لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

متوسط ​​مصرف سوخت این مدل 9.5 لیتر در 100 کیلومتر است. Lancer GT محدودیت قانونی برای ورود به ایران ندارد. اما با توجه به قیمت 24000 دلار در بازار جهانی ، تقاضا برای آن اندک است.
امکانات و گزینه های رفاهی
امروز ایران یک لانچر 1.8 لیتری را ارائه می دهد که از نظر امکانات فنی و راحتی نسبتاً کامل است. علاوه بر گیربکس CVT ، سیستم تعلیق جلوی مک فرسون یک سیستم تعلیق جلو ساده ، سیستم تعلیق عقب چند پیوندی ، فرمان قدرت تلسکوپی ، خنک کننده ترمزهای دیسک جلو و ترمز دیسک عقب خواهد بود. همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، چراغ های مه شکن ، گلگیرهای عقب و چرخ های 18 اینچی گزینه های دیگری هستند که Lancer در مدل های ارزان قیمت یافت نمی شود. چراغهای اصلی علاوه بر روشن و خاموش کردن خودکار ، سیستم چرخشی را دارند که همزمان با فرمان کار می کنند.
کابین لنسر صندلی های چرمی مخصوص مسافران جلو و صندلی های برقی را برای راننده گرم کرده است. علاوه بر صفحه نمایش 6.4 اینچی که بزرگترین گزینه برای این خودرو است ، یک سیستم صوتی با کیفیت بالا راکفورد وجود دارد که با 4 بلندگو و 2 صدای توییت کار می کند. اتصال تلفنی از طریق بلوتوث ، پخش فایلهای چندرسانه ای از طریق درگاه USB و پیمایش ماهواره ای نیز در لانچر وارد شده موجود است. از دیگر مشخصات آن می توان به سانروف ، فرمان ، سنسور باران ، دوربین پارکینگ ، سنسورهای جلو و عقب ، آینه های جانبی گرم شده ، واشر چراغ جلو ، تنظیم چراغ جلو و تهویه مطبوع اتوماتیک اشاره کرد.
آزمایش های اضطراری و گزینه های امنیتی
همانطور که از محصولات مارک دار مانند میتسوبیشی انتظار می رود ، لنسر همچنین دارای پنج ستاره ایمنی از صندوق رسمی آزمایش تصادف اروپا است. با این حال ، تست های رسمی این خودرو در سال 2009 انجام شد و فناوری های مدرن ایمنی مانند سیستم ترمز اتوماتیک پذیرفته نمی شوند. با این حال ، از واکنش و استقامت این خودرو در برخوردهای مختلف بسیار استقبال می شود.
انستیتوی اروپایی نتایج تست تصادف ایمنی خودرو نشان می دهد که لنسر 81٪ ایمنی را در انواع برخورد برای یک مسافر بزرگسال فراهم می کند. تاکنون این شاخص برای کودکان 80٪ خواهد بود. عابران پیاده 34٪ احتمال زنده ماندن در تصادف رانندگی را دارند. زیرا لنسر از فناوریهای امنیتی مدرن مانند ترمز اتوماتیک و هشدار برخورد استفاده نمی کند. با توجه به این ، امتیاز گزینه های محافظت از این محصول در سال 2009 حدود 71 درصد بود.

میتسوبیشی لنسر

نسخه در حال حاضر فروخته شده از لنسر دارای تمام ویژگی های امنیتی در نوع خود است. پرتابگر 1.8 لیتری شامل هفت کیسه هوا ، از جمله دو کیسه هوا دو مرحله ای برای راننده و سرنشین جلو ، دو کیسه هوا جانبی ، دو کیسه هوا با پرده و یک کیسه هوا برای زانوی راننده است. کمربند ایمنی سه نقطه ای برای صندلی های جلو و عقب به صندلی مخصوص مسافر جلو مجهز شده است. این سیستم مجهز به سیستم ضد سرقت ضد سرقت ، سیستم ترمز ضد قفل (ABS) ، کنترل پایداری فعال (ASC) ، کنترل کشش (TCL) ، توزیع نیروی ترمز الکترونیکی (EBD) و ترمز کمکی (BA) است.
تست رانندگی و کیفیت رانندگی
برای سدان های با تجربه کامپکت و مشهور دنیا مانند هیوندا ورنا ، کیا سراتو و تویوتا کرولا، لنسر متفاوت خواهد بود. تجربه رانندگی یک اتومبیل اسپرت در محصول میتسوبیشی کاملاً احساس می شود و راننده را متهم می کند. صندلی های جلو در وضعیت عالی هستند و دید خوبی دارند. آنچه لنسر را از بسیاری از سدان های دیگر دنیا جدا می کند هندلینگ عالی و تعادل یک اتومبیل است که خود را در گوشه گوشه ثابت کرده است. حتی بدون داشتن سیستم کنترل ASC ، لنسر در برابر بارهای ناگهانی فرمان قابل اعتماد و قابل کنترل به نظر می رسد.
یکی از اشکالات تجربه رانندگی لنسر عایق نویز داخلی است که اگرچه از محصولات چینی بهتر است اما با نسخه جدید کرولا به خصوص ورنا قابل مقایسه نیست. آنقدر ترسناک است که با سرعتی بالاتر از 80 کیلومتر در ساعت صدای باد در خودرو شنیده می شود ، گویی یکی از پنجره های عقب باز است. کمبود نیرو تأثیر عمده ای بر راننده لنسر دارد و مطابق انتظارات خودروهای نسبتاً گران نیست. یکی از عجیب ترین دستگاه های لنسر گیربکس CVT است که نسبتاً آهسته است و با رسیدن به سرعت های بالاتر از 4000 دور در دقیقه ، نسبتاً آهسته به نظر می رسد. حتی با امکان تغییر جعبه دنده دستی 6 سرعته در پشت چرخ ، لنسر شتاب قابل قبولی ندارد. مهندسان میتسوبیشی ممکن است باعث کاهش مصرف سوخت برای تسریع لنسر شوند. از آنجا که گیربکس خودرو کمتر از دو سال پیش معرفی شده است.
پیش از این خاطرنشان شده بود که صندلی ها و صندلی های لنسر از کیفیت عالی برخوردار بوده و فضای مناسبی را فراهم می کند ، خصوصاً برای سرنشین عقب در بالای سر؛ با این حال ، زانو افراد بلند قد در صندلی های ردیف دوم فاصله کمی از صندلی های جلو خواهد بود. لنسر - اتومبیل پنج نفره؛ اما طبق معمول ، سدان های جمع و جور با عرض 1760 میلی متر ، شخص ثالث را در صندلی عقب جای نمی دهند. این خودرو از یک صندوق ناامید کننده بهره می برد که به نظر می رسد برای بهبود قابلیت مانور لنسر و البته کاهش وزن به 1350 کیلوگرم طراحی شده است.
به طور کلی ، با توجه به قیمت نسبتاً بالای لنسر ، این محصول برای خانواده ایرانی مناسب محسوب نمی شود و برای جوانان علاقه مند به این محصول اصلی جذاب خواهد بود. شاید سادگی این خودرو در ظاهر و فضای داخلی از نکات مثبت لنسر در جذب مشتری باشد؛ زیرا به نظر نمی رسد مانند محصولات مدرن باشد.
قیمت نهایی و مقایسه با رقبا
چند سال پیش نسخه 1.6 لیتری لنسر با قیمت 100 میلیون دلار یا کمتر فروخته شد که از نظر کلاس برند و هزینه ریال جالب بود؛ اما در حال حاضر تنها یک مدل 1.8 لیتری با گزینه های نسبتاً کامل با 139 میلیون و 800 هزار تومان فروخته می شود. این مبلغ را می توان با اقساط از جمله 12 قسمت از 4 میلیون و 750 هزار نفر و یا 24 قسمت 2 میلیون و 730 هزار نفر پرداخت کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی