لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

پس از قطع تولید دوو سیلو ، نسل دوم هیوندا اکسنت که در کشور ما با نام       Verna راه اندازی شد ، توسط راین اتو مارکر (از زیر مجموعه های کرمان خودرو) توسط سیلو جایگزین شد. نقاط قوت این محصول هیوندای در بازارهای جهانی مشاهده می شود که خوشبختانه در مدل های مونتاژ شده در کشور ما حفظ می شود. در مورد طراحی بیرونی نمای جلوی نه چندان محبوب Verna ، دیدگاههای متناقض زیادی وجود دارد. پوشش موتور در کنار چراغهای بزرگ و شیشه جلو کوچک با طراحی نه چندان زیبا ، برخی از بزرگترین عیب های طراحی در ورنا هستند. خط افقی در مورد مشکل ، یکنواختی نمای جانبی را به ساده ترین حالت و در نمای عقب از بین می برد. باز هم ، یک ترکیب نه چندان جذاب از اجزای داخلی و سطح غیر لغزنده درب عقب برجسته است: جریانهای فرود توسط دو موتور چهار سیلندر 1 ، 5 لیتری 92 اسب بخاری و 104 اسب بخار چهار سیلندر کنترل می شدند. برای گونه های قوی تر ، همچنین می توانید یک گیربکس اتوماتیک چهار سرعته را انتخاب کنید. طبق آمار رسمی ، شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت برای مدل های 1.5 و 1.6 لیتر مجهز به گیربکس 5 سرعته دستی به ترتیب در 12 و 10 انجام می شود. 9 ثانیه است و برای یک مدل اتوماتیک حدود 11.3 ثانیه است. حداکثر سرعت کلیه مدل ها از 181 تا 189 کیلومتر در ساعت است .تمام طول خودرو 4.2 متر ، چرخ های چرخ 2.4 متر و عرض 1.68 متر است. ورنا یکی از کوچکترین سدان های موجود در بازار است. فضای داخل کابین بسیار زیاد نیست و تنها چهار نفر از قد متوسط ​​آنها را در خود جای می دهد.
اگر شخصی بیش از 180 سانتی متر رانندگی کند ، محفظه مسافر در پشت راننده ناکافی و آزار دهنده است. کیفیت قطعات داخلی مناسب است و از نظر ظاهری بهتر از خودرویی مانند تندر 90 یا کیا ریو به نظر می رسد. راننده از نظر ارگونومی و میدان دید در شرایط قابل قبولی قرار دارد ، اگرچه نمای عقب به دلیل عرض باریک آینه مرکزی ایده آل نیست. حتی در مدل های کامل (GLS) ، مواد پلاستیکی مورد استفاده برای فرمان چندان مناسب نیست ، زیرا تماس مورد انتظار دست راننده را هنگام رانندگی در حالت دورافتاده نمی دهد ، و کمی لغزنده است. صاف با هر سرعت و هماهنگی با شخصیت کلی ماشین.
ترمزهایی که به صورت دیسکی در قسمت جلویی و کاسه ای شکل در قسمت عقب هستند ، همراه با سیستم ABS می توانند حداقل انتظارات را برآورده کنند. سیستم تعلیق نیز نرم و پایدار به نظر می رسد و از لحاظ عملکرد و کنترل ورزشی ، از سطح پایین تر از پژو 405 و 206 تشریح شده است. در طی آزمایشات ، کیفیت گیربکس اتوماتیک پس از 113000 کیلومتر ، گواه ماندگاری بالای قطعات فنی وننا بود. مثل وسایل نقلیه نرم و استهلاک بسیار کمی شناخته شده است. نبود دکمه ای برای تعیین وضعیت رانندگی گیربکس (Sport و 2) و کم شدن سرعت آن هنگام وزن گیری دنده ها در هنگام شتاب (معکوس) لحظه ای دیگر بود که بلندگو ورنا از سدان قابل مانور استفاده می کرد و صدای رانندگی چندان هم جذاب نیست همچنین به داخل کابین نفوذ می کند. به خصوص در سرعت های بالا ، که یکی از ویژگی های بسیار مثبت لهجه نسل دوم نیست.

هیوندا ورنا

در کل ، ایمنی این خودرو خوب است و سیستم ABS به همراه دو کیسه هوا و یک شاسی طراحی مجدد توانست ضعف امنیتی جدی نسل اول را جبران کند: سه ستاره ایمنی EURO NCAP و چهار ستاره NHTSA برای این کره جنوبی کوچک بازی می کنند. 10 لیتر در هر 100 کیلومتر ، اما اگر در هنگام رانندگی پس انداز کنید ، می توانید با مدل های اتوماتیک حتی در حدود 8.5 لیتر در هر صد کیلومتر نیز مصرف کنید. مصرف تقریباً 6.7 لیتر در هر صد کیلومتر چندان دور نیست ، مشکل درست است و هزینه های نگهداری بسیار پایین است و تقریباً همه صاحبان از این راضی هستند ، اما قیمت قطعات فنی و برخی از بدنه در مقایسه با خودروهایی مانند ریو ، L90 و … گران به نظر می رسد اگر تصادف کرده اید ، باید تعداد زیادی را بشنوید. ورنا که تا سال 1990 در خط تولید بود ، معمولاً یکی از انتخاب های مناسب برای مدیران کرمان خودرو است که تا حد زیادی با نیازهای خانواده مطابقت دارد. . ایرانی ها موافقت کردند ، اما اکنون پس از افزایش قیمت ، قیمت نمونه های ورن استفاده شده نیز به شدت بالا رفته است و در مدل های ارزان و سالم به 28-34 میلیون تومان رسیده است ، بنابراین انتخاب ورنا در مقایسه با یک ماشین مشابه مانند کیا ریو چندان منطقی به نظر نمی رسد. اگر علاقه مند باشید ، تندر 90 یا پژو 405 مناسب شما بهتر از ورنا است.
هیوندای ورنا یک اتومبیل کوچک است که توسط هیوندای ساخته شده و هم اکنون در نسل پنجم خود در خط تولید قرار دارد. هیوندای ورنا در واقع همان لهجه هیوندای است که در بازار کشور ما وجود دارد. نسل اول هیوندای ورنا یا اکسنت در سال 1993 معرفی شد و در نسل دوم وارد بازار ایران شد.
این نسل هیوندای ورنا در سال 1999 معرفی شد و در سال 2005 وارد بازار ایران شد. در یک زمان ، ورنا به عنوان یک ماشین ارزان قیمت شناخته می شد و نمی توانست در کشور ما موفق تر باشد. ورنا یا اکسنت در واقع یکی از ارزان ترین محصولات هیوندای است و در یک زمان در ایران به عنوان یک ماشین ارزان قیمت شناخته می شد.
ورنا با دو موتور 1.5 و 1.6 لیتری و دو انتقال مکانیکی و اتوماتیک وارد ایران شد.
استهلاک کم خودرو - رانندگی صاف و آرام - کیفیت ساخت خوب.
امتیازات منفی هیوندای ورنا
کمبود قطعات و عدم کارکرد - کشش موتور ضعیف ، به ویژه در نسخه اتوماتیک
رتبه بندی خبره هیوندای ورنا
هیوندای ورنا یک اتومبیل کوچک است که در سال 2005 در بازار ایران ظاهر شد. البته خوب است بدانید که ورنا همان لهجه هیوندای است که در نسل های جدید در بازار ایران ظاهر شده است. این بدان معنا نیست که استفاده از حروف مختلف برای محصولات هیوندای چیز عجیبی نیست و ما قبلاً شاهد چنین موردی با هیوندای الانترا بودیم که در ابتدا با نام آوانته در ایران شناخته می شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی