لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

نیسان نسل چهارم کراس اوور محبوب و پرفروش     X-Trail را معرفی کرد. این نسل بر اساس همان فرمول موفق و اثبات شده سه نسل قبلی ساخته شده است و طبق گفته نیسان ، ایمنی ، کارایی و سهولت استفاده بهتر از همیشه خواهد بود. X-Trail که در ایالات متحده با نام راگ  شناخته می شود ، چنان محبوب است که طبق آمار و ارقام فشرده ، سال گذشته سومین خودروی پرفروش در کلاس خود بود.
با تغییر نیسان در نمای بیرونی و داخلی ایکس تریل 2021 ، این کراس اوور بزرگتر به نظر می رسد و کابین تازه تر ، راحت تر و مدرن تر از گذشته است.
به نظر می رسد مانند برخی از رقبای خود ، نیسان به یک شیشه جلوی بزرگ و حجیم علاقه مند است ، زیرا شیشه جلوی اتومبیل V-موتورز خود این شرکت در سال 2021 ایکس تریل به اندازه افزایش یافته و به شدت از نمای جلوی آن تأثیر می گذارد. هست یک. ساختار دو بخشی از منابع اصلی نور نکته دیگری است که در این ارائه توجه را به خود جلب می کند. در ایکس تریل 2021 آینه های جانبی به سمت درب منتقل شدند.
دامنه تغییرات در نمای عقب نیز گسترده است و شباهت زیادی بین نسل جدید و نسل قبلی وجود ندارد. ترکیبی از خطوط تیز با شکاف ها و گاهی اوقات اغراق آمیز این نمای عضلانی را از آب بیرون می کشد و به بیننده حس قدرت می بخشد.
در حالی که اخیراً اکثر خودروسازان تصمیم به تولید نسل جدیدی از محصولات بزرگتر گرفته اند ، نیسان نیز از این قاعده پیروی نمی کند و ایکس تریل 2021 دارای یک چرخ دنده 2.54 و ارتفاع سقف 53.3 است. میلی متر و طول 43.2 میلی متر. مورد اول کوتاهتر است. نیسان ایکس تریل 2021 مبتنی بر پلتفرم CMF-C / D است.
علیرغم کاهش پایه چرخ ، صندلی عقب در ایکس تریل  2021 با 15.24 و ارتفاع 17.78 میلی متر افزایش یافته است. در عوض ، صندلی های ردیف سوم حذف شده اند و نمی توانند بیش از 5 مسافر را حمل کنند ، در حالی که ظرفیت بار از 1212 لیتر (39.3 فوت مکعب) به 1.033 لیتر (36.5 فوت مکعب) کاهش یافته است.
البته اگر صندلی عقب تاشو باشد ، این رقم 2،098 لیتر است که بیشتر از سال 1982 نسل قبل است. با این شماره ها ، ایکس تریل 2021 بعد از هوندا CR-V و تویوتا RAV4 بیشترین میزان پرداخت را در کلاس خود دارد.
نیسان متعهد شده است با تعمیرات اساسی شاسی و تعلیق چند لینک در محور عقب ، ایکس تریل یا راگ 2021 ، لذت رانندگی خوبی را تجربه کند.
فضای داخلی نیسان ایکس تریل 2021 نیز دستخوش تغییرات داخلی بسیاری شده است و اکنون شاهد استفاده از نیم صفحه 8 اینچی در مرکز داشبورد هستیم. این نمایشگر استاندارد با اپل کار پلی و اندروید اتو سازگار است. برای کسانی که به دنبال صفحه نمایش بزرگتر هستند ، نیسان مدل 9 اینچی را با وضوح بالاتر ارائه می دهد. این نمایشگر همچنین دارای سیستم روتر داخلی است و می توان برای بسته های SL پرمیوم و پلاتینیوم انتخاب کرد.

ایکس تریل 2021
تریم ایکس تریل 2021 به پایین ، اکنون به جای صفحه 5 اینچی قبلی ، از صفحه نمایش 7 اینچی در پشت چرخ برخوردار است. نیسان همچنین صفحه نمایش 12.3 اینچی تمام دیجیتال را برای مدل های پلاتین منتشر کرد. این مدل ها همچنین دارای یک صفحه نمایش 10.8 اینچی هستند.

کنسول میانی نسل جدید ایکس تریل  اکنون روانتر شده و دارای یک اهرم دنده کوتاه تر با دو یاطاقان ، ترمز پارکینگ الکترونیکی و دسته چرخشی است. در تقاطع کنسول میانی و داشبورد دکمه هوم ، یک پنل شارژ بی سیم و خروجی های USB-C و USB-A وجود دارد که برای اتصال یا شارژ دستگاه های دیجیتال طراحی شده اند.
مانند سایر محصولات نیسان ، نسخه پلاتین پرچمدار خانواده ایکس تریل  است. این اثاثه یا لوازم داخلی دارای اثاثه یا لوازم داخلی چرمی برنز با الماس ، سیستم درایو نیمه اتوماتیک پرو پیلوت با نیو -لینک ، سیستم درایو اتوماتیک ، شارژ بی سیم اپل کار پلی ، شارژ بی سیم ، روشنایی زیبا و سیستم صوتی 10 بلندگو است.
اکنون که مجهز به رادار دوربرد و دوربین عریض تر است ، سیستم پروانه نیسان بهتر است هنگام حرکت اتومبیل در خط ، عابر پیاده را تشخیص دهد.
پیشگام در ایکس تریل  ، سیستم کنترل ترافیک وسایل نقلیه به طور مستقل هر چرخ را در رابطه با سیستم AWD کنترل می کند. به گفته مدیر تحقیقات و توسعه نیسان در ایالات متحده ، این سیستم مرتباً بر جهت حرکت ، شتاب و ترمز نظارت می کند ، همچنین کنترل نرم و صاف تری و کنترل بهتر برای 2021 اضافی / فرش را فراهم می کند و حرکت های بعدی راننده را پیش بینی می کند.
مأموریت نیسان تجهیز نسل چهارم ایکس تریل به موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری جدید است. این موتور با کد PR25DD کدگذاری شده و به لطف جعبه دنده جدید CVT که در آل تایم 2019 معرفی شده است ، چرخ ها حرکت می کنند. قدرت این موتور 181 اسب بخار است. و گشتاور 245 نیوتن متر
این خودروساز ژاپنی حداکثر مصرف سوخت دیفرانسیل جلو ایکس تریل  را در شهر ، در بزرگراه و در حالت ترکیبی به ترتیب 9 ، 6.9 و 8.1 لیتر تخمین زده است ، در حالی که ارقام مربوط به دو نسخه دیفرانسیل در 4.4 7.3 و 8 تخمین زده شده است. ، 4 لیتر در 100 کیلومتر. طبق گفته مجله موتور  ترند ، این کراس اوور می تواند تنها 612 کیلوگرم وزن داشته باشد ، بدترین حالت در کلاس خود است.
تنوع رنگ ها و امکان سفارش رنگ های بیرونی و سقف با تلاش های نیسان در جذب مشتری بیشتر به ایکس تریل جدید متفاوت است. لازم به ذکر است که اگر همگی طبق برنامه پیش بروند ، ایکس تریل / راگ 2021 فروش این پاییز را آغاز می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی