لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

 hyundai verna یک اتومب یل کوچک است که توسط هیوندای ساخته شده است و هم اکنون در نسل پنجم خود در خط تولید قرار دارد.                     هیوندای ورنا در واقع همان لهجه هیوندای است که در بازار کشور ما وجود دارد. نسل اول hyundai verna یا اکسنت در سال 1993 معرفی شد و در نسل دوم وارد بازار ایران شد. 
این نسل از هیوندای ورنا در سال 1999 معرفی شد و در سال 2005 وارد بازار ایران شد. ورنا زمانی به عنوان یک ماشین ارزان قیمت شناخته می شد و نمی توانست در کشور ما موفق تر باشد. ورنا یا اکسنت در واقع یکی از ارزان ترین محصولات هیوندای است و زمانی در ایران به عنوان یک ماشین ارزان قیمت شناخته می شد.
ورنا با دو موتور 1.5 و 1.6 لیتری و دو انتقال مکانیکی و اتوماتیک وارد ایران شد.
نکات مثبت هیوندای ورنا
پایین آمدن خودرو - سواری نرم و ساکت - کیفیت ساخت خوب.
امتیازات منفی هیوندای ورنا
کمبود قطعات و عدم کارکرد - کشش موتور ضعیف ، به ویژه در نسخه اتوماتیک
ایمنی هیوندای ورنا
رتبه بندی خبره هیوندای ورنا
هیوندای ورنا یک اتومبیل کوچک است که در سال 2005 وارد بازار ایران شد. البته خوب است بدانید که ورنا همان لهجه هیوندای است که در نسل های جدید در بازار ایران ظاهر شده است. این بدان معنا نیست که استفاده از حروف مختلف برای محصولات هیوندای چیز عجیبی نیست و ما قبلاً شاهد چنین موردی با هیوندای الانترا بودیم که در ابتدا با نام آوانته در ایران شناخته می شد.
هیوندای ورنا در سال 1999 وارد نسل دوم شد و تولید آن تا سال 2005 در بازار جهانی عرضه شد ، اما تولید تا سال 2011 در ایران ادامه داشت. اگرچه ورنا یکی از ارزان ترین محصولات هیوندای در ایران است ، مانند سایر کشورها ، هرگز مورد استقبال و فروش خوبی قرار نگرفته است.
البته هیوندای ورنا از نظر ظاهری خودرو چندان جذاب نیست و نمی تواند توجه خریداران جوان را به خود جلب کند ، و بیشتر سالمندان و خانواده ها قصد خرید آن را دارند. مهم نیست که چطور هیوندای ورنا را نگاه کنید ، جذابیت آن را نخواهید یافت ، اما هیچ مشکلی در آن وجود ندارد ، زیرا طراحی ورنا چندین ساله است و نباید انتظار یک ماشین مدرن را داشت.
طراحی کابین هیوندای ورنا نیز ساده است و از پلاستیک زیادی در کابین استفاده می شود. البته وننا در مقایسه با اتومبیل های رقیب مانند سیتروئن زانتیا و تندر 90 خیلی ضعیف نیست و ما شما را برای قضاوت رها خواهیم کرد.
هیوندای ورنا با دو موتور 1.5 لیتری و 1.6 لیتری در بازار ایران عرضه می شود. نسخه 1.5 لیتری چهار سیلندر 91 اسب بخار نیرو می بخشد. و 131 نیوتن متر گشتاور دارد و با استفاده از جعبه دنده دستی 5 سرعته ، نیرو را به چرخ های جلو منتقل می کند. اما اگر به دنبال یک نسخه اتوماتیک هستید ، باید بدانید که قدرت در این مدل از یک موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری با 105 اسب بخار تامین می شود. گشتاور 143 نیوتن متر و همچنین از گیربکس. با 4 دنده به چرخ های جلو. از سرعت اتوماتیک استفاده می کند.

هیوندا رونا

بنابراین ، هیوندای ورنا را نمی توان یک خودروی قدرتمند قلمداد کرد و می توان از آن انتظار عملکرد بالایی داشت و برای استفاده آسان از آن مناسب تر است. بنابراین ورنا ، به خصوص در نسخه اتوماتیک ، هنگام عبور از مسیرهای کاری دشوار ، مشکلات زیادی را پشت سر می گذارد و این کمی شما را ناامید می کند. البته ورنا ویژگی منفی دیگری نیز دارد ، یعنی عدم گزینه و امکانات ، و حتی برای داشتن ساده ترین تجهیزات ، باید خود آن را نصب کنید.
با وجود نقص ، این یک ماشین ارزان است و شما در دراز مدت به تعمیرگاه نخواهید رسید. کیفیت خودرو برای چندین سال حفظ می شود و می توانید از آن مطمئن باشید. اما در شرایط فعلی ، ما پیشنهاد می کنیم هنگام خرید اتومبیل با کیلومتر صفر ، اولویت بندی کنید و همچنین در صورت تمایل به خرید هیوندای ورنا ، نسخه های کم کار را در اولویت قرار دهید.
هیوندای ورنا حدود 10 سال است که قطع شده است ، اما بازار استفاده شده در حال رشد است. در این مقاله از همه طرف به هیوندای خواهیم پرداخت تا بدانیم چرا این خودرو کره‌ای قدیمی نیست.
هیوندای ورنا توسط هیوندا اکسنت به عنوان اولین و محبوب ترین اتومبیل در ایران ساخته شد. این ماشین ممکن است از دیدگاه جوانان خودروی خیلی خوبی نباشد ، اما بسیاری با وجود توقف تولید ، هیوندای ورنا را از بین خودروهای مختلف انتخاب می کنند. در این مقاله ، ما جدیدترین اطلاعات مربوط به هیوندای ورنا را برای شما فراهم آورده ایم و می دانید که قبلاً برای همه قطعات خودروی خود یک گواهی بازخرید دریافت کرده اید. آنها دلایل مختلفی را ارائه دادند که چرا ما به این ماشین نگاه می کنیم.
مشخصات فنی هیوندای ورنا
خارجی:
در قسمت بیرونی هیوندای ورنا تصمیم گرفتیم که خودرویی کاملاً کلاسیک بگیریم. خودرویی که نسل جوان به آن توجه کمتری می کند و بالعکس ، یکی از گزینه های افراد میانسال به ویژه برای یک خانواده بزرگ است. اگر به جلوی اتومبیل نگاه کنید ، چراغهای جلو کوچک و شیشه جلو اتومبیل کوچک را مشاهده خواهید کرد. سپر جلو اندازه مناسبی دارد و طراحی آن مطابق با سایر قسمت های ورنا است.
هود بسیار ساده است و دارای خطوط تزئینی مخصوص فراز و نشیب نیست. با توجه به اندازه شیشه جلو ، ارتفاع و عرض لبه های جلو مشخص می شود که راننده از بیرون به خوبی می بیند.
هیوندای ورنا وقتی از کنار آن مشاهده می شود ، زیبایی بیشتری دارد. کشیدگی کاپوت جلو و بنابراین بدنی نسبتاً حجیم و بلند معمولاً از تناسب خوبی برخوردار است. زهکشی درها ، دستگیره های قاب دار و یک قاب سیاه در اطراف ویندوز برخی از ویژگی های نمای جانبی هیوندای ورنا هستند. این خودرو در رنگهای مختلفی موجود است و برخی از رنگ ها از جمله بژ جذاب تر هستند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی