لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

نما:
ظاهر و قیمت - این همان چیزی است که خودروسازان چینی در سراسر جهان به موفقیت بزرگی دست یافته اند. اکثر تولیدکنندگان خودرو نیز در تلاشند مدلهای پایه چرخدار یا SUV را ارائه دهند ، یا حداقل مدلهای خود را با SUV بفروشند تا مشتریان با اتومبیل های معمولی بتوانند در این جاده و در جاده حرکت کنند. آنها همچنین می توانند از این شبه SUV ها یا به اصطلاح کراس اوور استفاده کنند.
طراحی چراغهای جلو و چراغهای روشنایی     Lifan X50 بسیار متفاوت است: اگرچه چراغهای جلو دارای شکل افقی و نمادی هستند ، مانند مدل آلفا رومئو ژولیت ، نمای جلوی آن شکل متفاوتی را نشان می دهد که شبیه به چراغهای جلو اپل استرای نسل قبلی است. آینده.
با این وجود ، آنچه در نهایت مشخص است ، ترکیب زیبایی در چهره Lifan X50 است. در نمای جلوی ، لامپهای بادام در ترکیب با یک نوار LED ظاهری مدرن به    لیفان X50 می دهند. شیشه جلو اتومبیل کوچک یادآور جوچ بک های ایتالیایی است و همه اینها از یک شرکت طراحی ایتالیایی به همراه لیفان برای ایجاد لیفان X50 ناشی می شود. در نمای جلوی لیفان X50 در نگاه اول یکی از جذاب ترین گزینه ها نوار افقی LED در اطراف سپر خودرو است که در خودروهای زیر 60 میلیون تومان کمتر دیده می شود و تأثیر بسزایی در ظاهر این خودرو دارد.
شاسی بلند یا SUV در سالهای اخیر رواج بیشتری پیدا کرده است و اکثر خودروسازان در تلاشند مدل هایی از این سری از محصولات یا حداقل مدل های شهری آنها را با ظاهری شبیه به SUV ارائه دهند. آن را به بازار بفرستید تا مشتریان بتوانند از این وسایل نقلیه شبه جاده ای یا به اصطلاح کراس اوور حتی در شرایط شهری و جاده ای استفاده کنند که در اتومبیل های معمولی امکان پذیر است. لیفان X50 طبق این فلسفه ایجاد شده و یکی از کوچکترین کراس اوورهاست. ، در بازار کشور ما مواردی وجود دارد که از نظر ابعاد می توانند نقش یک خودروی شهری را بازی کنند ، اما مهمترین مزیت این مدل نسبت به هاچ بک ها و انواع دیگر وسایل نقلیه ، فاصله قابل ملاحظه و ارتفاع کف خودرو 20 سانتی متر از سطح زمین است که می تواند درجه باعث کاهش ترس از برخورد با انواع برآمدگی ، برآمدگی و برآمدگی می شود. از طرف دیگر ارتفاعات زیاد باعث افزایش توانایی رانندگی جاده و وسایل نقلیه اطراف آن هنگام رانندگی می شود و این ویژگی می تواند ایمنی رانندگی را افزایش دهد.

فضای درون
فضای داخلی این خودرو با دید مدرنیستی و ارگونومی خوب طراحی شده است. این کابین همچنین دارای قطعات مختلف آلومینیومی است. مانند اکثر اتومبیل های چینی ، متریال به کار رفته در داشبورد از پلاستیک سخت ساخته شده است که اگر به قیمت این خودرو دقت کنید ، تا حدودی قابل توجیه است.
هنگام ورود به اتاق لیفان X50 ، فضایی سنتی ، مدرن و اسپرت در جلوی چشمان شما می درخشد و پس زمینه قرمز صفحات نمایش عقب که به سه قسمت تقسیم شده است ، بیش از هر چیز دیگر توجه بیشتری را به خود جلب می کند. در وسط صفحه نمایش دیجیتالی ، سرعت و صفحه نمایش اطراف موتور آنالوگ است ، نمایشگرهای سمت چپ وضعیت انتقال و سوخت موجود را نشان می دهند ، و در سمت راست - رایانه در مادربرد (با امکان استفاده متوسط ​​سوخت ، عملکرد نمایشگر ، فاصله باقیمانده از پمپ بنزین و غیره) با صفحه نمایش تقویت کننده
صندلی ها دارای روکش صندلی گسترده و راحت هستند و می توان آنها را به صورت دستی تنظیم کرد ، اما این نکته نکات بسیاری برای تغییر شرایط زندگی نمی دهد. سیستم صوتی 4 بلندگو دارای ورودی های AUX و USB و اندازه مشترک است. می توان آن را با یک مقام رسمی جایگزین کرد. مانیتور لیفان است ، اما کرمان موتور هنوز برنامه ای برای انتشار این صفحه اعلام نکرده است.

لیفان X50
کولر گازی برقی است اما اتوماتیک نیست و باید به صورت دستی تنظیم شود. ورودی های AUX و USB در سمت راست ترمز دستی قرار دارند و سوئیچ کنترل پایداری ESP در زیر قرار دارد. یکی از مزیت های موجود در کابین لیفان X50 که روی یک چرخ دستی 2.5 متری قرار دارد فضای کافی برای پاها و صندلی های مسافر است و در عین حال امکان نگهداری در اتاق نیز وجود دارد به گونه ای که هرگز فضای اضافی وجود ندارد. شکست خواهد خورد. شما روبرو نشده اید. تراز کردن چراغ ، تنظیم آینه برقی و قفل مرکزی درها با استفاده از دکمه های سمت چپ روی فرمان امکان پذیر است و سیستم صوتی با استفاده از دکمه های نصب شده روی فرمان کنترل می شود. یک دریچه دوتایی نیز یکی از گزینه هایی است که مطمئناً خریداران را در این کراس اوور کوچک جذب می کند.
ایمنی
ورق های استیل با مقاومت بالا در بیش از 42٪ از بدنه خودرو استفاده می شود. از طرف دیگر ، این خودرو دارای 2 کیسه هوا به صورت استاندارد است که در مدل های کامل این تعداد را به 6. افزایش می دهد. علاوه بر این ، سیستم های ایمنی مانند ABS ، EBD ، BA ، ESP ، TCS و غیره نیز نصب شده اند که می تواند نادر در یک اتومبیل با همان قیمت نادر است قابل توجه است که تمام این سیستم های امنیتی نیز توسط شرکت آلمانی بوش ساخته شده اند.

امتحان رانندگی
پس از رانندگی لیفان X50 ، به سرعت متوجه خواهید شد که هیچ نشانه ای از سرعت سنج در قسمت عقب آمپلی فایر وجود ندارد ، اما یک سرعت سنج با یک پس زمینه قرمز در وسط است. موتور سریال 102 لیتری 1.5 لیتری با تبدیل کلید با صدای آرام و آرام انجام می شود و پس از انتخاب وضعیت درایو گیربکس CVT ، می توانید شتاب را با لیفان X50 تجربه کنید.
شماره های دیجیتالی سرعت در پشت آمپلی فایر مهر می شوند و اگر علاقه ای به شتاب بیشتر دارید می توانید گیربکس را در حالت S یا اسپرت  قرار دهید تا موتور 1.5 لیتری سریعتر کار کند. ، نمای کلی معقول و قابل قبول است ، اما اگر به سبک رانندگی کلاسیک بسیار علاقه مند هستید ، به جای انتخاب مدل اتوماتیک ، می توانید یک مدل را با جعبه دنده دستی 5 سرعته انتخاب کنید ، به دلیل نرمی گرفتن و کیفیت ، هزینه کمتری را پرداخت می کنید. جایگزینی دنده یکی از بهترین خودروهای چینی موجود در بازار است و نمونه برداری خودکار را برای وضوح بالا به طور چشمگیری تسریع می کند.
قیمت و شرایط بازار
در بازار فروش ، این مدل عملا هیچ رقیبی در کلاس بدنه ندارد ، بنابراین لیفان X50 ترکیبی از طراحی خاص ، ویژگی های کاربردی و اقتصادی و سطح قابل قبولی از راحتی تجهیزات با شکل بدنه جدید را ارائه می دهد. قیمت گذاری مناسب می تواند موقعیت خود را به عنوان یکی از پرفروش ترین خودروها در بازار کشور ما تثبیت کند.
قیمت دنده های مکانیکی لیفان X 50 حدود 48 میلیون تومان ، قیمت دنده اتوماتیک لیفان X 50 حدود 53 میلیون تومان است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی