لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

پژو - اولین در ششمین نمایشگاه بین المللی خودرو در تهران در سال 2006 - به نمایندگی از ایران خودرو بود که به دلیل محدود بودن واردات خودرو به کشور در آن زمان و طراحی غیر معمول آن ، در نمایشگاه خودرو در تهران مورد استقبال قرار گرفت. و یکی از جذاب ترین اتومبیل های این نمایشگاه بود.
سه سال بعد ، سیتکو (شرکت تابعه ایران خودرو) اولین مدل اصلاح شده پژو را در هشتمین نمایشگاه بین المللی اتومبیل مشهد در غرفه ایران خودرو معرفی کرد.
از سال نهم میلادی ، ایران خودرو ثبت نام و تهیه این خودروی وارداتی را آغاز کرد که احتمالاً بازار ایران را آزمایش کرده و درنهایت خط مونتاژ آن را به بازار عرضه می کند ، که پس از توقف نسبتاً کم در فرانسه با ایران روبرو شد و از پژو جدا شد. ، ایران لغو شده است.
دلایلی که نباید در طی واردات به مدت 4-5 سال مورد استقبال قرار گیرد ، قیمت بالای ایران خودرو و واردات نسخه دو لیتری آن در مقایسه با رقبا موتورهای چهار سیلندر کره ای و ژاپنی است.
براساس آمارهای غیررسمی ، یک دستگاه توسط ایران خودرو و 3 دستگاه توسط افراد دیگر با توانایی های مختلف وارد شده است. در سال های 1-2 تولید شده و از آن زمان جایگزین 1 شده است.

پژو407

مشخصات:
انتخاب یک موتور 4 لیتری 2 لیتری ، که در واقع طبقه متوسط ​​سری بنزین است ، باید با PSA برای بازار ایران با سیتروئن C5 قابل مقایسه بود. این مدل با گیربکس پنج سرعته دستی یا چهار سرعته اتوماتیک در دسترس است. این ماده می تواند حداکثر 2 اسب بخار را در 2 دور در دقیقه تولید کند.
برخلاف تصور رایج ، شتاب 2 در وزن 2.5 تن چندان ضعیف نیست و در مدل های دستی و اتومات این اعداد به ترتیب در 1 و 2 ثانیه ثبت می شوند.
ویژگی های امنیتی:
هشدار کمربند ایمنی ، سیستم کنترل پایداری ESP ، ترمز اضطراری برقی EBA ، سیستم ترمز ضد قفل ABS ، فرمان ضد لغزش ، فرمان حساس به سرعت ، محدود کننده سرعت و 4 کیسه هوا در مدلهای اتومبیل ایران وجود دارد.

راحتی:
از ویژگی های اصلی پژو 407 معرفی شده توسط ایران خودرو می توان به کنترل هوشمند کروز محدود ، آینه های برقی تاشو ، یک سقف برقی برقی ، صندلی های جلو دو طرفه ، سنسور باران و نور ، رادار جلو و عقب و تهویه مطبوع اتوماتیک دو حالته اشاره کرد. به طور خودکار نشان داده شده است

  • ۹۸/۱۲/۲۸
  • peugeot 407

407

سیتروئن

پژو

ژاپنی

کره ای

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی