لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

نزدیکترین رقیب پورشه ، آئودی SQ5 است که دارای یک پایه 6 سیلندر فوق شارژ توربوشارژ 354 اسب بخار قدرت مقایسه با قیمت پایه    Makan S است.در ضمن ، BMW X3 2014 وجود دارد که ارزان تر و همچنین جادارتر است. فضای بار و صندلی عقب مسافران را فراهم می کند. رنج روور  ممکن است جایگزین دیگری باشد ، اگرچه فضای باریک و باریک باریک اشکالات عمده ای است. اینها همه گزینه های خوبی هستند ، اما اگر از SUV لوکس کوچک خود عملکرد عالی می خواهید ،     پورشه ماکان 2015 برای شما یکی است.
طراحی بدنه و تجهیزات سلامتی
Makan  2015 یک شاسی 5 صندلی جمع و جور است که در دو سطح تر و تمیز موجود است: S و توربو قدرتمندتر. تجهیزات استاندارد S شامل چرخ های 19 اینچی ، درب اتوماتیک برقی ، آینه های جانبی و گرم کن ، سیستم اتوماتیک استارت -استوپ ، چراغهای جلو زنون سازگار ، کروز کنترل ، کنترل خودکار آب و هوا دو نقطه ای ، پنجره های برق ، روکش چرمی یا چرمی مصنوعی ، صندلی های جلو قابل تنظیم برقی 8 طرفه با حافظه برای تنظیم ، صندلی های عقب تاشو با 40/20/40 قابل جابجایی ، اتصال بلوتوث ، صفحه نمایش لمسی 7 اینچی و سیستم صوتی با دستگاه پخش سی دی ، ورودی صوتی برای iPod / USB. در نوع توربو علاوه بر موتور قوی تر ، سیستم تعلیق قابل تنظیم ، چرخ های منحصر به فرد 19 اینچی ، پنل های ابزار منحصر به فرد در جلو و عقب ، چراغ های مه شکن LED ، اثاثه یا لوازم داخلی چرمی کامل ، سقف آلکانتارا ، اثاثه یا لوازم داخلی آلومینیوم ، صندلی های اسپرت در جلو با قابلیت تنظیم 18 جهت و حافظه ، صندلی های جلوی گرم ، سیستم صدای فراگیر BOSE با 14 بلندگو و رادیو ماهواره ای و HD و سیستم هدایت ماهواره ای. عملکردهای خاصی از نوع توربو را می توان به عنوان گزینه ای در نوع S سفارش داد.
گزینه های دیگر شامل چرخ های 20 یا 21 اینچی ، لاستیک های تابستانی ، توزیع گشتاور متغیر (کنترل گشتاور پورشه) برای چرخ های عقب ، سیستم تعلیق هوا قابل تنظیم ، پدال های جانبی ، صفحه محافظ موتور ، سانروف پانورامیک ، سنسور پارکینگ عقب و موارد دیگر است. جلو (با یا بدون دوربین معکوس) ، آینه های الکتروکرومیک ، چراغهای جلو تطبیقی ​​با تنظیم خودکار ارتفاع ، سیستم دسترسی و شروع بدون کلید. شایان ذکر است که برخی از این گزینه ها بسته به نوع خودرو در سطح تریم های مختلفی قرار می گیرند. در داخل ، سازنده می تواند از یک سیستم کنترل آب و هوا سه نقطه ای ، صندلی های عقب گرم ، فرمان گرم شده ، اثاثه یا لوازم داخلی چرمی کامل ، صندلی های قابل تنظیم با تهویه مطبوع 14 یا 18 طرفه ، برنامه های گوشی های هوشمند ، سیستم صوتی با 16 بلندگو ، سیستم صوتی استفاده کند. و کنترل کروز قابل تنظیم برای سرنشینان. علاوه بر بسته های فوق ، خریداران می توانند با نصب پکیج اسپرت چرونو که شامل یک کرنومتر داشبورد ، کنترل های استارت و موتور قابل انتخاب ، گزینه های تعلیق و انتقال است ، عملکرد خودروی خود را ارتقا دهند. یک سیستم ثبت الکترونیکی که به طور خودکار اطلاعات مختلف رانندگی را برای تجزیه و تحلیل بیشتر در رایانه شما ذخیره می کند ، بخشی از این بسته است. سرانجام ، پورشه لوازم آرایشی و ترکیبی پیچیده ای را برای رنگ بدن ، تزئینات داخلی و رنگ بندی ارائه می دهد.

پورشه ماکان

قدرت و کارایی موتور
ماکان S از پیشرانه 3.0 لیتری 6 سیلندر توربوشارژ بهره می برد که 340 اسب بخار قدرت تولید می کند. و 460 نیوتن متر گشتاور. گیربکس 7 سرعته PDK قدرت تولید شده را به هر 4 چرخ منتقل می کند. طبق گفته پورشه ، ماکان S در 5.2 ثانیه از 0 به 100 بار شتاب می یابد (در صورت استفاده از کنترل راه اندازی این زمان به 5 ثانیه کاهش می یابد). موتور 6 سیلندر 3.6 لیتری توربوشارژ بزرگتر 400 اسب بخار قدرت تولید می کند. و 550 نیوتن متر گشتاور.
همچنین یک جعبه دنده 7 سرعته و توربو از نوع توربو نیز وجود دارد. پورشه اعلام کرد زمان شتاب 0-100 از این نوع 4.6 ثانیه است (در صورت استفاده از کنترل پرتاب این زمان به 4.4 ثانیه کاهش می یابد).
امنیت
ترمزهای دیسک ضد قفل ، کشش و کنترل پایداری ، کیسه هوا با پرده جانبی ، کیسه هوا و کیسه هوا در زانو برای هر دو سرنشین جلو تجهیزات استاندارد در ماکان 2015 است. تجهیزات ویژه شامل سنسورهای پارکینگ جلو و عقب ، دوربین دید عقب ، سیستم ضد برخورد و جلوگیری از برخورد (با ترمز اتوماتیک) ، نظارت بر نقطه کور و هشدار خروج از خط.
طراحی داخلی و ویژگی های آن
کابین خلبان ماکان یک تم طراحی مدرن پورشه را با مجموعه ای از سه دستگیره ، داشبورد مسطح و یک کنسول میانی بازتاب می دهد که به نظر می رسد متعلق به یک لارجت است. اگرچه تعداد دکمه ها و کلیدها زیاد است ، به دلیل چیدمان منطقی آنها ، مدت ها طول نمی کشد تا عادت کنید. فضای داخلی بسیار خوب ساخته شده و صیقلی بوده و مصالح به کار رفته از کیفیت بالایی برخوردار هستند. شکل تجهیزات راننده و موقعیت صندلی مناسب برای یک سواری همهجانبه است ، در حالی که شکل فرمان از الهام گرفته از جذاب و اسپرت 918 اسپایدر استفاده شده است. تنها اشکالاتی که در این شاسی بلند خوش تیپ وجود دارد بدون شک فضای بارگذاری محدود و صندلی عقب نه چندان وسیع است.
هنگام استفاده از صندلی عقب ، حجم بوت 500 لیتر است که تقریباً 280 لیتر کمتر از SQ5 و X3 است. اگر صندلی ها را به سمت پایین بکشید ، آن فضای تا 1500 لیتر گسترش می یابد ، که هنوز هم از دو رقبایش کمتر است ، اما هنوز هم بیشتر از فضای باری است که اووکیو به شما می دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی