لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

نام تجاری        ایتالیایی فراری در بین شرکت هایی که سوپراسپرت هایی تولید می کنند بسیار محبوب است. در این مقاله ، ما در مورد پورتوفینو ، آخرین مدل تولید شرکت صحبت خواهیم کرد.
مهندسان افسانه ای و کارآفرینان اصلی خودرو مانند اتور بوگاتی ، فردیناند پورشه ، هنری رویس و آندره سیتروئن ماشینهایی را خلق کردند که دنیا را تغییر داد. فراری همچنین یکی از پیشگامان تولید سوپراسپرت ها است. اما با این تفاوت که وی همچنان به ساختارشکنی و تولید فناوری ادامه می دهد.
فراری نام مدل جدید خود را بر اساس یکی از زیباترین شهرهای ایتالیا انتخاب کرد که به دلیل طبیعت زیبا ، بندر رویایی و فضایی دلپذیر و آرامش شناخته شده است. حتی در هنگام انتخاب رنگ بدنه ، توجه زیادی به مهندسین فراری صورت گرفت و به افتخار این شهر از او به نام روس پورتوفینو یاد می شود.
یک نفس عمیق بکش. پورتوفینو فراری چند میلیون دلاری نیست. البته قیمت بالایی دارد؛ اما نسبت به سایر مدلهای محبوب فراری ارزان تر است و حدود 200000 دلار قیمت دارد. جدیدترین ترکیب GT مارانلو شامل دو مدل 488GTB ، بهترین اتومبیل سال 2017 و افسانه ای   812 Superfast است. روی کاغذ ، پورتوفینو آماده رقابت با 275GTB و Enzo است.
پوروفینو مدل ورزشی فراری دیگری را ارائه می دهد که به راحتی هر بیننده ای را به خود جذب می کند. این خودرو در حال حاضر ارزانترین مدل تولید فراری خواهد بود.
این فراری برای افرادی که می خواهند یک محصول زیبا ، سریع و لوکس قرن بیست و یکم برگزار شود ، 24 ساعته در روز ، هفت روز در هفته برگزار می شود.
پورتوفینو جایگزین فراری کالیفرنیا است که بالاترین آمار فروش در تاریخ این شرکت را دارد و به عنوان سمبل اتومبیل های اسپرت ایتالیایی برای مصرف کنندگان شناخته شده است.

فراری
نیکولا بوری ، مدیر بازاریابی فراری ، می گوید:
نزدیک به 70 درصد از اتومبیل های فراری کالیفرنیا متعلق به افرادی است که هرگز صاحب یک فراری نبودند. در این پروژه یکی از اهداف نادر بازاریابی ، یعنی تولید مبتنی بر بازخورد مشتری ، در صنعت خودرو محقق شد.
85٪ از دارندگان فراری در کالیفرنیا روزانه از اتومبیل های خود استفاده می کنند که 150٪ بیشتر از سایر مدل های ورزشی فراری است. صندلی عقب نیز در زمان استفاده 30٪ توسط مسافر اشغال می شود.
دو مدل ، کالیفرنیا و پورتوفینو ، ساختار و اجزای مشترک دارند. اما ساختار و فضای داخلی این خودرو دچار اختلافات جدی شده است که فراری قصد دارد در مدلهای دیگر از آنها استفاده کند. پورتوفینو پویایی این خودرو را با دقت مورد بررسی قرار داد و از فناوری های جدید برای بهبود بیشتر مشکل استفاده شد.

این آسان تر ، سریعتر و سریعتر از کالیفرنیا خواهد بود. مهندسین فراری نتیجه گرفتند که برای اکثر مشتریان مهم نیست که تغییرات از صفر به 100 کیلومتر در ساعت چقدر اندک است. افزایش دامنه حرکت در بزرگراه به 740 کیلومتر ، افزایش فضای ساق پا 5 سانتی متر در صندلی عقب و همچنین نصب و باز شدن سقف متحرک خودرو با سرعت 40 کیلومتر در ساعت از گزینه های بهتر و کاربردی تر است.
طول محور پورتوفینو ، مانند فراری کالیفرنیا ، 267 سانتی متر است. اما بدنه خودرو به طول 1.5 اینچ ، 3 اینچ عرض و 0.25 اینچ طول طراحی مجدد شده است.
آدریان گریفیتس (طراح فراری) در این کار نقش دارد. او طراح افسانه ای کوپه دیتونا با یک سقف شیب دار بسیار نرم است که به سمت صندوق عقب کشیده می شود و در انتهای اتومبیل یک خط صاف و طراحی براق مشاهده می کنید. پروژه پورتوفینو با همکاری نزدیک با مهندسان بخش آیرودینامیک خودرو به طور کامل در مرکز طراحی فراری تکمیل شد تا در نهایت اطمینان حاصل شود که حداکثر بهره وری و کاهش مصرف سوخت در پورتوفینو است.
سقف متحرک و فلزی پورتوفینو از دو بخش تشکیل شده است و فراری مجدداً طراحی مجدد کرده است. باز و بسته شدن با سرعت کم 14 ثانیه طول می کشد ، و خطوط طراحی و قسمت های بدنه باعث می شود عضلانی تر شود.
طراحی داخلی پورتوفینو که از GTC4 lusso گرفته شده است ، دارای یک رابط سرگرمی 10.3 اینچی در مرکز کنسول و یک صفحه نمایش کوچک است که اطلاعات مسافران را در مورد مشخصات فنی خودرو ، وضعیت سیستم ناوبری و اطلاعات سرگرمی نشان می دهد. ،
ترکیب چرم ، الیاف کربن و اثاثه یا لوازم داخلی آلومینیوم ظاهری مجلل و مجلل به این خودرو می بخشد و آن را دلپذیر می کند.
برخلاف ادعای فراری مبنی بر افزایش حجم عقب ، این خودرو فقط برای کودکان و برای سفرهای کوتاه مناسب است و به هیچ وجه برای بزرگسالان مناسب نیست. پیشرفت های پورتوفینو بیش از کالیفرنیا و کالیفرنیا شامل بسیاری از تلاش ها برای کاهش وزن وسیله نقلیه و افزایش قدرت بدن است.
وزن کل مدل 10 درصد نسبت به کالیفرنیا 10 درصد کاهش یافته و استحکام چرخشی 35 درصد افزایش یافته است و با افزایش پایداری 50 درصد ، مهندسان می توانند پورتوفینو را به یک سیستم کنترل دقیق تعلیق دقیق تر مجهز کنند. آنها 19 درصد سخت تر هستند و این باعث می شود بدن بهتر حرکت کند و غلتک ماشین را کاهش دهد.
پورتوفینو از نسل سوم کنترل دیفرانسیل الکتریکی و کنترل الکتریکی E-دیف (EPS) بهره می برد. با تشکر از این سیستم ، مهندسان شرکت توانستند بدون تأثیر بر پایداری کلی خودرو ، ضریب فرمان را هفت درصد کاهش دهند و حساسیت و دقت را افزایش دهند. روش دیگر ، تجهیز اصلاحات مغناطیسی و سیستم های SCM-E به فناوری دو فنر است که باعث کاهش چرخش بدن و جذب بهتر نقایص سطح می شود.
در زیر کاپوت این مدل یک موتور 3.9 لیتری هشت سیلندر توئین توربو دوقلوی توربین کالیفرنیا با قدرت 591 اسب بخار در 7500 و 760 نیوتن متر گشتاور قرار دارد. افزایش قدرت 38 اسب بخار و گشتاور 4 نیوتن متر فراری همچنین ادعا می کند که این مدل 5 درصد سریعتر از کالیفرنیا است و پاسخ بهتری دارد.

قطعات جدید این موتور 8 سیلندر مدیون اصلاح آنها به پیستون ها ، دریچه ها و سیستم ورودی جدید است. طراحی سیستم اگزوز نیز به طور کامل طراحی مجدد شده است. بخاری تک اگزوز جدید از اتلاف انرژی کمتری برخوردار است و در حساسیت شتاب دهنده و توربوشارژر نقش مهمی ایفا می کند. همراه با سیستم کنترل سوپر شارژر متغیر تقویت شده و گشتاور مناسب برای هر دنده را فراهم می کند ، پورتوفینو دارای بیشترین شتاب و کمترین میزان مصرف سوخت در هر دنده است.
قدرت بیشتر و وزن کم به معنای عملکرد بهتر. پورتوفینو به راحتی به حداکثر سرعت 320 کیلومتر در ساعت می رسد و در کمتر از 3.5 ثانیه از صفر تا 100 کیلومتر در ساعت شتاب می یابد. سال گذشته کالیفرنیا فراری با ظرفیت 454 اسب بخار. در 100 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت رسید. بنابراین شتاب پورتوفینو بیشتر از این است.
شتاب زیاد باعث می شود فراری پورتوفینو سریع تر از مرسدس AMG SL65 ، هشت سیلندر استون مارتین DB11وولانته ، نسل چهارم بنتلی قاره ای GT قابل تبدیل باشد که بیش از 200000 دلار قیمت دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی