لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

در حالی که فروش کراس اوور در بازارهای ایران و جهان رو به افزایش است ، مدل  سی-اچ آر مارک معروف تویوتا به زودی در کشور ما ظاهر می شود.
تویوتا حدود 80 سال قدمت دارد و اکنون از نظر تولید بزرگترین تولید کننده خودرو در جهان است. این گروه عظیم صنعتی تقریباً 17 میلیون واحد در سال ظرفیت عرضه دارد و تقریباً در هر کلاس بدنه محصولات جهانی تولید می کند. آمارهای حیرت انگیز تویوتا جای هیچ شکی نمی گذارد که هر مدل از این مارک باید در نظر گرفته شود و رقیبی برای سایر خودروهای جهان باشد.
تجربه تویوتا در ساخت شاسی های بولاند به لندکروزر باز می گردد. در حالی که نسل اول این خودرو با الهام از جیپ آمریکایی ساخته شده است ، اما امروز در کلاس شاسی های تمام اندازه محبوب ترین و پرفروش ترین محصول جهان است. تقریبا 65 سال پس از رونمایی از اولین لندکروزر ، 9 مدل در گروه شاسی تویوتا ، کراس اوور و گروه وانت گنجانده شده است که جدیدترین مدل آن Toyota C-HR است.
نسخه نهایی Toyota C-HR شبیه به طراحی مفهومی سی اون  سی-اچ آر است که در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس در سال 2015 ارائه شد و اکنون با نام شرکت مادر با انحلال برند سی اون تولید می شود. در نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2016 ، پیرامون اعلام نسخه نهایی این خودرو ، اعتیاد به مواد مخدره زیاد اتفاق افتاد که حتی مدیران تویوتا را نیز شگفت زده کرد.
کراس اوورهای کوچک جذابیت زیادی در جهان دارند و نبود تویوتا در این کلاس بدنه باعث افزایش انتظارات این برند برای بالاخره تولید  سی-اچ آر 2017 شد. نام اختصاری این خودرو مخفف کوپه هایت -رایدر است که می تواند به صورت کوپه با شاسی بلند ترجمه شود. با توجه به وجود این محصول در کلاس C از نظر اندازه بدن ، کد  سی-اچ آر را می توان به روش های دیگری تفسیر کرد.
تویوتا سرمایه گذاری زیادی در پروژه  سی-اچ آر کرده است که همزمان با سه کارخانه بزرگ برند در ژاپن ، تایلند و ترکیه تولید می شود. این خودرو به دلیل پخش گسترده در کشورهای مختلف ، با تجهیزات فنی و گزینه های مختلفی در دسترس است. اما با توجه به سیاست بازاریابی تویوتا ، تفاوت چندانی در نسخه های ارائه شده برای هر کشور وجود نخواهد داشت.
طبق گزارشات ، تویوتا برای طراحی و ساخت بهترین سی-اچ آر بسیار سخت تلاش کرد تا بتواند با پرفروش ترین رقبا در این کلاس مانند نیسان جوک ، جیپ رانگید و مزدا CX-3 رقابت کند. این ماشین مدت زمان طولانی است که در نقاط مختلف جهان از جمله بزرگراه معروف مورد آزمایش قرار گرفته است تا از کیفیت قابل قبول و کیفیت سواری اطمینان حاصل شود. به گفته مهندسان تویوتا ، سیستم تعلیق و تعلیق سی-اچ آر برای عملکرد برتر در رانندگی آرام و اسپرت بهینه شده است ، و این باعث جذابیت هر دو خانواده و جوانان علاقه مند به مدل های هیجان انگیز می شود.

تویوتا سی-اچ آر
ظاهر در طراحی و بدنه
در اصل ، طراحی محصول تویوتا محبوب و متوسط ​​است؛ اما در  سی-اچ آر شاهد خلاقیت های بی سابقه و بی نظیر در تاریخ این برند هستیم که نه تنها با سایر مدل های تویوتا تفاوت دارند بلکه از نظر ظاهری متفاوت از اتومبیل های همه کلاس ها هستند. طراحان این خودرو با در نظر گرفتن نیازهای بازار و علاقه جوانان به خرید در کلاس کراس اوور ، ظاهر اسپرت  سی-اچ آر را برای جذاب تر شدن آن ، بهبود بخشیده اند.
استفاده گسترده از خطوط حجمی تویوتا تقریباً در همه ابعاد  سی-اچ آر قابل مشاهده است. این ماشین یک مدل بسیار جادار نیست؛ اما به گونه ای طراحی شده است که فراتر از ابعاد واقعی باشد و در نگاه اول مانند یک شاسی بلند کلاس به نظر برسد. تا حدودی ، C-HR را می توان یک کوپه یا حتی یک هاچ بک مدرن در نظر گرفت ، که در گروه کراس اوورها با طراحی استادانه و به دلیل افزایش قد درج شده است. از شکل کلی بدنه در ستون عقب (C) مقدار زیادی فلز استفاده می شود ، که قبلاً در مدل هیوندای ولورین دیده ایم. این سبک طراحی ستون اول (A) را نازک تر کرده و نمای کلی مفید اپراتور را تقویت می کند.

در نمای جلویی که بسیار شبیه Rav4 است ، چراغهای نسبتاً بزرگی تویوتا  سی-اچ آر را مشاهده می کنیم که نه تنها در نزدیکی آرم تویوتا در شیشه جلوی اتومبیل باقی می مانند ، بلکه از طرفین نیز به وضوح دیده می شوند و لبه های آنها روی ماسوره و در محور جلو قرار دارد. هست یک. به عبارت دیگر ، حالت طنز و منحصر به فرد نیسان جوک با چراغ های بزرگ هود آن به خوبی با تویوتا  سی-اچ آر تنظیم شده است و با جابجایی آنها از بدنه به سمت تکه های گل و نمای جانبی ، می توانید یک موقعیت چشمگیر و به طور طبیعی کینه آمیز را ببینید. ما ماشین هستیم
شیشه جلو اتومبیل سنتی تویوتا در  سی-اچ آر وجود ندارد و هوا از طریق فضای موجود در سپر عبور می کند. چراغ های مه شکن گرد هستند و کاملاً در قسمت پلاستیکی سپر جا می گیرند. با توجه به شکل چراغهای جلو به سمت بالا ، در گوشه های سپر دو کانال هوایی قابل مشاهده است که نه تنها از تقارن خوبی با چراغهای جلو برخوردار نیستند بلکه می خواهند یکنواختی این قسمت را از بین ببرند و البته آیرودینامیک را نیز بهبود بخشند. تلاش های تویوتا برای بالا بردن  سی-اچ آر منجر به چاق شدن بال های جلو شد و نمای جلوی آن فراتر از اندازه اتاق است.
در نمای جانبی ، خطوط حجم یک خط کش مطلق است و شکل  سی-اچ آر را به صورت سه بعدی می بخشد. احساس موج مانند بدنه افزایش یافته است ، به خصوص به لطف خطوطی که از چراغهای جلو تا بال ، پدال و انتهای خودرو در حال عبور است. یکی از جالب ترین موارد در مورد طراحی  سی-اچ آر موقعیت بی سابقه دسته عقب است که در پشت بام قابل مشاهده است و به پنجره عقب می چسبد. این مرحله نوآورانه می تواند برای افراد قومی و کودکان مشکل ساز باشد. با این حال ، زیبایی بدن و شکل الماس  سی-اچ آر را بهبود می بخشد. این خودرو در دو سبک بدنه با سقف فلزی یا پانوراما ارائه می شود ، در حالت دوم قاب سقف فلزی مشکی است و به رنگ اصلی آن بستگی ندارد؛ در حالی که هیولاهای با سقف تمام فلزی می توانند رنگ هایی داشته باشند که با بدن هماهنگ باشد یا با بدن تفاوت داشته باشد.
حجم و خلاقیت در طراحی  سی-اچ آر نیز در پشت قابل مشاهده است. حتی کاسه چراغهای جلو مثلثی عقب جهانی است. در این حالت ، زوایا به صورت هنری در امتداد خطوط روی جعبه و بالها قرار می گیرند. مانند نمای جلویی ، در قسمت پشتی  سی-اچ آر فضایی مثلثی خالی را در گوشه های سپر مشاهده می کنیم که نسبت به چراغهای اصلی نسبتاً متقارن است. بر خلاف سایر تولیدکنندگان خودرو در جهان ، طراحی این خودرو جای خاصی برای گازهای اگزوز ندارد ، بنابراین می توان با استفاده از یک پریز کوچک ، تا حدودی پنهان شد.
در کل ، طراحی تویوتا  سی-اچ آر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اگرچه این امر ممکن است با توجه به خلاقیتی که در بدنه بدنه اعمال می شود ، مورد قبول همه بخش های جامعه نباشد ، اما رضایت بخش ، جذاب و البته متفاوت از سایر اتومبیل های جهان است.  سی-اچ آر دارای طول 4360 متر ، عرض 1795 متر و ارتفاع سقف 1565 متر با یک چرخ دستی 2640 متر است.

نظرات (۱)

چه خوشگللللههههههههههههههههه وای عاشقش شدم

چقدر کامل توضیح دادید وای دلم خواست این ماشینو داشتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی