لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

پژو  407 اتومبیلی بود که بین سالهای 1995 و 2004 تولید شد و پس از آن جایگزین پژو 407 شد. پژو 406 خود جایگزین پژو 405 شد و به یکی از پرفروش ترین اتومبیل های تاریخ پژو تبدیل شد. پژو مدیون حضور خود در سری تاکسی ها است که محبوبیت آن را بیشتر کرده است. 406 در ایران ساخته نشده بود و ایران خودرو تصمیم گرفت پژو پارس را در کشور ما تولید کند که هیچ تفاوتی با مدل فرانسوی نداشت.
من به عنوان جایگزینی برای پژو 407 وارد بازار شدم ، اما او هرگز نتوانست موفقیت برادر بزرگتر خود را تکرار کند. البته در دهه 1940 حدود 850،000 نسخه در بازار وجود داشت ، اما این تعداد از 406 بسیار دور بود.
peugeot 407 در سال 2008 توسط ایران خودرو وارد بازار ایران شد و به دلایل مختلف شرایط نامطلوب را تجربه کرد. 407 در بازارهای جهانی در نسخه های سدان ، کوپه و واگن موجود بود اما در ایران فقط در مدل های سدان موجود بود. 407 نسبت به مدل 406 از طراحی کاملاً جدیدی برخوردار بوده و به خصوص در پس زمینه ، شباهت زیادی با سایر محصولات پژو ندارد.
در نمای جلوی ما یک شیشه جلوی بزرگ با چراغهای مه دیده می شود. چراغهای جلو بزرگ در کنار هود قابل مشاهده است و یک آرم بزرگ پژو در مرکز هود قابل مشاهده است.
طراحی داخلی     peugeot 407 کاملاً ساده است و مهندسان پژو وقت زیادی را برای آن صرف نکردند. داشبورد و فرمان فرمان کاملاً صاف و محکم هستند و فقط کنسول وسط دارای چندین دکمه کنترلی است. صندلی های پژو 407 در وضعیت خوبی قرار دارند و کیفیت سواری خوبی را تجربه خواهید کرد.

"کمک فنر عقب 407"

کمک فنر عقب 407 ممکن است به تنهایی یا در داخل فنر و کمک فنر نصب شود .
پژو 407 دارای 6 کیسه هوا ، ABS-EBA-EFB-REF-ESP-ASR ، سیستم ترمز و پایداری ، سرکوبگر ، سیستم صوتی با 10 بلندگو ، صندلی برقی ، سانروف ، کنترل کروز و سنسور باران است. ساکنین ارسال کردند.
پژو 407 با طیف گسترده ای از موتورها در بازار جهانی عرضه شد ، اما ایران خودرو تنها یک مدل را در بازار کشورمان معرفی کرد. مجهز به موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری است که توانایی تولید 141 اسب بخار را دارد. و گشتاور 200 نیوتن متر این نیرو از طریق گیربکس پنج سرعته دستی یا چهار سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود.
پژو 407 در حال حاضر فقط در مدل های قدیمی موجود است. پژو 407 را باید یک خودروی خوب و باکیفیت در نظر گرفت که در صورت مدیریت صحیح ، می تواند به محصول موفقی در بازار کشور ما تبدیل شود. اما در حال حاضر بازار در خرید و فروش چندان مناسب نیست و خدمات پس از فروش خوبی نیز وجود ندارد. برای خرید خودرو در این بازه قیمتی ، مدلهای مزدا 3 ، رنو مگان ، نیسان ماکسیما و سراتو سایپای را در نظر بگیرید.

"موتور فن 407"

موتورفن 407 مثل بسیاری از قطعات دیگر خودرو دارای فیوز است.
وی به دلیل سبک و سیاق زیبا ، شیک و اسپرت ، به ویژه برای کارآیی و انعطاف پذیری وی در جاده ، و همچنین برای تاریخ طولانی و موفقیت آمیز سری پژو 407 که با مدل 401 در سال 1934 آغاز شد ، مورد ستایش قرار گرفت.

پژو 407

این ماشین یک فولاد ویژه را که بر اساس تنظیم ، حجم و کارایی طراحی شده است ، معرفی کرده است. پژو طرح 407 را براساس ارزیابی خودرو از مهمترین مشتریها بنا نهاد: ترکیبی از فناوری با سادگی و رانندگی نفس گیر.
یکی از اصلی ترین جاذبه های 407 ظاهر گربه ای آن است ، با شیشه جلو اتومبیل تهاجمی ، کج ، کج ، لاستیک های عقب و گسترده ای سخت که به آن شخصیت منحصر به فردی می بخشد. طراحی منحصر به فرد جلوی اتومبیل با ورودی هوا که کاملاً با مشخصات فنی و طراحی منحصر به فرد در هم آمیخته است ، تصویری پویا از 407 به شما می دهد.

"سپر 407"

سپر 407 قسمت اصلی و تشکیل دهنده و کامل کننده زیبایی خودرو است.
ویژگی های دینامیکی ، از جمله انعطاف پذیری در جاده ، نتیجه پیشرفت های فنی است که هم برای رانندگی و هم برای فرمان مفید است.
همچنین مدل 407 کاپ آخرین مدل 407 است که به بازار عرضه شده است.
این خودروی جدید با ظاهری براق و چشم نواز ، به دلیل انعطاف پذیری فوق العاده در جاده ، الگویی برای گرند تورر مدرن است.
در ایران مقرر شد سالن 407 با موتور بنزینی 2 لیتری در گیربکس های مختلف اتوماتیک و گیربکس راه اندازی شود.
از نظر برتر بودن در استفاده ، این ماشین به طور معمول از ایمنی بالا ، رانندگی فعال و راحتی بسیار بالا برخوردار است. مطابق با الزامات مشتریان ، پژو با افزایش موقعیت خود ، تعداد درخواستها را افزایش داده است.
تجهیزات جدید مانند سنسور چرخ جلو باعث شده تا در سهولت رانندگی و استفاده پویا از آن در دنیای خودرو مشهور شود.
در سراسر جهان ، این اتومبیل با موتورهای چهار و شش سیلندر جدیدترین فناوری موجود را نشان می دهد. به خصوص مدل های دیزلی HDi ، محبوب ترین موتور در سری 407 است.

تقویت سبک بدن
در جلو دو مدل وجود دارد ، سالن 407 و ایستگاه (SW) ، با ورودی های مختلف هوا. این عملکرد بسیار شیک و مهم نه تنها در زیبایی بلکه در فن آوری نیز بهبود یافته است و کارآمدتر شده است.
پنل های جانبی مشکی طرحی جدید را ارائه می دهند که با خطوط باریک در هم می آمیزد. شیشه جلو اتومبیل خمیده کمی ، ورودی هوا به همان روش معرفی شده است. شیشه جلو از سه نوار افقی کرومی و صلیب نوارهای عمودی ساخته شده است. به دلیل سطح مقطع و شیب ، نور جذب می شود و پنجره جلوه خاصی به خود می گیرد ، به طوری که قطعات مکانیکی بدون اثر جانبی خنک کننده کمتر به چشم می آیند.
برای محافظت از خودرو در مقابل ضربه و ایجاد راحتی بیشتر برای 407 صاحب ، یک حسگر درایو جلویی به اتومبیل در کنار سنسور برد عقب اضافه شده است ، بنابراین سپر جلو به چهار سنسور نازک مجهز است که اطلاعات را برای سیستم جمع می کند.
یکی از مهمترین و زیباترین قسمت های درب ، روکش محافظ (تخلیه) است که همان رنگ بدنه است و با یک لایه کروم تزئین شده است.
قسمت پشتی 407 جدید از سبک کوپه ای اسپرت سرچشمه گرفته است که دارای ویژگی های منحصر به فردی است. پنل پشتی دارای طراحی کاملاً جدید است ، دارای یک پوشش محافظ است و با مهره های کرومی تزئین شده است. قسمت پایین به صورت تخصصی از لرزش خودرو پشتیبانی می شود ، در حالی که قسمت بالایی این پنل جدید پایه و اساس پدال درب آزمایش شده را تشکیل می دهد. شکل جدید پنل عقب بر ظاهر خیره کننده قسمت عقب 407 و همچنین چهار سنسور در سپر تأکید دارد که با ظرافت و یکدست ظاهر آنها را قطع می کند.
چراغ های عقب ، که به طور کامل طراحی مجدد شده اند ، این ابتکار را هم در روز و هم در شب نشان می دهد. یک ویژگی متمایز که باعث می شود در طول روز کاملاً متفاوت به نظر برسد ، روشن یاقوت سفید یاقوت قرمز و کریستال و راهنماهای آنهاست. در شب ، کار بازتاب نور از نور به چراغ های افقی در دو طرف صفحه پلاک منتقل می شود.
حجم جدید نور ، بازتاب قرمز روشن که توسط کروم احاطه شده و افزایش لامپ باعث افزایش ظاهر می شود ، که با تولید با کیفیت بالا همراه است.

  • ۹۹/۰۲/۳۱
  • peugeot 407

405

406

407

سدان

لوکس

پژو

کوپه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی