لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

Audi Audi Audi  از مدل TT RS 2019 با موتور 5 سیلندر 400 اسب بخار رونمایی کرده است. با طراحی اسپرت ، بسیار مقاوم و مدرن Audi ماه اوت گذشته فیس لیفت TT را معرفی کرد. اما آلمانی ها نسخه ورزشی و قدرتمند TT با نام RS را در آن زمان نامگذاری نکردند ، تا اینکه سرانجام پس از یک انتظار طولانی ، کوپه TT RS با یک موتور 5 سیلندر ارائه شد. اصلی ترین تغییرات ظاهری برای این مدل ، ورود زیاد هوا در قسمت جلویی و سپر با نمای اسپرت است.
یک رادیاتور بزرگ در پشت پنجره کشویی لانه زنبوری TT RS برای خنک کردن پیشرانه بهتر قرار دارد. یک اسپویلر بزرگ ، گسترده و با الهام از مسابقه نیز در قسمت جلوی خودرو نصب شده است. مشتریان آئودی می توانند از بین اسپویلرهای اتومبیل به رنگ مشکی ، آلومینیومی یا همان رنگ بدنه انتخاب کنند.
در قسمت عقب خودرو شاهد گلگیر جدید با رینگ اضافی هستیم و این قطعه به ظاهر کوچک باعث می شود TT RS جدید عضلانی تر شود. یک نوار بسیار نازک همچنین هر دو چراغ را به طور ظریف به هم وصل می کند. در تمامی نسخه های ائودی TT RS از چراغهای LED استاندارد به عنوان استاندارد استفاده می شود. با این حال ، مشتریان می توانند آرایه های اضافی LED و چراغ های روشن OLED برای وسیله نقلیه خود را با هزینه اضافی سفارش دهند. ائودی TT RS در هشت رنگ مختلف عرضه خواهد شد که یکی از آنها با نام کیالامی گرین منحصراً برای مدل RS در دسترس خواهد بود.
در قلب TT RS کوپه و روآد استر یک موتور بنزینی 5 سیلندر 5 سیلندر درون خطی 5 لیتری توربوشارژ TFSI وجود دارد که توانایی تحویل 400 اسب بخار را دارد. و گشتاور 480 نیوتن متر این 9 سال متوالی در لیست بهترین موتورهای جهان قرار گرفته است و می تواند در 3.7 ثانیه TT RS را از صفر تا 100 کیلومتر در ساعت شتاب دهد. اگرچه حداکثر سرعت آئودی TT RS به صورت الکترونیکی محدود به 250 کیلومتر در ساعت است ، اما می توان این گزینه را تا 280 کیلومتر در ساعت افزایش داد.
در بخش انتقال از آئودی TT RS ، ما شاهد استفاده از پیشرانه تمام چرخ های آئودی کواترو و گیربکس 7 سرعته S-ترونیک هستیم. خریداران می توانند اندازه تایرهای 19 و 20 اینچی خودرو را انتخاب کنند. در داخل این حلقه های آلومینیومی دیسک های ترمز برمبو با هشت کالیپر پیستون وجود دارد که به رنگ مشکی استاندارد است. اما همچنین می توان آنها را به صورت گزینه ای به رنگ قرمز سفارش داد. خریداران همچنین می توانند دیسک های ترمز کربن برمبو را برای وسیله نقلیه خود سفارش دهند. در کل گزینه های زیادی برای آئودی TT RS وجود دارد که یکی از مهمترین آنها تعلیق فعال اسپرت RS است.
تغییرات زیادی در کابین وجود ندارد. اما این نرم افزار برای سیستم چندرسانه ای TT RS به روز شده است و در پشت آمپلی فایرها شاهد صفحه نمایش 12.3 اینچی هستیم. RS دارای اثاثه یا لوازم داخلی داخلی قرمز با صندلی های ورزشی الکانترا یا ناپا پوشیده و صندلی های روی صندلی ها آئودی TT RS جدید فروش این ماه در آلمان آغاز می شود ، کوپه از 67،000 یورو (حدود 76،000 دلار) شروع می شود و راه راه با 70،000 یورو شروع می شود. (حدود 80،000 دلار)

آئودی TT

آئودی TT خودرویی است با شتاب سریع ، کیفیت عالی در رانندگی ، عملکرد عالی و ظاهری زیبا و چشمگیر داخلی و خارجی ، که یکی از جذاب ترین گزینه ها برای رانندگی در جاده های پیچ و تاب است. آئودی TT از سال 2010 تاکنون سهم بازار را به دست آورد و همه مدل ها با موتور چهار سیلندر توربو آئودی و گیربکس S-ترونیک با دو کلاچ عرضه شدند و V6 دیگر در دسترس خریداران نبود. علاوه بر این ، کلیه انواع مجهز به موتور چهارچرخ کوآترو است که باعث افزایش قابلیت اطمینان خودرو هنگام رانندگی می شود و حالت های مختلف رانندگی مانند بارندگی بارانی ، برف و غیره را ارائه می دهد. مدل هایی با دیفرانسیل جلو دیگر امسال گزینه ای نبودند و فقط برای مدلهای تولید از 2007 تا 2010 می توانید نوع دیفرانسیل جلو را پیدا کنید. طراحی منحصر به فرد این خودرو به آن امکان دستیابی به فروش بسیار خوبی داد و به سرعت بازارهای اروپا را فتح کرد.
یکی از ویژگی های جالب شاسی آئودی TT این است که از ترکیبی از 69٪ آلومینیوم و 31٪ از فولاد ساخته شده است ، اگرچه این نسبت در نسخه روآد استر متفاوت است. آئودی از بیشترین استیل موجود در قسمت عقب خودرو برای ایجاد تعادل وزن مناسب برای وسیله نقلیه استفاده می کند. تمام آئودی می خواست به مشتریان خود عرضه کند یک کوپه ساده و کاربردی بود و خوشبختانه این کار هم شد. آئودی TT اولین در بخش کوپه ورزشی بود که با موفقیت در بازاری تحت سلطه انحصار BMW و پورشه به فروش رسید و تا امروز نیز به فروش خود ادامه می دهد.
آئودی TT هرگز به طور منظم و صحیح در بازار ایران فروخته نمی شد و تنها در سالهای بسیار دور بود که به میزان بسیار کمی توسط چند شرکت وارد شد و تحویل آن متوقف شد. امروزه هنوز مدل هایی از این خودرو ، کوپه و کوپه در بازار روستایی وجود دارد که علی رغم چندین سال ترافیک هنوز جذاب و مدرن به نظر می رسند. مدلهای استفاده شده آئودی TT در بازار ایران طرفداران خاص خود را دارند.
طراحی بیرونی ، ماشین آینده
از آنجا که ما با یک کوپه ورزشی سروکار داریم ، این حس را به وجود می آورد که خودروی مورد نظر ما کم است ، که البته این امر برای تردد در معابر و خیابان های کشور ما مشکل ساز خواهد بود. طراحی بیضی آئودی TT و هماهنگی بسیار خوب بین خطوط جلویی ، جانبی و عقب TT همچنان باعث شده تا این خودرو نه تنها در بازار ایران بلکه در بازارهای جهانی نیز جذاب و زیبا شود. داد. شیب پنجره عقب و گسترش آن به سپر جلو به حفظ آیرودینامیک خودرو کمک می کند ، در حالی که یک گلگیر کوچک در قسمت عقب خودرو فشار بیشتری را ایجاد می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی