لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

چندین سال است که بخش سدان های شهری کوچک در کشور ما به منطقه ای نسبتاً شلوغ تبدیل شده است. چندین اتومبیل در این راستا در حال حرکت هستند که معروف ترین و محبوب ترین آنها محصولاتی مانند بد B30 ، MG 360 ، راین V5 ، BYD F3 و مشتقات مختلف سمند ،پژو و برلیانس است.
بازار ایران برای دریافت یک میهمان جدید مدت زمان زیادی طول می کشد که همانطور که انتظار می رفت راهی سرزمین ایرانیان از خاور دور و کشور پهناور چین شد. این محصول جدید     جک G4 نام دارد.
نام اصلی این خودرو در بازارهای جهانی ، به ویژه در چین هیو A30 است ، اما بعداً این نام به جک J4 یا      JAC G4 تغییر یافت. جک J4 یک تجارت خانوادگی در سودان است که توسط جیانهای ، طراح و طراح شخصی نسل دوم سکوی ماشین جمع و جور JAC ساخته شده است.
بعد از گذشت چندین سال از حضور مارک ژاک در کشور ما ، تقریبا با نام شرکت GEC تقریباً آشنا هستید. این شرکت با نام جک در ایران شناخته می شود و محصولات محبوب مانند جک S5 و جک J5 را در ایران ارائه می دهد. جک S3 یکی دیگر از محصولات جک است که در ایران معرفی شده است.
جک j5 - یک سدان که به عنوان اولین محصول مسافری جک وارد کشور شده و پس از مدتی می تواند تا حدودی ادراک نامطلوب عمومی خودروهای چینی را تغییر دهد.
حضور تقریباً موفق سدان جک G5 در ایران باعث شد تا حضور نام تجاری چینی GEC در بخش خودروهای سواری ادامه یابد. این موفقیت با عرضه مدل های S5 ادامه یافت و از این نظر ، شرکت کرمان موتور به عنوان نماینده رسمی GEC در ایران تصمیم به حضور قوی تر در حوزه سدان های شهری گرفت.
در همین راستا ، کرمان موتور با توجه به داستان خوبی که نام جک در بین مشتریان ایرانی ایجاد کرده است ، یک سدان کوچک از جک سدان را به سبد محصولات خود اضافه کرده و تجربه موفقیت آمیز با G4 را نیز شامل می شود.
ظاهر و طراحی بدنه جک G4
در نگاه اول ظاهر جک جی 4 به اندازه برادر بزرگتر خود G5 جذاب و هماهنگ و زیبا به نظر نمی رسد. مانند نویسنده ، شما ممکن است در همان لحظه اول که جک G4 را ملاقات کردید ، مخصوصاً در نمای جانبی ، هیوندای لهجه را به خاطر آورده اید.
با این حال ، در حال حاضر هیچ مدرکی مبنی بر مدل سازی توسط طراحان اکسنت وجود ندارد. در نمای جلوی این خودرو از چراغ هایی با ابعاد جذاب و طراحی نسبتاً ساده استفاده شده است. تصاویر داخلی لامپ ها نیز هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند و به گونه ای طراحی شده اند که بسیار اقتصادی هستند.
فضای بین دو چراغ اصلی پر از پنجره های ذوزنقه ای است که با نماد جک استار و سه نوار کروم تزئین شده است. همچنین جای خالی نور روز (نور روز) در مواجهه با جک G4 کاملاً احساس می شود.
محدوده نیم خالی سیاه سپر جلو شامل یک مجرای ورودی هوا با پس زمینه مش است که با لبه های کرومی نسبت به لامپ های مه شفاف مشخص شده است. چراغ های گرد مه به خوبی در دو گوشه پایین سپر قرار گرفته اند.

جک جی 4

در نمای جلویی خطوط حجم زیادی وجود ندارد. چند تا از این خطوط در ستون A روی درب هود در دو طرف شیشه جلو ادامه دارند. یک جفت دیگر چین بزرگ نیز از زیر چراغها به شکل قوس به دو طرف مجرای در ناحیه سیاه سپر بیرون کشیده شده است.
به طور کلی نمای جلوی جک j4 بسیار ساده است و می توان گفت که این ماشین آینه کاملی از یک خودروی کوچک اقتصادی است.
به نظر می رسد که جک G4 نباید انتظار طراحی جالبی را داشته باشد. نمای جانبی جک G4 نیز از این قاعده مستثنی نیست. قاب های پنجره به آسانی امکان پذیر هستند و قسمت پایین آن دارای کروم اندود شده است تا جذابیت بصری را بهبود بخشد.
همچنین وجود خم در انتهای پنجره جانبی از دیگر ویژگی های قابل توجه نمای جانبی جک G4 است. به منظور کاهش سادگی نمای نمای جک G4 و افزایش حس شجاعت در این بخش ، خط شانه شانه از عقب چراغ دم و در جهت دسته دسته درب به بال جلو ادامه یافته است.
یک حجم منفی نیز در پایین درب ها مشاهده می شود که به طور معمول نمای جانبی جک G4 را تا حدودی ساده می کند. اندازه رینگ و چرخ تقریبا با ابعاد کلی بدنه این سدان کوچک متناسب است. آینه های جانبی همچنین به چراغ راهنمایی مجهز شده اند و می توانند برقی بکشند.
قسمت پشتی j4 در مقایسه با چهره این خودرو عنصر طراحی ساده تری دارد و حرفی برای گفتن ندارد. چراغهای جلو بیضی هستند و توسط نوار کرومی روی درب تنه به هم وصل می شوند.
اندازه باز شدن درب آن کمی کوچک به نظر می رسد و هنگام قرار دادن وسایل بزرگ می تواند ناراحت کننده باشد. همچنین در قسمت پایین سپر عقب دو چراغ مه شکن وجود دارد.
به طور کلی ، طراحی جک G4 همانطور که انتظار می رود از یک سدان اقتصادی کوچک باشد ، مطمئناً چندان هیجان انگیز و جذاب نیست ، اما حداقل می تواند نیازهای زیبایی شناختی مشتریان و خانواده های ایرانی را برآورده کند.
طراحی داخلی و کابینت جک G4
هنگامی که وارد جک G4 می شویم ، یک محیط نسبتاً قانع کننده می بینیم. طراحی کلی داشبورد و همچنین ظاهر آن چندان قابل توجه نیست اما از نظر بصری جذاب است.
عدم وجود صفحه لمسی ، که امروزه تقریباً به محصول اصلی اکثر خودروهای چینی موجود در بازار تبدیل شده است ، می تواند اشکال اصلی کابین G4 محسوب شود. البته در برخی از کشورهای دیگر ، G4 دارای صفحه لمسی است که متاسفانه در اختیار مشتریان ایرانی قرار نگرفت.
صفحه لمسی تعدادی از دکمه های مختلف مربوط به کنترل های صوتی ، فلاش ها و غیره و همچنین یک صفحه نمایش کوچک TFT در پایین دریچه های هوای مرکزی را گرفته است.

نظرات (۱)

  • بهنام صالحی
  • ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی