لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

Hyundai Verna یک اتومبیل کامپکت کره ای است که اولین نسل آن در سال 1991 با نام اصلی اکسنت معرفی شد و اکنون در نسل ششم قرار دارد. هیوندای ورنا در نسل سوم وارد بازار ایران شد و توسط کرمان موتور تولید شد. البته     Hyundai Verna یا هیوندا اکسنت در نسل پنجم و ششم وارد بازار کشورمان شدند و این مربوط به نسل سوم است.
هیوندای ورنا از سال 2005 در خط تولید کرمان موتور فعالیت می کند و تولید تا سال 2011 ادامه داشته است. البته وننا هرگز در کشور ما به موفقیت مطلوب نرسید و دلیل این امر را باید در سیاست تولیدکننده و استفاده از قیمت های اشتباه در نظر گرفت.
از نظر طراحی ، هیوندای ورنا حرفی برای گفتن ندارد و در زمان تولید ، رقابت با خودروهایی مانند سیتروئن زانتیا و رنو مگان را کنار گذاشت. در بازارهای جهانی ، ورنا نیز به صورت متنوع با بدنه هاچ بک عرضه شد که در ظاهر باید فاجعه قلمداد می شد ، اما خوشبختانه این مدل در ایران به پایان نرسید. طراحی قدیمی و نه چندان جالب ورنا در کابین ادامه دارد. در فضای داخلی هیوندای ورنا از پلاستیک بسیار استفاده شده است اما باید بگویم که این پلاستیک از کیفیت خوبی برخوردار است و با گذشت زمان بوجود نمی آید. نسخه اتوماتیک دارای نمایشگر است که علاوه بر دوربین دید عقب ، قابلیت پخش تلویزیون را نیز دارد.
اگر در هیوندای ورنا هستید ، نکاتی را دریافت خواهید کرد. یکی از آنها راحتی و فضای کابین و صندلی های نسبتاً بزرگ است که مناسب شما هستند. مشکل دیگر عدم نفوذ نویز خارجی و موتور در کابین است و خودرو نسبتاً آرام است.
هیوندای ورنا در بازار ایران در دو نسخه اتوماتیک و دستی تولید شده است. موتور مورد استفاده در هر دو مدل دارای ظرفیت 2.0 لیتر و 4 سیلندر است و می تواند 140 اسب بخار قدرت را توسعه دهد. و گشتاور 182 نیوتن متر این نیرو در نسخه دستی با گیربکس 5 سرعته دستی و در نسخه اتوماتیک با گیربکس 4 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود.
هیوندای ورنا از قدرت نسبتاً خوبی برخوردار است و با کلیک بر روی شتاب دهنده شما را ناامید نخواهد کرد. از این نظر ، ورنا با سیتروئن زانتیا و رنو مگان رقابت شدید دارد. البته در مقایسه این خودروها باید به یک نکته توجه کنیم که این ارزش فعلی و قیمت قطعات یدکی و تعمیرات است. از این نظر ، ورنا از این نظر از رقبای فرانسوی خود جلوتر است و از آنجایی که این خودرو ارزان است ، مزاحم مالک نمی شود. قطعات ، البته ، نادر هستند ، و پیدا کردن قطعات مناسب دشوار است.

هیوندا ورنا
رقبای اصلی آن سیتروئن زانتیا ، رنو مگان ، مزدا 3 و حتی نیسان ماکسیما هستند که رنو مگان بیشترین شباهت را به ورنا دارد و هر دو در محدوده قیمت یکسانی قرار دارند.
رنو مگان 2000 برای خرید بهتر یک بازار ارزش دارد ، اما ورنا نیز یک ماشین با کیفیت است و اگر مدل هایی با کارایی کم پیدا کردید ، از خرید آن دریغ نکنید.
اگر می خواهید یک ماشین خانوادگی با بودجه 100 تا 120 میلیون تومان بخرید ، باید محصولات ارزان قیمت چینی را انتخاب کنید یا نسخه های استفاده شده از خودروهای داخلی را خریداری کنید. خودروهایی که از کیفیت ترمزها خوششان نمی آید و البته مدلهای استفاده شده نیز صرف نظر از بودجه ای که شما برای خرید آنها کنار گذاشته اید ، باید هزینه های اضافی و تعمیر آنها را نیز در نظر بگیرند. برای اینکه ناامید نشویم ، می خواهیم هیوندای ورنا را به عنوان یک سدان خانوادگی جمع و جور و مقرون به صرفه معرفی کنیم ، که در این بازه قیمتی یک خودروی اقتصادی و بدون دردسر و مهمتر از همه - مدل نیز با گیربکس اتوماتیک به حساب می آید. بازار موجود است هیوندای لهجه در سال 1994 جایگزین اکسل شد. نسل دوم هیوندای لهجه ، که در ایران با عنوان ورنا شناخته می شود ، خودرویی است که پس از قطع تولید سیلوی داوو وارد خط تولید خودرو راین (زیرمجموعه کرمان خودرو) شد.

بازار و قیمت هیوندای ورنا را بررسی کنید
اگر می خواهید در بازار اتومبیل دست دوم به وننا بروید ، این ماشین از سال 2004 تا 2011 در انتظار شما خواهد بود. برچسب قیمت ورنا برای مدلهای کم کار و پر کار از 55 میلیون نفر و همچنین نسخه های اتوماتیک پرمحتوا شروع می شود. مدل هایی با بهره وری کم و بدنی سالم به 130-140 میلیون نفر می رسد. اگر میانگین قیمت نسخه های ورنا استفاده شده را در بازار مقایسه کنیم ، می توانیم این خودرو را برای قیمت همان دسته از اتومبیل های پژو 405 slx زیرو ، پژو پارس و پژو 206 سدان و سدان سری برلیانس 200 مقایسه کنیم.
ظاهر هیوندای ورنا
البته ورنا جذاب به نظر نمی رسد و پس از گذشت حدود 10 سال از زندگی ، همه جذابیت های وی از بین رفته و در طراحی کابین و بدنه آن یک ماشین قدیمی است. اما وقتی نوبت به خرید یک ماشین با این قیمت می رسد ، باید چنین وسواساتی را کاهش داده و بیشتر روی عملکرد و استهلاک خودرو تمرکز کنید. ورنا در این زمینه شما را راضی خواهد کرد. هیوندای در طراحی ورنا از خطوط تیز و زاویه ای استفاده کرده است.
چراغهای جلو کمی بلند و کمی بالاتر از هود است که این امر همچنین بر چراغهای عقب و نمای عقب نیز تأثیر می گذارد. چراغ های روشنایی نیز به صورت راست و نسبتاً ساده است. از دیگر مشخصات ظاهری ورنا می توان به بیرون زدگی در طرفین درب هود و سطح درب بوت ناهموار اشاره کرد.
البته شیشه جلو اتومبیل کوچک بین چراغهای بزرگ و آرایش مبهم و ابعاد بزرگ لامپ مه مه در سپر عقب تأثیر منفی بر هماهنگی ظاهری ورنا داشت. چرخ های ورنا روی چرخ های اسپرت آلومینیومی قرار ندارند و مانند تمام اتومبیل هایی نظیر ورنا ، زانتیا و مزدا 323 دارای رینگ استیل و کاپوت هستند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی