لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407

لوازم یدکی 407 . خرید لوازم یدکی 407 . فروش لوازم یدکی 407 . قیمت لوازم یدکی 407 . قطعات 407 . قیمت لوازم یدکی 407

فروش انواع لوازم یدکی پژو 407 . لوازم یدکی اصلی 407 . قیمت لوازم مصرفی پژو 407 . خرید قطعات پژو 407 . خرید لنت 407 . خرید بوش طبق 407 . خرید زه سپر 407 . خرید کمک 407 . فروش لوازم یدکی 407 به ضمانت اصالت

  • ۰
  • ۰

خانواده peugeot 207i در حال حاضر در نسخه های مختلف موجود است. امروزه انواع مختلفی از این هاچ بک های اقتصادی در بازار ایران قابل ارائه است.
به گزارش سایت خبری "بخار سوارکاری"؛ پیش از تحریم ها ، peugeot 207i فقط در نسخه های دستی و اتوماتیک در دسترس بود. اما با شروع تحریم های ایالات متحده و مشکل تامین قطعات یدکی ، برخی از تسهیلات به تدریج از این هاچ بک اقتصادی خارج شد. در حال حاضر در بازار می توانید خانواده 207i را با کدها و انواع مختلفی که در این متن ارائه خواهیم کرد پیدا کنید. لازم به ذکر است که علاوه بر خواندن این متن ، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خانواده پژو 207i ، با کلیک بر روی لینک ، فیلم های زیر را مشاهده کنید:
ایده کلی خانواده پژو 207i:
پژو 207i مشابه بازار 206 پلاس در آفریقا و آمریکای جنوبی است. این اتومبیل در بازار اروپا نیز عرضه می شود و در بازار کشورهایی مانند ایران و چین با عنوان 207 شناخته می شود. البته ایران خودرو و پژو نام این خودرو را "207i" (207i) برای این خودرو در بازار کشور انتخاب کردند. پیش از آغاز دور اول تحریم ها در ایالات متحده و پژو از بازار ایران خارج شد ، 207i در دو نوع ارائه می شد: با چرخ دنده ها و گیربکس اتوماتیک. نمونه اولیه این هاچ بک تا سال 1391 توسط Hodro در ایران ساخته شده بود و وابستگی مدل اصلی به قطعات خارجی بیشتر از نسخه فعلی بود. یکی از ویژگی های اصلی سری اول پژو 207i این بود که دارای سیستم الکتریکی اصلی PSA بود که نسبت به مدل های فعلی بسیار خطای کمتری داشت و از طرف دیگر قابلیت بروزرسانی را نیز داشت. به عنوان مثال ، این امکان وجود داشت (و هنوز هم ممکن است) که پژو 207i رسما اولین سری مدل های اتوماتیک و اتوماتیک با سیستم کنترل پایداری برقی ، سنسور نور و باران ، کیسه هوا جلو ، کنترل کروز و محدود کننده سرعت مجهز بود.
پس از خروج پژو از بازار ایران ، تولید 207i متوقف شد. با امضای قرارداد در بروجام و بازگشت پژو ، ایران خودرو معرفی نمونه اولیه پژو 207i با فیس لیفت در نمایشگاه 1394 صنعت خودرو ایران. این خودرو با توجه به چراغهای جلو ، آینه های جانبی ، فرمان ، کنسول میانی و برخی از اجزای دیگر بروزرسانی شد و از جذابیت بیشتری نسبت به مدل قبلی برخوردار بود. بعداً یک مدل اتوماتیک از این اتومبیل رها شد که با رنو ساندرو پارس خودرو به خوبی رقابت کرد. چراغ های در حال اجرا در روز ، کنترل کروز رسمی ، صفحه نمایش لمسی ، بلوتوث ، دی وی دی پلیر ، دوربین لمسی و معکوس ، مدیریت ناوبری و خدمات ، ناوبری آینه ، پیمایش ماهواره ای و موارد دیگر از جمله ویژگی هایی هستند که پژو 207i فیس لیفت را تکمیل می کنند. آنها نمونه اولیه بودند.
در سال 2017 ، هنگامی که نسخه نهایی سدان پژو 207i معرفی شد ، ویژگی هایی از قبیل فرمان برقی کمکی و آیندهای جانبی تاشو برقی به مدل سدان این خودروی کارآمد اضافه شد. علی رغم مشخصات جامع تر پژو 207i و گزارش های کیفیت از ISQI ، برخی از مشتریان به دلیل وجود سیستم الکتریکی ایران (این امر عمدتاً در مدل های دنده دستی) و افزایش عمق ساختار داخلی ، از این اتومبیل کاملاً راضی نیستند. و هنگام بحث در مورد کیفیت ، نمونه اولیه را ترجیح می دهند.
خانواده پژو 207i از موتور 1.6 لیتری TU5 با 105 اسب بخار نیرو می گیرند. و گشتاور 142 نیوتن متر یک گیربکس اتوماتیک 4 سرعته یا 5 سرعته ، نیرو را به چرخ های جلوی هاچ بک و سدان 207i منتقل می کند. ویندوزهای برق جلو و عقب ، ترمزهای ABS ، EBD ، BA ، صندلی راننده شش طرفه ، دو کیسه هوا ، تنظیم برد چراغهای برقی ، دماسنج محیط ، آینه های برقی و غیره. اینها برخی از ویژگی های اصلی خانواده 207i است.

پژو 207

پژو 207i کد 60002 و 60102:
این نسخه ها (6002: گیربکس - 60102: اتوماتیک) به عنوان اختیاری ترین هاچ بک پژو 207i در بازار کشور شناخته می شوند. چرخ های آلومینیومی ، ترمزهای دیسک عقب و کنترل کروز از جمله مشخصات کدهای کلاس پژو 207i 6002 و 60102 هستند و با توجه به فرآیندهای حذف برای گزینه ایران خودرو ، این سه عملکرد در برخی مدل های دیگر موجود نیست.
گیربکس پژو 207i کد 60005:
این نسخه از 207i به ترمز دیسک عقب مجهز است. اما رینگ و کنترل کروز آلومینیوم برداشته شده است و جای این دو ویژگی را در این هاچ بک کارآمد سوخت می گذارد.
پژو 207i کد 60007 و 60108:
پژو 207i کد 60007 (گیربکس) و 60108 (اتوماتیک) مجهز به کروز کنترل و ترمز دیسک در عقب هستند. اما رینگ آلومینیومی ندارند و یک رینگ استیل دارند.
پژو 207i کد 60004 و 60109:
هاچ بک پانورامای پژو 207i با کدهای 60004 (گیربکس) و 60109 (اتوماتیک) در دسترس است. مدل گیربکس فاقد کنترل کروز ، ترمز دیسک های عقب و دیسک های آلومینیومی است. در نسخه اتوماتیک ، دیسک آلومینیومی و ترمز دیسک عقب برداشته می شوند. اما کنترل کروز هنوز هم در این نسخه وجود دارد. کد 207i 60004 و 60109 دارای یک سقف شیشه ای ثابت است که روی آن یک کاور دستی نصب شده است.
کد ثبت نام نقدی پژو 207i کد 60302:
سدان پژو 207i برای اولین بار در این نسخه منتشر شد. این مدل دارای گیربکس اتوماتیک 4 سرعته ، فرمان کمکی برقی ، کروز کنترل ، صفحه لمسی ، دوربین عقب و سنسور ، آینه های تاشو برقی ، جایگزین چرمی با اثاثه یا لوازم داخلی چرمی ، رینگ آلومینیومی و غیره است.
جعبه پژو 207i کد 60306:
صندوق 207 I جعبه 60306 در تابستان 98 رسما وارد بازار ایران شد. این نسخه از نظر ایمنی و کارایی با 60302 تفاوت ندارد و فقط دیسک های آلومینیومی حذف شده اند.
ثبت پول نقد پانورامای پژو 207i:
در نمایشگاه اتومبیل تهران در سال 1397 ، ایران خودرو نیز نمونه سقف شیشه ای 207i را معرفی کرد. برخلاف نمونه هاچ بک ، پیش فروش جعبه پانورامای پژو 207i هنوز آغاز نشده است و برخی افراد فکر می کنند این خودرو در هفته های آینده به عنوان پیش فروش عرضه می شود. با برداشتن ترمزهای دیسک عقب رانا ، احتمالاً سدان پژو 206 و سایر مدلهای 207i در آینده نزدیک با یک صندوق عقب 207i با چرخ عقب عرضه می شود. همچنین ممکن است که یک مدل شتاب برای این سدان کلاس B در نظر گرفته شود و در سال 1399 سدان سقف پانوراما 207i با گیربکس دستی 5 سرعته دستی و گیربکس اتوماتیک چهار سرعته به بهره برداری برسد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی