لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

مقایسه سدان peugeot 207 و طراحی تندر 90  پلاس
طراحی خارجی
همانطور که در ابتدای مقاله با مقایسه سدان peugeot 207 و رنو تندر 90 پلاس ذکر شد ، شباهت های بین پژو  207 و 206 به حدی است که نمی توان آن را پنهان کرد. سدان پژو 207 در حقیقت نسبت به پژو 206 از تولید چهره کمتری برخوردار و قابل توجه است. قسمت جلویی سدان پژو 207 هیچ تفاوتی با مدل هاچ بک آن ندارد و ما همان چهره مصمم و بی ادب را مانند گذشته می بینیم. اگر از اضافه شدن صندوق عقب چشم پوشی کنید ، نمای جانبی این خودرو هیچ تفاوتی با هاچ بک 207 ندارد.
نمای عقب این سدان خانوادگی تنها جزئیاتی است که دستخوش تغییراتی شده است از جمله طراحی جدید سپر عقب ، اضافه شدن چراغهای تیره در هر دو طرف سپر و یک صندوق عقب.
اگرچه شکل و ساخت تندر 90 پلاس برابر با تندر 90 است ، اما با نگاهی به آن می توانید تغییرات در طراحی ظاهری این خودرو را مشاهده کنید. در نمای جلویی می توان به طراحی مجدد سپر و شیشه جلو اشاره کرد؛ علاوه بر این ، طراحی چراغهای تندر 90 تغییر دیگری از این وسیله نقلیه است. در نمای جانبی خودرو فقط یک تغییر را مشاهده می کنیم: اینها آینه های بزرگ جانبی و همان رنگ بدنه هستند ، اما شاید بزرگترین تغییر در نمای عقب تندر 90 پلاس رخ دهد. دکمه تنه و رهاسازی روی این خودرو دوباره طراحی شده است و یک نوار کرومی به قسمت زیر اضافه شده است. این تغییرات شامل سپر است و وقتی طراحی را تغییر می دهیم می توانیم به اضافه شدن دو سایه ، یک نوار مخفی پنهان و همان رنگ آلو و دستگیره با بدنه نیز توجه کنیم.
به طور کلی ، مقایسه بین سدان پژو 207 و رنو تندر 90 پلاس نشان می دهد که طراحی بیرونی 207 قوی تر و جوان تر است ، در حالی که تندر 90 پلاس با وجود همه تغییرات ، هنوز هم ساده و کمی نامتعادل به نظر می رسد و فقط می تواند باشد. نورافکن افراد مسن می توانند بکشند. جذب کنید
طراحی داخلی
با مقایسه پژو 207 سدان و تندر 90 پلاس از نظر طراحی داخلی ، می توان گفت در حالی که کابین سدان 207 هیچ تفاوتی با مدل هاچ بک خود ندارد ، اما از کابین ساده و بی روح تر تندر جذاب تر و به موقع تر به نظر می رسد. 90 به علاوه بنابراین اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به زیبایی فضای داخلی اتومبیل خود اهمیت می دهید و یا علاقه دارید از وسایلی مانند صفحه لمسی ، تهویه خودکار یا کنترل فرمان استفاده کنید ، ممکن است خودروی سواری پژو 207 خودروی خوبی برای شما باشد. ،
مقایسه فنی
مقایسه سدان پژو 207 و رنو تندر 90 پلاس تفاوت فنی چشمگیری را نشان نمی دهد. جابجایی ، حداکثر توان و حداکثر گشتاور برای هر دو خودرو تقریباً یکسان است. اما پژو 207 از سوخت کمتری استفاده می کند و همچنین می تواند با حداکثر سرعت حرکت کند. از طرف دیگر ، تندر 90 پلاس در 11.7 ثانیه از صفر به 100 شتاب می یابد که از 207 نیز بهتر است.
گزینه ها و امکانات را با یکدیگر مقایسه کنید
برنده واضح در این مقایسه ، سدان پژو 207 و رنو تندر 90 پلاس ، سدان پژو 207 است. صفحه نمایش لمسی 7 اینچی پژو ظاهری مدرن به این خودرو می بخشد. در دنیای مدرن ، مردم عدم وجود صفحه نمایش در اتومبیل را نشانه پیری و عدم امکان یک خودرو می دانند. سیستم های هشدار دهنده و ویژگی هایی مانند کنترل کروز و فرمان برقی نیز از دیگر مزایای پژو 207 نسبت به تندر 90 است.

پژو 207

در جدول زیر ویژگی های این دو وسیله نقلیه را برای شما ذکر کرده ایم:
سدان پژو 207 در مقابل رنو تندر 90 پلاس از لحاظ ایمنی
به طور کلی خودروهای تولید داخل از ایمنی خوبی برخوردار نیستند اما مقایسه ای از خودروی سدان پژو 207 و رنو تندر 90 پلاس از نظر سیستم ترمز ، برتری سدان 207 را نشان می دهد ترمز عقب تندر 90 پلاس یک کاسه است ، در حالی که 207 از ترمز دیسک عقب استفاده می کند. که عملکرد بهتری دارد و ایمنی نسبت به تندر 90 پلاس را بهبود می بخشد. از طرف دیگر ، تندر 90 پلاس را می توان بهترین خودرو در این بخش از نظر قدرت بدنی و محافظت از سرنشینان در حوادث رانندگی دانست؛ از آنجایی که مدل پایه این خودرو داسیا لوگان در سال 2005 موفق به کسب 3 از 5 ستاره ایمنی از موسسه یورو Encap شد. با این حال ، سدان پژو 207 هنوز توسط هیچ یک از موسسات شناخته شده ایمنی به عنوان سدان ایرانی شناخته نشده است.

تجربه رانندگی
به طور کلی ، اگر انتظار عملکرد مدرن از خودروهای داخلی را دارید ، ناامید خواهید شد. با این حال ، فرمان برقی پژو 207 صاف و راحت تر از فرمان هیدرولیک خودروهای داخلی است. به همین دلیل رانندگی ، به ویژه در شلوغ ترین کلانشهرهای کشور ، آسانتر می شود. از طرف دیگر ، با افزایش سرعت ، نرمی فرمان نیز کاهش می یابد. در نتیجه ثبات و احساس ایمنی و کنترل راننده بر روی وسیله نقلیه افزایش می یابد. شتاب صفر تا 100 برای پژو 207 حدود 12.6 ثانیه طول می کشد ، که نشان می دهد گیربکس هماهنگی نسبتاً خوبی با موتور دارد. سرعت 189 کیلومتر در ساعت این اتومبیل همچنین تجربه نسبتاً سریع رانندگی در بزرگراه را فراهم می کند.
مقایسه سدان پژو 207 و رنو تندر 90 پلاس از نظر تجربه رانندگی نشان می دهد که پژو تجربه رانندگی نرم تری را ایجاد می کند. هنگام رانندگی یک تندر 90 در جاده های کوهستانی پیچ در پیچ ، شاهد کاهش سرعت خودرو هستید. از آنجا که هر بار که سعی در تغییر مکان دارید ، سرعت موتور بسیار کاهش می یابد. بنابراین شما زمان بیشتری را در شتاب بیشتر صرف خواهید کرد ، اما باید گفت گیربکس تندر 90 پلاس صاف تر از گیربکس 207 است و خودرو از نظر مکانیکی کمتری حرکت می کند. سیستم تعلیق بادوام تندر 90 پلاس چیزی است که نباید با این خودرو فراموش کرد. طراحی شده برای کشورهایی که کیفیت جاده و جاده ای ضعیف دارند ، سیستم تعلیق تندر 90 پلاس تجربه رانندگی ساکت تر در ایران را فراهم می کند.
تحلیل بازار
در حال حاضر ، شرایط بازار در ایران به گونه ای است که خودروها سرمایه خوبی محسوب می شوند. بنابراین قبل از خریدن ماشین ، یک خریدار ایرانی باید کلیه جوانب خودرو را در نظر بگیرد. در همین حال ، رونق بازار خودروهای استفاده شده و در حقیقت پذیرش مصرف کنندگان از مدلهای ماشین صفر و استفاده شده می تواند نقش تعیین کننده ای در آینده و قیمت گذاری این خودرو داشته باشد.
در بازار کشور ما محصولات خانوادگی تندر 90 به دلیل کم جذب شوک ، ایمنی و کیفیت بالا شناخته شده اند. بنابراین ، همیشه بازاری برای خرید و فروش اعضای این خانواده وجود داشته است. از طرف دیگر ، پژو 207 جعبه ای از سدان های اخیر است که هنوز مورد استقبال یا تمجید خریداران در بازار کشور قرار نگرفته است. به همین دلیل علی رغم همه مزیت ها ، بازار فروش ضعیف تر از تندر 90 پلاس است و بیشتر خریداران ترجیح می دهند به جای سدان جدید ایرانی ، محصولات اصلی تر و بهتری مانند تندر 90 پلاس خریداری کنند ، حتی اگر قدرت آن کمتر از رقبا باشد. !
خلاصه مقایسه ای سدان های پژو 207 و رنو تندر 90 پلاس
ما به مقایسه آخرین بخش مقاله با مقایسه سدان پژو 207 و رنو تندر 90 پلاس رسیده ایم. اگر می خواهید ماشین شما از ویژگی های نسبتاً مدرنی مانند ناوبری ، کروز کنترل و یا دوربین دید عقب برخوردار باشد ، پژو 207 با ثبت وجه نقد گزینه مناسبی برای شما است ، اما اگر به دنبال یک ماشین با کیفیت هستید ، از جذب شوک کم و ایمنی برخوردار هستید. شما می توانید این را جبران کنید. با گزینه های مدرن روبرو شوید. بهتر است در انتخاب رنو تندر پلاس تصمیم بگیرید تا در پایان زمان کمتری را در تعمیرگاه ها سپری کنید.

  • ۹۹/۰۵/۰۱
  • peugeot 407

206

207

تندر90

سدان

هاچ بک

پلاس

پژو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی