لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

پارس خودرو از سری برلیانس 300 و برلیانس کروز با موتورهای پیشرفته و گیربکس برای احترام به مشتریان ارزشمند و بهبود کیفیت ارائه می دهد.
از طریق آزمایشات مختلف با هیوندا پاورتک ، موتور جدید و گیربکس با توجه به شرایط جاده و آب و هوا کشور کالیبره شده و تمامی تست های فنی و کیفی شرکت بازرسی و استاندارد را پشت سر گذاشته اند. علاوه بر گشتاور و قدرت بالاتر ، موتور جدید 1650 سی سی است CM از سوخت کمتری نسبت به مدلهای مقایسه شده استفاده می کند و مطابق با استانداردهای انتشار یورو 5 است.
با تغییر موتور ، قدرت از 103 اسب بخار افزایش یافته است. تا 114 اسب بخار ، و به لطف تغییر در نسبت دنده 15٪ شتاب خودرو ، توانایی رانندگی خودرو در شیب ها نیز به میزان قابل توجهی بهبود یافته است.
 امروزه بازار خودروی ایران عرصه داغ رقابت بین خودروهای چینی است و البته شرکتهای خودروسازی ایران نیز مدلهای خودروهای چینی را تولید می کنند.
تاریخچه تولید خودرو     Brilliance h330
سایپا مدتی است که با همکاری شرکتهای خودروسازی چینی در حال توسعه و مونتاژ وسایل نقلیه مختلف است. یکی از این وسایل نقلیه ، Berlians H330 ، محصول مشترک برلیانس و سایپا است که در دو مدل اتوماتیک و دستی مونتاژ و فروخته می شود. ناگفته نماند که برلیانس یکی از مارک های شناخته شده شرکت های خودروسازی چینی است که همچنین شریک تجاری BMV است.
در سال 2013 ، برلیانس همکاری با گروه خودروسازی سایپا را برای تولید مدل های سری H200 و H300 اعلام کرد. در آن زمان ، تقریباً 60 میلیون دلار برای راه اندازی خطوط تولید این دو مدل اتومبیل (4 محصول H220 ، H230 ، H320 ، H330) هزینه شده بود.
شاید به راحتی بتوان گفت که از بین این 4 محصول خودروی چینی ، برلیانس H330 فروش موفق و بالایی در ایران داشته و محبوبیت زیادی کسب کرده است. در سال 2015 ، خودروی برلیانس H330 ، یک مدل به روز شده از مدل برلیانس FSV و یک مدل جعبه ای از مدل برلیانس H320 منتشر شد. در همان سال ، این ماشین توانست بیش از 25000 نسخه بفروشد و به یکی از محبوب ترین خودروها بدل شد.
ظاهر ، ویژگی های طراحی برلیانس H330
برلیانس H330 از نسل اول BMV الهام گرفته است. می توانید شباهت های شریک معروف برلیانس را با ظاهری دقیق و دقیق ببینید. طراحی بدنه زیبا و قوام خطوط حتی سهم خودروسازان آلمانی را نشان می دهد. طراحی جلوی اتومبیل توجه به شیشه جلو اتومبیل جذاب و چراغهای جلو هماهنگ دارد. استفاده از چرخ های اسپرت 15 اینچی نیز نمای برلیانس H330 را به نمایش می گذارد. به طور کلی ، باید بگوییم که هماهنگی کامل و چشم نواز برلیانس در نمای بیرونی این وسیله نقلیه را با سایر خودروهای عالی چینی آمیخته است.
 طراحی داخلی و نقاشی نیز فوق العاده است. اگرچه کابین خلبان از مواد مجلل ساخته شده است ، اما داشتن تجهیزات اولیه خوب و ارگونومی بسیار خوبی در بین آنها ضروری است. ویژگی هایی مانند سقف قابل جمع شدن و ماسوره های جلو اطمینان می دهند که برلیانس H340 به طور خودکار از مدل پایه خود دور می شود.

رنگ صحیح داخلی و ترکیب جذاب کنسول جلو 2 رنگ و پنل درب باعث ایجاد یک اتومبیل لوکس برای راننده و مسافران می شود. کیفیت مواد داخلی فضای خودرو نیز قابل قبول است و چیدمان و ارگونومی نیز مناسب است. تناسب خوب بین قسمتهای مختلف این کابین سدان باعث شده است که رتبه بندی قابل قبولی از مشتری حاصل شود.
تنظیم صندلی برقی 8 جهته برقی و کابین راحت و جادار این ماشین را به یک وسیله نقلیه عالی و مناسب برای مسافرت و مسافرت از راه دور تبدیل کرده است.

برلیانس h330
مشخصات فنی ماشین برلیانس H330
برلیانس h330 به موتور 1498 سی سی مجهز شده است. Cm مجهز به موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری 16 سوپاپ خطی است که 103 اسب بخار نیرو تولید می کند. در 5800 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 138 نیوتن متر در 3800 دور در دقیقه. ظرفیت مخزن 55 لیتر است. به لطف استاندارد انتشار یورو 5 ، این موتور در مدل دستی تقریباً 6.7 لیتر مصرف سوخت ترکیبی و تقریباً 6.4 لیتر بنزین در هر 100 کیلومتر را در مدل دستی مصرف می کند.
 مصرف کمتر از 1.2 لیتر بنزین از برلیانس h330 در مقایسه با رقیب خود ، دنا پلاس ، این خودرو را در اولویت خرید قرار داده است. البته کمبود قطعات و هزینه های پایین تعمیر و نگهداری این خودرو نیز به همین دلیل است و در کل ، باعث شده عملکرد برلیانس H330 بالاتر از رقبای خود باشد.
ممکن است میانگین توان موتور این وسیله نقلیه از کلاس های خود عقب باشد اما سر و صدای کم موتور و مصرف کم سوخت آن چشم شما را در جاده های شهر جلب می کند. البته من قبلاً هم گفتم که برلیانس H330 با 2 گیربکس اتوماتیک و دستی ارائه می شود. مدل اتوماتیک دارای جعبه دنده 16 سرعته است و مصرف سوخت آن در حدود 100/6 لیتر در هر 100 کیلومتر است. البته در هنگام جابجایی با سرعت کم ، امکان صعود وجود دارد اما در حالت دستی برلیانس سرعت موتور همچنان بالاست.
این خودرو با طول 4510 میلی متر ، عرض 1758 میلی متر و ارتفاع 1460 میلی متر ، یکی از هاچ بک های فشرده است. ظرفیت بوت 460 لیتر است که البته با تاشو صندلی ها می توان آن را افزایش داد. سیستم تعلیق جلوی آن از نوع مک فرسون است و سیستم تعلیق عقب نیمه مستقل است. وزن خالص برلیانس اتوماتیک 1250 کیلوگرم و برلیانس دستی 1240 کیلوگرم است. حداکثر سرعت این خودرو 180 کیلومتر در ساعت است و زمان رسیدن به این خودرو در تست های میدانی در 16 ثانیه ثبت شده است.
تجهیزات و لوازم جانبی درخشان h330
 گذشته از طراحی جذاب و چابکی برلیانس H330 ، می توان چندین گزینه را به عنوان دلایل موفقیت این خودرو در ایران در نظر گرفت. در زیر ویژگی های برلیانس h330 را شرح می دهیم. همانطور که می دانید نسخه اتوماتیک این اتومبیل به طور طبیعی دارای ویژگی های بیشتری نسبت به مدل دستی است که در زیر آنها را توضیح خواهیم داد.
• امکان ورود به ماشین بدون کلید و دکمه های شروع
• در دسترس بودن سقف کشویی برقی دو طرفه
• کامپیوتر سفر
• دارای سیستم ورودی صوتی USB و 6 بلندگو (2 مدل کوچکتر در مدل دستی)
• اثاثه یا لوازم داخلی چرمی روی فرمان برقی
• وجود دکمه های صوتی بر روی فرمان
• در دسترس بودن سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با کنترل الکترونیکی ورودی هوا
• امکان تنظیم صندلی راننده با کم نور در 8 جهت مختلف.
• تنظیم الکتریکی آینه های جانبی اتومبیل
• امکان بستن ویندوز از راه دور
• سیستم چندرسانه ای با GPS
• مجهز به سنسور شتاب عقب است
• چراغهای مه شکن
• ارتفاع چراغهای جلو اتومبیل را تنظیم کنید
• از 2 کیسه هوا مسافر جلو تشکیل شده است
• قفل اتوماتیک قفل درب در صورت بروز حادثه
• نور را بر روی کیلومتر تنظیم کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی