لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

موضوع تعویض پراید با خودروی مناسب بیش از ده سال است که مورد بحث قرار گرفته و در نهایت حل نشده است. اما با ظهور مدل Quaid از برند پرچمدار رنو ، به نظر می رسد جایگزینی مناسب برای پراید پیدا شده است و می توانید مانند پیکان از آن خداحافظی کنید.
بهتر است ذهن منطقی داشته باشید و حداقل در مدت کوتاهی خوابهای طولانی و دوردست را فراموش کنید. خودروهای وارداتی مشمول مالیات بالایی هستند و کل هزینه بیش از دو برابر ارزش واقعی خودرو است. از طرف دیگر سطح درآمد اکثریت مردم در حدی است که هموطنان ما نمی توانند خودروهایی خریداری کنند که بیش از 50 میلیون تومان قیمت داشته باشند. با چنین تفسیرها ، نمی توان تصور کرد که جایگزینی یک پراید یا خودروی ساخته شده در ایران در محدوده 20 تا 25 میلیون تومانی محصولی مدرن با بالاترین استانداردهای بین المللی است. گرمترین هاچ بک های دنیا مانند تویوتا یاریس ، هوندا فیت ، فورد فیستا و فیات 500 با 15 هزار دلار با کمترین قیمت هزینه شده اند و تولید آنها در ایران هرگز نباید از زیر 7000 دلار پایین بیاید (که معادل 27 میلیون دلار فعلی است) . )
اگر یک جستجوی سریع در اینترنت انجام دهیم و فرض کنیم که یک خودرو در کشور ما با کمتر از 7000 دلار با قیمتی در حدود 25 میلیون دلار قابل تولید باشد ، به نتایج عجیب می رسیم. محصولات بسیار جذابی از هند و چین با خصوصیاتی که احتمالاً نمی خواهید از آنها استفاده کنید وجود ندارد. با این حال ، به نظر ما ، در بعضی موارد آنها نسبت به پراید مزایای بسیاری دارند. به عنوان مثال ، تا به امروز ، میلیون ها اتومبیل نانو توسط تاتاموتور در هند با قیمت کمتر از 4000 دلار ساخته می شدند. محصول معروف چری چین با نام A1 نیز تقریباً 7000 دلار قیمت دارد و می تواند در ایران نیز تولید شود که البته این مورد برای خریدار ایرانی و کل صنعت کشور ما ارعاب خواهد کرد.
محصول جدید رنو با نام کوید تقریباً دو سال توسط برند برتر جهان در هند تولید شده و حدود 300000 روپیه (4500 دلار) دارد. برخلاف برخی محصولات رنو در ایران که توسط رومانیایی داچیا طراحی و تولید شده است ، Quaid در مرکز طراحی رنو در فرانسه برای تولید و فروش در هند موجود است و در کارخانه رنو-هند تولید می شود. رنو هند از سال 2008 انواع اتومبیل رنو را در هند تولید می کند. امروزه علاوه بر کوید ، مدل های داستر  ، اسکالا و فلونس را نیز شامل می شود. فراموش نکنیم که رنو تنها شرکتی در جهان نیست که خودرویی را بطور انحصاری برای کارخانه خود در هند و 1.3 میلیارد بازار تولید می کند. مدل های EON از هیوندای کره ، فیگو از فورد USA ، Go (از برو) از داست سان و سلریو از سوزوکی ، ژاپن. اینها ماشینهای ارزان قیمت و ویژه ای هستند که در هند ساخته می شوند.
ظاهر و طراحی داخلی
اما خودروهایی مانند تاتا نانو ، فورد فیگو و سوزوکی کلریو که در بالا به آنها اشاره شد. در کلاس قدیمی دو ماتیز ، هاچ بک کمی وجود دارد. در یک اتاق بزرگتر ، کوید به عنوان یک متقاطع کوچک و جمع و جور (یک سطح متقاطع ورودی) طبقه بندی می شود. ابعاد کلی این خودرو 3.68 متر طول ، 1.58 متر عرض و 1.47 متر طول ، کف 18 سانتی متر از سطح زمین و فاصله بین محورهای جلو و عقب 2.24 متر است.
در سال 2014 ، مفهوم کوید توسط رنو معرفی شد که بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسید. هنگامی که این مدل سال آینده برای تولید انبوه معرفی شد ، در ابتدا طرفداران این برند را ناامید کردند ، زیرا انتظار داشتند یک کراس اوور ورزشی شبیه به رنو کپچر باشد ، اما آخرین کوید یک مدل ارزان قیمت و کم حجم با موتورهای قدرتمند نه سیلندر خواهد بود. ، تبدیل شدن به. به طور کلی ، هنگامی که رنو قیمت نهایی کوید را برای رسانه ها اعلام کرد ، تعداد منتقدین کاهش یافت ، زیرا ظاهر کوید حداقل چند هزار دلار بیشتر بود.

رنو کوید

در نمای جلو ، کوید به هیچ وجه خودروی ناخوشایندی نیست و با چراغهای بزرگ متشکل از چندین قسمت طراحی شده است که جلوه ای مدرن به آن می بخشد. شیشه جلو و فضای خالی بین ضربه گیرها ، لانه زنبوری با سوراخ های مستطیل به جای شش ضلعی و ساخته شده از پلاستیک سیاه است. مانند رنو L90 ، مدل های گرانتر کوید دارای شیشه فلزی صاف هستند. چراغ های مه شکن در قسمت ضربه گیر قرار گرفته اند و نه تنها به طور مؤثر بازی می کنند ، بلکه در بهبود ظاهری اسپرت کوید نیز نقش مهمی دارند. این هود به گونه ای ساده طراحی نشده است و دارای خطوط حجمی است ، در حالی که سپر جلو به شکلی خاص و به ویژه در چراغهای جلو به خوبی قرار گرفته است و نمای سه بعدی از قسمت جلوی خودرو را به نمایش می گذارد.
طراحی جانبی کوید بیشتر تحت تأثیر عناصر پلاستیکی مشکی است که در دستگیره های درب ، قاب های پنجره ، آینه های جانبی و حتی روی درب داخلی قابل مشاهده است. این پلاستیک در بالها نیز وجود دارد و از سپر جلوی جلو تا سپر عقب بر کل نمای ظاهری تأثیر می گذارد. در این بخش خط ولوم مشخصی وجود ندارد و فقط بال جلو جلوی آن را کمی از قسمت پوسته بیرون زده تا زیبایی دید را برای کوید بهبود بخشد ، در حالی که نمای جانبی علی رغم شکل خوب ویندوز و شیب ملایم سقف فوق ، عموماً بسیار ساده و متداول است.
ساخت عقب کوید نیز با هزینه کم بسیار آسان است ، هرچند که اکثر محصولات رنو امروزه از این روش در نمای عقب استفاده می کنند. با این حال ، دو درب باریک روی درب صندوق عقب وجود دارد: یکی از زیر چراغهای جلو تا بالای درب و دیگری از بالها تا انتهای درب ، بنابراین طراحی خط در این بخش می تواند تخمین قابل قبولی کسب کند. از این نظر ، اندازه کوچک پنجره عقب ممکن است زیبایی خودرو را افزایش داده باشد؛ اما به نظر می رسد که این امر بر دید راننده تأثیر منفی می گذارد ، و پارک کردن دوتایی در مدل های پایه و بدون سنسور و دوربین را دشوار می کند.
وقتی وارد کوید می شوید ، دامنه قیمتی 4/5 هزار دلاری را کاملاً فراموش می کنید و در هاچ بک قرار نمی گیرید ، بلکه در یک کراس اوور با فضای مناسب ، که برای سر و پاهای یک شخص از ارتفاع 1.8 متر نیز مناسب است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی