لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

این پایان ماجرا نیست و اکنون مصرف کننده ایرانی می تواند ترکیبی 2.5 لیتری کامری را خریداری کند. با استفاده از این فناوری ، راننده تا 200 اسب بخار شتاب می یابد. و گشتاور 211 نیوتن متر ، از صفر تا 100 کیلومتر در ساعت در 7.2 ثانیه شتاب می یابد و به حداکثر سرعت 190 کیلومتر در ساعت می رسد.به لطف نیروگاه هیبریدی ، شما به طور طبیعی مصرف سوخت می کنید که با سرعت ثابت در بزرگراه به 5 کاهش می یابد ، 5 لیتر در 100 کیلومتر و در شهر تا 6.5 لیتر. در 18.5 ثانیه به 200 کیلومتر در ساعت می رسد و در 15.5 ثانیه از 400 متر غلبه می کند.
در مورد واردات خودروهایی با ظرفیت موتور بیش از 2.5 لیتر اطلاعات رسمی وجود ندارد ، اما در این حالت کمری می تواند قدرتمندترین موتورهای موجود در ایران را بفروشد. موتور 3.5 لیتری 268 اسب بخار و گشتاور 336 نیوتن متر باعث می شود کامری 2017 به خودرویی سریع و تهاجمی تبدیل شود. این خودرو در 6 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت شتاب می یابد و به حداکثر سرعت 210 کیلومتر در ساعت می رسد که در 15 ثانیه به 160 کیلومتر در ساعت می رسد. میزان مصرف سوخت این 6 سیلندر کمری 7.8 لیتر با سرعت ثابت و تقریباً 11 لیتر در 100 کیلومتر در شهر است.
تویوتا هنوز علاقه ای به تولید کامری با موتور دیزل یا توربوشارژ ندارد و در سال 2017 تنها دو مدل طبیعی - Aspira و مدل هیبریدی را ارائه می دهد. CVT روشن است. اما تویوتا کمری در 9 مدل وارد بازار جهانی شد ، لیستی از آن در جدول زیر با قیمت تحویل به ایالات متحده نشان داده شده است. شایان ذکر است که بیشتر تسمه های وارد شده به ایران در حالت تاشو ، XSE با موتور 2.5 لیتری و ترکیبی از XLE قرار دارند.
ایمنی
تمام مدل های مدرن کمری مجهز به ABS هوشمند و سیستم کنترل لغزش هنگام رانندگی هستند که در حفظ تعادل خودرو در شرایط بحرانی نقش مهمی دارند. از نظر تعداد کیسه های هوا ، کمر به هیچ وجه کاهش نیافته بود و علاوه بر کیسه های جلوی هوا و پرده های جانبی که ماشینهای مدرن به آن احتیاج دارند ، از کیسه های کیسه زانو در زیر داشبورد و کیسه های هوا سقف نیز استفاده می کرد. آنها فقط وقتی کار می کنند کار می کنند. ، هنگام ترمز شدید یا هنگام ضربه به بدن ، کمربند ایمنی نیز سفت می شود ، به طوری که در شرایط بحرانی ، مسافران کمترین حرکات ناخواسته را دارند.
تمام آزمایشات ایمنی انجام شده بر روی کامری جدید 5 تا 6 ستاره کسب کرده است که ایده آل است. در یک برخورد سر ، این خودرو دارای 5 ستاره برای سرنشین جلو و 6 ستاره برای سرنشین عقب است. این یک پناهگاه امن برای همه مسافران شش ستاره و دارای عوارض جانبی شدید بود ، و آن را به عنوان یکی از بهترین اتومبیل های کلاس خود برای ایمنی در برخورد. در کل ، اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها (NHTSA) یک اتومبیل ایمنی شش ستاره را در اختیار این خودرو قرار داد.
گزینه های بهداشتی
لیست قابل توجهی از ویژگی های     کمری 2017 وجود دارد که یکی از آنها ردیاب علامت گذاری جاده است که به راننده در مورد تغییر خطوط بدون کمک راهنما هشدار می دهد. کنترل کروز هوشمند همچنین سرعت خودرو را کندتر می کند و در هنگام رانندگی به مجتمع های جاده ای پاسخ می دهد. اشیاء با زاویه کور نیز هنگام سبقت و پارک کردن به راننده یادآوری می کنند و ترمز اتوماتیک کم سرعت مانع از برخورد جلوی جلو یا عقب با دنده معکوس می شود.
اثاثه یا لوازم داخلی چرمی یکی دیگر از گزینه های ویژه کمر ، از جمله فرمان و تریم درب است. صندلی راننده به خودی خود می تواند کاملاً برقی باشد و صندلی راننده تنها از چهار جهت برقی است. فر را می توان در تمام صندلی ها سفارش داد. سایر گزینه های     Toyota Camry شامل تهویه مطبوع دوگانه ، آینه های ضد اشعه با گرمایش داخلی و سیستم ضد سرقت است.
صدای Camry با 6 بلندگو با ورودی USB ، AUX و iOS به صورت استاندارد ارائه می شود. دستگاه های کاملاً مجهز وارداتی به کشور شامل پخش کننده صوتی از برند معروف آمریکایی JBL با 8 بلندگو است که دارای ساب ووفر 10.1 اینچی نیز می باشد.

تویوتا کمری

تجربه رانندگی
اول از همه این را بخاطر بسپارید که کمری به عنوان تاکسی نخبه در فرودگاه ها و شهرهای درجه یک در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد که این یک نشانه عالی از آسایش و آرامش و همچنین هزینه های استهلاک و نگهداری بسیار پایین است. وقتی وارد این ماشین می شوید از فضای داخلی کامل شگفت زده خواهید شد. نه تنها برای راننده و سرنشین جلو ، بلکه در عقب نیز کمری را می توان با یک سدان لوکس مقایسه کرد ، زیرا یک شخص با قد 190 سانتی متر فضای کافی در سر و زانو دارد. فراموش نکنیم که این ماشین در واقع 5 سرنشین است و یک نفر متوسط ​​در صندلی عقب نسبتاً راحت است.
کمربند وارداتی به ایران معمولاً پر است ، بنابراین صندلی ها و اثاثه یا لوازم داخلی از چرم ساخته شده است ، در حالی که نسخه های پایه و بودجه با پوشش پلاستیکی مطمئناً آزار دهنده است و ممکن است در مناطق گرمسیری کمی ناخوشایند باشد.
اگر خوش شانس هستید که یک نسخه ترکیبی کمری دارید ، بیش از این خوشحال خواهید شد. اول از همه ، با 200 اسب بخار. می توانید خیلی با موفقیت شتاب بگیرید و به سرعت یک اتومبیل آلمانی 400 میلیونونی باشید. دومین مزیت هیبریدی کامری این است که سوخت کمتری مصرف می کند و نیاز به مراجعه به پمپ بنزین را در مقایسه با سایر خودروهای این کلاس در ایران از بین می برد. هنگامی که ترمز می کنید یا به پایین تپه می رانید ، باتری را شارژ می کنید و در واقع باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شوید.
راحتی و راحتی کامری در نسخه های گازی و هیبریدی بسیار مورد توجه است و در هر دو مدل سر و صدای داخل کابین ناچیز است. توجه داشته باشید که کامری در مدل هیبریدی با گیربکس CVT عرضه می شود که مطمئناً ساکت تر و استرس کمتری دارد.
خدمات پس از فروش
تویوتا یکی از قدیمی ترین نمایندگی های فروش اتومبیل و خدمات فنی در ایران را دارد که البته در آخرین دهه حضور خود در کشور ما ، امتحان را پشت سر گذاشته است. از آنجا که قطعات یدکی کمری در سالهای اخیر دستخوش تحولات قابل توجهی نشده و در مدلهای مختلف به طور گسترده ای توزیع می شود ، در نمایندگی های معتبر تویوتا به راحتی پیدا می شوند و تعمیرکاران برند معمولاً از مهارت های کافی برخوردار هستند.
برای همه مدل های خود ، کمری با ضمانت 5 ساله یا 150،000 کیلومتر ارائه می شود ، که ثبت نام آن توسط سرویس خاتمه یافته است. اما باید توجه داشت که بیشتر واردات خودروهای تویوتا به ایران توسط افراد یا شرکتهای دیگری غیر از نماینده رسمی انجام می شود.
رقبا
خانواده ای از سدان های نیمه لوکس مانند بازار کراس اوور ، هر چقدر هم که محبوبیت داشته باشند ، با محصولات متنوعی روبرو می شوند که معمولاً خریدار را به سمت یک مارک محبوب سوق می دهد تا یک ماشین بهتر. علاوه بر کیفیت بالای خط کمر ، نام تویوتا به عنوان تولید کننده برتر محصولات ایمن و با کیفیت بسیار پایین همیشه برجسته بوده است و تاریخچه 40 ساله آن در ایران یک دارایی در بازار بوده است.
رقیب اصلی تویوتا کمری در اکثر آژانس های خبری جهان خودرو ، هموطن دیگر برند مشهور ژاپنی هوندا است. چند سالی است که به ایران وارد می شود ، مدل آکورد یکی از ماشین های برجسته دنیا در این کلاس است. بسیاری از رسانه های جهان آن را به عنوان بهترین خودروی جهان ارزیابی کردند.
در بازار کشور ما رقیب اصلی کمری هیوندای سوناتا کره است که بیش از یک سال از سفت شدن و ظهور آن می گذرد و به هر حال نسخه هیبریدی آن در راه است. از طرف دیگر ، کیا اپتیما نیز در نسخه 2017 دستخوش تغییرات مثبتی شده و می تواند در این بازه قیمتی به یک رقیب جدی برای کمری تبدیل شود.
فراموش نکنیم که بازار فرانسه به تدریج توجه عموم را به خود جلب می کند و در صدر آن رنو تالیسمان با مصرف برق بسیار کم 1.6 لیتر و 195 اسب بخار قرار دارد و در کنار آن گزینه های بسیاری وجود دارد. پژو 508 با قیمت رقابتی 165 میلیون نفر در مقایسه با 200 میلیون نفر ممکن است یک انتخاب هوشمندانه در بازار باشد. از طرف دیگر ، هیبریدی کامری که اخیراً به عنوان نمایندگی مجاز با ضمانت 150،000 کیلومتر یا 5 سال 206 میلیون تومانی ثبت شده است ، در حال حاضر نزدیک به 230 میلیون تومانوف را در بازار تهران به فروش می رساند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی