لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

لیست گزینه ها و ویژگی ها
Hyundai i20 با رینگ های اسپرت 16 اینچی و لاستیک 195 میلی متر با محور 55 میلی متر (195555 R16) ارائه می شود. بازدید نویسنده از فروشنده خودرو شامل لاستیک های با کیفیت بالا میچلین بود که امیدواریم در نسخه های آینده نیز تکرار شود. علاوه بر چراغ های در حال اجرا در روز ، که در قسمت بالای کاسه چراغهای جلو نسبتاً زیاد هستند ، این خودرو از یک چراغ مه نیز بهره می برد. آینه های جانبی با گرمایش برقی و داخلی.
در قسمت داخلی هیوندا i20 دوام داشبورد و صندلی ها بسیار جذاب است که البته در مدل وارداتی نیز وجود دارد (با توجه به قیمت نسبتاً بالایی). این اتومبیل مجهز به صفحه نمایش لمسی 7 اینچی با درگاه های USB و AUX ، پیمایش ماهواره ای ، یک کامپیوتر روی صفحه نمایش ، دوربین دید عقب و امکان برقراری تماس از طریق بلوتوث است و در عین حال صدا با کیفیت و دارای 6 بلندگو نیز دارد.
از دیگر گزینه های i20 می توان به نگهدارنده خنک کننده ، کولر اتوماتیک با فیلتر یونیزه ، آینه الکتروشیمیایی و امکان کنترل سیستم صوتی از فرمان اشاره کرد. صندلی های این خودرو فاقد سیستم الکتریکی بوده و قابلیت تنظیم دستی دارند. مسئله دیگر در لیست گزینه های i20 عدم کنترل کروز است.
گزینه های امنیتی و آزمایش های خرابی
نسخه جدید Hyundai i20 دارای چهار ستاره ایمنی است که از رقبای جهانی آنها چندان بهتر نیستند. اما ذکر این نکته حائز اهمیت است که بدنه خودرو در تست های تصادف بسیار کار می کند ، اما از فن آوری های مدرن برای جلوگیری از تصادف برخوردار نیست و البته می تواند باعث سرنشینان جلو برای مسافران زانو شود. در زیر ویدئویی نسبتاً کامل در مورد انواع مختلف تست تصادف اتومبیل i20 که توسط بنیاد ایمنی اتومبیل اروپا انجام شده است.
نتایج تست تصادف Euro NCAP نشان می دهد که i20 85٪ ایمنی را در انواع برخورد برای مسافر بزرگسال فراهم می آورد. برای کودکان ، این 73٪ است. عابران پیاده نیز 79 درصد احتمال زنده ماندن در تصادف رانندگی را دارند. از آنجایی که بسیاری از فناوری های ایمنی مدرن مانند ترمز اتوماتیک و هشدار تصادف در i20 در دسترس نیست ، رتبه بندی گزینه های محافظت از این محصول 64٪ است.
گزینه های ایمنی در نسخه کامل i20 شامل شش کیسه هوا است که به طور طبیعی دارای چهار صندلی جلو و پایین و دو کیسه هوا با پرده است که تمام نمای جانبی را پوشش می دهد. اما برای اطلاعات خواننده باید به این نکته توجه داشت که در نسخه های وارد شده فعلی فقط 2 کیسه هوا برای راننده و مسافر وجود دارد. این خودروها از سنسور پارکینگ جلویی برخوردار نیستند و فقط در قسمت عقب آنها سنسور هشدار برخورد وجود دارد که در کنار دوربین مربوطه نصب شده است. از دیگر گزینه های ایمنی i20 در ایران می توان به ترمز EBS با ABS ، کنترل شیب شیب دار (HAC) ، کنترل پایداری الکترونیکی (ESP) و هشدار چرخه توربین بادی اشاره کرد.
تجربه رانندگی
از طرف دیگر ، هیوندای i20 هنگام پشت فرمان از فضای صندلی کافی برخوردار است. با این وجود ، شیب صندلی عقب در قسمت پشت خیلی خوب نیست و به اصطلاح هوشیاری به مسافر می دهد؛ می توانید از فضای بسیار مناسبی برای زانو و بالای سر استفاده کنید. صندوق عقب میزان استفاده قابل قبولی دارد و با عرض بیش از یک متر و امکان تاشو صندلی عقب می تواند وسایل بزرگ را در خود جای دهد اما در قسمت پایین صندوق عقب یک شکاف کوچک وجود دارد که حمل وسایل سنگین را دشوار می کند. از این بخش از طرف دیگر ، باید دانست که ظاهر i20 به لطف چراغهای جدید جلو و عقب بسیار جذاب است. اما در فضای داخلی کمی قدیمی به نظر می رسد و فرمان نیز ساده است.

هیوندا i20

از نظر تکنولوژی و راحتی می توانید در قدرتمندترین نیروگاه شادی کنید ، اما نمونه وارد شده به ایران یکی از بسیاری دیگر از مشخصات این خودرو مانند سانروف ، آینه برقی ، محدود کننده سرعت و کنترل کروز است. شاید با توجه به جذابیت های هاچ بک های ورزشی برای جوانان ، بهتر است نسخه ای را با گیربکس دستی با قیمت پایین تر و گزینه های عملی مانند کنترل کروز در کشور ما ارائه دهیم.
رانندگی i20 سرگرم کننده است ، و اگرچه یک ماشین اسپرت و سریع اسپرت نیست ، اما به طور ناگهانی جلب توجه می کند؛ پاسخگوی نیازهای یک خانواده چهار نفره است. این خودرو در حدود 13 ثانیه به حداکثر سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد و با متوسط ​​مصرف سوخت 5/5 لیتر در هر 100 کیلومتر ارائه می شود که در کشوری با سوخت نسبتاً ارزان بسیار جذاب نیست. فراموش نکنید که نکات مثبت زیادی در رابطه با کیفیت فنی محصولات هیوندای i20 وجود دارد ، از جمله سیستم تعلیق خوب و چرخ دنده های نرم که باعث می شود رانندگی در i20 لذت بخش باشد.
قیمت این خودرو در ایران خیلی ارزان نیست و جزئی از آن به گروه جونیور سوییت اشاره دارد. با این حال ، تعداد زیادی از مردم مایل به خرید آن نیستند و احتمالاً ترجیح می دهند سوار یک شاسی صفر کیلومتری i20 چین یا سدان های جذاب و جذاب از مارک های معروف نشوند. فراموش نکنیم که علاقه مندان به هاچ بک اسپرت در کشور ما وجود دارد و می توانند از بدنه و مارکی که این ماشین را ایجاد می کند بسیار راضی باشند اما شتاب این خودرو حتی از پژو 407 کندتر است و هیجان راننده را به همراه نمی آورد. می توان نتیجه گرفت که افراد میانسال و زنان در جامعه ایران اصلی ترین بازار هدف هیوندای i20 هستند.
قیمت نهایی و مقایسه با رقبا
چند هفته پیش قیمت حمل و نقل قطره ای هیوندای i20 تقریبا 88 میلیون تومان بود که ما در وب سایت کرمان موتور پیدا کردیم که در حال حاضر با تاریخ تحویل یک ماهه 93 میلیون و 500 هزار تومان قیمت گذاری شده است. از سوی دیگر ، بررسی بازار نشان داد که چندین مدل صفر کیلومتر وارداتی به ویژه در مدل 2015 وجود دارد. با توجه به گزینه های اضافی مانند کیسه های هوای اضافی ، یک سقف آفتاب گیر و صندلی های گرم جلوی آنها ، 97 میلیون نفر تخمین زده می شود.
هیوندای i20 عملاً در کلاس هاچبک متوسط ​​و غیر ایرانی رقبا را نمی بیند و از این نظر می تواند همین نقش را داشته باشد. اگرچه کیا پیکانتو شبیه به i20 است ، اما به دلیل فضای کمتری برای مسافران و چمدانها و همچنین قیمت 86 میلیون نفر ، رقیبی در نظر گرفته نمی شود. به همین دلیل ، طرفداران هاچ بک های خارجی و بدون نگرانی مالی مورد توجه i20 قرار می گیرند و البته در این بازه قیمتی انتخاب دیگری نخواهند داشت.
در بازار ایران و در محدوده قیمت زیر 100 میلیون نفر ، کراس اوورهای چینی رونق می گیرند و محصولاتی مانند UMM X33 S و جک S5 مخاطبان را به خود جلب کرده اند. از طرف دیگر ، فراموش نکنید که با هزینه نسبتاً بالای i20 می توانید از گزینه های دست دوم و جذاب استفاده کنید. به عنوان مثال ، یک هاچ بک و صندوقدار مزدا 3 ، ایموجی 6 و حتی تویوتا یاریس را می توان با قیمت های 90 تا 100 میلیون تومانی و هیوندای ورنا صفر کیلومتر خریداری کرد ، در نسخه مونتاژ کرمان موتور حدود 93 میلیون تومان قیمت دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی