لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

تاریخچه حضور سوبارو در کشور ما محدود به واردات اندک محصولات این شرکت در سالهای قبل از انقلاب اسلامی بود. با این حال ، نام سوبارو  برای عموم مردم شناخته نشده است. برای علاقه مندان به اتومبیل بسیار جذاب است ، زیرا در بازارهای جهانی نه تنها به سبد نسبتاً کامل خود با مدلهای مختلف کلاسهای مختلف ، بلکه از نظر کیفیت و قیمت نهایی از مزایای بسیاری نیز برخوردار است.
پیش بینی می شود که تاریخچه تجاری سوبارو حدود 65 سال قدمت داشته باشد و امروز با هفت مدل مختلف اتومبیل در بازار کار می کند. مارک ژاپنی بخشی از گروه سرمایه گذاری فوجی هیو اینداسترس است که صاحب 16.5 درصد از تویوتا است. سوبارو درایورهای بسیاری برای تولید کنندگان مستقل اتومبیل در سراسر جهان تولید می کند و با تویوتا و نیسان نزدیک همکاری می کند. به عنوان مثال ، تویوتا GT86 معروف ، که در سال های اخیر به ایران وارد شده است ، از یک موتور سوبارو استفاده می کند. شاسی بلند سوبارو با کیفیت بالا شامل مدل های کراس آوور ، Forrester و اوت بک می باشد که فورستر دارای اندازه بدنه دو بعدی است و البته در بازارهای جهانی نیز بیشتر فروخته می شود.
Forrester کراس اوور میان رده را ارائه می دهد و یکی از محبوب ترین محصولات سوبارو در جهان است. اولین نسل این خودرو در سال 1997 معرفی شد و تا سال 2002 در مرحله تولید بود. امروز ، فورستر با نسل چهارم خود که با نام SJ شناخته می شود ، در بازار جهانی قرار دارد. این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه اتومبیل شانگهای 2012 و نمایشگاه اتومبیل 2013 نیویورک معرفی شد و در سال 2014 در جاده های خارج از ژاپن ظاهر شد. فورستر جدید در سال 2014 توسط انتشارات برجسته موتور سیکلت جهان در سال 2014 به عنوان بهترین شاسی بلند جهان با شاسی بلند شناخته شد و در تست ایمنی صندوق بیمه آمریکا و بزرگراه ها (IIHS) نمره قابل توجهی دریافت کرد. همچنین طبق گفته AJAC کانادا این خودرو به عنوان بهترین شاسی بلند سال 2017 شناخته شده است.سوبارو ادعا می کند 98٪ از کل جنگل های ساخته شده 10 سال پیش هنوز در جاده های جهان استفاده می شوند.
شاسی و سکوی فورستر یک مدل مشترک را به اشتراک می گذارد ، در حالی که در برخی کشورها گزینه های فنی ویژه ای با نام X مود وجود دارد. این نسخه از فورستر ، که در کانادا بسیار خوب فروخته می شود ، از پتانسیل خارج از جاده بسیار خوبی برخوردار است ، خصوصاً در شرایط برفی. خریداران مدل های فورستر با دو دیفرانسیل در بازار جهانی می توانند هنگام سفارش خودرو ، این گزینه را انتخاب کنند. فارستر در سال 2016 به فیس لیفت فرار کرد و به احتمال زیاد با چهره ای مدرن در ایران قرار دارد.
ظاهر در طراحی و بدنه
اصولاً محصولات سوبارو برای اطمینان از کارایی بالا و استفاده گسترده تولید می شوند. بنابراین ، سبک طراحی اسپرت در چندین مدل از این برند از جمله فورستر به وضوح منعکس شده است و تلاش زیادی برای جلب حس لوکس بودن در مدلهای مختلف سوبارو سرمایه گذاری نشده است. در سالهای اخیر شکل کلی چراغهای جلو ، شیشه جلو و طراحی کلی سازنده خودرو تغییر چندانی نکرده است و به راحتی می توان محصولات مختلفی را در جلو مشاهده کرد.

فورستر
برای بیننده احساس انتقام جویی و تمایل به جنگ با چراغهای بزرگ و کشیده در بدن به خوبی برانگیخته می شود. برای افزایش زیبایی و کارایی شیشه جلو با جهت هوای لازم برای پیشران ، بخشی از آن در هود جلوی آن قرار دارد. قسمت های بدنه اصلی فورستر از فلز ساخته شده و دارای رنگی مشابه بدنه می باشد که باعث افزایش جذابیت این کراس اوور در مقایسه با سایر خودروها با حجم پلاستیک بزرگ می شود ، اگرچه در مرکز ساخته شده و در زیر شیشه شیشه ای از پلاستیک سیاه و خشک استفاده شده است. حجم حجمی و طراحی سپر به صورت هنری اجرا شده و از نظر پلاک و تاریک از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است. البته فورستر با دو نوع ضربه گیر جلو عرضه می شود که در مدل ها با موتورهای 2 لیتری و 2.5 لیتری تفاوت دارد. از عکسها و اطلاعات موجود در وب سایت نماینده رسمی سوبارو در ایران می توان نتیجه گرفت که این خودرو با ظاهری جدیدتر و مدل با توربوشارژر 2 لیتری با ظاهری اسپرت تر وارد کشور می شود.

از خارج ، سقف نسبتاً بالا فورستر نشانگر طراحی ویژه این خودرو است که بر راحتی مسافر تأکید دارد. خطوط حجمی و پیچیدگی خاصی در این قسمت از بدن قابل مشاهده نیست و حفظ قابلیت های آیرودینامیکی و عملکردی را آسان می کند. سوبارو از قاب پلاستیکی برای بال و دور چرخ ها استفاده نکرد. اما در پدال ها ، در زیر آینه های جانبی و در زیر بالها ، که در قسمت انتهایی سپر در دو طرف ماشین وجود دارد ، می توانید قطعات کوچک پلاستیکی و مشکی پیدا کنید. این نوار در تمام مدل های فورستر استاندارد است که البته جذابیت ورزشی این خودرو را تقویت می کند. فراموش نکنیم که ظاهر ساده فورستر به لطف حجم نازک بالها و خط کشیده شده از دستگیره ها به چراغ های عقب ، آن را قابل قبول و رضایت بخش می کند.
نمای عقب فورستر ، از نظر اسپرت و احساس یک ماشین محکم ، هماهنگ و کمی خارج از جلو است. چراغ عقب شباهت کمی با نور تویوتا پرادو دارد. اما با گوشه های تیز نشان داده شده است ، که به همراه خطوط شکسته بر روی سپر ، گوشه های شیشه ای و در صندوق عقب ، به نظر می رسد در شرایط سخت آماده جنگ هستند. حتی اسپویلر پنجره عقب نیز از همین شکل برخوردار است و در گوشه ها شکل مثلثی دارد. همچنین در این قسمت مکان پلاک خوبی وجود دارد که تحت لوگوی سوبارو ، مناسب برای طرح های گسترده ، مشابه مدل موجود در ایران خواهد بود. پلاستیک در زیر سپر مورد استفاده قرار می گیرد که البته احتمال آسیب در بدن و آسیب بیشتر در هنگام رانندگی در جاده را از بین می برد ، در حالی که اگزوز مضاعف از دو طرف و چراغ های ترمز باریک با طراحی کلی فورستر به خوبی پیش می رود. بخش تنه دارای دسته ای در لبه پایین نیست و فقط توسط بخش میانی در زیر آرم کنترل می شود. اگرچه بیشتر نسخه های فورستر با سیستم های برقی برقی بنیاد ارائه می شوند ، اما عدم وجود دسته برای افراد کوچک و کسانی که از نظر جسمی مناسب نیستند ، مشکل ساز خواهد بود.
به طور کلی ، سوبارو فورستر عالی به نظر می رسد و با بدنه ورزشی یکی از جذاب ترین کراس اوورهای جهان محسوب می شود. ابعاد این خودرو شامل طول 4959 متر ، عرض 1796 متر و ارتفاع سقف 1732 متر است که فاصله آن بین 2460 متر است. فاصله استاندارد بین کف و زمین 22 سانتی متر است و دیسک های ورزشی در اندازه های 16 ، 17 و 18 اینچ در دسترس هستند.
داخلی و داخلی
صندلی فورستر به راننده احساس مدرن و معاصر ، لذت بخش تر و پیشرفته تری می بخشد. بیشتر داشبورد و نمای جلوی آن از پلاستیک خشک ساخته شده است که به نظر می رسد تا حدودی غیر جذاب و ارزان است. در عوض ، فرمان ، زیر کنسول و قسمت هایی از درب ، از روکش صندلی های نرم و قابل قبول ساخته شده است.
نکته مهم در طراحی فورستر قسمت بدنه به خصوص در شیشه جلو اتومبیل است که با خم شدن ستون راننده (ستون A) باعث افزایش دید می شود و باعث کاهش چشمگیر نقاط کور راننده می شود. صفحه اصلی در مرکز داشبورد قرار دارد و اگرچه در برخی مدل ها کوچکتر است ، اما به لمس حساس است و تقریباً در تمامی نسخه های موجود در کشورهای مختلف 6.1 اینچ یا 7 اینچ است. علاوه بر این ، در بالای داشبورد نمایشگر 4.3 اینچی کوچک وجود دارد که اطلاعات مهمی از جمله اطلاعات مربوط به دمای محیط و دمای هوای بیرون را در کنار خودرو در سیستم ناوبری نمایش می دهد ، البته در مسافت نسبتاً کوتاهی. یک صفحه نمایش خیلی بزرگ ، با توجه به مسافران جلو ، خیلی کاربردی نیست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی