لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

با توجه به سایر هزینه های جانبی hyundai verna ، لازم به ذکر است که در حال حاضر قیمت هر جفت لاستیک در این اتومبیل بین 330،000-360،000 تومان از شرکت های تایر ایرانی مانند بارز ، کویر ، دنا ، یزد و و ... است. علاوه بر این ، نرخ WA این مدل در صورت عدم تخفیف و بازپرداخت توسط مالک در طی یک سال و پوشش مالی 7 میلیون و 700 هزار تومان معادل یک میلیون از 650 تا یک میلیون و 690 هزار تومان است. اعلام کرد
قیمت های بازار
همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر شد ، hyundai verna حدود 7 سال پیش خط تولید را ترک کرد و طرفداران این مدل فقط می توانند مدلهای استفاده شده از این مدل را در بازار داخلی خریداری کنند.
در همین راستا ، اگر کسی بخواهد ونرا را در گیربکس دستی با مدل طراحی 1389 با کارایی کمتر از 100000 کیلومتر و در بهترین شرایط فنی و بصری و لوازم جانبی (بیمه ، لوازم جانبی و غیره) خریداری کند ، باید وی را داشته باشد. برابر با پرداخت مبلغ 37 میلیون و 600 هزار تومان بپردازید و اگر همین شخص بخواهد نمونه اتوماتیک با همان مشخصات را به ورنا ارائه دهد ، باید 48 میلیون تومان هزینه کند.
خروجی
سرانجام ، با توجه به این مدل ، زمان آن است که نتیجه بگیریم که از نظر ما ، خرید این مدل با گیربکس دستی در همه ابعاد در شهرهای بزرگ کشور مطابق با مدل ساختاری جدیدتر (از سال 2007) و کاربردی کمتر از 120،000 پیشنهاد شده است. کیلومتر از آنجا که در شهرهایی مانند تهران ، اصفهان ، شیراز ، مشهد ، تبریز و غیره می توانید مواد مصرفی و قطعات یدکی این مدل را پیدا کنید و همچنین به دلیل هزینه کم استهلاک این خودرو در مقایسه با مدل اتوماتیک ، خریداران می توانند از آن استفاده کنند مدل برای چند سال و چند سال. استفاده کنید. عنوان خودروی شهری را بخرید.
لازم به ذکر است که برخی از دارندگان ورنا در شهرهای کوچک خاطرنشان می کنند که این مدل در تهیه لوازم جانبی و مواد مصرفی دچار کمبود یا کمبود قطعات است و راین اتومبیل که وظیفه نگهداری این وسیله نقلیه را بر عهده دارد ، در برخی از شهرهای کشور دپارتمان پس از فروش ندارد.
هیوندای ورنا یک خودروی کم حجم است که توسط هیوندای ساخته شده و هم اکنون در نسل پنجم خود در خط تولید قرار دارد. هیوندای ورنا همان لهجه هیوندای است که در بازار کشور ما نیز حضور دارد. نسل اول هیوندای ورنا یا اکسنت در سال 1993 معرفی شد و در نسل دوم وارد بازار ایران شد.
این نسل از هیوندای ورنا در سال 1999 معرفی شد و در سال 2005 وارد بازار ایران شد. ورنا در یک زمان به عنوان یک ماشین ارزان قیمت شناخته می شد و نتوانست با موفقیت در کشور ما ظاهر شود. ورنا یا اکسنت در واقع یکی از ارزان ترین محصولات هیوندای است و زمانی در ایران به عنوان یک ماشین ارزان قیمت شناخته می شد.
ورنا با دو موتور 1.5 و 1.6 لیتری و دو گیربکس دستی و اتوماتیک در ایران حضور داشت.
نکات مثبت هیوندای ورنا
جذب کم شوک وسایل نقلیه - سواری صاف و آرام - کیفیت ساخت خوب.

نکات منفی هیوندای ورنا
کمبود قطعات و عدم کارکرد - ضعف موتور ، به ویژه در نسخه اتوماتیک
امنیت هیوندای ورنا امنیتی

هیوندا ورنا
بررسی تخصصی هیوندای ورنا
هیوندای ورنا یک خودروی کم حجم است که در سال 2005 وارد بازار ایران شد. البته خوب است بدانید که ورنا همان لهجه هیوندای است که در نسل های جدید در بازار ایران ظاهر شده است. این بدان معناست که استفاده از حروف مختلف برای محصولات هیوندای یک پدیده عجیب نیست و ما قبلاً شاهد چنین موردی با هیوندای الانترا بودیم که در ابتدا با نام آوانته در ایران شناخته می شد.
هیوندای ورنا در سال 1999 وارد نسل دوم شد و تا سال 2005 در بازارهای جهانی عرضه شد ، اما تولید تا سال 1390 در ایران ادامه داشت. گرچه ورنا نیز مانند سایر کشورها یکی از ارزان ترین محصولات هیوندای در ایران بود ، اما هرگز مورد استقبال خوبی قرار نگرفت و فروش خوبی هم نداشت.
هیوندای ورنا بدون شک از نظر ظاهری بسیار جذاب نیست و نمی تواند توجه خریداران جوان را به خود جلب کند و اکثر سالمندان و خانواده ها قصد خرید آن را دارند. هر جا که هیوندای ورنا را مورد بررسی قرار دهیم ، هیچ جاذبه ای وجود ندارد ، که مطمئناً به دلیل این مشکل برای هیوندای مشکلی ندارد زیرا طراحی ورنا به سالهای زیادی بر می گردد و نباید انتظار یک ماشین مدرن را داشت.
طراحی کابین خلبان هیوندای ورنا ساده است و از پلاستیک در کابین بسیار استفاده می شود. البته در این رابطه ، ورنا در مقایسه با وسایل نقلیه رقیب مانند سیتروئن زانتیا و تندر 90 عملکرد خوبی ندارد و ما این را برای شما قضاوت می کنیم.
هیوندای ورنا با دو موتور 1.5 لیتری و 1.6 لیتری در بازار ایران عرضه می شود. نوع چهار سیلندر 1.5 لیتری 91 اسب بخار نیرو می بخشد. و 131 نیوتن متر گشتاور ، در حالی که نیرو از طریق گیربکس دستی 5 سرعته به چرخ های جلو منتقل می شود. اما اگر به دنبال خرید نسخه اتوماتیک هستید ، خوب است بدانید که قدرت در این مدل توسط یک موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری تولید می شود که 105 اسب بخار قدرت تولید می کند. گشتاور 143 نیوتن متر و این نیرو از گیربکس از 4 دنده به چرخ های جلو. از سرعت اتوماتیک استفاده می کند.
به همین ترتیب ، هیوندای ورنا یک خودروی قدرتمند نیست و انتظار می رود عملکرد بالایی داشته باشد و بیشتر برای استفاده ساده از خودروهای شهری مناسب باشد. بنابراین ورنا ، به ویژه در نسخه اتوماتیک ، در عبور از مسیرهای کوهستانی مشکلات زیادی دارد و کمی ناامید کننده است. البته ورنا ویژگی منفی دیگری نیز دارد ، یعنی عدم گزینه ها و امکانات رفاهی و حتی برای داشتن ساده ترین سخت افزار ، باید خود آن را نصب کنید.
با وجود همه راحتی ها ، ورنا ارزان است و نیازی نیست که در طولانی مدت به یک تعمیرگاه بروید. کیفیت خودرو چندین سال است که حفظ شده است و می توانید از آن مطمئن باشید. اما در شرایط فعلی ما پیشنهاد می کنیم هنگام خرید اتومبیل با کیلومتر صفر اولویت بندی کنید و اگر قصد خرید هیوندای ورنا را دارید ، باید به نسخه های کم کار اولویت دهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی