لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

اولین تصاویر     Hyundai Verna 2020 منتشر شد. پکن-هیوندای به تازگی در نمایشگاه اتومبیل چنگدو 2019 از یک اتومبیل رونمایی کرد.در زیر ما درمورد تغییرات این خودرو در مقایسه با نمونه قبلی مطلع خواهیم شد.
پکن-هیوندای مدل Hyundai Verna را برای بازار چین مورد بررسی قرار داد که از نظر طراحی قبلی تفاوت چشمگیری داشته است. اکنون هیوندا ورنا با یک شیشه جلوی بزرگ جدید ، راه راههای ضخیم تر و چراغهای جلو بلندتر طراحی شده است. طراحان هیوندای ، سپر جلوی سدان را مجدداً طراحی مجدد کرده اند و هم اکنون این خودرو دارای یک قاب مثلثی و تریم کرومی است.
ویژگی های طراحی هیوندای ورنا 2020
طراحان هیچ تغییری در نمای جانبی این خودرو ایجاد نکردند و تغییرات جزئی در این زمینه شامل یک طراحی مدرن برای چرخ های آلیاژی است. در قسمت عقب هیوندای ورنا به روز شده ، چراغهای جلوه ای ظریف تری را مشاهده می کنیم که به وسیله یک نوار قرمز متصل شده اند. البته این سبک طراحی شبیه به جدیدترین محصولات کلاس هیوندا D مانند سانتافه برای چین و سوناتا است. طراحان هیوندای با استفاده از این مدل ، پلاک را کمی پایین تر نصب کرده اند و نورپردازی نیز به صورت عمودی در لبه های جانبی سپر عقب نصب شده است. سپر عقب دارای دریچه های مصنوعی و تزئینات نقره ای برای ایجاد یک ظاهر اسپرت است.
هیوندای در فضای داخلی این محصول مثلاً بدنه آن تغییری ایجاد نکرده است و طراحی داشبورد و فرمان مانند قبل است. پکن-هیوندای یک پنل جدید تجهیزات دیجیتال جدید و سیستم سرگرمی مبتنی بر صفحه نمایش لکسی برزگی ارائه می دهد. جزئیات دقیق مشخصات فنی و سایر جزئیات منتشر نشده است ، اما برخی رسانه های چینی اعلام کرده اند که این مدل به جای یک اتوماتیک شش سرعته ، یک جعبه دنده CVT را ارائه می دهد.
هیوندای ورنا 2020 به طور رسمی در بازار هند معرفی شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبر خودرو ، پیش بینی می شود این خودرو مشابه هیوندای سولاریس 2020 در بازار روسیه باشد. این خودرو را می توان بصورت آنلاین یا رزرو انجام داد. تاریخ انتشار این خودرو 26 مارس اعلام شده است.
هیوندای ورنا مدل 2020 از طراحی اسپرت برخوردار است و از مدل قبلی خود جذاب تر است. بیشترین تغییراتی در قسمت جلوی خودرو ایجاد شده است که شامل سپر تهاجمی تر با پایه های مصنوعی ، چراغهای جلوی LED قابل مشاهده تر با چراغهای در حال اجرا در روز C به شکل C ، قاب جدید و شیشه جلو و چراغهای جلو ، کج تر و پهن تر است. سحابی مثلثی است.
هیوندا ورنا 2020 دارای چرخ های آلیاژی 16 اینچی 16 اینچی است. در قسمت عقب خودرو ، سپر جدید با دیفیوزر مصنوعی ، رنگهای جدید شب و لهجه های کرومی ، چراغهای روشنایی LED در یک صندوق اصلاح شده و بدون اصلاح کروم به روز شده و نصب شده اند. فضای داخلی این خودرو هنوز ارائه نشده است ، اما پیشرفت های جزئی در کنسول میانه انتظار می رود.
در همین زمان ، تأیید شد که این خودرو بیش از 45 کارکرد ارتباطی از جمله راه اندازی موتور از راه دور ، کنترل دما از راه دور و قفل درب را ارائه می دهد. یک سیستم سرگرمی با صفحه لمسی بزرگ 8 اینچی نیز برای این مدل جدید پیش بینی شده است.
هیوندای ورنا 2020 با موتور بنزینی 1.5 لیتری بنزینی طبیعی که دارای قدرت 115 اسب بخار است و 144 نیوتن متر گشتاور در ترکیب با جعبه دنده دستی 6 سرعته یا متغیر ، موتور بنزینی 1.4 لیتری توربوشارژ با 140 اسب بخار گشتاور و 242 نیوتن متر گشتاور و هفت سرعته DCT با سرعت 1.5 لیتری و یک توربوژل 1.5 لیتری با قدرت 115 اسب بخار و 250 نیوتن متر گشتاور دارد و به یک گیربکس دستی شش سرعته دستی و گیربکس اتوماتیک متصل می شود.موجود در شبح سیاه ، قرمز ، سفید قطبی ، نقره ای ، خاکستری و فضا.

هیوندا ورنا

این مدل آسانسور ممکن است با مدلی که سال آینده در بازار هند عرضه خواهد شد متفاوت باشد ، اگرچه برای مدل فعلی یکسان است.
همانطور که از تصاویر منتشر شده مشاهده می شود ، هیوندای ورنا دستخوش بازسازی قابل توجهی شد که به برخی از افراد این امکان را داد که آن را به عنوان یک مدل کاملاً جدید ببینند. بدنه این خودرو طرحی شبیه به هیوندای لافستا دارد و ممکن است طراحی تا حدودی اغراق آمیز به نظر برسد.
قسمت جلوی هیوندای ورنا 2020 کاملاً چراغهای جلو طراحی شده که تقریباً تا مرکز هود گسترش یافته است. چراغهای جلو این خودرو دارای چراغهایی با ظاهری جدید و واضح تر و تمایل به روشنایی در طول روز در پایین است. علاوه بر این ، ورنا جدید دارای شیشه ای شش ضلعی با ظاهری زیبا ، جزئیات بزرگ کروم و آرم برند است. از دیگر تغییرات این خودرو می توان به سپر واضح تر ، شیشه جلو پایین جدید و برداشتن لامپ مه شکن اشاره کرد. به طور کلی ، قسمت جلوی این خودرو نسبت به مدل آن از قبل از جابجایی ، طراحی واضح تری دارد.
مشخصات هیوندای ورنا 2020 مجهز به چرخ های جدید آلیاژی با لبه های الماس است ، مشابه نسخه هیوندای ix25 2020. قسمت عقب این خودرو مجهز به چراغهای روشن شبیه به نسخه مورد استفاده در هیوندای لافستا است. یا سوناتا براساس تصاویر به بیرون درز شده از کابین ، ورنا دارای سیستم سرگرمی جدید با نمایشگر بزرگ است. در حالی که موتورهای بنزینی 1.4 و 1.6 لیتری D-CVVT در چین عرضه می شوند ، موتورهای جدید 1.5 لیتری بنزینی و دیزلی BS-VI در هند عرضه می شوند. این ماشین به روز شده با گزینه CVT نیز در دسترس خواهد بود.
نسل جدید هیوندای ورنا اخیراً در نمایشگاهی در چنگدو در چین رونمایی شد. هیوندای ورنا ظاهری کاملاً جدید به خود گرفت و خیلی ها انتظار داشتند این تغییر بعد از فیس لیفت 2017 ، در شرایطی که قسمت جلوی خودرو تفاوت چندانی با مدل فعلی ندارد ، اما طراحی کلی ورنا 2020 تا حدودی شبیه سایر هیوندای ها است. سدان ها ، از جمله سوناتا و الانترا جدید. چراغهای جلو این خودرو در شرایطی خشن و تیز قرار دارد که چراغهای روز در زیر آن قرار دارند. در همین حال ، ورنا جدید مجهز به شیشه شیشه ای شش ضلعی با ظاهری جدید ، جزئیات بزرگ کرومی و لوگوی برند است. هنگام بازگشت به ورنا ، چراغهای جدیدی را مشاهده خواهید کرد که به وسیله نوارهای LED وصل شده اند ، درست مثل اینکه چراغ ها روشن شده اند. دارای یک سوناتای هیوندای است. این خودرو در کنار آن مجهز به چرخ های الماس ریخته گری نیز هست که ظاهری بهتری به خودرو می بخشد. طبق اطلاعات موجود در کابین ورنا 2020 ، سیستم جدیدی از سرگرمی با صفحه بزرگ شده در خودرو نصب شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی