیکی دانست که در مزدا 2 دارای دو نوع "S" است ، این یعنی ورزشی که در سرعت های بالاتر حرکت می کند. ... و "L" برای "چرخ دنده های سنگین" کوتاه است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی