لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

ویژگی های اصلی تایکان:
سدان برقی و نسخه اسپرت توربو S یک سیستم محرک تمام چرخ با قدرت 2 اسب بخار است که پس از پرتاب سرعت تا 5 کیلومتر در ساعت (6.2 ثانیه) می رسد. تکواندو از باتری های 1.5 کیلو وات استفاده می کند که در صورت شارژ کامل ، قدرت کافی برای رانندگی تا 2 کیلومتر را تأمین می کند. ولتاژ عملکرد سیستم برق تایکان حدود 5 ولت است که بالاتر از حد انتظار است. خودروهای تسلا از ولتاژهای 1 تا 5 ولت استفاده می کنند و محصولات هیبریدی مرسدس بنز یا BMW از ولتاژ 2 تا 5 ولت برخوردار هستند.
باتریهای تایوانی هنگام اتصال به شارژرهای قدرتمند برای وسایل نقلیه الکتریکی ، مانند باتری های یونیتی یا ایالات متحده ، از ظرفیت های 5 دقیقه تا 5 درصد استفاده می کنند. همچنین با اتصال 5 دقیقه ای به شارژر می توان از آن تا 5 کیلومتر فاصله داشت.
نکته مهم دیگر در تایوان استقامت با بالاترین توان است ، که برای یک محصول الکتریکی بسیار مهم است. مهندسان و گزارشگرهای پورشه که در تست در تایوان شرکت کرده اند می گویند که این خودرو از 2 تا 0 کیلومتر در ساعت بدون موفقیت شتاب گرفت. همچنین چهار ساعت تست فشار بالا از تایپه در باند فرودگاه ناردو ایتالیا طول کشید و این سدان برقی 2 کیلومتر با سرعت متوسط ​​4 کیلومتر را پوشانده است. در زمان این نوشتن ، پورشه تکواندو رکورددار سدان برقی نورنبرگ در 2 دقیقه و 2 ثانیه است ، در حالی که جگوار XE SV هنوز هم سریعترین مدل ثبت شده در نورنبرگ و پورشه 911 در 9 دقیقه است. 2 ثانیه رکورد جهانی سریعترین خودروی جاده جهان در گرین جهن در 2 دقیقه و 2 ثانیه است.

پورشه تایگان
طراحی بدنه و بیرونی پورشه تایکان:
علاوه بر اصالت برند پورشه که بسیار با ارزش است و فقط در بین علاقه مندان به خودرو تأثیر دارد ، فرم بدنه و زبان طراحی این شرکت آلمانی نیز می تواند در بازار جهانی تایوان برنده شود. به نظر می رسد سدان تمام الکتریکی پورشه از مدل 911 و البته اسپرت تر از بدنه و لوکس بزرگ پانامرا برخوردار است.
با استفاده از تصویر بالا می توانید تفاوت ها و شباهت های بین تایگان، پانامرا و 911 را به درستی تجزیه و تحلیل کنید. ارتفاع هود و کاپوت جلو در تایوان مشابه 911 و پایین تر از پانامرا است. صندلی راننده در پنج محصول پورشه تقریباً یکسان به نظر می رسد و بلندتر بودن ارتفاع سقف در تایوان طبیعتاً به صندلی های جلو فضای بیشتری می بخشد. طرح چرخ و سقف در تایپه و پانامرا بسیار شبیه به هم است ، بنابراین مسافران کلاس دوم شرایط مشابهی خواهند داشت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی