لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

دقایقی پیش ،       فارادی فیوچر از اولین اتومبیل خود با نام FF91 رونمایی کرد که از پتانسیل بسیار خوبی برخوردار است.
Faraday Future روزهای بسیار سختی را پشت سر می گذارد. این استارتاپی که سال گذشته مدل مفهومی FFZERO1 1000 اسب بخار را در نمایشگاه CES 2016 معرفی کرد ، خود را به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار در صنعت خودروسازی تأسیس کرده است.
اما سال گذشته چندین گزارش از مشکلات مالی با                                              Faraday Future منتشر شد. بسیاری از مقامات ارشد این شرکت را ترک کردند و حتی شایعاتی مبنی بر لغو پروژه های این شرکت وجود داشت. تا ماه گذشته ، فارادی فیوچر با انتشار ویدئویی درباره مسابقه در اتومبیل برقی جدید خود با چندین سوپراسپرت از جمله بوگاتی ویرون ، قدرت بالای خودروی خود را قبل از رونمایی از خود نشان داد. همه رویداد CES 2017 و کنفرانس فارادی فیوچر را تماشا کردند.
استارتاپ چینی مستقر در کالیفرنیا فارادی فیوچر به تازگی اولین اتومبیل خود با نام FF91 را به بازار عرضه کرده است. برخلاف FFZERO1 ، تنها مدل مفهومی ، FF91 می تواند در آینده نزدیک به خیابان ها برود. با توجه به فارادی فیوچر ، FF91 نه تنها در نوع خود بی نظیر است ، بلکه توانایی فشار به مرزهای صنعت خودرو را نیز دارد. در این کنفرانس ، فارادی فیوچر خود را با افراد بزرگی چون نیکلاس تسلا (برق) ، کارل بنز (خودکار) و تیم برنرز لی (اینترنت و دنیای ارتباطات) مقایسه کرد.
توسعه
FF91 از نظر طراحی بسیار جذاب و چشمگیر است. یکی از زیباترین قسمت های خودرو که در نگاه اول از آن برجسته است ، طراحی سپر جلو و پنل های جانبی خودرو است. مانند لوگوی فارادی فیوچر ، این طرح ها بسیار زیبا از لحاظ زیبایی در سپر جلو تزئین شده اند که در نهایت ظاهری زیبا و منحصر به فرد به خودرو می بخشد. همچنین از طراحی های موجود در قسمت عقب خودرو و در چراغهای روشنایی استفاده شده است تا بعد از ترمز ، نمای خوبی برای تماشاگر ایجاد شود.
فارادی فیوچر FF91 متعلق به کلاس کراس اوورهای لوکس است. با این حال ، طراحی کوپه و همچنین عقب به همراه طراحی جلوی آیرودینامیکی و تهاجمی ، به خودرویی با گزینه های قدرتمند تحرک اشاره دارند.
درهای این خودرو مانند رولز رویس در عقب باز می شود ، نه جلوی آن. به عنوان مثال ، فارادی فیوچر می خواهد نشان دهد که ما برای یک اتومبیل قدرتمند اما بسیار لوکس ایستاده ایم. چراغهای جلو و چراغهای یک تکه جهانی و همچنین استفاده از دوربین به جای آینه های جانبی ، جلوه خاصی به FF91 می دهد که آن را به عنوان ماشین آینده توصیف می کند.
البته FF91 یکی از دستگاه هایی خواهد بود که می تواند توجه هر مخاطبی را به خود جلب کند.

فارادی فیوچر
نیروهای شناور
مشکل اصلی وسایل نقلیه برقی کارایی اقتصادی آنها و امکان سفر مستقل است. اما فارادی فیوچر نیز به قدرت بالای خودروی خود توجه ویژه ای داشت. این شرکت که پیش از این ویدئویی را در مورد آزمایش بکسل این اتومبیل با بنزین و سوپراسپرت های هیبریدی منتشر کرده بود ، در این کنفرانس و برای عموم مسابقه ای بین FF91 و تسلا مدل S P100D برگزار کرد و در آخر نیز با اختلاف اندک 0 ، 01 ثانیه کسب کرد. با این حال ، مدیر عامل شرکت فارادی فیوچر گفت: لاستیک های تسلا مدل S و سطح مرحله کثیف باعث کاهش درهم و برهمی اتومبیل های خود با مدل S می شوند.
فارادی فیوچر FF91 از قدرت بسیار بالایی برخوردار است. این ماشین برقی می تواند 1050 اسب بخار قدرت با گشتاور باورنکردنی 1800 نیوتن متر تولید کند. برای مقایسه: موتور دیزلی کشنده 11 لیتری مکینتاش گشتاور حداکثر 1627 نیوتن متر را فراهم می کند. فارادی فیوچر هنوز مکان موتورهای الکتریکی خود را شرح نداده است ، اما این احتمال وجود دارد که وی در FF91 از دو موتور الکتریکی استفاده کند.

مطابق سیستم پیشرفته کنترل کشش در FF91 ، این ماشین تنها به 2.39 ثانیه زمان نیاز دارد تا بتواند تا سرعت 100 کیلومتر در ساعت نیز برسد.اگر از این آمار غافلگیر نشوید ، باید بدانید که اگر این دستگاه را از ارتفاع رها کنید ، به 2 مورد نیاز خواهید داشت. 75 ثانیه برای رسیدن به 100 کیلومتر در ساعت این نشانگر خوبی از تحرک بسیار زیاد وسایل نقلیه برقی است که فقط با لاستیک آنها و سطح جاده محدود می شود.
یکی از ویژگی های FF91 توانایی آن در تعیین رفتار رانندگی و محیط ، ارائه بهترین سبک رانندگی به مسافران است.
باتری
فارادی فیوچر پیشتر اظهار داشت که در حال تولید باتری های بزرگ و قدرتمند با Al-Aji است. از این نظر FF91 دارای بیشترین باتری در بین تمامی خودروهای جهان است. به لطف باتری 130 کیلووات ساعت ، این خودرو می تواند در هر بار شارژ حداکثر 608 کیلومتر را داشته باشد. این مطابق استاندارد EPA اندازه گیری می شود و اگر FF91 شما به طور مداوم با سرعت 90 کیلومتر در ساعت کار کند ، در نهایت مجبور خواهید بود که باتری ها را پس از 776 کیلومتر شارژ کنید.
شارژ باتری های بزرگ به زمان زیادی نیاز دارد. برای حل این مشکل ، فارادی فیوچر در حال توسعه یک سیستم شارژ سریع است که ادعا می کند تا 200 کیلووات انرژی را به خودرو منتقل می کند. این بسیار قدرتمندتر از دمنده های سریع 150 کیلو وات تسلا است. بنابراین می توانید با استفاده از این شارژرها تنها در یک ساعت شارژ ، انرژی لازم را برای 805 کیلومتر دریافت کنید. سیستم شارژ بی سیم از دیگر ویژگی هایی است که فارادی فیوچر برای اتومبیل های خود در حال توسعه است.
راندن یک خودرو
آینده فارادی برای بهبود قابلیت های FF91 بسیار تلاش کرده است. این شرکت جدیدترین خودروی خود را با 10 دوربین ، 13 رادار و 12 سنسور التراسونیک مجهز کرده است (در اتومبیل های تسلا از 8 دوربین ، 1 رادار و 12 سنسور التراسونیک استفاده شده است).
FF91 همچنین به سنسور خطی 360 درجه مجهز شده است. این سنسور به صورت ماهرانه ای در اتومبیل به شکل دیسک کوچکی که از وسط جلوی جلوی آن بیرون می آمد ، نصب شده بود.
فارادی فیوچر هنوز هیچ گونه اطلاعاتی در مورد قابلیت های FF91 منتشر نکرده است ، و مشخص نیست این ماشین اولین مدل تجاری خواهد بود که رانندگی سطح 4 را ارائه می دهد یا خیر ، براساس برخی گزارش ها ، این خودرو از الگوریتم های یادگیری عمیق برای گسترش قابلیت های خود در طول زمان استفاده می کند.
اما یکی از ویژگی های جالب FF91 در این بخش ، اجرای کاربر در مکان مناسب و سپس جستجوی پارک در نزدیکترین مکان است. پس از پارم ، خودرو پایان کار را به کاربر اطلاع می دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی