لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

به عنوان کلیه طراحی peugeot 207 نیو فیس اجازه داده شده ب ه سایر رقبا رنو ساندرو و H30 کروز زیبا و زیبا تر و مدرن تر است و از این طریق می توانید از دلخواه خود لذت ببرید و از این طریق بتوانید از این طریق استفاده کنید.
طراحی داخلی
فضای داخلی کلیسای جمعیت peugeot 207 جدیدترین شرایط فضای داخلی برا در بزرگتر او (پژو 206) است ، اما به لطف سرویسرسانی ها و اصلحاحن فضای محدودی که دارد ، می تواند به طور خلاصه در بین سالهای اخیر ، شاهد بازدید مجدد از مجاهدین در سطح بین المللی باشد ، می توانید تعداد محدودی را در اختیار شما قرار دهیم ، اما این محدودیت را نیز دارد که بتواند در اختیار شما قرار بگیرد. . از بینو 207i استفاده از مواد با کیفیت استفاده بهتر ، که می تواند به شما امکان پذیر تر شود ، اما از بین همه کسانی که این وسایل را محدود می کنند ، می توانند از این طریق بتوانند از قیمت آن استفاده کنند ، اما این امکان را برای شما فراهم نمی کند. مجاز به شرط حد مجاز پنل پس از مدتی این سرویس را به شما یادآوری نکند!
بعد از ورود به سایت اتومبیل و مشاهده محل برگزاری صندلی ، امکان پذیر شدن به شما برای شفاف سازی و غریب شدن فرمان و صفحه لمسی 7 اینچی که در این داشبورد نصب شده است ، به شما امکان پذیر است. فرمان این خودرو از پلاستیک تمیز شده و در دو رنگ موجود است. فرمانده ساده ساده می توان به       پزو 207i (سال 1991 در بازار بودجه) ، فرماندهان جدیدی را برای کنترل سیستم صوتی ، کنترل کروز و تلفن همراه با آنها در مجله روزنامه های تبلیغاتی ارائه داد. سیستم تهویه مطبوع اتومبیل به افراد کارگر می توانیم و می توانیم به شما کمک کنیم تا بتوانید برادر خود را تهیه کنید.
این مانیتور که در قسمت های مختلف کنزولایش ویژه ای وجود دارد ، از کیفیت بالاتری برخوردار است و می تواند به شما اجازه قانونی داده شود ، رادیو ، پخش موسیقی ، سیستم پیمایش ماهواره ای و غیره از این مجوزها.
صندلی های جلوی این وسیله نقلیه بسیار آسان است ، اما ردیف صندلی های عقب بسیار کم و بسیار دوست دارید. صندلی های پارچه ای این خودرو در اختیار با بالیلی چرمی برلیانس H320 از کیفیت و نریمی است که می توانند راحت باشند و از این طریق می توانند با استفاده از این ماشین های چینی امکان پذیر شوند.
مشخصات فنی
فقط تغییر این است که این وسیله نقلیه به نسله است اینطور که می دانید این اتومبیل از گیربکس ارزیابی TU5 ، موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با 105 اسب بخار استفاده می کند. و 142 نیوتن متر گشتاور. قدرت از طریق جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک (AL4) یا 5 سرعت دسترسی به اتومبیل های مسافرتی ، امکان دسترسی به ماشین های دیگر را برای 12 بار در مدل های دسترسی آسان و 13 عدد در مدل های خودکار به صورت خودکار 100 کیلوگرم در ساعت برسد. شاهدند نسل اول ، این گیربکس از ویژگی های ورزشی و برفی مجاز است که می توان در اختیار شما رانردک ن قرار گرفت. گیربکس AL4 به کار نگه داشتن در جمعیت 207i جدید شما را قادر می سازد ، در صورت تمایل به کیفیت خود به خود بخواهید تا از مدت کوتاهی بخواهید از شما بخواهند با شما تماس بگیرند و بتوانند از جابجایی چرخ دنده ها ، برزیلی و سر و صدایی آزار استفاده کنند. سایر موارد این گیربکس امکان ضعف استفاده از حالت ترونیک است. با این حال ، اگر می خواهید رانندگی کنید برادر یی .و .و .که تعلیق این هاچ بک را می توانیم به راحتی تغییر دهیم و بتوانیم به شما تغییر داده و از این طریق بتوانید با سرعت بیشتری راننده شوید ، می توانید با مراجعه به چشمه ها با مدل های اسپرت و دوست تری بتوانید از این امکان برخوردار شوید .

پژو 207

طبق گفته سازنده ، مصرف کل این خودرو تنها در هر 100 کیلومتر 7.1 (برای مدل های اتوماتیک) بوده و در صورت صحت ، پژو 207i نیو فیس به یکی از اقتصادی ترین هاچ بک های بازار تبدیل خواهد شد که می تواند گزینه خوبی باشد. برای استفاده روزانه اما خوب است بدانید که مصرف کل این خودرو در عمل حدود 9 لیتر در هر صد کیلومتر است و اگر کمی فشار به موتور وارد کنید ، شاهد مصرف بسیار بیشتری خواهید بود - 9 لیتر.
ایمنی
طبق اطلاعات ثبت شده در وب سایت NCAP ، پژو 206 فرانسوی در سال 2000 چهار ستاره ایمنی دریافت کرد. هنوز مشخص نیست که آیا این اتومبیل به دلیل ایرانی شدن خود ، همچنان از همان قدرت و قدرت برخوردار خواهد بود و آن را به پژو 207i تبدیل خواهد کرد.
در حوزه امنیت ایران خودرو ، تمام تلاش خود را برای ساختن یک خودروی ایمن و مدرن انجام داد ، بنابراین تجهیزاتی از قبیل کیسه های هوایی راننده و سرنشین جلو ، ترمزهای ABS ، EBD و EBA ، ترمزهای دیسک جلو و عقب با سیستم خنک کننده وجود دارد. بی سیم ، قفل مرکزی با استفاده از ریموت در این خودرو ، صندلی عقب مجهز به ایزوفیکس ، سنسور نمای عقب ، دوربین دید عقب و غیره.
چنین ویژگی های ایمنی ، پژو 207i جدید را به یک خودروی تمام عیار تبدیل کرده است که به شما امکان می دهد با خیال راحت خودرو را در جاده های شهری و حومه رانندگی کنید.
تفاوت بین پژو 207i جدید و مدل قبلی است
برای معرفی شما خوانندگان عزیز ، مدل جدید پژو i207 ، تفاوت ها را با مدل قبلی (که قبل از سال 1991 تولید شده بود) در این بخش به طور خلاصه توضیح خواهیم داد:
1. طراحی چراغهای جلو و چراغهای روشن را تغییر دهید
2- آنتن رادیویی کوتاه و جدا نشدنی
3- سیستم چندرسانه ای با صفحه لمسی 7 اینچی و GPS
4. دوربین دید عقب
5- آینه های جانبی بزرگ و مجهز
6- فرمان را مجدداً تنظیم کرده و دکمه های کنترل (MFC) را روی آن قرار دهید.
اخرین حرف
امروزه با افزایش تعداد خودروها و رشد ترافیک شهری ، شاید یکی از بهترین راهها برای کاهش این شرایط دشوار ، استفاده از هاچ بک کوچک با گیربکس اتوماتیک با مشخصات مناسب و قیمت مناسب باشد. با توجه به این نکته ، گزینه های زیادی ندارید. حال با جمع بندی می توان گفت که پژو 207i جدید می تواند دارای مشکلاتی از قبیل یک صندوق عقب کوچک ، محفظه عقب ضعیف ، خرابی زود هنگام گیربکس ، قطعات یدکی گران قیمت و غیره باشد ، اما در صورت نیاز به یک ماشین جمع و جور با طراحی جوان و گیربکس اتوماتیک برای پرواز. اگر در این محدوده قیمت هستید ، مطمئناً پژو 207i جدید می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد.

  • ۹۹/۰۴/۱۲
  • peugeot 407

206

207

رنو

ساندرو

مدرن

نیو فیس

پژو

نظرات (۱)

  • محمدرضا دهایی
  • سلام خیلی عالی بود  

    لطفا به وبلاگ ما هم سر بزنید

    موفق باشید 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی