لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

در مرکز شاسی ، پنجره های ذوزنقه ای ذوزنقه ای دارای یک قاب کاملاً کروم اندود هستند که به دلیل برد زیاد هوا کافی را فراهم می کنند و حتی بیشتر از رادیاتورها برای خنک کردن موتور نیاز دارند.
در هر دو طرف سپر و زیر لامپ اصلی دو ورودی هوای بسیار بزرگ وجود دارد که برای خنک کردن هر دو رادیاتور و دیسک ترمز جلو استفاده می شود ، که در آن پره های کرومی به صورت افقی سوار شده اند. همراه با چراغ قرمز که صاحب خودرو به طور خودجوش در هر دو طرف در مسیرهای رانندگی ادغام شده است ، زیبایی بی نظیر Audi R8 را نشان می دهد.
نمای جانبی Audi R8 یا مشخصات ما دارای چرخ های آلومینیومی نقره ای 19 اینچی با لاستیک 235/35 در جلو و لاستیک 295/30 در عقب است که در پشت آن دیسک ها و پیستون ترمز قابل مشاهده است و همچنین از طرح رنگی شناخته شده استفاده شده است. در این بخش آرایش بدنه متفاوتی نشان داده شده است ، اما از این منظر نمی توان شکل شاسی آئودی R8 را نادیده گرفت ، زیرا قوس نرم ساخته شده از سقف به عقب خودرو ، علاوه بر زیبایی خودرو ، علاوه بر زیبایی خودرو ، یک امتیاز محسوب می شود. تاثیر بر ضریب آیرودینامیکی و هدایت جریان هوا موثر - سایپرز ، باشگاه دانش
با حرکت به قسمت عقب خودرو ، به قسمت هیجان انگیز ساختار اتومبیل برمی گردیم: به لطف چراغهای ورودی در ورودی یا به جای آن ، دریچه های رادیاتور عقب با نوارهای افقی کرومی بین آنها ، مانند نوارهایی بین ورودی هوای رادیاتور جلو نصب شده است. ، چهار اگزوز دو طرفه در دو طرف بدن به صورت جفت و یک دیفیوزر بزرگ بدون تیغه اضافی ، فهمیده می شود که باز هم ، استفاده از پس زمینه قرمز توسط صاحب خودرو در دریچه های عقب و قسمت میانی دیفیوزر ، لبه اصلی نسبت به گذشته زیباتر است ، البته در این فصل نقش حرکت قابل مشاهده خودرو در زیر به اصطلاح کاپوت شیشه ای نباید نادیده گرفته شود ، بلکه صرفاً نادیده گرفته می شود. ناگفته نماند ، یک اسپویلر متحرک کوچک در این قسمت وجود دارد که با سرعت زیاد کار می کند و باز می شود و به ماشین کمک می کند تا بیشتر در سرعت های بالا نگه داشته شود.

آئودی R8

به محض ورود به داخل کابین ، می بینیم که راننده دارای یک فرمان اسپرت پوشیده از چرم ارگونومیک و یک کیلومتر شمار کم وزن است که اطلاعات دقیق در مورد وضعیت خودرو از جمله از نظر قدرت و شارژ باتری را به راننده می دهد. کنسول مرکزی خودرو به گونه ای طراحی شده است که ممکن است ساده و در عین حال عملی باشد و کارکرد آن را آسان کند ، بنابراین دو کانال تهویه مطبوع خمیده معمولی در قسمت بالای بدنه با صفحه 6.5 در زیر وجود دارد. این کیت شامل یک اینچ از جمله سیستم موقعیت یابی ماهواره ای سریوس و سیستم موقعیت یابی ماهواره ای یا GPS است و از دوربین عقب و سیستم صوتی قابل تنظیم 465kW با 12 بلندگو استفاده می شود.

در زیر صفحه کنسول دکمه هایی برای همان صفحه نمایش وجود دارد ، در حالی که پایین ترین نقطه کنسول مرکزی دکمه های ولوم مانند تهویه هوا و دکمه های جانبی را دارد. برای راحتی مسافر ، همانطور که انتظار می رود ، آئودی از صندلی های اسپرت برقی کاملاً ارگونومیک استفاده کرده است که کاملاً از چرم با کیفیت ناپا که در اطراف باسن ، کناره ها ، شانه ها و گردن ها کشیده شده است و سر را پوشانده است. و سرنشین به عنوان یک لباس داخل یونیفرم قرار می گیرد و مسافران را در حین چرخش شدید در محل خود نگه می دارد.
از این چرم برای پوشاندن صندلی ها ، روی دستگیره های دو درب اصلی ، پایه ترمز دستی و آرنج ، قاب بالای صدف فوقانی و ستون کنار کنسول میانی استفاده می شود که باعث ایجاد رنگ های مختلفی نیز در فضای داخلی می شود. لوکس به خودرو کمک کرد ، اما مدلهای پس از این نسخه از قطعات الیاف کربن بدون پوشش به جای چرم پوشاندن این قطعات استفاده کردند تا این خودرو اسپرت تر شود.
مشخصات فنی و مشخصات فنی حرکت دهنده
به یاد داشته باشید وقتی برای اولین بار ذکر کردیم که در بخش آئودی R8 خودروهایی مانند استون مارتین وینتیج V8 ، مازراتی گران توریسمو  و پورشه 911 کاررا وجود دارند که در سال 2008 معرفی شدند و رقیبان اصلی آئودی در بازار هستند. بازار؟ حال می خواهیم با نگاهی متفاوت به آن بپردازیم و آئودی R8 را با این سه خودرو اسپرت محبوب در بازار به چالش بکشیم. بیایید با مشخصات این چهار محصول - آئودی R8 که قبلاً به آن اشاره کردیم ، شروع کنیم ، یک 4.2 لیتری V-8 مجهز به انژکتورهای تزریق مستقیم است که در قسمت عقب بدنه شاسی و در جلوی محور عقب قرار دارد. واقع شده. موتور به اصطلاح میانی حداکثر توان 420 اسب بخار دارد. در 7800 دور در دقیقه و گشتاور 430 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه.
استون مارتین وینتیج V8 همانطور که از نام این خودرو پیداست از یک موتور 4.3 لیتری V8 در زیر کاپوت استفاده می کند که با وجود جابجایی 0.1 لیتر بیشتر از آئودی R8 ، تنها با سرعت 7000 دور در دقیقه کار می کند. این موتور 380 اسب بخار تولید می کند. در 5000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 417 نیوتن متر ، به این معنی که با 0.1 سیلندر اضافی حدود 40 اسب بخار تولید می کند. و 13 نیوتن متر گشتاور کمتری نسبت به R8!
مانند R8 ، مازراتی گران توریسمو از پیشرانه 4.2 لیتری V8 استفاده می کند که در حدود 15 اسب بخار نیرو می بخشد. کمتر از R8 در 40،000 دور در دقیقه با 405 اسب بخار و حدود 30 نیوتن متر گشتاور بیشتر از R8 در 460 نیوتن متر. سنسورهای سرعت موتور 4750 دور در دقیقه را تحویل می دهند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی