لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

به دلیل رونق زیاد تبلیغات و استفاده از فضای تبلیغاتی کاملاً اختصاصی در بازار ، ایران‌خودرو سعی دارد محصول جدیدی به نام K132 را برای تهیه و تولید پیش فروش آماده کند. با این حال ، در مورد جزئیات فنی و قیمت نهایی این خودرو اطلاعات کمی شناخته شده است.
طبق معمول ، بحث در مورد ماشین ملی و قدرت داخلی موضوع مورد علاقه غول های اتومبیل ایرانی است. سایپا نام این محصول را چندین سال پس از رونام رونمایی از شاهین تغییر داد و ماه پیش آن را به فروش رساند. اکنون نوبت ایران خودرو است که حدود 18 سال پس از ظهور سمند ، از K132 رونمایی کند تا تولید خودروهای طراحی و مهندسی ایرانی را تبلیغ کند.
برخلاف سایپا ، که از بستر مستقل ایرانی برای شاهین (رهام) استفاده می کرد. خودروی K132 که توسط ایران خودرو ساخته شده است بر روی پلتفرم peugeot 301 تولید می شود و از یک طرف این مشکل باعث ایجاد آرامش برای عموم ایرانیان می شود و تاریخچه یک خودروی ملی را با یک بستر داخلی ادامه نمی دهد؛ اما اظهارات رهبری ایران خودرو مبنی بر اینکه 93٪ قطعات K132 در ایران ساخته می شود ، سؤالات جدیدی را ایجاد می کند. البته ایران خودرو نیز از شاسی پژو 405 برای تولید سمند استفاده کرده است و امیدواری برای تولید یک خودروی ملی به ناامیدی تبدیل شده است.
تحریم های خارجی علیه ایران مانع از مونتاژ و ساخت peugeot 301 ایران خودرو شد. اکنون طرف ایرانی سعی دارد با استفاده از یک بستر خارجی محصولی را برای پاسخگویی به مشتریان داخلی ، مشابه برنامه ای که برای سمند اجرا کرده است ، ایجاد کند. این مشکل طبق توافق بین ایران ، خودرو و گروه پژو سیتروئن که پس از بورژام منعقد شده است ؛ هیچ منع قانونی ندارد.
نکته برجسته دیگر در مورد K132 ، رونمایی از نمونه های اولیه تا به امروز است. در ژوئیه 1999 و فوریه 1998 ، محصول جدید ایران خودرو به خبرنگاران و برخی مقامات عالی رتبه در کشور ارائه شد ، اما وسایل نقلیه ارائه شده دقیقاً یکسان نبودند. این ثابت می کند؛ طراحی نهایی K132 هنوز مشخص نیست.
نمای کلی طراحی
در طراحی نما ، K132 ادامه سبکی است که دنا و دناپلاس آغاز کردند. تمام این خودروها به ویژه K132 بسیار شبیه فورد موستانگ هستند. جالب تر اینکه دنا بدون توجه به موستانگ 2013 روی شیشه جلوی اتومبیل به نظر می رسد. اما K132 شباهت بی نظیری با نسل بعدی Mustang در طراحی چراغهای جلو ، چراغهای در حال اجرا در روز و سپر جلو دارد و آن را به یک ماکت دست و پا چلفتی از محصولات آمریکایی تبدیل می کند.
در پس زمینه ، حالت روشنایی حالت مداوم دارد که البته در عین حال لذت بخش ، کمی شبیه به شارژر Dodge است. البته نباید فراموش کنیم که حجم بدنه به خصوص برای نمای عقب و درب صندوق عقب بسیار خوب شکل گرفته و خطوط محدب روی درها (از گل ماسه جلو تا لبه صندوق عقب و قسمت پایین جلو) تا سپر عقب) در حال عبور از خودروهای معمولی ایرانی هستند. در کل ، طراحی بدنه K132 ، به ویژه به عنوان محصول یک شرکت داخلی ، می تواند مارک قابل قبولی را بدست آورد و مطمئناً خریدار ایرانی را به خود جلب خواهد کرد.
تصاویر موجود از فضای داخلی K132 کمیاب و ناکافی است. اما آنها به وضوح نشان می دهند که از این نظر تفاوت معنی داری بین ایران خودرو و پژو 301 وجود ندارد. حتی فرمان نیز مانند یک ماشین فرانسوی به نظر می رسد و در انتهای آن یک کلاه قرار دارد. کنترل های دیگر مانند کلیدهای صوتی و تهویه مطبوع مانند دایره های سه گانه در زیر صفحه لمسی K132 و پژو 301 شکل می گیرند.

پژو K132
پاورپوینت
K132 برای موتور ایران خودرو EC5 انتخاب شد که 1.6 لیتر است و به طور طبیعی نفس می کشد. این موتور دقیقاً همان موتوری است که پژو فرانسه برای مدل مونتاژ ایران 301 که ایران خودرو تولید خواهد کرد ، انتخاب کرد. موتور 1.6 لیتری پرتیج را می توان برای پژو 301 در بازار اروپا سفارش داد. با این حال K132 دارای قدرت 115 اسب بخار خواهد بود. و 150 نیوتن متر گشتاور.

پیش بینی متوسط ​​مصرف سوخت جدید محصول جدید ایران خودرو با بنزین ایرانی دشوار است ، اما پژو 301 که در فرانسه با همان موتور تولید می شود 6.6 لیتر بنزین استاندارد اروپایی را در هر 100 کیلومتر مصرف می کند. اولین استاندارد انتشار سری K132 یورو 5 دارای گیربکس شش سرعته دستی است که اخیراً توسط ایران خودرو معرفی شده است. این خودرو احتمالاً در آینده با گیربکس اتوماتیک و موتور توربو 1650 سی سی عرضه خواهد شد. به دنا پلاس مراجعه کنید که دارای 165 اسب بخار است. و 240 نیوتن متر گشتاور.
خدمات و امنیت
نسخه استاندارد ایران خودرو K132 با فرمان برقی ، کروز کنترل ، سرعت گیر ، صفحه نمایش لمسی 7 اینچی ، تهویه مطبوع دستی ، پنجره های برقی و آینه ها ، چراغ های روشن در روز LED ، کامپیوتر مسافرتی ، سنسور پارکینگ و دوربین معکوس ، کیسه هوا دوگانه صندلی مسافر جلو ، ترمزهای دیسک جلو و عقب و سیستم کنترل پایداری الکتریکی. نسخه های دیگر K132 به احتمال زیاد شامل اثاثه یا لوازم داخلی چرمی ، یک سانروف ، کیسه های هوا جانبی ، سنسورهای سبک و باران ، ورزش و حالت های رانندگی برف است.
اخرین حرف
پروژه خودرو توسط جمعی از مهندسان ایرانی منبع غرور و افتخار است. K132 که مطمئناً در آینده از مارک تجاری (نام پرنده یا کوه) استفاده خواهد شد ، ظاهری جذاب و چشمگیر دارد ، اگرچه در طراحی بدنه با محصولات خارجی مانند خودروهای قدیمی پژو 301 و حتی خودروهای کلاس چینی رقابت نمی کند؛ اما این نشان می دهد که شرکتهای بزرگ سرمایه مانند ایران خودرو و سایپا می توانند در صورت تمایل و پیشرفت محصولات 20 و 30 ساله پیشرفت کنند.
نکته جالب دیگر این است که مدیران ایران خودرو ادعا می کنند بیش از 90٪ قطعات K132 در کشور تولید می شود. این ادعا با توجه به ضعف ایران در ساخت تجهیزات الکترونیکی مانند صفحه نمایش لمسی و سایر دستگاه های الکترونیکی مشکوک است. از طرف دیگر ، وقتی پتانسیل صنعتی و فنی کشور ما بسیار رشد کرده است. نبود قطعات ایرانی برای بسیاری از پرفروش ترین وسایل نقلیه داخلی مانند پژو 206 و 207 و دنا علامت سؤال برای مدیران ایران خودرو است.
طبق معمول ، با توجه به شرایط اقتصادی و بازار انحصار در دسترس تولید کنندگان داخلی خودرو ، پیش بینی قیمت دقیق محصولات جدید از ایران ، خودرو یا سایپا غیرممکن است. به گفته نویسنده ، شایعه در مورد انتشار تجهیزات دستی K132 با قیمتی در حدود 100 میلیون تومان فراتر از تصور افراد ناآشنا از چیزها فراتر نمی رود. اگرچه احتمالاً سایپا شاهین با قیمتی در حدود 180 میلیون تومان به مصرف کننده می رسد؛ شما می توانید مطمئن باشید که گیربکس ایران خودرو K132 حدود 200 میلیون تومان هزینه خواهد داشت.
شرایط ثبت نام - تیر 99
گروه صنعتی ایران خودرو به تازگی شرایط فروش را برای مشارکت در تولید محصول جدید K132 و سایر محصولات اعلام کرده است. افرادی که در قرعه کشی های قبلی ایران خودرو موفقیتی نداشته اند ، می توانند بصورت آنلاین ثبت نام کنند و پس از دریافت اطلاع از انتخاب خود در قرعه کشی ، پیش پرداخت حساب کاربری خود را انجام دهند.
پیش پرداخت محصول جدید K132 طبق بیانیه رسمی ایران خودرو 119 میلیون 900 هزار تومان برای مدل دستی و 149 میلیون 900 هزار تومان برای نسخه اتوماتیک. زمان تحویل 12 تا 24 ماه پس از ثبت نام؛ در حال حاضر ، قیمت نهایی خودرو وقتی سال آینده آماده می شود ، اعلام می شود.
به احتمال زیاد به دلیل قدردانی از نرخ ارز ، هزینه های تولید و مشکلات آتی ، تولید کنندگان خودرو خواستار افزایش قیمت در اوایل دهه 1400 هستند که این امر باعث می شود قیمت نهایی K132 به 250 میلیون تومان برسد.

  • ۹۹/۰۵/۰۴
  • peugeot 407

206

207

405

k132

دنا

پلاس

پژو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی