لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

Renault Capture - یک کراس اوور فرانسوی جمع و جور ، که برای اولین بار در سال 2011 به عنوان یک طرح مفهومی معرفی شد ، سپس در سال 2013 به طور رسمی در ژنو معرفی شد و در همان سال در اروپا منتشر شد.
با توجه به محبوبیت عمومی خودروهای پرقدرت ، وجود یک کراس اوور زیبا و کاربردی اروپایی که در ابتدا در محدوده قیمت حدود 100 میلیون تومان قرار می گرفت ، برای ایران ضروری به نظر می رسید ، به همین دلیل ایران تصمیم گرفت که خودروی رنو را بدست آورد. ،
ظاهر جذاب این خودرو و از همه مهمتر ، برند معتبر     رنو کپچر کیفیت عالی آن را تضمین می کند و این باعث می شود تا مشتریان ایرانی به سمت این محصول روی آورند.
در زمان عرضه این خودرو و زمانی که دامنه قیمت زیر 100 میلیون تومانوف در کشور ما پر بود از کراس اوورهای چند رنگ و لعاب چینی ، حضور رنو کپچر با ظاهر عالی و کیفیت نسبتاً بالاتر هدیه ای ارزشمند برای طرفداران اتومبیل های اروپایی بود. تصور شد
طراحی بیرونی
Renault Capture تحت هدایت لارنس ون دن آکر ، مدیر طراحی رنو توسعه داده شد و به عنوان یک کراس اوور کامپکت با کاربرد آسان و دارای ویژگی های غیر تهاجمی که در طراحی آن استفاده می شود ، توصیف شد.
نمای جلویی دارای یک نشان رنگ بزرگ رنو در مرکز بینی است که در پس زمینه شیشه جلوی شیشه قرار دارد. چراغهای جلو از طراحی ساده اما زیبایی برخوردار هستند و به نظر می رسد اندازه آنها برای اندازه گرفتن صورت تقریبا مناسب است.
فاصله بین چراغهای اصلی تا مناطق ذوزنقه ای که قسمت های آن از نوارهای کرومی ساخته شده است و چراغ مه شکن با نور روز LED پوشانده شده است ، حاوی عناصر خاصی نیست و بخشی از سپر جلوی آن همان رنگ بدنه این مناطق است. در اتاق.
در قسمت سوم قسمت ضخیم دریچه بزرگ تهویه مطبوع وجود دارد که در هر دو طرف توسط چراغهای مه شکن احاطه شده است. درب هود برای افزایش هیجان و احساس شجاعت تا حدی بزرگ شده بود.
در نمای جانبی کپچر ، اولین چیزی که باید به آن توجه کنید رنگ برجسته سقف است که به نوبه خود در زیباتر شدن این قسمت از خودرو تأثیر مثبتی داشته است. آینه های جانبی نیز با رنگ سقف تطبیق می یابد و چراغ راهنمایی به خوبی در قاب آینه جانبی جا می گیرد.
طراحان سعی کردند برآمدگی های مختلفی ایجاد کنند - افسردگی در این قسمت ، به ویژه برآمدگی های روی بالها ، و تأکید می کنند که این بخش ، در حالی که این خودرو بزرگتر به نظر می رسد ، احساس شجاعت در این خودروی کراس اوور خانوادگی را افزایش داده و بیننده را افزایش می دهد. اتومبیل ها با اتو و بی مزه هستند و به زیبایی اسپرت منجر می شوند.
چرخ های استاندارد 17 اینچی این خودرو ظاهری بسیار زیبا دارند و در دو رنگ (مشکی و نقره ای) موجود است.

پژو 207

فرش مشکی در قسمت زیرین نمای جانبی که سپر جلو را از سپر جلویی و اطراف بالها می پوشاند و با نوارها و کروم روی پدال های درها تزئین شده است ، با ظاهر چرخ های آلومینیومی هماهنگی دلپذیری ایجاد کرده است.
نمای عقب تصویر ساده تر است و در بیشتر قسمت های این بخش هیچ عنصر خاصی دیده نمی شود. چراغهای روشنایی از دو قسمت تشکیل شده است که برخی از آنها روی درب صندوق عقب قرار دارند و اندازه آنها در مقایسه با ابعاد عقب خودرو کوچک به نظر می رسد.
قسمت پایینی سپر عقب از پلاستیک سیاه ساخته شده است که از این قسمت عبور می کند. نوار کروم گسترده در بالای صفحه پلاک پلاک حکاکی شده با نام کپچر و اسپویلر باریک در بالای پنجره عقب از دیگر عناصر قابل مشاهده در پنل پشتی رنو کپچر است.
همچنین ابعاد بدنه رنو کپچر به شرح زیر است:
طول: 4122 میلی متر ، عرض: 1778 میلی متر ، ارتفاع: 1566 میلی متر
به طور کلی ، طراحی کپچر به گونه ای است که می تواند نظر چندین لایه را شکل دهد و از این نظر یکی از زیباترین خودروهای موجود در بازار نامیده می شود.
طراحی داخلی و داخلی
هنگامی که وارد فضای کابین خلبان رنو گپچر می شوید ، اولین چیزی که می تواند چشم شما را به خودروی کپچر بزند مخالف است ، طراحی زشت مرکز داشبورد است. در جایی که سیستم سرگرمی صفحه نمایش 7 اینچی لمسی وجود دارد و دهانه های تهویه سیستم تهویه اطراف آن وجود دارد.
البته محل قرارگیری دکمه های مختلف در سیستم تهویه در قسمت پایین صفحه در نوع خود جالب و بی نظیر است. بر خلاف قسمت مرکزی داشبورد ، کوره فرمان و پنل کیلومتر شمار در پشت آن از طراحی زیبایی برخوردار است و این زیبایی در سایر تجهیزات کابین نسبتاً مداوم بود.
سطح کیفیت مصالح به کار رفته در لوازم جانبی مختلف کابین زیاد نیست و از اثرات پلاستیک خشک می توان در قسمت های مختلف داخلی کپچر دیدن کرد.
با وجود اندازه بدنه نسبتاً کوچک این خودرو ، ارتفاع رنو مربوطه ضبط ارتفاع کافی را برای مسافران در هر دو ردیف صندلی های جلو و عقب فراهم می کند.
تقریباً فضای کافی برای عقب وجود دارد ، مگر اینکه مجبور باشید کمی فضای صندلی عقب را به جلو فشار دهید تا فضای بارگیری بیشتر شود ، از 377 تا 455 لیتر.
برخی از کارشناسان همچنین معتقدند که تعداد صندلی های کپچر نسبتاً کم است و این امر باعث می شود احساس رانندگی کراس اوور برای مسافران کاهش یابد. نمای عقب نیز به دلیل کوچک بودن آن ، ناکافی به نظر می رسد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی