لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

سرانجام ، پس از مدتها انتظار و تبلیغات گسترده تبلیغات ، دیشب فورد نسل جدید شاسی بلندهای Bronco را در این مراسم معرفی کرد. یکی از محبوب ترین شاسی های آمریکایی قرن گذشته ، این خودرو در سال 1966 متولد شد و تا سال 1996 در پنج نسل مختلف فروخته شد. وی پس از گذشت 4 دهه از تولید ، او فورد برانکو را با یک مدل اکسپدیتیشن جایگزین کرد تا این ماشین محبوب را به زندگی بکشد.
بعد از گذشت تقریباً 25 سال ، با توجه به محبوبیت اتومبیل های شاسی بلند ، فورد تصمیم گرفت مجدداً برانکو را دوباره بسازد. نسل جدید این خودرو در نسخه های دو درب ، چهار در و سر به پایین (با گسترش اسپرت) در دسترس است. به گفته این خودروساز آمریکایی ، طراحی برونکو 2021 بیشتر بر روی عملکرد و قابلیت ها تمرکز دارد تا مد.
فورد می گوید سالها مخفیانه انجمن ها را بررسی می کرد تا انتظارات مشتریان از برانکو جدید را محاسبه کند. فورد همچنین از پولاریس RZR به عنوان مرجع برای ارائه عملکرد عالی در خارج از جاده استفاده کرد.
برانکو 2021 با ارتفاع 294 میلی متر از سطح زمین و قابلیت حمل آب تا عمق 851 میلی متر در کلاس خود از این نظر بسیار عالی است و مطابق با زاویه های ورود و خروج 29 و 37.2 درجه مشکلی ایجاد نمی کند. با بینی یا پایان دادن به زمین داشته باشید.
Bronco اولین مدل در کلاس خود است که دارای لاستیک های عظیم 35 اینچی است.
برونکو 2021 جدید به گیربکس دستی هفت سرعته جدید برای کاربردهای سنگین (استاندارد در تمام مدلهای چهار سیلندر) و گیربکس اتوماتیک ده سرعته مجهز شده است. این گیربکس ها را می توان با دو سیستم 4 4 انتخاب کرد. سیستم پایه مجهز به گیربکس کمکی دو سرعته و یک کارکرد تغییر فوری الکترونیکی است. یک سیستم پیشرفته تر شامل یک گیربکس کمکی الکترومکانیکی دو سرعته و امکان درگیری خودکار 4H در مواقع اضطراری است.
با استفاده از برانکو 2021 ، فورد تعدادی از فن آوری های جدید را در بسته ای با عنوان تریل تول باکس معرفی کرد. این بسته برای رانندگی خارج از جاده ساخته شده است و سیستم های زیر را شامل می شود:
تریل کانترول ، که می توان آن را به عنوان کنترل کروز با سرعت کم توصیف کرد
سیستم تریل ترون آسیست که شعاع چرخش وسیله نقلیه را با استفاده از فناوری بردار گشتاور کاهش می دهد
سیستم وان -پدال درایو تریل ، که به راننده کمک می کند هنگام عبور از مسیرهای سنگی ، دقت و اطمینان بیشتری داشته باشد
برانکو 2021 اولین اتومبیل در کلاس خود است که از درهای بدون قاب بهره می برد و باعث می شود در بازتر از یک رقیب مستقیم مانند جیپ  ورانگلر راحت تر عمل کنید. در نسخه چهار درب ، فورد فضاها و محفظه های خاصی را طراحی کرد تا راننده بتواند درب های رایگان را حمل کند.
دسته آینه جانبی برانکو 2021 در قسمت جلوی ستون جلوی آن قرار دارد ، بنابراین خارج کردن درب ها مشکلی ندارد.
مشتریان نسل ششم برانکو شخصی سازی بالایی را تجربه می کنند زیرا می توانند از بین درب های مختلف ، ضربه گیر فولادی مدولار با وینچ یکپارچه ، شیشه جلو مختلف ، قفسه های سقف ، نوارهای LED و حتی لبه های بال متفاوت استفاده کنند.
سقف نسخه های دوم و چهارم برانکو 2021 دارای ساختاری چند جزء است و با درها قابل جابجایی است.
مانند ظاهر ، طراحی برانکو 2021 ریشه در نسل اول دارد. تمام نشانگرها و دکمه های کنترل کاملاً در جلوی درایور بوده و قابل استفاده نیست. داشبورد و کنسول مرکزی نیز برای حفظ تعادل مسافران هنگام عبور از جاده های ناهموار ، دستگیره های خاصی دارند.
طبق گفته فورد ، دکمه ها و تر و تمیز کردن کابین برانکو ضد آب است. علاوه بر این ، دهانه های مخصوصی در کف وجود دارد که در صورت ورود آب به داخل کابین ، می توانید با باز کردن آنها آب را از بین ببرید.

برانکو

برانکو 2021 مجهز به جدیدترین نسخه سیستم ثبت اختراع ثبت شده فورد (SYNC4) است. در حالت استاندارد ، این سیستم با استفاده از یک نمایشگر 8 اینچی کنترل می شود ، اما می تواند با درخواست مشتری از یک مدل بزرگتر 12 اینچی جایگزین شود.
SYNC4 نه تنها قابلیت به روزرسانی از راه دور را دارد بلکه یک روتر ویژه خارج از جاده نیز دارد
یک دوربین 360 درجه یکی از ویژگی های جالب برانکو 2021 است که به لطف این سیستم ، راننده خودرو را در جاده های دشوار یا باریک بهتر می بیند و می تواند با دقت بیشتری ماشین را کنترل کند.
شاسی نمادین فورد دارای هفت حالت مختلف رانندگی است. این حالت ها شامل حالت عادی ، اکو (اقتصادی) ، اسپرت ، صاف ، شنی و پایین ، گل و رودخانه ، و سنگ های خزنده است.
داشبورد خودرو به گونه ای طراحی شده است که دستگاه های مختلفی از جمله تلفن های همراه و دوربین های اسپرت را به راحتی نصب می کند.
برخلاف اکثر شاسی های مدرن ، نسخه های دو در و چهار در از برانکو 2021 از شاسی جداگانه ای استفاده می کنند. این ساختار حداکثر دامنه حرکت در کلاس را به طرفداران برانکو می دهد. از این نظر ، برانکو 17 درصد بهتر از نزدیکترین رقیب خود است.
برای کنترل و راحتی بیشتر ، سیستم تعلیق محور جلو برانکو کاملاً مستقل است و با یک دیفرانسیل دانا ادوان TEK یکپارچه در محور عقب و در ترکیب با دیفرانسیل دانا 44 ادوان TEK انتخاب می شود. این محور همچنین به فنرهای لوله ای و پنج میله اتصال برای افزایش درگ و کنترل بهتر در هنگام نزول مجهز شده است.
فورد ادعا می کند که نسل جدید برانکو برای بهبود همه جنبه های خارج از جاده و ماجراجویی طراحی شده است ، بنابراین شاسی و فناوری این خودرو در کلاس شاسی 4x4 بی نظیر است. جیم فارلی ، مدیرعامل فورد ، گفت:
بر اساس سخت گیری وانت های سری F و ویژگی های الهام گرفته از موستانگ ، خانواده برانکو در یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین طرح ها قرار گرفته اند.
برانکو اسپرت ، نسخه ای برای جیپ چروک و قطب نما
کابین برانکو اسپرت با دو نسخه دیگر تفاوت دارد
و فقط قیمت؛ ارزان ترین نسخه از خانواده برانکو 2021 را می توان با قیمت 28500 دلار (به استثنای حمل و نقل) خریداری کرد ، در مقایسه با 59305 دلار برای نسخه اول.
طبق گفته فورد ، تولید برانکو از اوایل سال آینده آغاز می شود. این خودرو همچنین در بهار به فروشنده می رود. علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سایت فورد و پرداخت 100 دلار از قبل ، سفارش خود را سفارش دهند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی