لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

گاهی اوقات سازندگان خودرو باید سالانه مدل های خیابانی را با ویژگی های نزدیک اتومبیل های مسابقه ای تولید کنند تا بتوانند اتومبیل های خود را با قوانین مسابقه تطبیق دهند. یکی از بهترین نمونه های چنین خودروهایی لانچیا دلتا S4 است. سایر اتومبیل های قابل ذکر مانند لانچیا 037 و تویوتا سیلیکا GT-Four که بین 2 تا 3 سال تولید می شدند اما تویوتا در حال حاضر تست  GR را آزمایش می کند. آنچه در زیر می خوانید اولین تجربه شما در رانندگی ون با نسخه اولیه وب سایت ماشین است.
بخش تولید اتومبیل اسپرت تویوتا این مدل را به گونه ای طراحی کرده است که با نسخه های دیگر یاریس اشتباه گرفته نشود ، زیرا مدل GR دارای چرخ های بزرگتر و لولا های گسترده تر و ورودی هوای زیادی در قسمت جلوی آن است. چرخ ها - مدل های 4 اینچی با ترمزهای قدرتمند یاریس با کالیپر قرمز. در قسمت عقب یاریس GR دو خروجی بزرگ وجود دارد که توجه یک موتور سه سیلندر 1.2 لیتری را جلب می کنند. دیفیوزر نیز در قسمت عقب قرار دارد که آیرودینامیکی و تزئینی نیست. از دیگر مشخصات یاریس GR می توان به سقف کربن و چراغهای جلو LED اشاره کرد. برای کاهش وزن ، درها و روکش از آلومینیوم ساخته شده است ، و ارتفاع عقب 2 میلی متر کاهش می یابد. با این اقدامات وزن یاری ها به حدود 3.8 کیلوگرم کاهش یافت.

تویوتا یاریس
برای آزمایش ، دو مدل جاریس در دسترس خبرنگاران بود: نسخه استاندارد GR و دیگری با تجهیزات اقتباس. مدل عملکرد از نظر مکانیکی به دو دیفرانسیل مسدود کننده تورسو مجهز است ، در حالی که در مدل استاندارد GR فقط از یک دیفرانسیل بلوک استفاده می شود. توربوشارژر 3 سیلندر 2 سیلندر گشتاور 2 نیوتن متر در مقایسه با پیچ های استاندارد یاریس که در عقب 2 میلی متر نصب شده اند تا توزیع وزن خودرو بهبود یابد. البته این ارقام مربوط به نسخه اولیه است و هنوز مشخصات نهایی مدل تولید منتشر نشده است. شتاب دهنده تویوتا یاریس GR سریعتر از رقبای خود احساس می کند.
قدرت موتور در هر دو مدل چشمگیر است و به راحتی می تواند در دنده پنجم به 5 کیلومتر در ساعت برسد. گیربکس یاریس GR یک جعبه دنده دستی شش سرعته است و پیشرانه آن می تواند با سرعت هفت هزار چرخش در دقیقه کار کند. یکی از بهترین ویژگی های این درایو ، قدرت میان رده است. تویوتا یاریس GR با سرعت زیاد تفاوت زیادی با سایر خودروها دارد ، بنابراین راننده از وزن کم خود به خوبی آگاه است. همچنین می توان به راحتی برای از بین بردن تمام پتانسیل ماشین استفاده کرد ، در حالی که یلریس بسیاری از خطاهای راننده را نادیده می گیرد. تعادل دستگاه نیز رضایت بخش است ، چسبندگی زیادی در پیچ ها وجود دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی