لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

این سازنده ادعا می کند که برای دوخت صندلی های X22 از تجهیزات کاملاً مدرن و اتوماتیک استفاده می کند تا از نظر کیفیت استفاده و ظرافت تولید با مدل های مدل های لوکس لندرور انگلیس تفاوت نداشته باشد. چری سالها با لندرور همکاری داشته و خط اصلی مونتاژ را در چین دارد. راحتی و ارگونومی صندلی های موجود در       MVM X22 حاصل 200 نمونه اولیه و بیش از 1 میلیون کیلومتر درایوهای آزمایشی است.
به طور کلی ، با توجه به جنسیس و قیمت نسبتاً پایین ، طراحی داخلی X22 یک شاخص بسیار خوب است و با اطمینان می توان فرض کرد که تفاوت های بصری بین این خودروها و مدلهای برتر دنیا طی سالهای آینده کاملاً فراموش می شود.
نیروهای رانندگی و فنی
طبق معمول در اتومبیل های چینی ، MVM X22 همچنین از کمبود نیروگاه های قدرتمند رنج می برد. البته این به طور مستقیم با هزینه خرید این مدل ها ارتباط دارد و شما نمی توانید روی قیمت نهایی حساب کنید. در سراسر جهان فقط می توانید یک موتور 1.5 لیتری اتمسفر با 105 اسب بخار سفارش دهید. در 6000 دور در دقیقه و گشتاور 2750 نیوتن متر در 2750 دور در دقیقه.
از آنجا که 105 اسب بخار است با سرعت کم برای راننده غیرقابل دسترسی است ، نمی توان انتظار سرعت گرفتن ام وی ام X22 را داشت و در بیش از 15 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد. حداکثر سرعت این خودرو تقریباً 160 کیلومتر در ساعت خواهد بود. اگرچه تولید کننده ادعا می کند که میانگین مصرف سوخت در هر دو مدل مجهز به گیربکس دستی و اتوماتیک است ، اما در هر 100 کیلومتر حدود 6 لیتر است. این مشکل توسط خریداران X22 در ایران تأیید نشده است و با توجه به فصل تابستان و کیفیت بنزین خانگی ، داده هایی از میانگین مصرف این خودرو در کشور ما بین 8 تا 9 لیتر است.
موتور X22 از فناوری DVVT استفاده می کند که در واقع یک سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ است. به لطف این سیستم ، مصرف سوخت بهینه شده و البته از صدای حرکت در سرعت های ثابت کاسته می شود. ضریب حرکت این موتور 11.4 و مجهز به استاندارد انتشار یورو 5 است. تمام مدلهای X22 فقط با دیفرانسیل جلو عرضه می شوند. از طرف دیگر ، ترمزهای قابل قبول آلمان بوش را ارائه می دهد.
گزینه ها و فرصت ها
در کشور ما بیش از دو مدل MVM x22 با حروف ورزشی ارائه می شود: "عالی" و "لوکس". از سال 2009 ، مدیران خودرو نسخه های دستی و اتوماتیک X22 اسپورت عالی را به عنوان نمونه هایی با کاملترین ویژگی ها به فروش می رسانند. علاوه بر گیربکس یا گیربکس اتوماتیک که عامل اصلی قیمت نهایی MVM X22 است ، این خودرو در دو نوع ساده و اسپرت نیز شناخته می شود که تفاوت های بصری خاصی دارند. مدل اسپرت دارای یک سقف سیاه است. اما تقریباً تمام مدل های MVM x22 در ایران دارای یک سانروف برقی و رینگ ورزشی 16 اینچی هستند.
تفاوت بین گزینه ها و X22 در هر دو مدل ساده و اسپرت ناچیز است و نسخه اتوماتیک فقط یک حالت رانندگی اقتصادی دارد که با تغییر دادن به سرعت پایین موتور می تواند مصرف سوخت را کاهش دهد. گزینه های استاندارد برای MVM X22 شامل بندهای مک فرسون با فنرهای فرمان ، کروز کنترل با فرمان قابل تنظیم ، تهویه مطبوع اتوماتیک ، آسانسور برقی چهار درب برقی ، تنظیم آینه برقی از خودرو ، تنظیم دستی کامل صندلی های جلو به 6 به سمت صندلی های چرمی با مشکی و نارنجی طرح.
صفحه نمایش لمسی 8 اینچی گزینه ای موثر در لیست اتوماتیک اتومبیل MVM X22 است که با دوربین عقب همراه است. تلفن های هوشمند را می توان از طریق بلوتوث و رابط موبیل میرور لاین به صفحه وصل کرد ، در حالی که سرگرمی چندرسانه ای را می توان با یک سیستم بلندگو استریو با چهار بلندگو استفاده کرد. می توانید برخی عملکردهای سیستم مانند کنترل صدا و پخش موسیقی را کنترل کنید.

ام وی ام ایکس 22

آزمایش های اضطراری و گزینه های امنیتی
مانند سایر کراس اوورهای چری ، X22 به دلایل مختلف از جمله عدم وجود استانداردهای اتحادیه اروپا در جنگ جهانی اول در دسترس نیست. به همین دلیل شرکت های معتبر آزمایشی مانند صندوق ایمنی خودرو اروپا (Euro NCAP) و آژانس بیمه اتومبیل آمریکا (IIHS) آزمایش تصادف را پشت سر نگذاشتند. با این وجود جالب است بدانید که سایت اصلی چری چین و همچنین نماینده رسمی این خودرو در ایران ، از ایمنی X22 ذکر نمی کند و حتی گزارشی از نتایج تست تصادف برای بنیاد ایمنی خودرو چین (C-NCAP) در دست نیست. ،
گزینه های ایمنی MVM X22 شامل دو کیسه هوا مسافر جلو ، یک سنسور عقب و سنسور هشدار برخورد ، ترمزهای ABS و فناوری EBD و همچنین کمربند ایمنی سه نقطه ای برای همه مسافران است. با این حال ، یک لیست ناامیدکننده از گزینه های امنیتی X22 وجود دارد. ما می توانیم نسبت به فناوری ESC خوشبین باشیم ، که به شما در کنترل تعادل خودرو در جاده های لغزنده ، کنترل فشار ترمز و سایر تجهیزات مرتبط کمک می کند. از طرف دیگر ، این ماشین مجهز به سیستم پیشگیری از شیب تپه ای (HHC) است که به دلیل کشش زیاد زیاد در شیب ها استفاده نخواهد شد. از دیگر مشخصات ایمنی X22 می توان به سنسور باد در حال چرخش ، هشدار در مورد تغییر سریع دنده و یک کلاچ در هنگام شروع درایو هنگام راننده فراموش کرد که اجازه حرکت خودرو را می دهد.
تست فنی و تست رانندگی
اول از همه ، شما باید به تمام هزینه MVM X22 توجه کنید. اتومبیل های چینی برای کارایی قابل قبول با هزینه ساخته شده اند و X22 نیز از این قاعده مستثنی نیست. با این حساب ، خریدار باید با معایب MVM x22 مانند شتاب و کسل کننده برخورد کند. زیرا نباید سریعتر از پراید باشد و مطمئناً فضای زیادی را در جاده پیش رو خواهد گرفت.
به نظر می رسد تولید کنندگان X22 برای کنترل مصرف سوخت و کشش آن ، آن را برای 100 اسب بخار طراحی کرده اند. این مسأله سکوت قابل قبولی را به ساکنان می دهد و از این نظر فراتر از محصولات تولید ایرانی است. یکی دیگر از مزیت های X22 صندلی های بسیار راحت آن است که حتی در سفرهای طولانی قابل قبول است و مواد استفاده شده با کیفیت بالا در نظر گرفته می شوند. طراحی کابین MVM X22 به گونه ای است که دید خوبی را برای مسافران به خصوص برای راننده فراهم می کند. این ماشین برای خانمها و افرادی که هنگام رانندگی به دنبال محصولاتی با ابعاد کنترل شده هستند مناسب است. زیرا علاوه بر شکل بدنه مناسب ، می توان آن را به راحتی با سنسورها و دوربین دید عقب پارک کرد.
سیستم تعلیق نرم و سیستم تعلیق X22 فراتر از محدوده قیمت این خودرو است و به طور کلی آن یک اتومبیل شهری برای استفاده روزانه یا برای یک خانواده جوان است. گزینه های اساسی مانند کنترل کروز حداکثر چهار مسافر بلندی را می توان با X22 سفر کرد. با این وجود ، ورزش و رانندگی در جوانان خوشایند نخواهد بود. از طرف دیگر ارتفاع صحیح بدنه از سطح زمین 5/18 سانتی متر است که به شما امکان می دهد تا حدی بر برآمدگی ها غلبه کنید ، اما این متقاطع با لاستیک های دیفرانسیل ، 205 میلی متر و نیروگاه ضعیف ارائه می شود. برای پیاده روی و عبور غیرقابل تحمل نخواهد بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی