لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

BMW سری 7 یک سدان لوکس آلمانی است که با پرچمداران مرسدس بنز ، پورشه ، آئودی و کادیلاک ، در ترکیب رانندگی ایمن ، راحتی بالا ، تجهیزات مدرن و مصرف کم سوخت در رقابت است.
در سال 1977 ، با معرفی سری 7 به عنوان برند پرچمدار لوکس ، بیامو از اتمام سری 6 جدید با کد E3 شامل 2500 ، 2800 و 3 لیتری خبر داد. مدلهای S ، CS ، Si ، Li و L. که فقط به عنوان یک سدان موجود است ، سری 7 اولین محصول نامحدود است که مجهز به تجهیزات ایمنی و لوازم جانبی پیشرفته است. در این مقاله به جدیدترین نسل    BMW 7 Series ، یعنی 740e ایکس درایو آی پی اینفورمنت خواهیم پرداخت.
بیا 7 قسمت؛ پرچمدار لوکس ، امضا نشده M
امروز شش نسل از اتومبیل های لوکس بیامو ارائه شده است که هر کدام مجهز به مدرن ترین تجهیزات زمان خود هستند. اولین نسل از سری 7 از سال 1977 تا 1986 با نام E23 کدگذاری شد. E23 در چندین نسخه با موتور درون سیلندر شش سیلندر و سپس با یک توربوشارژر موجود بود که در بعضی موارد ، به عنوان مثال با ترمزهای ABS ، کیسه های هوا راننده و سیستم تعلیق جلوی دو کلاچ ، اولین محصولی بود که ظاهر شد. نسل دوم با کد E32 در سال 1986 معرفی شد و گزینه های مختلف ، مجهز به موتورهای شش سیلندر درون خط و موتورهای 12 و 8 سیلندر V ، تا سال 1994 ادامه یافت. E32 اولین محصولی در تاریخ برند بود. از چراغهای زنون ، کنترل کشش و تهویه مطبوع استفاده شده است. از سال 1994 تا 2001 ، E38 سومین نسل از       سری BMW 7 بود که برای اولین بار در تاریخ خودروی اروپا از ناوبری ماهواره ای استفاده کرد.
نسل چهارم این محصول از سال 2002 تا 2008 کدهای مختلفی را برای هر مدل و زبان طراحی مدرن آغاز کرد. به عنوان مثال ، نسل چهارم در کدهای E65 تا E68 ذکر شده است. یکی از نکات برجسته این نسل از سری 7 استفاده از اولین موتور 12 سیلندر V شکل در جهان است که مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت است. نسل پنجم با نام های F01 ، F02 و F03 با کدگذاری شده ، اولین BMW بود که از سال 2008 تا 2015 دارای سیستم هیبریدی ، گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و یک موتور 12 سیلندر V شکل توربو بود. سرانجام ، در سال 2015 ، ششمین نسل از BMW سری 7 در نمایشگاه بین المللی اتومبیل آلمان رونمایی شد. دو نوع استاندارد G11 با افزایش چرخ پایه G12 براساس کلار بیامو است. یک سال پس از معرفی نسل جدید سری 7 ، مدل های هایبراید آی پی انفورمنت با افزونه ها نیز به خط تولید برند آلمانی اضافه شد.
در زیر نمای کلی از 740e ایکس درایو آی پی اینفورنت تولید شده توسط وب سایت موتور 1 است.

بی ام و سری 7
ظاهر و طراحی بدنه؛ قابل پیش بینی و بدون سلسله مراتب
بدون شک اگر کسی با سری 7 بیامو آشنا نباشد و به ظاهر این مدل نگاه کند ، به طور کلی نمی تواند قیمت بالایی را درک کند. ساختار بدنه انواع نسل جدید 7 ساده و غیر تهاجمی است. به خصوص اگر یک رنگ بدنه بژ (طلای فلزی) به آن بیفزاییم ، نوع ترکیبی سری 7 در فاصله کمی از مدل استاندارد بنزین قرار گرفته است ، فقط با استفاده از تریم های مخفی و علامت های معمول i و آبی رنگ در کنار دلخواه. رینگ های 20 اینچی. البته همه اینها به معنای این نیست که 740e خسته کننده به نظر می رسد ، بلکه نه تنها رقبا آن را می بینند. برای درک بهتر این موضوع ، طراحی مدل هایی مانند مرسدس بنز S کلاس ، پورشه پانامرا و آئودی A8 را با BMW 7 سری مقایسه کنید.

طراحی داخلی و داخلی؛ دوباره جادار ، راحت و قابل پیش بینی است
با داشتن یک کاناپه 740th ، مبل جادار ، ساکت و بسیار راحت است ، گویی که روی یک مبل راحتی بزرگ نشسته اید. به طور کلی ، طراحی داخلی برای 100000 دلار شاخص خوبی از مدل 7000 است ، اما قابل پیش بینی بودن زبان طراحی بیامو کاملاً شگفت انگیز است. فضای پرچمدار سالن بیامامو پر از محصولات چرمی و چوبی است ، اما عدم وجود رنگهای روشن قابل توجه لزوماً آن را از ماشینهای ارزان قیمت موجود در بازار جدا نمی کند. همه مکان ها بسیار بزرگ ، راحت و با کیفیت هستند. به خصوص ردیف پشتی که باعث افزایش راحتی مسافر می شود.
موتور ، مشخصات فنی و تست رانندگی؛ یک سدان تند لوکس غیرنظامی
به خاطر داشته باشید که نسخه ترکیبی سری 7 بیو هرگز با جادوی برند M ترکیب نشده است. هدف از این سری تهیه یک سدان بزرگ ، راحت و مجلل است نه یک سدان قدرتمند که هر گوشه جاده را بلعیده است. 740e با شش حالت رانندگی متفاوت ، از اکو پرو گرفته تا اسپرت پلاس ، تجربه رانندگی نسبتاً متفاوتی دارد. در حالی که 740e از یک سیستم ترکیبی استفاده می کند ، با انتخاب حالت اکو پرو ، مصرف سوخت این سدان بزرگ به حداقل می رسد ، که پاسخ گاز دریچه را کند می کند و فرمان را نرم می کند.
روبروی حالت اسپرت پلاس قرار دارد که با تسریع در پاسخ دریچه گاز و تیز کردن فرمان ، 740e را به یک سدان ورزشی وحشتناک تبدیل می کند. آزمایش شده 740e از یک موتور 4 لیتری 4 سیلندر توربو استفاده می کند که احتمالاً چندان جالب نیست. اما اگر یک موتور الکتریکی 111 اسب بخار و 9.2 کیلووات ساعت باتری لیتیوم-یون را به کیت اضافه کنید ، این سدان لوکس آلمانی حرفی برای گفتن دارد. 740e در مجموع 322 اسب بخار قدرت تولید می کند. و گشتاور 500 نیوتن متر ، که در کنار خصوصیات خوب یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک ، به شما امکان می دهد در 5.1 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت برسید.
طبیعتاً مدل های بنزینی سری 7 با موتورهای قدرتمند 8- و 12 سیلندر V نیز برای خریداران این کلاس از اتومبیل ها در دسترس هستند.
تجهیزات امنیتی ، وسایل و ابزارهای امنیتی؛ کارت برنده سری 7
امنیت و ابزارهای بهبود یافته همیشه نقطه قوت سری 7 بوده اند. به عنوان مثال ، بسته ایمنی کمک راننده 1700 دلاری ، دسترسی به کنترل کروز هوشمند با توقف و حرکت اتوماتیک ، سیستم ضد رانش با ردیابی نوار جانبی و سیستم کمک به ترافیک. سیستم های راهنمایی راننده موجود در 740e آنقدر مؤثر هستند که به نظر می رسد گاهی اوقات این مدل از سیستم های خود رانندگی استفاده می کند. مانند سری 7 استاندارد ، 740e به امکاناتی مانند 4G LTE Wi-Fi ، اپل کار پلی ، شارژ تلفن همراه بی سیم و کنترل پنل کاملاً دیجیتال مجهز شده است. وسایل دیگر مانند دستورات صوتی و سیستم های سرگرمی دستی نیز با مدل 740e محبوب هستند.
مصرف و قیمت سوخت؛ مصرف کم و لیست طولانی از گزینه ها
740e با ترک موتور 6 سیلندر و انتخاب نوع 4 سیلندر ، مصرف سوخت بهینه را انتخاب کرد. 740e با موتور 2 لیتری و سیستم ترکیبی ، در هر 100 کیلومتر رانندگی شهری ، بزرگراهی و ترکیبی 9.4 ، 8.1 و 8.7 لیتر سوخت مصرف می کند. این در حدود 0.7 لیتر در 100 کیلومتر کمتر از 740i با موتور شش سیلندر است. در حالت اکو پرو و عمر باتری ، 740e می تواند تا 23 کیلومتر حرکت کند. با این حال ، باید توجه داشت که 740e کمترین مصرفی در حالت کاملاً برقی ندارد. سایر رقبای سدان های لوکس بیامو ، مانند پورشه پانامرا و کادیلاک CT6 ، در حالت کاملاً برقی برد تا 50 کیلومتر را دارند.
قیمت پایه مدلهای بنزینی سری 7 از 83000 دلار تا 156000 دلار متغیر است. 740e 90،700 دلار قیمت دارد که با توجه به کیفیت سواری ، ساخت و ساز ، ایمنی و راحتی این کلاس قابل قبول است. مانند همه اتومبیل های اروپایی و احتمالاً همه اتومبیل های لوکس ، این لیست طولانی گزینه هایی است که نقش اساسی را ایفا می کند. مدل به تصویر کشیده شده در این مقاله با گزینه های مختلف با قیمت 8،150 دلار ارائه می شود قیمت نهایی حتی حدود 10 درصد بالاتر از مدل پایه است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی