لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

چرونو اسپرت PSU همچنین در حالت های اسپرت ، لانچ کونترول و اسپرت پلاس یکی از ویژگی های استاندارد در نظر گرفته شده است که با قیمت 2290 دلار انتخاب شده اند. یکی دیگر از مشخصات فنی جذاب Panamera GTS استفاده از سیستم اگزوز اسپرت است که صدای جذاب تری تولید می کند. جالب اینکه سیستم اگزوز ورزشی GTS در توربو پانوراما با قیمت 3490 دلار ارائه می شود.
با قیمتی کمتر از قیمت پایه پورشه پانامرا GTS 128.300 دلار ، می توانید بسیاری از اتومبیل های اسپرت مانند شورولت کوروت C8 را خریداری کنید ، اما نسخه Panamera GTS از اکثر SUV ها هیجان انگیز است. علی رغم اندازه و وزن بدن ، پورشه پانامرا GTS بسیار مانور است. با سفت شدن پیچ و فشار دادن به پدال گاز ، یک احساس به راننده منتقل می شود که در اتومبیل هایی مانند مرسدس بنز E63 و BMW M5 یافت نمی شود.
هنگام سفارش بسته کنترلر شاسی پویا 5،000 دلاری و استفاده از شافت موجبر فعال ، لرزش بدن به حداقل می رسد. از توزیع گشتاور عقب محور نیز در این بسته استفاده می شود تا لذت گوشه گوش بیشتر به راننده و مسافران منتقل شود. سرانجام ، پورشه پانامرا GTS از فرمان یک اتومبیل اسپرت کوچکتر استفاده می کند تا پاور اسلاید و دریفت هنگام حرکت در گوشه کنار هم فعال شود.
منهای
طبق بررسی علاقه مندان به پورشه در مورد دکوراسیون پانامرا ، تنها تفاوت های جزئی مشخص شده است. ویژگی های قابل توجه GTS محدود به چرخ های 20 اینچی ، آرم GTS در قسمت جلویی ، نشانگرهای بوت تیره و چراغ های دودی است. با این حال ، این توابع را می توان با هزینه اضافی در سایر نسخه های پانوراما سفارش داد. در کل ، GTS در تمایز خود از سایر سطوح تر و تمیز محدود است ، و این یک اشکال جزئی برای نسخه قدرتمند خانواده پانوراما است.
همانطور که گفتیم اتومبیل های قدرتمندتری را می توان با قیمت پایین تر از قیمت پایه پورشه پانامرا سفارش داد. 128300 دلار پانوراما GTS 453 اسب بخار نیرو می بخشد ، در حالیکه BMW M5 کامپیتیشن 110،000 دلار و مرسدس بنز E63 به ترتیب 107.350 ، 617 و 603 اسب بخار قدرت تولید می کند. آنها قدرت تولید می کنند.
این خودروها رقیب مستقیمی به پورشه پانامرا نیستند ، اما سدان 600 اسب بخاری BMW M8 گرند کوپه است. یک رقیب سرسخت GTS است. در حالی که پورشه بهترین تعادل بین سرعت خارج از جاده و کار با کرنر را دارد ، برای صرفه جویی در 1700 اسب بخار ارزش قربانی 147 اسب بخار را ندارد.
ممکن است کمی عجیب به نظر برسد اما یکی دیگر از ضعف های پورشه پانامرا GTS مدل برقی تایوانی است! با وجود قدرت کامل الکتریکی ، تایکان 4S رقیبی قدرتمند برای GTS است و قیمت پایه آن فقط 103.800 دلار است. سفارش تمام گزینه های برق برای این وسیله نقلیه ، از جمله باتری بزرگتر ، کمتر از 130 هزار دلار هزینه خواهد داشت.

پورشه پانامرا
 لازم به ذکر است که مدل تایکان 4S 482 اسب بخار قدرت تولید می کند. و 646 نیوتن متر گشتاور. شتاب این مدل در 3.8 ثانیه از صفر به 96 کیلومتر در ساعت می رسد. سرانجام ، برای کسی مخفی نیست که EVS ممکن است از محبوبیت خودروهای اسپرت بنزینی برای سالهای طولانی کاسته نکند ، اما اگر شما جزء کسانی هستید که به محیط و هیجان علاقه دارید ، پورشه تایکان 4S انتخاب مناسبی برای شماست.

همانطور که می دانید پورشه پانامرا یکی از محبوب ترین اتومبیل های لوکس در جهان است. در بازار رقابتی سوپر لوکس اتومبیل ، پورشه پانامرا از جایگاه ویژه ای برخوردار است و نظرات بسیاری را از مردم دریافت کرده است. این ماشین در ایران شرایط بسیار مناسبی دارد و یکی از گزینه های اصلی برای افراد ثروتمند است. رانندگی دلپذیر ، ویژگی های لوکس و ظاهری جذاب و همچنین نام شناخته شده و قابل اعتماد پورشه باعث شده تا پورشه پانامرا گزینه بهتری نسبت به رقبای خود داشته باشد.
در این مقاله قصد داریم نگاهی دقیق تر به این ماشین زیبا بیندازیم و در مورد خصوصیات مثبت و منفی آن بیشتر بدانیم. در حالی که لیست طولانی از توابع وجود دارد ، ما سعی کرده ایم تا عملکردهای اصلی پورشه پانامرا را خلاصه کرده و عملی ترین سؤالات را حل کنیم. با ما همراه شوید تا کمی بیشتر در مورد یکی از بهترین اتومبیل های جهان اطلاعات کسب کنید.
درباره پورشه پانامرا مثبت است
پورشه پانامرا همواره در رده های مختلف یکی از سه خودروی سوپر لوکس جهان بوده است. فروش زیاد پورشه پانامرا در سراسر جهان حاکی از محبوبیت بی نظیر این وسیله نقلیه در سراسر جهان است. عوامل بسیاری در رشد محبوبیت این خودرو نقش داشته است که باید از آن به عنوان جنبه های مثبت پورشه پانامرا یاد کرد. ما در زیر به برخی از این موارد خواهیم پرداخت.
خدمات و امنیت
همانطور که در ابتدا گفته شد ، ما باید پورشه پانامرا را در رده سوپر لوکس اتومبیل قرار دهیم. لیست امکانات پورشه پانامرا بسیار جامع است و گزینه های راحتی با کیفیت زیادی در این وسیله نقلیه وجود دارد. سیستم صوتی بوز ، صندلی های گرم شده و خنک شده ، سقف کشویی ، انواع حسگرها و بسیاری از گزینه های دیگر ، تخیل خریدار را از هر طریق ممکن لذت خواهید برد. در زمینه ایمنی ، عملا هیچ گزینه ای وجود ندارد که در لیست توابع پانوراما لحاظ نشود.
کیفیت ساخت بالا
داشتن ویژگی های رده بالا به معنای این خودرو لوکس است ، اما آنچه یک ماشین فوق العاده لوکس مانند پورشه پانامرا را از سایر وسایل نقلیه لوکس جدا می کند ، کیفیت بالای ساخت آن است. طراحی و کیفیت بدنه پانامرا از بالاترین حد استاندارد است و تنها با مرسدس بنز و BMW قابل مقایسه است. پورشه در هیچ بخشی از اتومبیل شکست خورده است و از بهترین و با کیفیت ترین مواد برای ایجاد پانامرا استفاده کرده است. علاوه بر این ، کیفیت صندلی ها ، داشبورد و امکانات رفاهی در اتاق پانوراما از استاندارد بالایی برخوردار است و استفاده از مواد چرمی با کیفیت بالا ، فضایی کاملاً لوکس را ایجاد کرده است. بنابراین ، اگر قصد خرید پورشه پانامرا را دارید ، می توانید در وسیله نقلیه خود کاملاً مطمئن باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی