لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

مشخصات فنی hyundai verna به شرح زیر است: 
 hyundai verna با موتور  1.5 لیتری و گیربکس:
نوع موتور: 4 سیلندر 12 سوپاپ
حداکثر توان: 91 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور: 131 نیوتن متر @ 3000 دور در دقیقه
شتاب 0 تا 100: 12.5 ثانیه
حداکثر سرعت: 175 کیلومتر در ساعت
مصرف سوخت ترکیبی: 7 لیتر در صد کیلومتر
ظرفیت مخزن: 45 لیتر
استاندارد آلودگی: یورو 3
 هیوندای ورنا با موتور 1.6 لیتری با گیربکس 4 سرعته اتوماتیک:
حداکثر توان: 103 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور: 143 نیوتن متر @ 3000 دور در دقیقه
0 تا 100 شتاب: 10.9 ثانیه
 امکانات     هیوندای ورنا
امکانات هیوندای ورنا همان اتومبیل های تولید شده در دهه 1980 است. یادت میاد؟ سیستم صوتی دارای رادیو و سی دی پلیر است که تنها چهار بلندگو دارد. صندلی های جلو هیوندای ورنا از چهار جهت قابل تنظیم هستند. شیشه جلوی این خودرو برقی است و دارای چراغ مه شکن عقب است. لازم به ذکر است که آینه های جانبی این مدل اتوماتیک برقی است.
 تجهیزات ایمنی هیوندای ورنا
طبق برخی گزارش ها ، این خودرو 5 ستاره ایمنی از موسسه EuroNCAP دریافت کرده است. این موسسه ایمنی وسیله نقلیه را بر اساس تست های تصادف و آزمایش های مختلف مورد نیاز ارزیابی می کند. هیوندای ورنا مجهز به سیستم ترمز ضد قفل ABS و دو کیسه هوا برای مسافران جلو است. از دیگر مشخصات ایمنی این وسیله نقلیه ، قفل مرکزی و فرمان هیدرولیکی است. در مکالمات ما با افرادی که سالهاست مالک این ماشین هستند ، مشخص شد که بدنه بسیار قوی است.
 مزایا و مضرات هیوندای ورنا
هیوندای ورنا خودرویی با بدنه محکم و پیشرانه مناسب است که معمولاً نیاز به تعمیر دیر است. مواد استفاده شده در سالن از کیفیت پایین برخوردار نیستند و به سرعت خراب می شوند. به این ترتیب ، می توانید مطمئن باشید که اگر از هیوندای ورنا به درستی استفاده کنید ، این کار شما را آزار نمی دهد. تمام این نکات دلایل انتخاب صاحبان این خودرو است.
برعکس ، ما باید یک نکته منفی راجع به این خودرو ذکر کنیم. از آنجایی که هیوندای ورنا تقریبا ده سال است که تولید نشده است ، پیدا کردن قطعات یدکی این خودرو بسیار دشوار است. دارندگان این خودرو پس از تصادف یا خراب شدن خودرو ، در تهیه قطعات یدکی مشکلی دارند.
نکته آخر این است که علی رغم قیمت مناسب ، این خودرو قبل از تولید داشت ، اکنون و با توجه به شرایط فعلی در بازار خودرو ، این خودرو نیز قیمت نسبتاً بالایی پیدا کرده است.
"ورنا" نام دیگری برای اکسنت ، سدان کوچک و کارآمد هیوندای است. نسل دوم ورنا از سال 1983 تا 1990 توسط کرمان موتور در ایران تولید شد. از نظر فنی ، ورنا به برادر فرزندخوانده خود کیا ریو بسیار شبیه است.     Verna در ایران با دو موتور 1.5 و 1.6 لیتری عرضه شد که به ترتیب با گیربکس و اتوماتیک فروخته می شدند. Verna یک ماشین خانوادگی بی دقتی است که دارای حداقل راحتی و ویژگی های ایمنی است. مصرف سوخت و مصرف آن کم است و به طور کلی با پر کردن آن با آب ، روغن و بنزین می توانید بدون هیچ گونه نگرانی راه را به جاده بکشید. ورنا در بازار نسبت به آوانته از محبوبیت کمتری برخوردار است.

هیوندا ورنا

با این حال ، مدل های اتوماتیک این اتومبیل با کمتر از 50،000 کیلومتر قیمتی بیش از 100 میلیون دارند. گیربکس های با کارایی پایین نیز بسته به شرایط از 70 میلیون تومانی برچسب خورده اند. به یاد داشته باشید که عملکرد نسبتاً بالایی از مدلهای قدیمی ونرا با سرمایه حتی کمتر از 50 میلیون تومان قابل خریداری است ، اما هدف ما در این مقاله ارائه اتومبیل های قابل اعتماد و بدون دردسر است که می تواند به عنوان خودرو استفاده شود. ،
هیوندای ورنا یک خودروی کم حجم است که توسط هیوندای ساخته شده و هم اکنون در نسل پنجم خود در خط تولید قرار دارد. هیوندای ورنا همان لهجه هیوندای است که در بازار کشور ما نیز حضور دارد. نسل اول هیوندای ورنا یا اکسنت در سال 1993 معرفی شد و در نسل دوم وارد بازار ایران شد.
این نسل از هیوندای ورنا در سال 1999 معرفی شد و در سال 2005 وارد بازار ایران شد. ورنا در یک زمان به عنوان یک ماشین ارزان قیمت شناخته می شد و نتوانست با موفقیت در کشور ما ظاهر شود. ورنا یا اکسنت در واقع یکی از ارزان ترین محصولات هیوندای است و زمانی در ایران به عنوان یک ماشین ارزان قیمت شناخته می شد.
هیوندای ورنا یک اتومبیل کوچک است که در سال 2005 وارد بازار ایران شد. البته خوب است بدانید که ورنا همان لهجه هیوندایی است که در نسل های جدید در بازار ایران ظاهر شده است. این بدان معنی است که استفاده از حروف مختلف برای محصولات هیوندای پدیده عجیبی نیست و ما قبلاً چنین موردی را با هیوندای الانترا مشاهده کرده ایم که در ابتدا با نام آوانته در ایران شناخته می شد.
هیوندای ورنا در سال 1999 وارد نسل دوم شد و تا سال 2005 در بازارهای جهانی عرضه شد ، اما تولید تا سال 1390 در ایران ادامه داشت. گرچه ورنا نیز مانند سایر کشورها یکی از ارزان ترین محصولات هیوندای در ایران بود ، اما هرگز مورد استقبال خوبی قرار نگرفت و فروش خوبی هم نداشت.
هیوندای ورنا بدون شک از نظر ظاهری چندان جذاب نیست و نتوانسته توجه خریداران جوان را به خود جلب کند و اکثر سالمندان و خانواده ها قصد خرید آن را دارند. هر جا که هیوندای ورنا را مورد بررسی قرار دهیم ، هیچ جاذبه ای وجود ندارد ، که مطمئناً به دلیل این مشکل برای هیوندای مشکلی ندارد زیرا طراحی وننا به سالهای زیادی بر می گردد و نباید انتظار یک ماشین مدرن را داشت.
طراحی کابین خلبان هیوندای ورنا ساده است و در قسمت داخلی از پلاستیک استفاده گسترده می شود. البته در این رابطه ، ورنا در مقایسه با خودروهای رقیب مانند سیتروئن زانتیا و تندر 90 عملکرد خوبی ندارد و ما این را برای شما قضاوت می کنیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی