لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

طراحی داخلی
هفت سال پس از ظاهر شدن nissan juke ، کابین هنوز مدرن به نظر می ر سد و ظاهری اسپرت به مسافر می بخشد. اتومبیل های     نیسان جوک به طور کلی در طراحی داخلی بسیار خوب کار می کنند و این ماشین نیز از این قاعده مستثنی نیست. صندلی ها بسیار راحت هستند ، به خصوص در ردیف جلو ، و چرخ های فرمان راحت و گرد ، توسط آمپلی فایرهای مدرن با طراحی و طراحی رنگ استوانه ای خوب به یکدیگر وصل می شوند. رنگ اصلی داشبورد و صندلی در همه مدل ها خاکستری تیره است و جزئیاتی مانند قاب اگزوز هوا و زیر جعبه دنده (صندوق دنده) از فلز ساخته شده و به رنگ نقره ای ، مشکی یا بدنه در دسترس است. رنگ صندلی ها نیز در مدل های سفارشی متفاوت و قابل تنظیم است. ماده اصلی مورد استفاده در داشبورد پلاستیکی ، گرچه احساس کمتری به فضا می بخشد ، اما نوع خوبی در کلاس خودروهای لوکس است.
فرمان تنها چند سانتی متر ارتفاع و پایین دارد ، اما به دلیل عرض زیاد خودرو ، سرنشینان جلو از فضای کافی برخوردار هستند. به دلیل قد کوتاه ، مسافران بلند عقب اگرچه فضای کافی برای شانه های خود ندارند اما به احتمال زیاد با سر و گردن خود مشکل دارند و احتمالاً برای ورود به ردیف دوم تلاش خواهند کرد و زانوی آنها چندان راحت نخواهد بود. ،
بسته به نوع طراحی شوخی پشتی که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم ، صندوق عقب فضای مناسب و 354 لیتر فضای حتی بدون تا کردن صندلی های ردیف دوم ارائه می دهد. هر دو صندلی عقب به صورت جداگانه برابر می شوند و فضای محموله را به 1118 لیتر افزایش می دهند. قسمت زیر بشکه قابل جدا شدن است که عمق آن را چند سانتی متر افزایش می دهد.
نیروهای رانندگی و فنی
موتورهای بنزینی و دیزلی به طور گسترده در بازارهای جهانی نمایان می شوند و ساخت انواع الکتریکی نیز در برنامه های nissan juke حائز اهمیت است. نسخه های این خودرو مجهز به موتورهای 117 و 190 اسب بخاری به ایران وارد شده است. تاکنون ارزانترین نمونه با موتور بنزینی 1.6 لیتری و 96 اسب بخار است. و یک جعبه دنده دستی ، وارد کشور ما نمی شود.
پیشرانه 1.6 لیتری طبیعی آن که در مدلهای پلاتینیوم و اسکیپ اکاپ در کشور ما عرضه می شود ، 117 اسب بخار قدرت تولید می کند. و 158 نیوتن متر گشتاور که به ترتیب در 6400 دور در دقیقه حاصل می شود. این نسخه از کروزر جوک در 11.5 ثانیه به حداکثر سرعت 100 کیلومتر در ساعت و حداکثر سرعت 170 کیلومتر در ساعت می رسد. میانگین مصرف سوخت نیسان جوک با این موتور 6.3 لیتر در 100 کیلومتر است که با سرعت ثابت بزرگراه به 5 لیتر در 100 کیلومتر کاهش یافت و رانندگی شهری باعث کاهش مصرف سوخت به 8.5 لیتر در ثانیه شد. به 100 کیلومتر می رسد.

نیسان جوک
قدرتمندترین مدل نیسان جوک برای فروش در کشور ما اسپرت نامیده می شود و دارای یک توربوشارژر 1.6 لیتری است. مدل 190 اسب بخار 5600 دور در دقیقه و گشتاور 240 نیوتن متر را تولید می کند که بیشتر آنها در 1600 دور در دقیقه تولید می شود. این نسخه از شوخی 8 ثانیه طول می کشد تا به 100 کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن حدود 200 کیلومتر در ساعت است.عرفی متوسط ​​مصرف سوخت این موتور 6.5 لیتر در 100 کیلومتر است. اما با سرعت ثابت 5.5 لیتر در 100 کیلومتر ، در بزرگراه و در شهر با سرعت کم تخمین زده می شود - 8.5 لیتر در 100 کیلومتر.

اگرچه هر سه مدل وارد شده به کشور ما دارای گیربکس 7 سرعته ایکسترونیک CVT هستند ، اما مدل های پلاتین و اسپرت (بدون توربوشارژر) فقط دیفرانسیل جلو دارند و مدل اسپرت از دو شخصیت دائمی (AWD) برخوردار است.
پیش بینی می شود موتور جدید 1.2 لیتری توربوشارژ نیسان توربوشارژ نیسان در آینده نزدیک در اروپا ظاهر شود. این مدل دارای 115 اسب بخار است در 4500 دور در دقیقه و گشتاور 190 نیوتن متر در 2000 دور در دقیقه. رسیدن به حداکثر سرعت 100 کیلومتر در ساعت و حداکثر سرعت 180 کیلومتر در ساعت حدود 12 ثانیه طول می کشد.عرفی متوسط ​​مصرف سوخت یک شوخی با این موتور 5.5 لیتر در 100 کیلومتر است ، در حالی که در بزرگراه 5 و در شهر 7 طول می کشد. لیتر در هر 100 کیلومتر بنزین.
گزینه ها و فرصت ها
سه مدل از شوخی های وارد شده به کشور ما نسخه های مجلل در نظر گرفته شده و مجهز به گزینه های گسترده هستند. تجهیزات موجود در ارزانترین نسخه شامل سیستم ترمز ضد قفل ABS ، تقسیم کننده قدرت ترمز EBD ، سیستم ضد لغزش ESP ، کیسه های هوا اصلی و عقب ، اخطار فشار تایر TPMS ، ترمز کمکی BAS (BAS) است. ایموبیلایزر ، کنترل پویا و پیشگیری از وارونگی (NDCS) ، چراغهای در طول روز ، سطح بندی چراغهای جلو ، آینه سمت بدنه فلزی با عملکردهای مختلف فرمان ، قدرت کروز و محدود کننده سرعت ، صفحه نمایش 5.8 اینچی. وی به پیمایش ماهواره ای و امکان اتصال به تلفن های همراه از طریق بلوتوث اشاره کرد. ، AUX و USB. همه مدل های شوخی در کشور ما دارای یک سقف کشویی است و صندلی کودک به راحتی در ردیف دوم نصب می شود.
ارزانترین شوخی در کشور ما اسکایپ است. نسخه پلاتین با مشخصات موتور و مشخصات اسکیپ اپاک یکسان است. اما گرانتر خواهد بود زیرا گزینه های بیشتری وجود دارد. در این مدل ، به جای ایموبیلایزر ، یک دکمه استارت و کلید لازم نیست. آینه های جمع کننده ، رادار 360 درجه ، سیستم هشدار LDW ، رادار تشخیص بدنه بدن ، هشدار اشیاء یا افرادی که به ماشین نزدیک می شوند و تغییر در زاویه چراغ جلو گزینه هایی برای نسخه پلاتین است. در این مدل صندلی ها از چرم و اثاثه یا لوازم داخلی بهتر در مقایسه با نسخه اسکیپ اپاک ساخته شده و در ردیف جلو دارای گرمایش داخلی هستند. دوربین دید عقب و چراغهای زنون موجود در سپر نیز به مواد شوینده مجهز شده و برای شیشه جلو سنسور باران وجود دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی