لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

قسمت بالای داشبورد از پلاستیک سخت ساخته شده است. اما متخلخل و ناهمگن است. در قسمت جلویی از چرم مصنوعی متناسب با ماده صندلی استفاده شده است که از زیر صفحه نمایش تا انتهای داشبورد و جلوی سرنشین کنار راننده امتداد می یابد. در این بخش به همراه طراحی داشبورد موج دار ، زیبایی بصری     Moka X را تقویت می کند .این خودرو از یک سیستم استارت با دکمه در همه نسخه ها استفاده می کند ، که به طور طبیعی با یک دکمه در گوشه ای کنار فرمان قرار دارد. در قسمت میانی سوئیچ های چرخشی برای تهویه هوا وجود دارد که با استفاده از حدود 20 کلید دیگر ، مجموعه ای از دستگاه های فنی دیگر را کنترل می کنند. ابزارهای موجود در این بخش با یک قاب شفاف با درب لولایی برای شارژر بی سیم در کنار دسته قرار گرفته و در دسترس راننده کاملاً است.
پشت فرمان و سرعت موتور و پنل قابل سفارش است 2 نوع. در کلیه مدل ها ، دستگیره های کنترل سرعت و کنترل موتور در طرفین تابلو قرار دارند و دو فلش کوچکتر با دمای آب و میزان بنزین موجود در مخزن در بالای پنل در ارتباط است. اما نمایش میانه این قسمت در دو نسخه ارائه شده است. مدل استاندارد دارای صفحه نمایش 3.5 اینچی ، به اصطلاح مونو است و قادر به تولید تصاویر چند رنگ نخواهد بود. اما در نسخه های گران تر ، می توانید یک صفحه نمایش 4.2 اینچی مدرن تر با ویژگی های زیادی را سفارش دهید.
در کنار قسمت های صاف کروم بین داشبورد که به Moka X یک لوکس بودن در اطراف فرمان ، نمایشگر اصلی و فرمان پنوماتیک می دهد ، لوازم جانبی چوبی و چوبی فاکس ، فضای داخلی را جذاب تر و غیر منتظره تر از حد انتظار می کند. این امر تا حدی در صندلی های اتومبیل قابل مشاهده است و با دوخت مناسب به همراه طراحی ارگونومیک با چندین خم مهندسی در زانو و قسمت بالای بدن ، زیبایی ، همه کاره و کاربردی دارد.
فضای داخلی برای 4 مسافر مناسب است. در همان زمان ، سه بزرگسال می توانند در موقعیتی غیرمعمول قرار بگیرند که شانه های آنها کاملاً چسبیده است. راننده 180 سانتی متری در این اتومبیل کاملاً راحت بود. اما افراد قد بلند ممکن است فضای کافی بین سر و سقف نداشته باشند. این مسئله برای سرنشینان عقب مشکلی ندارد و به دلیل سبک طراحی بدنه ، افراد قد بلند فضای کافی در قسمت بالای سر و جلوی زانو خواهند داشت.
موکا از ابتکارات بسیار جالب و کاربردی در فضای داخلی استفاده می کند. به عنوان مثال ، طرف راننده قابل حمل است و در سفرهای کوتاه شهری می توانید از آن جلوگیری کنید. از طرف دیگر ، صندلی در صندلی عقب را می توان به طور مستقل از قسمت اصلی در جلو خم کرد ، به طوری که در حالی که روی پشت خود می خوابید فضای کافی در کنار صندوق عقب دارد. در حالت استاندارد ، صندوق عقب 356 لیتر فضای خالی دارد که می توان با مونتاژ صندلی های ردیف دوم به 1371 لیتر افزایش یافت.

اوپل موکا
نیروهای قدرت و فنی
اوپل موکا با سه نوع موتور بنزینی و دو نسخه دیزلی در بازارهای جهانی عرضه می شود که احتمالاً با مدل بنزینی در ایران حضور دارند؛ اما در حال حاضر قرار است فقط با دو مدل قدرتمند وارد کشور ما شود و ارزانترین مدل بنزین برای خرید در دسترس نخواهد بود. با توجه به غیرقابل پیش بینی بودن شرایط واردات خودرو توسط واردکنندگان مارک های مختلف ، هر سه مدل بنزینی در ادامه ارائه می شود.

نسخه پایه موکا X که در حال حاضر در ایران در دسترس نیست ، با یک موتور 1.6 لیتری طبیعی دارای آسپیراسیون همراه است. این مدل دارای 115 اسب بخار است. و گشتاور 155 نیوتن متر ، که از 4000 دور در دقیقه در دسترس خواهد بود. رسیدن به این نسخه از موکا X حدود 12 ثانیه زمان می برد تا 100 کیلومتر در ساعت برسد. تاکنون حداکثر سرعت 170 کیلومتر در ساعت خواهد بود میانگین مصرف سوخت در کمتر از 7 لیتر در 100 کیلومتر تخمین زده می شود که در شرایط شهری حدود 8.5 لیتر در 100 کیلومتر و در بزرگراه حدود 5.5 لیتر است.
در ایران می توانید برای موتورهای اوپل موکا X بنام ادیتیشن و انویشن دو موتور توربو 1.4 لیتری سفارش دهید. نسخه ارزانتر این نسخه نامیده می شود و دارای 140 اسب بخار است. و 200 نیوتن متر گشتاور. این مدل تقریباً 10.5 ثانیه طول می کشد تا حداکثر سرعت آن 100 کیلومتر در ساعت و حداکثر سرعت آن 190 کیلومتر در ساعت باشد. اگرچه فقط 6.5 لیتر در هر 100 کیلومتر ، میانگین مصرف سوخت خواهد بود. این خودرو 7.5 لیتر در هر 100 کیلومتر در مناطق شهری و حدود 5 لیتر در 100 کیلومتر در بزرگراه مصرف می کند. انتقال اتوماتیک شش سرعته با عملکرد دستی دستی از ویژگی های نسخه است. اگرچه از چهارچرخ استفاده نمی کند و فقط از طریق دیفرانسیل جلو کار می کند.
نسخه انویشن از همان موتور 1.4 لیتری توربو استفاده می کند. اما به جای 140 اسب بخار هیئت تحریریه 152 اسب بخار ارائه می دهد گشتاور این مدل 235 نیوتن متر است که با دور موتور 1850 دور در دقیقه بدست می آید. با توجه به اینکه وزن خالص مدل انویشن به دلیل استفاده از گزینه های اضافی مانند سیستمی با دو دیفرانسیل بالاتر از نسخه است؛ تفاوتی در شتاب وجود ندارد و این مدل در حدود 10 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد. سایر شاخص های فنی این خودرو شبیه به مدل ادیتیشن است و در شرایط مختلف مصرف سوخت یکسانی خواهد داشت.
جالب است بدانید که بر اساس آزمایشات انجام شده با این خودرو ، با بنزین اکتان بالا ، که قابل خریداری در کشورهایی مانند ایالات متحده است ، مدل 152 اسب بخاری مجهز به سیستم دو دیفرانسیل در 8.5 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت رسیده است. . ،
گزینه ها و ویژگی های فنی
مدل های موکا X ارائه شده در ایران از نظر گزینه های مختلف از سطح بالاتری نسبت به مدل های ابتدایی برخوردار هستند. این اتومبیل مجهز به جعبه دنده دستی شش سرعته اتوماتیک است. علاوه بر این ، هر دو مدل برای مصرف بهینه و شتاب سوخت از یک کانسیلر و توربوشارژر استفاده می کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی